Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Loganul, în topul nemțesc al „programului rabla“

- - - - -
  • Please log in to reply
300 replies to this topic

#19
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 16.08.2007
Mai bine o taxa de poluare care penalizeaza sh-urile de import si incurajeaza achizitia de masini noi indiferent de marca decit subventii nerusinate date direct producatorilor unor anumite marci care elimina concurenta reala.

Fraieri ca n-au scos deja un suv Dacia - mergea si pe pietele emergente si pe pietele vestice in vremuri de criza, ajungea dacia sa faca 15% din pib singura...
Nu ca asta i-ar fi aranjat in vreun fel pe frustratii care isi urasc atit de mult conditia incit tot ce e romanesc le pute. Aia ale caror orizonturi se inchid pe imaginea unei sh cu un badge premium care costa 3000 euro  :deadtongue:

#20
ady_77

ady_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,126
  • Înscris: 05.02.2009
15% din pib singura?
doamne dar pe ce lume traiesti?
si la urma urmei sa faca 50 % din pib,pe mine si pe multi altii ma intereseaza sa fiu lasat in pace pe banii mei sa-mi iau ce vreau si sa pot inmatricula bunul meu,singura conditie sa fie starea tehnica.

#21
Manimal

Manimal

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 210
  • Înscris: 05.04.2005
ady_77 mai invata niste economie de clasa a 11-a si o sa afli de ce e bine ca Dacia sa vanda cat mai mult si in romania si in afara

ontopic faptul ca loganul e cerut la nemti mi se pare o chestie care dovedeste multe lucruri. Adica neamtul sarac care nu isi permite un golf nou se orienteaza catre o dacie Logan. La noi romanul sarac se duce si isi ia golful 3 al neamtului :)

#22
ady_77

ady_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,126
  • Înscris: 05.02.2009
economia aia de clasa a 11 nu stiu cat de mult te-a ajutat dar poate asa o fi,nu ar fi rau sa ne spui de ce ,am fi curiosi. treaba lor cat vand si unde ,repet nu ma intereseaza decat sa joace corect nu cu abureli si pretentii protectioniste!!!
la faza cu gloful 3 nu sti daca e chiar cum zici tu,golful ala se vinde bine si acum oriunde in europa ,plus de asta germania are o piata de 9 milioane de masini second-hand si nemtii nu renunta la o masina pe chestia ca are cativa ani,ei renunta masinile frantuzesti si italiene pe care au facut prostia de a le cumpara asa cum de altfel vor renunta rapid si la Logan.
de ce nu zice concret cu cine poate concura loganul,fie si cu masini mai vechi,concret marca,model.
si inca ceva ,nu confundati nemtii originali cu toti emigrantii de pe acolo care se arunca la ieftinituri. e o mare greseala!!!
cine a avut Audi nu o sa-si ia logan in veci!
si inca o faza tare; de ce nu se vinde logan in Anglia,Irlanda,Belgia,Olanda,Finlanda,Suedia,Elvetia,Italia? poate nu or fi avand aia bani sa le cumpere?
efectiv nu se compara!
chestia cu protectionismul de la Dacia suna naspa,nu ma deranjeaza deloc ca se produc masini in romania(ma deranjeaza pe bune ca e in cloaborare cu Renault cand puteau face ca altii cu vw),dar ce ai zice daca cei care fac Nokia la cluj ar cere taxa de protectie sa nu se vanda alte marci e telefoane in romania?
in plus eu sunt foarte mulumit si de japoneze,am avut Honda iar acum la servici ma duc cu un Nissan din 98 pe langa care crede-ma dacia nu poate numi masina. e din 98,avea verificarea la zi in Anglia de unde am cumparat-o ,iar lainmatricularea in Irlanda a trecut verificarea tehnica si testul de emisii fara probleme.cum o fi aratand peste 11 ani un logan,daca dupa bunul obicei al fabricantului  celelalte modele ale daci( nova ,solenza) dupa cativa ani sunt jalnice,un morman de fiare cum zicea cineva despre economia romaniei. asta este nu trebuie sa fim complexati ,nu avem traditie la masini cum au altii,asta nu inseamna ca nu putem excela in alte domenii!!!!

#23
acusila

acusila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,898
  • Înscris: 29.10.2005

View Postady_77, on Feb 8 2009, 15:07, said:

economia aia de clasa a 11 nu stiu cat de mult te-a ajutat dar poate asa o fi,nu ar fi rau sa ne spui de ce ,am fi curiosi. treaba lor cat vand si unde ,repet nu ma intereseaza decat sa joace corect nu cu abureli si pretentii protectioniste!!!
la faza cu gloful 3 nu sti daca e chiar cum zici tu,golful ala se vinde bine si acum oriunde in europa ,plus de asta germania are o piata de 9 milioane de masini second-hand si nemtii nu renunta la o masina pe chestia ca are cativa ani,ei renunta masinile frantuzesti si italiene pe care au facut prostia de a le cumpara asa cum de altfel vor renunta rapid si la Logan.
de ce nu zice concret cu cine poate concura loganul,fie si cu masini mai vechi,concret marca,model.
si inca ceva ,nu confundati nemtii originali cu toti emigrantii de pe acolo care se arunca la ieftinituri. e o mare greseala!!!
cine a avut Audi nu o sa-si ia logan in veci!
si inca o faza tare; de ce nu se vinde logan in Anglia,Irlanda,Belgia,Olanda,Finlanda,Suedia,Elvetia,Italia? poate nu or fi avand aia bani sa le cumpere?
efectiv nu se compara!
chestia cu protectionismul de la Dacia suna naspa,nu ma deranjeaza deloc ca se produc masini in romania(ma deranjeaza pe bune ca e in cloaborare cu Renault cand puteau face ca altii cu vw),dar ce ai zice daca cei care fac Nokia la cluj ar cere taxa de protectie sa nu se vanda alte marci e telefoane in romania?
in plus eu sunt foarte mulumit si de japoneze,am avut Honda iar acum la servici ma duc cu un Nissan din 98 pe langa care crede-ma dacia nu poate numi masina. e din 98,avea verificarea la zi in Anglia de unde am cumparat-o ,iar lainmatricularea in Irlanda a trecut verificarea tehnica si testul de emisii fara probleme.cum o fi aratand peste 11 ani un logan,daca dupa bunul obicei al fabricantului  celelalte modele ale daci( nova ,solenza) dupa cativa ani sunt jalnice,un morman de fiare cum zicea cineva despre economia romaniei. asta este nu trebuie sa fim complexati ,nu avem traditie la masini cum au altii,asta nu inseamna ca nu putem excela in alte domenii!!!!

in italia se vinde: http://www.interauto...it/ultimora.htm , ba chiar e printe putinele masini care are crestere fata de skoda de exemplu care are parte de scaderi, ba mai mult vinde mai mult ca skoda :))) 916 bucati skoda, 996 bucati dacia.. (date pentru ianuarie 2009)

Edited by acusila, 08 February 2009 - 15:11.


#24
ady_77

ady_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,126
  • Înscris: 05.02.2009
da,tare de tot,toti italienii au logan! cand ai fost in italia ultima data si cate loganuri ai vazut? si cate aveau nr de italia?

#25
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 16.08.2007

View Postady_77, on Feb 8 2009, 15:07, said:

economia aia de clasa a 11 nu stiu cat de mult te-a ajutat dar poate asa o fi,nu ar fi rau sa ne spui de ce ,am fi curiosi. treaba lor cat vand si unde ,repet nu ma intereseaza decat sa joace corect nu cu abureli si pretentii protectioniste!!!
la faza cu gloful 3 nu sti daca e chiar cum zici tu,golful ala se vinde bine si acum oriunde in europa ,plus de asta germania are o piata de 9 milioane de masini second-hand si nemtii nu renunta la o masina pe chestia ca are cativa ani,ei renunta masinile frantuzesti si italiene pe care au facut prostia de a le cumpara asa cum de altfel vor renunta rapid si la Logan.
de ce nu zice concret cu cine poate concura loganul,fie si cu masini mai vechi,concret marca,model.
si inca ceva ,nu confundati nemtii originali cu toti emigrantii de pe acolo care se arunca la ieftinituri. e o mare greseala!!!
cine a avut Audi nu o sa-si ia logan in veci!
si inca o faza tare; de ce nu se vinde logan in Anglia,Irlanda,Belgia,Olanda,Finlanda,Suedia,Elvetia,Italia? poate nu or fi avand aia bani sa le cumpere?
efectiv nu se compara!
chestia cu protectionismul de la Dacia suna naspa,nu ma deranjeaza deloc ca se produc masini in romania(ma deranjeaza pe bune ca e in cloaborare cu Renault cand puteau face ca altii cu vw),dar ce ai zice daca cei care fac Nokia la cluj ar cere taxa de protectie sa nu se vanda alte marci e telefoane in romania?
in plus eu sunt foarte mulumit si de japoneze,am avut Honda iar acum la servici ma duc cu un Nissan din 98 pe langa care crede-ma dacia nu poate numi masina. e din 98,avea verificarea la zi in Anglia de unde am cumparat-o ,iar lainmatricularea in Irlanda a trecut verificarea tehnica si testul de emisii fara probleme.cum o fi aratand peste 11 ani un logan,daca dupa bunul obicei al fabricantului  celelalte modele ale daci( nova ,solenza) dupa cativa ani sunt jalnice,un morman de fiare cum zicea cineva despre economia romaniei. asta este nu trebuie sa fim complexati ,nu avem traditie la masini cum au altii,asta nu inseamna ca nu putem excela in alte domenii!!!!

Deci Logan e pe locul 2 in programul rabla in germania din cauza ca e cumparat de nemtii ne-originali? :) Poate esti obosit, de ce nu incerci sa te odihnesti putin si sa ne scutesti si pe noi de afirmatiile tale ridicole...

#26
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005
Si in Germania sunt oameni cu venituri mai mici, care nu vor sa faca un efort mare la achizitia unei masini. Ca or fi emigranti turci sau pachistanezi,.. datele statistice atesta ca sunt vanzari la Dacia .
Si asta e un lucru bun pentru Romania,.. pentru ca inseamna export,.. printre putinele lucruri exportate,.. pentru ca noi importam si mancare intr-o tara preponderent agrara, etc.

In schimb ramane ideea unor multi snobi irealisti, si nu ma refer la cineva anume de pe forum,.. care sunt rupti in cur, dar ar cumpara un super BMW din '90-'95, cu 1000 de euro si apoi tipa ca taxa e mare. Poti sa imi spui tu multe,.. masina la 1000-2000 de euro e o masina care e depasita din toate punctele de vedere, curge tabla de pe ea.

Tocmai de aceea e taxa de inmatriculare. Sa ii trezeasca la realitate pe aceea care se excita prea mult cand pronunta o marca germana,..dar el are venituri de 2lei.

PS: Orice masina care e mai scumpa decat venitul vostru pe 1 an, inseamna ca nu v-o permiteti. E o chestie empirica, dar foarte adevarata!

#27
ady_77

ady_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,126
  • Înscris: 05.02.2009
baiete ,nu vorbi de venitul pe un an,ca daca stam sa comparam venituri s-ar putea sa nu mai vezi in fata de facturi si datorii,lasa-ma cu aerele astea din romania facute pe credit.cred ca snobi sunt aia care la veniturile lor de cacao se arunca la credite numai ca asa e la moda sa-si ia el masina noua ca vezi doamne nu polueaza si e sigura si alte povesti de astea de care ei nu au nici un habar. nu-mi povesti tu mie cum sta treaba in romania ca acum se vede la vremuri de criza ce tare e treaba ca majoritatea nu-si mai permit ratele la case si la masini,acum se vede ce tare e economia asta ce exporta loganuri!
taxa aia de care vorbesti fara stii nu-i taxa sa trezeasca la realitate pe nimeni e o taxa penreu fraierii de romani,cum dracu de alte tari nu o au s-au gasit romanii sa o aiba,romanii care au cel mai batran parc de masini din UE. unde dracu ai mai vazut atatea masini de 30 de ani sa circule pe sosele ? ei dqar daca aduci una de 10 ,gata cand ajunge in patrie  e taxa rabla,poluanta.... si de cine: de tot felul de papagali care cred tot ce li se spune la televizor. si atunci se mira ca au salarii de 2-300 euro pe luna.la creierul lor e mult si atat!!
eu iti arat masini care costa afara 2000 de euro,nu curge tabla de pe ele,merg bine ,trec testele tehnice cu brio si culmea  in romania daca au numere romanesti costa 7000 de euro. cum poti explica asta?

scuteste-ne tu daca nu stii ce vorbesti,da-ne link-ul unde scrie ca loganul e pe locul 2 in programul verde al nemtilor.
program care nici nu a inceput.dar tu nu ai de unde sa stii ca la tine se prinde doar protv nu zdf!!!
poate peste 5 minute o sa spui ca s-au si vandut in germania in programul asta vreo 200000 de loganuri.
si daca tot ar fi asa de ce dracu mai au nevoie de la guvern de bani si taxe de protectie?
hai ca-ti spun eu de ce pana mai iesi si tu din tara sa vezi cum sta treaba: s-au importat multe loganuri im germania si franta , din pacate reprezentantele sunt pline ,nu au prea trecut.
daca nu crezi,treci granita pana la vecinii unguri sa vezi ca e plin parcul de loganuri dar daca inrebi vanzatorul o sa fii dezamagit!!!
nici ungurii nu le mai cumpara,s-au invatat minte cu vechile dacii,acum la ei in tara se fabrica Toyota si Audi.
asta e  si de data asta au avut mai mult creier decat romanii.

#28
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 16.08.2007
Hai, lasa-ne cu frustrarile tale. S-a umplut softpedia de samsari de cind cu triplarea taxei de nu mai poti sa citesti ceva cu cap si coada sau sa ai o discutie normala de atitia urlatori la luna. Gaseste-ti o munca onesta si intelege ca o vreme e pauza la specula asta cum e pauza si la alte specule. Atita va labartati pe aici cu aberatiile voastre si toti va credeti jmecheri ca bateti autobahnurile ca sa mai bagati in tara niscaiva pocnitori - mare chestie ce sa zic, cultura de autobaza... Da-te mare iar cu calatoriile tale cind poti sa-mi zici ce preturi sunt pe Takeshita Dori in Tokyo mai exploratorule.

Toata lumea stie ca toti dealerii sunt cu stocurile pina la cer si ca se dau masini cu niste discount-uri cum nu s-a mai vazut niciodata da' ai observat tu ca sunt stocuri de Logan in Ungaria... Asa bine le merge la unguri ca au inchis fabrica Suzuki de bine ce si-au protejat industria.

Ce-i asa greu de acceptat ca Logan se vinde in vest? Pai e greu ca daca romanii se intorc la logan cine mai cumpara pocnitorile alea chilipir cu table care se tin in vopsea? Ramin atitia samsari pe drumuri, vai ce rau imi pare - avem asa de mare nevoie de tepari in tara asta.

#29
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Ce-ar fi sa va potoliti voi cu apelarile astea?

#30
acusila

acusila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,898
  • Înscris: 29.10.2005
care poate sa dea mai multe detalii despre programul asta? Cineva care stie germana.. masinile luate prin programul rabla trebuie sa fie pe stoc? Cum se deconteaza banii?

#31
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,914
  • Înscris: 31.03.2003
eu nu inteleg un lucru, poate ma lamuriti.
e ok ca se vinde loganul, la urma urmei e un produs fabricat in romania. sint mii de salariati, atat in fabrica cat si pe orizontala, sau cum se zice.

dar dupa cate stiu eu, firma e frantuzeasca, deci nu ramane mare lucru in tara. sau ?

#32
acusila

acusila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,898
  • Înscris: 29.10.2005

View Postoaspetele, on Feb 8 2009, 19:28, said:

eu nu inteleg un lucru, poate ma lamuriti.
e ok ca se vinde loganul, la urma urmei e un produs fabricat in romania. sint mii de salariati, atat in fabrica cat si pe orizontala, sau cum se zice.

dar dupa cate stiu eu, firma e frantuzeasca, deci nu ramane mare lucru in tara. sau ?

important e sa se vanda, restul is intrebari proletare, fara suparare. Oricum, oaspetele tu stii germana, daca vrei ne lamuresti cu programul asta? Are fiecare importator o cota? Sau cum naiba se aloca masinile in programul asta? Trebuie sa scoti din circulatia rabla veche ?

#33
ady_77

ady_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,126
  • Înscris: 05.02.2009
munca de care povestesti tu mi-am gasit-o cu ani in urma,dar nu aici la banii de rahat aruncati in scarba de fracezii pe care-i lingi tu!!! si te rog fara porcarii de astea cu samsari, eu lucrez pentru bani si cam departe de tara unde lumea judeca  nu repeta aberatiile unor politicieni!   o tot dai inainte cu samsari,rable si povesti de astea mai bine zii pe fata cum sta treaba poate ti-e ciuda pe cate unul ce si-a luat si el masina mai buna decat a ta la bani buni! sau te oftici ca tu te-ai bagat in credite pana peste cap pentru un junghi de Logan si ai vrea sa fie si altii in aceasi oala cu tine?
am citit in presa de sute de oameni care au actionat statul in judecata si au castigat pe chestia cu taxa de poluare.asta nu ti se pare
ciudat,asa de legala e taxa asta de o desfiinteaza orice tribunal?
pe mine si pe altii nu o sa-i convingi niciodata cu vrajeala asta de masina nationala,atat timp cat la dublin sau belfast cumpar o masina cu 2000 de euro si e ok tehnic si emisii si se poate circula asa cum fac majoritatea oamenilor ce au nevoie de o a doua sau a treia masina nu vad de ce in tara manaleleor masina aia sa nu poata fi inmatriculata!
restul e gargara!!!!

#34
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,914
  • Înscris: 31.03.2003
acusila, nu cred ca e o intrebare proletara.
zambeam si eu ironic vizavi de o remarca care dadea Daciei un potential de 15% din PIB-ul Romaniei.


am gasit ceva
-doritoru tre sa-si inscrie masina noua pe numele lui. e foarte important ca masina veche si cea noua sa aiba proprietar identic
-se accepta asa-zisele Jahreswagen - masini de maxim un an vechime, dar acestea trebuiesc sa fie inmatriculate pe un handler sau chiar pe producator- intuiesc ca se refera la masinile demo
-in rest, omu se prezinta cu actele de la Schrott si cu radierea masinii vechi, locurile sint limitate de suma alocata, 1.5 miliarde euro.

Guvernul Federal oferă detalii

"Primă de mediu" pentru cumpărarea și pentru scoaterea din uz
Guvernul federal a detaliilor de plată a primelor pentru scoaterea din uz a vehiculelor utilizate publică de către cetățeni să achiziționeze autoturisme noi trebuie să fie animat.

De Abwrackbonus în valoare de 2500 euro este acum oficial numit de "primă de mediu" și este susținută de către Oficiul Federal de Economie și de control al exporturilor (BAFA) se plătește. sen. Începând cu această săptămână, prima de cetățenii privați sunt solicitate de un minim de nouă ani casat mașina și că o mașină nouă sau anuale de poluanți de la clasa 4 și autoriza cumpărare. Anterior, mașina trebuie să fie de cel puțin un an pentru titularii au fost admise.

  
Guvernul Federal planuri pentru un total de 1,5 miliarde de euro.  Cu această sumă, până la 600,000 primele plătite.  În cazul în care este distribuit de bani, este final - nu mai târziu de 31  Decembrie.  Experții se așteaptă ca în primă în acest an pentru a achiziționa circa 300000 de autoturisme noi în plus triggers.


Pentru aplicarea masina proprietarii trebuie să prezinte dovada de dezafectare, demontare a unităților aprobate vor fi emise.  Dovezile trebuie să fie combinat cu închiderea a dovezii de înmatriculare auto în ACFA prezentate. Solicitantul trebuie să furnizeze la Autoritatea pentru a demonstra faptul că atât de vechi și nou masina cu el a fost admis.

Cu cererea de autoturisme noi cumparatori pot, de asemenea, instrucțiuni de dealer auto.  Cine va cumpara o masina noua, ar fi, de asemenea, a constatat că actul de la 1  Iulie principal după emisiile de carbon trebuie să fie calculate.  Detaliile sunt încă neclare.  În plus, până la data de 30  Iunie 2009 o scutire de taxe pentru recent achiziționate de la autoturisme. Cumparatorii nu trebuie sa plateasca impozitul timp de un an.  În cazul în care mașina de standarde de emisie, pentru a-Euro 5 și Euro-6, scutirea se aplică chiar și doi ani -, dar, în orice caz, doar până la sfârșitul anului 2010.



am tradus pe google, da se intelege esentialul.

Edited by oaspetele, 08 February 2009 - 20:20.


#35
extasy_cristU

extasy_cristU

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 466
  • Înscris: 24.01.2008
Aici cam sunt de acord cu Manimal,pentru ca multi asta prefera.Nu incerc sa incurajez pe nimeni sa cumpere Logan sau Sandero,fiecare isi cumpara ce vrea pe banii lui dar din pacate trebuie eliminat folclorul cu masina nemteasca si sa fim mai obiectivi pentru ca un golf costa cat costa si multi zic ca la banii de Logan isi i-au ceva mai bun.
Sunt total de acord dar nu prea ai optiuni in banii astia si sa fie si noua.

#36
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 16.08.2007

View Postady_77, on Feb 8 2009, 19:51, said:

munca de care povestesti tu mi-am gasit-o cu ani in urma,dar nu aici la banii de rahat aruncati in scarba de fracezii pe care-i lingi tu!!! si te rog fara porcarii de astea cu samsari, eu lucrez pentru bani si cam departe de tara unde lumea judeca  nu repeta aberatiile unor politicieni!   o tot dai inainte cu samsari,rable si povesti de astea mai bine zii pe fata cum sta treaba poate ti-e ciuda pe cate unul ce si-a luat si el masina mai buna decat a ta la bani buni! sau te oftici ca tu te-ai bagat in credite pana peste cap pentru un junghi de Logan si ai vrea sa fie si altii in aceasi oala cu tine?
am citit in presa de sute de oameni care au actionat statul in judecata si au castigat pe chestia cu taxa de poluare.asta nu ti se pare
ciudat,asa de legala e taxa asta de o desfiinteaza orice tribunal?
pe mine si pe altii nu o sa-i convingi niciodata cu vrajeala asta de masina nationala,atat timp cat la dublin sau belfast cumpar o masina cu 2000 de euro si e ok tehnic si emisii si se poate circula asa cum fac majoritatea oamenilor ce au nevoie de o a doua sau a treia masina nu vad de ce in tara manaleleor masina aia sa nu poata fi inmatriculata!
restul e gargara!!!!

Frectii... Presupui prost, stau in Iancu Nicolae in casa mea si am masini de peste 55k asa ca nu ma atinge nici o taxa de inmatriculare. N-ai avut nici un argument logic in toate posturile tale - vrei si tu sa inmatriculezi o prastie in ro si costa mai mult decit face masina. Foarte bine! Ca asa ne-am umplut de rable, ca vor toti sa inmatriculeze cite un chilipir si daca nu trece pe bune de teste atunci merge cu spaga ca doar suntem in ro.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate