Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Clipboard files copy/paste, filen...

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...
 Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 

Solutie call center

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
furgim

furgim

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 38
  • Înscris: 05.10.2005
De ce echipamente ar avea nevoie un call center unde lucreaza momentan 3 oameni pe viitor poate 7 si care vorbesc in Europa
Ce fel de centrala ar fi potrivita, ce fel de dialler(care sa treaca automat de la un numar sunat la urmatorul), ce fel de software crm si chiar erp ar fi nevoie?

Va multumesc

#2
Ignition

Ignition

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,971
  • Înscris: 03.10.2005
Asterisk + un predictive dialer in functie de solutia dorita.

#3
ionut0709

ionut0709

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 18.07.2008
Salut!

Stiu pe cineva care are tot un call center cu 5 angajati si a optat pentru o solutie open source (Asterisk + Vicidial).
El nu avea cunostinte despre aceste 2 aplicatii, asa ca a apelat la o firma, Icon Telecom (www.icon-telecom.com) care afacut exact ce a dorit.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate