Solutie call center
Last Updated: Feb 01 2009 17:37, Started by
furgim
, Jan 30 2009 09:54
·
0
#1
Posted 30 January 2009 - 09:54
De ce echipamente ar avea nevoie un call center unde lucreaza momentan 3 oameni pe viitor poate 7 si care vorbesc in Europa
Ce fel de centrala ar fi potrivita, ce fel de dialler(care sa treaca automat de la un numar sunat la urmatorul), ce fel de software crm si chiar erp ar fi nevoie? Va multumesc |
#2
Posted 30 January 2009 - 14:43
Asterisk + un predictive dialer in functie de solutia dorita.
|
#3
Posted 01 February 2009 - 17:37
Salut!
Stiu pe cineva care are tot un call center cu 5 angajati si a optat pentru o solutie open source (Asterisk + Vicidial). El nu avea cunostinte despre aceste 2 aplicatii, asa ca a apelat la o firma, Icon Telecom (www.icon-telecom.com) care afacut exact ce a dorit. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users