Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...
 Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...
 Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche
 recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti
 

Probleme garantie Opel Corsa

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
cosicel

cosicel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 09.08.2007
Buna!

Probabil c-o sa para un motiv mic si nesemnificativ, dar pe mine ma afecteaza destul de urat.

Am un Opel Corsa, in garantie, si nu mai functioneaza grila de dezaburire a lunetei. Am fost cu masina in service (GTT), pe 15 decembrie, si mi s-a spus ca in mod firesc, in 10zile, va fi schimbata. Astept 10zile...niciun semn, in 7ianuarie dau un telefon si mi se spune ca au fost sarbatorile, ca nu le-a sosit comanda... Ok, inteleg, ii mai las cateva zile, si pe 21 sun iar ... degeaba. Si ieri, bomboana de pe coliva: nu exista posibilitatea inlocuirii pt ca ...nu exista lunete in depozitul european! Ma intreb, oare daca asta era problema unei masini din Germania, primeam acelasi raspuns?

Ok, o sa spuneti ca ma pot folosi de oglinzile laterale, cam asta si incerc sa fac, dar circul noaptea si cum vremea e asa cum e, se murdaresc imediat, si ...vizibilitate minima. Dau drumul si la AC insa am probleme (nu stiu la ce dar tusesc ingrozitor) si-am facut si laringita - acum ma omoara durerile de gat!

Am sunat la General Motors dar fiecare incearca sa paseze problema de la unii la altii.

Insa ma intreb: daca un produs este in garantie si are un defect, iar acel defect nu se poate remedia din lipsa pieselor, oare care sunt masurile care pot fi luate? In mod normal, nu trebuie inlocuit cu unul similar sau returnati banii? Aici nu-i vorba doar de luneta, putea fi orice altceva, dar cat timp este in garantie, nu e normal sa se rezolve? E oare problema sau vina mea ca nu-s in stare sa asigure piese pt o masina care e in plin proces de fabricatie?

Oare ce sanse am daca-i dau in judecata?

#2
msn2

msn2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 25.04.2008
Cere in scris raspunsul lor si daca iti dau asa ceva atunci poti sa reclami la ANPC, daca este inmatriculata pe pers fizica.
E mai simplu decat cu judecata.

#3
cosicel

cosicel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 09.08.2007
Am cerut acum 2 zile o nota de constatare de la service, cum ca masina are grila defecta, mi s-a dat ceva de genul: "Masina X a fost in service la data de yyyyy cand s-a constatat defectiunea a 6 linii din grila de dezaburire si in urma constatarii s-a comandat geamul luneta."
Azi am depus o reclamatie scrisa, cu numar de inregistrare iar luni o sa merg la OPC/ANPC (da, e inmatriculata pe pers fizica)

Sincera sa fiu, nu stiu ce sanse reale am ....  :ewwpu:  La GM aproape ca mi-au inchis telefonul iar azi nu se mai obosesc sa raspunda.

Edited by cosicel, 30 January 2009 - 14:43.


#4
melcu79

melcu79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 22.03.2006
Incearca la alt service autorizat.

#5
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
am fost f multumit de serviviile radacini(irmex) braila.
incomparabil cel putin cu jegosii de la G&P galati.
dar radacini sa fie nu G&P ca e si asta in braila.

#6
cosicel

cosicel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 09.08.2007
Revin cu noutati:

Vineri, dupa ce-am depus reclamatie, cu numar de inregistrare, m-au sunat si mi-au cerut sa vin sambata cu masina la service, pt ca zic ei, au cumparat nu's ce pasta cu argint, si vor incerca sa refaca circuitul pe grila, pana vor primi luneta.
Am acceptat, asa ca sambata am lasat masina la GTT, astazi, astept un telefon sa mi-o ridic, indiferent daca e reparata sau nu, si in functie de asta, voi merge la OPC sau stabilim o perioada limita pana la care sa-mi fie adusa luneta.

Ma intreb, ca omu' fara experienta, oare asta n-o puteau incerca de acum o luna? Ca sustin ca au multe masini cu problema asta si nu au avut ce face.... Oare sa fie vorba de 'comoditatea' romaneasca? Sau reclamatia aia, redactata intr-un stil oficial, cu extrase din legi pt protectia cumparatorului, sa le fi dat de gandit?

Ma gandesc daca n-ar fi mai bine sa postez legea si tipul de reclamatie, ca poate mai are cineva nevoie...

Melcu - multumesc de sfat, insa cum masina am cumparat-o de la GTT mi se pare ca e datoria lor sa se agite sa rezolve defectul. Adica in momentul in care GM imi comunica, ca nu exista lunete in depozitul european, are vreun sens sa merg la G&P sau DI-BAS? Aici, din pct de vedere legal, vanzatorul este OBLIGAT sa remedieze defectul in 15zile calendaristice (in intelegere cu cumparatorul) sau daca perioada pe care produsul este defect, depaseste 10% din timpul de garantie tb sa restitui contravaloarea sau sa-l schimbe.

Edited by cosicel, 02 February 2009 - 09:53.


#7
melcu79

melcu79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 22.03.2006
Nu conteaza de unde cumperi, conteaza ca obiectul achizitionat sa functioneze.
Tu oriunde mergi , la un reparator autorizat trebuie sa fii tratat la fel si rezultatul trebuie sa fie acelasi.

Eu nu auzisem lucruri bune de GTT si de aia ti-am zis sa mergi in alta parte, pentru ca pot sa strice mai mult decat sa faca bine.

Edited by melcu79, 02 February 2009 - 10:14.


#8
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
radacini are depozit mare la bucuresti. da un telefon si intreaba de piese.
vei avea o surpriza.
---------------------------------------------------------------

nu le fac reclama. pur si simplu m-am lovit de prob cu astia de la Opel si am fost multumit doar de cei de la radacini.

poate la buc nu or fi prea grozavi ca si service dar piese au sigur.

auzi, dar esti sigur ca e traaseul de pe luneta de vina?
a masurat cineva rezistenta?

#9
cosicel

cosicel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 09.08.2007
Sigura nu mai sunt de nimic!

Eu am remarcat ca din cele 13 grile, mai functioneaza doar 3, asa c-am fost la GTT cu masina la constatare, unde habar n-am ce au facut. Au zis ca e intrerupt circuitul si trebuie schimbata luneta. Deci, banuiesc c-au verificat cumva, nu? Bine, toata problema a aparut dupa ce am avut-o in service sa-i schimbe bara din spate (un matiz nervos a vrut sa se iubeasca cu corsica mea!), asa ca uneori ma intreb daca nu cumva ... atunci au schimbat luneta cu o alta!

Nu mi-am imaginat c-o sa ma lovesc de atata nesimtire romaneasca....

O sa sun la radacini, poate am mai mult noroc! Desi, daca se apuca astia sa lipeasca grila, oare cei de la radacini o sa refuze s-o inlocuiasca? Ufffff, sa-i pun pe cei de la GTT sa-mi scrie pe cartea de service, ce-au facut la grila?

Melcu - stii, din pacate si eu gandesc (gandeam) tot ca un roman: adica imi imaginam ca daca merg la alt service (decat cel asociat dealerului de unde-am cumparat masina) imi vor spune sa fac reclamatie de unde am luat-o.... Banuiam ca pe garantie o pot repara la orice service autorizat, dar credeam ca in situatia actuala, cel raspunzator e GTT. De fapt, daca ma gandesc bine, marele vinovat e General Motors, care n-are nici macar bunul simt sa mai raspunda la telefon!

Edited by cosicel, 02 February 2009 - 14:52.


#10
melcu79

melcu79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 22.03.2006

View Postcosicel, on Feb 2 2009, 14:42, said:

Melcu - stii, din pacate si eu gandesc (gandeam) tot ca un roman: adica imi imaginam ca daca merg la alt service (decat cel asociat dealerului de unde-am cumparat masina) imi vor spune sa fac reclamatie de unde am luat-o.... Banuiam ca pe garantie o pot repara la orice service autorizat, dar credeam ca in situatia actuala, cel raspunzator e GTT. De fapt, daca ma gandesc bine, marele vinovat e General Motors, care n-are nici macar bunul simt sa mai raspunda la telefon!
Da, ai priceput poti merge oriunde , numai sa fie service Opel, sau autorizat Opel.
Gasesti pe situl Opel lista tuturor service-urilor.
Lipitura aia care ti-o fac ei, este provizorie in timp se duce, asta daca are vre un efect (am incercat si eu la o solenta solutia minune si nu a mers).
Ai grija sa iti dea la mana o hartie care sa ateste ca ei au reparat-o provizoriu, ca altfel ramai cu beleaua pe cap


General Motors habar nu are de mizeria de la noi, nu trece nimic de GM Romania.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate