Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 

Booking.com

- - - - -
  • Please log in to reply
1177 replies to this topic

#649
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005

 mihaelagt, on 03 aprilie 2018 - 07:46, said:

Am facut o rezervare pe booking pentru un apartament la Viena; in conditiile rezervarii scrie clar ca plata se face in avans. In urma cu o vreo 10 zile am primit mail de la proprietar in care imi trimite contul bancar in care sa fac plata dar imi zice ca pot plati si prin paypal si daca vreau asa, sa-i comunic adresa de mail. Am ales paypal si am convenit sa-mi trimita solicitarea de plata. Nu mi-a trimis-o, am trimis mail sa-i aduc aminte. Ieri mi-a raspuns ca imi va trimite solicitarea de plata in cursul zilei, dar tot scrie in fiecare mesaj ca nu trebuie sa platesc in avans, ca pot plati si la proprietate, ca au wi fi si ca pot plati prin paypal cand ajung acolo...si chestii de-astea. Bineinteles ca n-a trimis solicitarea de plata.
Ce sa fac eu acum? Mi se pare aiurea (daca nu chiar suspect). Peste 3 zile este plecarea si nu vreau sa am probleme cu cazarea, fireste. Sa-i platesc prin banca chiar daca am zis ca prefer paypal si sa ma prezint la ei cu dovada platii? (desi daca platesc azi, pana la data cazarii banii ar trebui sa fie in contul lor).


Poti sa pui cu copy paste conditiile de pe booking pt apartamentul asta?

Sincer nu mai am intalnit pana acum asa ceva. Tot tompul pt plata in avans s-a folosit cardul de credit pe care l-am dat cand am facut rezervarea.
Si in nici un caz nu as plati in avans ceva ce mi se pare suspect. Mai bine raman doar fara cazare nu si fara cazare si cu banii luati.

#650
laffin

laffin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,542
  • Înscris: 16.03.2007
Si eu am facut rezervare si am fost contactat de proprietar pe mail via mesageria booking ca sa platesc avans.

#651
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 14.04.2008
in AT e frecventa conditia platii in avans prin transfer bancar. si nu ma refer la neaparat la un mic privat cu un apartament scos recent pe booking la inchiriat, ci si la cei cu ''vechime'' in spate. pt a sustine afirmatia, vin cu 2 exemple care m-au interesat direct: haus hollwart  si pensiunea edelweiss din st johann im pongau , unde nu trebuie card de credit pt efectuarea rezervarii, insa se solicita plata unui avans prin transfer bancar. si daca-i contactezi direct tot iti solicita plata avansului. partea nasoala e ca nu au (sau nu aveau acum cativa ani!) varianta paypal, deci costrurile cresc prin transfer!
iar cazari cu conditii similare sunt din belsug.
din cate stiu, in cazul in care exista nemultumiri legate de serviciile sau produsele cumparate prin paypal, le poti solicita blocarea si returnarea banilor. personal am folosit de f putine ori varianta asta si nu a fost nevoie vreodata de vreo anulare.  
totusi, putin suspecta eschivarea proprietarului!

#652
mihaelagt

mihaelagt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 30.08.2013
Scrie clar in conditiile de rezervare ca proprietarul va cere plata unui avand de 30% inainte de sosire si ca plata se va face intr-un cont bancar ce-mi va fi comunicat de proprietar. Am stiut asta de la inceput. In primul mesaj proprietarul mi-a transmis contul si tot in mesajul ala mi-a spus ca pot plati si prin paypal, caz in care sa-i comunic adresa mea de mail. Cum zicem, am ales paypal si tot astept cererea de plata. Imi raspunde la fiecare mesaj (toate prin mesageria booking) si-mi tot zice nu trebuie sa platesc in avans, ca pot sa platesc cand ajung, chiar si prin paypal.
Pe mine nu ma deranjeaza sa platesc oricum (in avans, prin transfer bancar sau cash la sosire) dar mi se pare aiurea ca mi-a cerut avans (ceea ce-i ok), m-a intrebat cum vreau sa platesc si apoi nu mai trimite solicitarea de plata.
Mi-e teama sa nu ma mai primeasca la cazare pe motiv ca nu am platit avansul. Pe de alta parte, chiar daca as plati azi-maine prin transfer bancar, s-ar putea sa nu ajunga banii in contul lor pana vineri.
Proprietarul nu e nou pe booking, are recenzii in general pozitive, nota peste 8.5 desi sunt 2 comentarii care zic ca 1. comunicarea cu proprietarul a fost greoaie si 2. proprietarul pretinde plata cash.
Nu mi-e de bani, ma gandesc sa nu ajungem sa dormim in gara...

#653
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 14.04.2008
iti inteleg ingrijorarea insa cred ca in final totul va fi ok si grijile au fost facute degeaba. si nu cred ca se va ajunge la dormit in gara. inteleg ca discutiile s-au tinut prin mesageria booking si daca el a propus plata cash si v-a spus ca nu trebuie platit avansul, mi se pare chiar absurd sa va refuze cazarea.

#654
mihaelagt

mihaelagt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 30.08.2013

 dariuscha, on 03 aprilie 2018 - 14:26, said:

iti inteleg ingrijorarea insa cred ca in final totul va fi ok si grijile au fost facute degeaba. si nu cred ca se va ajunge la dormit in gara. inteleg ca discutiile s-au tinut prin mesageria booking si daca el a propus plata cash si v-a spus ca nu trebuie platit avansul, mi se pare chiar absurd sa va refuze cazarea.

M-am linistit, intr-un final mi-a trimis solicitarea de plata prin paypal. Cred ca s-a saturat de insistentele mele. Multumesc pentru sprijin

#655
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,529
  • Înscris: 20.10.2006
Am mers de 2-3 ori prin booking la cazari unde scria in conditii ca trebuie platit avans, insa nu l-am platit ca nu mi s-a cerut. Nu am avut probleme, la unitatea de cazare la sosire am platit intregul cost al cazarii.

#656
lumea_e_un_sat_mic

lumea_e_un_sat_mic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 166
  • Înscris: 04.12.2017
In conditiile in care la contul de booking cu care ai facut rezervarile ai trecut si un card, unele hoteluri isi opresc singure avansul de pe cardul tau.
Nu strica sa verifici daca nu cumva, platind la hotel toata suma, ei nu au deblocat avansul.

#657
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,529
  • Înscris: 20.10.2006
Nu am patit vreodata sa mi se ia vreun leu de pe cardul cu care am garantat rezervarea. Dar e drept ca mereu am fost prezent in ziua de chekin, ba chiar daca am ajuns seara am anuntat lucrul acesta in prealabil.

#658
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,856
  • Înscris: 04.07.2010

 LunaCrystal, on 07 aprilie 2018 - 20:15, said:

Nu am patit vreodata sa mi se ia vreun leu de pe cardul cu care am garantat rezervarea ...

Asta înseamnă că până acum nu ai făcut decât rezervări cu anulare gratuită în care se specifică expres "Plătiţi direct la proprietate". Altfel e posibil să ţi se solicite plata unui avans, sau chiar să ţi se blocheze pe card o anumită sumă ca avans (de către booking sau de către hotel), chiar dacă nu scrie în condiţii nimic despre un eventual avans.
Nu discutăm despre neprezentarea la cazare, aia e altă discuţie şi nici mie nu mi s-a întâmplat niciodată.
Am vreo 50 de rezervări făcute pe booking de-a lungul timpului şi am întâlnit multe situaţii.
Doar când scrie expres "Plătiţi direct la proprietate" eşti sigur că nu ţi se va lua niciun ban de pe card. Însă cazurile astea sunt tot mai rare.


Sănătate şi toate cele bune !

#659
kerkyra

kerkyra

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,517
  • Înscris: 14.03.2006
Eu am patit ceva ciudat in martie, la Bari. Am facut rezervare cu anulare, fara avans, cu plata direct la proprietate, dar mi s-a cerut sa trec un card. Exact in prima zi din perioada in care nu mai puteam anula, am primit mesaj pe telefon ca s-a incercat o plata de pe card, blocata insa. Am vazut ca era vorba de booking. In fine, s-a incercat plata de doua ori, blocata, nu am primit niciun mesaj de la booking, m-am gandit ca poate era o verificare de card. Ajungand la cazare, mi s-a spus ca s-a incercat plata (nu stiu daca integral sau doar partial), nu s-a reusit, booking imi anulase rezervarea, dar cei de la cazare m-au asteptat si mi-au spus ca pentru ei este in regula. In acea noapte, pe la 1, am primit si mesaj de la booking ca imi anuleaza rezervarea. Cam tarziu, nu? Acasa am lamurit si problema cu plata nereusita, era vorba de o plata nesecurizata si cardul meu era setat sa nu faca plati astfel. Ce mi se pare ciudat este de ce au incercat plata cand scria ca se face la cazare, fara avans si de ce am primit asa tarziu mesaj ca mi se anuleaza rezervarea? In mai plec iar la Bergamo, am intrebat expres la cazare daca se ia plata inainte, desi nu este mentionat, ma gandesc daca sa ridic plafonul la plati nesecurizate sa nu am vreo surpriza.

#660
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 14.04.2008
kerkyra, inteleg ca anularea era gratuita, insa perioada pana cand puteai anula gratuit era cu ceva timp inainte de a incepe sejurul. poti spune exact despre ce cazare e vorba? gazdele nu te-au lamurit de ce au incercat sa ia banii?

#661
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,856
  • Înscris: 04.07.2010
Eu înţeleg că booking a încercat să blocheze banii pe card, nu hotelul, altfel ar fi primit mail cu mesajul "CC invalid".
Dar mă intrigă că s-a întâmplat aşa chiar în condiţiile în care scrie că se plăteşte totul la proprietate. Kerkyra eşti sigură că exact aşa scria "Plătiţi totul direct la proprietate" ? Nu cumva scria în engleză şi nu se înţelegea exact sensul ? Sau nu cumva scria doar "Anulare gratuită", aşa cum zice şi Dariuşa ? Scria cumva în subsol că proprietatea poate cere constituirea unui avans după scurgerea termenului de anulare gratuită ?
Întreb, fiindcă ceva asemănător mi s-a întâmplat cu rezervarea pt. Madrid de luna aceasta. Adică s-a anulat rezervarea în prima zi după termen, exact ca la Kerkyra. Dar la mine scria clar să plătesc un anumit avans până la sfârşitul lunii februarie. Mai întâi, imediat ce am făcut rezervarea (la începutul lui februarie), a venit mesaj "CC invalid". Doamna de la apartament (nu e hotel, e un simplu apartament) a vrut să preautorizeze cardul, iar nevastă-mea cumpărase ceva în ziua precedentă şi soldul scăzuse sub suma ce era de plată la sf. lui februarie. Dar am telefonat la apartament (aşa am descoperit că doamna ce administrează proprietatea e româncă) şi am rezolvat situaţia în două zile (am suplimentat cardul). Surpriza a apărut pe 1 martie, când booking a anulat rezervarea în mod automat. Evident că am dat e-mail la booking şi am sunat la apartament. Doamna m-a liniştit şi mi-a spus că tocmai i-a anunţat pe cei de la booking că s-a plătit avansul, că cei de la booking sunt idioţi, şi că voi fi sunat de câtre booking chiar în cursul zilei de 1 martie. Dar eu am vrut o confirmare scrisă că rezervarea a redevenit valabilă, aşa că am primit un e-mail de la apartament VIA BOOKING că rezervarea este valabilă şi confirmată. Iar booking m-a sunat în limba română abia după 10 zile să-mi confirme verbal că totul e-n regulă, şi au motivat că nu au avut niciun vorbitor de limba română în perioada asta de 10 zile (culmea e că eu le trimisesem mailul în engleză).
În fine, acum sunt sigur că nu voi întâmpina nicio problemă când voi ajunge, însă mă supără că în lista de rezervări această rezervare pt. Madrid figurează ca "anulată". Şi aşa va rămâne, cel puţin aşa mi-a spus românul de la booking, ei nemaiputând să actualizeze statusul rezervării. Şi mă supără pt. că eu nu am făcut niciodată o rezervare pe care să n-o onorez. Unde am rezervat, acolo m-am dus, pt. că aşa e corect.

Eu aş zice că booking trece printr-o perioadă de schimbări necesare, ca să stopeze cumva rezervările multiple. Pt. că se fac rezervări multiple de către aceeaşi persoană, şi camerele respective sunt menţinute ca rezervate până aproape de termen, moment în care persoana se hotărăşte asupra unei cazări, iar pe restul le anulează. Aceste persoane nu ar trebui să mai aibă dreptul să mai rezerve prin booking niciodată, zic eu. Pt. că din cauza lor dispar rapid ofertele de cazare, iar unităţile de cazare rămân cu multe camere goale. De ce anul trecut în Paleohora, Creta, când nevesti-mii nu i-a plăcut cazarea (că avea vederea în spatele hotelului) a găsit imediat pe booking pagini întregi de cazări libere la juma' de preţ faţă de cât ne-a costat pe noi ? Din cauza persoanelor care făcuseră rezervări multiple şi le eliberaseră doar cu câteva zile înainte. Dar să m-apuc atunci, pe genunchi, să studiez toate ofertele alea, era total aiurea (pierdere mare de timp şi probabilitate mare de a alege greşit), aşa încât a zis pas. Şi dacă şi alţii au făcut la fel, atunci camerele alea au rămas goale. Nasol !
Hai, fie, rezerv cazare în câteva locuri, dar mă hotărăsc naibii într.o săptămână unde-mi place mai mult, şi anulez cât mai repede restul rezervărilor, că poate vor şi alţi oameni să rezerve cazare. Chiar atât de egoişti şi nesimţiţi sunt unii oameni ? Mie îmi place să cred că nu-şi dau seama de urmări şi n-au făcut multiplele rezervări cu rea credinţă.
Dar prostia nu e o justificare, şi uite că pe booking sunt tot mai rare rezervările în care "Plătiţi direct la proprietate". Din păcate !


Sănătate şi tcb !

Edited by OvidiuNS, 14 April 2018 - 03:46.


#662
kerkyra

kerkyra

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,517
  • Înscris: 14.03.2006
Rezervarea era cu anulare gratuita dar si cu plata direct la proprietate (am site-ul in romana, dar nu m-as incurca nici sa fi fost in engleza). M-am uitat peste tot, nu am vazut nicaieri sa solicite avans, nici la detaliile de la politica lor. Daca nu e problema, va pot spune exact si despre ce locatie este vorba. Sincer, nu am mai insistat sa intreb acolo de ce au incercat sa ia avans, nici cat, de-abia schimbasem cardul si ma gandeam sa nu fie o problema cu el (cu putin timp am avut mari probleme cu un alt card nou, nu il puteam folosi decat la ATM). La incercarea de plata aparea booking, dar cel de la hotel stia, probabil booking anulase rezervarea si il anuntase, pe mine insa nu. Nu a putut lua pentru ca era vorba de o plata fara acel cod CV2 iar la mine cardul este setat cu 0 lei la plata nesecurizata (m-au lamurit cei de la banca, spuneau ca asa se cam practica in Italia). Oricum nu am ce reprosa gazdei, insa booking m-a atentionat ca mi-a anulat rezervarea tarziu (eram deja cazata, la 1 noaptea) si apar si eu cu rezervare neonorata pe site. In mai ma duc iar la Bergamo, am si vorbit cu gazda, mi-a spus clar ca platesc acolo, cum ar fi fost sa ma pomenesc la Bari cu rezervarea anulata?

#663
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,856
  • Înscris: 04.07.2010

 kerkyra, on 14 aprilie 2018 - 20:40, said:

... apar si eu cu rezervare neonorata pe site ...

Asta e ...
Eu m-am resemnat, important este că eu ştiu că am procedat onorabil de fiecare dată.
Sperasem să se poată modifica statusul rezervării, dar e clar că nu e posibil.
Am mai păţit o chestie în iunie 2013 când eram în Zakynthos. Pe drumul spre insulă, am avut 2 nopţi intermediare rezervate tot prin booking (una la Paralia şi a doua la Patras). Ei bine, eram pe plaja Laganas şi primim mesaj de la booking că nu ne-am prezentat la cazarea din Paralia (hotel Philippos). Am sunat imediat la booking şi am remediat situaţia, pt. că-mi era frică să nu ne ia de pe card aiurea contravaloarea nopţii de cazare după ce plătisem deja grecului cu cash.
Atunci statusul rezervării a rămas "validă", booking nu a apucat să opereze vreo modificare. De fapt acolo a fost clar o încercare a grecului de a evita plata comisionului către booking, iar la telefon i-am spus tipei de la booking ce bănuiesc. Nu ştiu ce a păţit grecul, şi nici nu am verificat dacă hotelul mai e pe booking, dar cred că nici nu merita să mai fie.


 kerkyra, on 14 aprilie 2018 - 20:40, said:

... In mai ma duc iar la Bergamo, am si vorbit cu gazda, mi-a spus clar ca platesc acolo, cum ar fi fost sa ma pomenesc la Bari cu rezervarea anulata?

Ştiu că te duci, am urmărit discuţia de pe topic. Şi eu vorbesc cu proprietarul de fiecare dată.
Şi da, e şocant şi stressant să te trezeşti că ţi-au anulat rezervarea. Însă dacă ai vorbit deja cu proprietarul nu mai contează anularea.
Iar dacă mai anulează cei de la booking multe rezervări, atunci chiar că merită să-i sari şi să te înţelegi cu proprietarul direct. De ce să-ţi sară inima din piept când te trezeşti că s-a anulat rezervarea ? Acuma, cu Madridul, nevastă-mea deja intrase în panică, mai ales că banii de avans erau deja luaţi de pe card. Şi cât de calm sunt eu, tot am simţit un nod în gât când am văzut mesajul pe mail. Îmi venea să-i bag ... undeva. Nu e onorabil să-i şuntezi, dar cu anulări d-astea aiurea - îţi mai vin idei. Norocul lor că la mine onoarea e pe primul loc.


Sănătate şi tcb !

Edited by OvidiuNS, 14 April 2018 - 22:29.


#664
kerkyra

kerkyra

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,517
  • Înscris: 14.03.2006
Am mai patit acum cativa ani sa apar ca neprezentata la cazare la Balcik, acolo l-am banuit pe proprietar ca a evitat sa plateasca comisionul, dar cum am platit acolo si am vazut statusul dupa ce am venit, am lasat lucrurile asa.

#665
lumea_e_un_sat_mic

lumea_e_un_sat_mic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 166
  • Înscris: 04.12.2017
Inainte de a face rezervarea, uitati-va cu atentie intre ce ore se face check-in. Eu nu am fost atent o data la o pensiune din Maramures, avea scris ca timp de check-in..... tineti-va bine...... intre 12.00 - 12.30 !!!
Daca nu scrieti prin mesageria booking catre locatie ca doriti sa ajungeti mai tarziu, proprietarul poate cere booking sa apara ca "no show" (implicit cu retragerea banilor cuveniti primei nopti de cazare - asa avea conditiile) si apoi sa dea camera cui doreste el.

Edited by lumea_e_un_sat_mic, 15 April 2018 - 15:18.


#666
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,529
  • Înscris: 20.10.2006

 OvidiuNS, on 12 aprilie 2018 - 02:27, said:

Asta Ăźnseamnă că pĂąnă acum nu ai făcut decĂąt rezervări cu anulare gratuită Ăźn care se specifică expres "Plătiți direct la proprietate". Altfel e posibil să ți se solicite plata unui avans, sau chiar să ți se blocheze pe card o anumită sumă ca avans (de către booking sau de către hotel), chiar dacă nu scrie Ăźn condiții nimic despre un eventual avans.
Nu discutăm despre neprezentarea la cazare, aia e altă discuție și nici mie nu mi s-a ĂźntĂąmplat niciodată.
Am vreo 50 de rezervări făcute pe booking de-a lungul timpului și am ĂźntĂąlnit multe situații.
Doar cĂąnd scrie expres "Plătiți direct la proprietate" ești sigur că nu ți se va lua niciun ban de pe card. Însă cazurile astea sunt tot mai rare.


Sănătate și toate cele bune !
Am facut 2 rezervari fara posibilitate de anulare, in caz de neprezentare urmand a se incasa intreaga suma si totusi nu mi s-a incasat nimic de pe card, am platit la receptie. Poate insa si din cauza ca am rezervat/rezerv doar cazari ieftine, la cele scumpe o fi altfel.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate