Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...
 Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 

Booking.com

- - - - -
  • Please log in to reply
1177 replies to this topic

#577
shadow_x3x

shadow_x3x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,198
  • Înscris: 09.02.2007
Salut. Am foarte multe rezervari pe booking in ultimii ani, insa la ultima am observat ca pe card am o suma blocata. Nu mi s-a intamplat pana acum asa ceva.
Urmeaza sa plec peste 2 saptamani, insa am rezervat cu anulare gratuita si scrie clar la rubrica plata in avans: nici un depozit nu va fi incasat.
Mai scrie si fraza aia generala cum ca in unele cazuri cardul poate fi preautorizat, insa sa am bani blocati nu mi s-a intamplat si nici nu mi se pare normal, mai ales ca am ales anulare gratuita (deci un pret mai mare decat nerambursabil). Voi ati mai patit sa aveti bani blocati in astfel de cazuri? Sa iau legatura cu booking, cu hotelul sau cu banca? Mersi.

#578
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Da, am patit la fel.
Interpretez ca e blocata suma pentru posibila penalizare daca anulez dupa termenul limita(cam aia e suma).
Nu ma agit fiindca imi voi respecta rezervarea si rezolcv la hotel.

#579
shadow_x3x

shadow_x3x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,198
  • Înscris: 09.02.2007
Nici eu nu ma agit asa tare, pt ca si eu voi respecta mai mult ca sigur rezervarea, insa suma blocata depaseste penalizarile de anulare in cazul meu si oricum chiar si asa nu mi se pare normal sa nu pot beneficia de acei bani pt ca asa vor cei de la hotel.
Si am mai auzit cazuri cu sume blocate zile bune chiar si dupa terminarea sejurului cand camera a fost platita. Si as vrea pe cat posibil sa evit aceasta situatie.

#580
valentinag

valentinag

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 558
  • Înscris: 10.08.2007
Si mie mi-au blocat o singura data bani, la Praga. I-au deblocat cum am ajuns la hotel. Facusem rezervarea in mai, si eu am fost in octPosted Image

#581
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Am vreo 20 de rezervari pe booking. De vreo 3 ori mi-au blocat suma pe card . (hoteluri din Istanbul, Praga si Glasgow) .

Sincer nici nu ma uit daca scrie ceva  despre depozite/ preautorizari .Ma asigur ca exista anulare gratuita si ca am banii respectivi pentu rezervare ca sa nu fiu luat prin suprindere in cazul altor plati.

Edited by polizei, 06 October 2016 - 15:13.


#582
stedan

stedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 01.09.2009
Suna la numarul indicat in rezervare si discuta cu operatoarea. Cere-i sa-ti explice situatia si solicita remedierea, in caz ca e un abuz din partea hotelului.

#583
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,857
  • Înscris: 04.07.2010
Deşi în rezervare scrie "niciun depozit nu va fi blocat", totuşi politica hotelului poate fi diferită, iar booking nu are ce face. Mi s-a întâmplat în 2014 la hotelul Kristaly din Hajduszoboszlo. Discutînd prin telefon cu hotelul, mi-au spus că aşa e politica lor şi că dacă nu accept îmi pot anula rezervarea. Nu am avut ce face, dar nu a fost deranjant, era vorba doar de un avans de 30% din toată suma.

Ca principiu, mi se pare ok, deoarece sunt prea mulţi turişti care fac mai multe rezervări simultane, în ideea că vor renunţa ulterior la toate cu excepţia uneia.
Eu nu am făcut niciodată mai multe rezervări pentru aceeaşi perioadă, mi se pare lipsă de respect. Şi din cauza rezervărilor multiple au apărut şi aceste depozite în avans.

Sună la hotel şi lămureşte situaţia.


Sănătate şi tcb !

Edited by OvidiuNS, 11 October 2016 - 16:52.


#584
sil200

sil200

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 988
  • Înscris: 23.01.2007
Eu am patit-o cand un grec cand a preautorizat cardul cu intreaga suma. Am trimis mail la booking si suma a fost deblocata de grec a doua zi.

Edited by sil200, 12 October 2016 - 20:34.


#585
Bob493

Bob493

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,305
  • Înscris: 12.07.2010

View Postshadow_x3x, on 05 octombrie 2016 - 09:56, said:

Salut. Am foarte multe rezervari pe booking in ultimii ani, insa la ultima am observat ca pe card am o suma blocata. Nu mi s-a intamplat pana acum asa ceva.
Urmeaza sa plec peste 2 saptamani, insa am rezervat cu anulare gratuita si scrie clar la rubrica plata in avans: nici un depozit nu va fi incasat.
Mai scrie si fraza aia generala cum ca in unele cazuri cardul poate fi preautorizat, insa sa am bani blocati nu mi s-a intamplat si nici nu mi se pare normal, mai ales ca am ales anulare gratuita (deci un pret mai mare decat nerambursabil). Voi ati mai patit sa aveti bani blocati in astfel de cazuri? Sa iau legatura cu booking, cu hotelul sau cu banca? Mersi.

Pai tot secretul e in 'fraza aia generala'. Ce anume nu ti se pare normal? Atata timp cat scrie clar, negru pe alb, ca in unele cazuri cardul se poate preautoriza, cei de la booking nu vor face absolut nimic, pentru ca hotelul nu a incalcat nicio prevedere. E dreptul hotelierului sa se asigure ca nu ia teapa.

Edited by Bob493, 16 October 2016 - 10:10.


#586
bogdansmadici

bogdansmadici

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 12.12.2016
Salut, am facut o rezervare acum pentru revelion , am gasit ceva pe Booking doar ca imi este frica sa nu fie teapa. Trebuie sa ii dau avansul pana marti, pareri?

http://www.booking.c...e=total;ucfs=1  ( Ronin Apartament Sibiu )

Am vorbit cu omul, pare super ok si intelegator, doar ca acum este perioada celor care dau teapa, si vreau sa ma asigur .

Edited by bogdansmadici, 12 December 2016 - 02:55.


#587
zuv

zuv

    Erectile member :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,198
  • Înscris: 05.01.2008

View Postbogdansmadici, on 12 decembrie 2016 - 02:53, said:

Salut, am facut o rezervare acum pentru revelion , am gasit ceva pe Booking doar ca imi este frica sa nu fie teapa. Trebuie sa ii dau avansul pana marti, pareri?

http://www.booking.c...e=total;ucfs=1  ( Ronin Apartament Sibiu )

Am vorbit cu omul, pare super ok si intelegator, doar ca acum este perioada celor care dau teapa, si vreau sa ma asigur .
Booking e un site de incredere.

#588
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,550
  • Înscris: 14.04.2008
de incredere trebuie sa fie unitatea de cazare. adica sa respecte rezervarea si...pretul. pe cei de la booking...ii cam doare-n cot! iti vor cere scuze in numele lor si al cazarii si cam atat.

#589
bogdansmadici

bogdansmadici

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 12.12.2016

View Postzuv, on 12 decembrie 2016 - 10:33, said:

Booking e un site de incredere.

Aici este o parte din e-mail, e prima oara cand fac rezervare . E normal sa aiba acest e-mail asa incurcat? :))
https://s27.postimg....er/Untitled.jpg
Pareri?

#590
zuv

zuv

    Erectile member :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,198
  • Înscris: 05.01.2008

View Postbogdansmadici, on 12 decembrie 2016 - 18:51, said:


Aici este o parte din e-mail, e prima oara cand fac rezervare . E normal sa aiba acest e-mail asa incurcat? Posted Image)
https://s27.postimg....er/Untitled.jpg
Pareri?
Despre adresa de e-mail nu stiu ce sa spun...ce nu-mi place e faptul ca nu are decat 2 review-uri pe booking,ceea ce e extrem de putin si nu-mi inspira incredere.Ar putea fi foarte bine puse de familia proprietarului.Personal,as cauta ceva cu mai multe review-uri.

View Postdariuscha, on 12 decembrie 2016 - 12:57, said:

de incredere trebuie sa fie unitatea de cazare. adica sa respecte rezervarea si...pretul.
Corect!

View Postdariuscha, on 12 decembrie 2016 - 12:57, said:

pe cei de la booking...ii cam doare-n cot! iti vor cere scuze in numele lor si al cazarii si cam atat.
Eu n-am avut experiente de genul asta...e drept,in Romania n-am rezervat vreodata.Am avut odata nevoie de ajutorul lor,in Malta,cand cei de la hotel voiau sa platesc suplimentar pentru copil desi anterior sosirii nu spusesera nimic de asta(le-am trimis mail).Am sunat la  Booking si in vreo 20 de minute s-a rezolvat problema,nu pozitiv ci excelent.Nu doar ca nu am mai platit nimic pentru copil ci am si primit in locul camerei duble rezervate un apartament cu 2 dormitoare,living si chicineta :)

#591
shefa

shefa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 07.02.2010

View Postbogdansmadici, on 12 decembrie 2016 - 18:51, said:

Aici este o parte din e-mail, e prima oara cand fac rezervare . E normal sa aiba acest e-mail asa incurcat? Posted Image)
https://s27.postimg....er/Untitled.jpg
Pareri?

Tu faci cum crezi, dar eu intotdeauna aleg locatii cu mai multe comentarii. Deseori ma gandesc ca daca-s la inceput nu au de unde sa aiba comentarii, dar asta este, eu una nu risc. S-ar putea sa fie OK.  Dar in afara de asta http://www.streetdir...ghezi/Hoteluri/ nu am mai gasit nimic de Ronin. Nici poza de pe google nu este prea promitatoare

https://www.google.r...!7i13312!8i6656

desi am stat odata la o pensiune din Sibiu care la poarta n-avea nimic care sa indice ca era ceva pe-acolo. Chiar acum daca am cautat pe net respectiva pensiune am gasit-o pe cel putin 5 site-uri,  are si pagina de feisbuk... nu stiu ce sa zic despre Ronin asta... daca proprietarul ti-a castigat increderea...

Si acum poveste patita de sor'mea, anul trecut, gasca mare, vreo 20 de persoane, oameni cu copii de la 2 la 10 ani, dau avans la o pensiune din Predeal, ii spun proprietarului ca sunt cu copiii ca sa se asigure ca vor avea caldura si apa calda,  si in 30  decembrie, maxima inspiratie ca se urca unu din gasca in masina si face vreo 150 km pana la Predeal unde la locul faptei era ...pauza...numai fiindca unul din ei lucra la banca si a avut acces la datele contului unde au virat banii au mai vazut avansul inapoi.

Booking doar gazduieste anunturile, nu verifica si nu garanteaza nimic.

Edited by shefa, 13 December 2016 - 17:59.


#592
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,397
  • Înscris: 06.02.2008
Evident. Ei doar asigura interfața online.

#593
shefa

shefa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 07.02.2010
Dupa poze aici e
https://www.google.r...!7i13312!8i6656

se vad geamurile pe colt, dar acolo scrie ca ar fi Apartment Dealului iar la strada Baii e casa aia mai batraneasca...

Edited by shefa, 13 December 2016 - 18:24.


#594
blackiesasha

blackiesasha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,993
  • Înscris: 21.01.2013
buna ziua,

in februarie am bilete de avion pentru Paris. urmeaza sa gasesc o cazare.
zilele trecute gasesc pe booking.com o oferta la un hotel din Paris la pretul de 1 euro/noapte. nu stau mult pe ganduri si fac rezervare, primesc confirmarea pe mail, totul parea ok. doar ca, a doua zi primesc inca un mail cu anularea rezervarii, fara nici o explicatie, fara nici un motiv. bineinteles, ca pretul era o eroare (nu stiu a cui, a site-ului, a hotelului) dar stau si ma intreb daca e ok, d.p.d.v. legal, sa anuleze dupa ce-mi trimit confirmarea. si bineinteles ca as vrea sa profit de toata aceasta situatie.
a mai patit cineva asa ceva? am vreo sansa sa primesc acea cazare la 1 euro/noapte? deocamdata am trimis un mail la booking sa-mi explice de ce au anulat si baza legala pentru asta. a trecut o zi si inca nici o reactie de la ei.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate