Booking.com
#577
Posted 05 October 2016 - 09:56
Salut. Am foarte multe rezervari pe booking in ultimii ani, insa la ultima am observat ca pe card am o suma blocata. Nu mi s-a intamplat pana acum asa ceva.
Urmeaza sa plec peste 2 saptamani, insa am rezervat cu anulare gratuita si scrie clar la rubrica plata in avans: nici un depozit nu va fi incasat. Mai scrie si fraza aia generala cum ca in unele cazuri cardul poate fi preautorizat, insa sa am bani blocati nu mi s-a intamplat si nici nu mi se pare normal, mai ales ca am ales anulare gratuita (deci un pret mai mare decat nerambursabil). Voi ati mai patit sa aveti bani blocati in astfel de cazuri? Sa iau legatura cu booking, cu hotelul sau cu banca? Mersi. |
#578
Posted 05 October 2016 - 10:01
Da, am patit la fel.
Interpretez ca e blocata suma pentru posibila penalizare daca anulez dupa termenul limita(cam aia e suma). Nu ma agit fiindca imi voi respecta rezervarea si rezolcv la hotel. |
#579
Posted 05 October 2016 - 10:13
Nici eu nu ma agit asa tare, pt ca si eu voi respecta mai mult ca sigur rezervarea, insa suma blocata depaseste penalizarile de anulare in cazul meu si oricum chiar si asa nu mi se pare normal sa nu pot beneficia de acei bani pt ca asa vor cei de la hotel.
Si am mai auzit cazuri cu sume blocate zile bune chiar si dupa terminarea sejurului cand camera a fost platita. Si as vrea pe cat posibil sa evit aceasta situatie. |
#580
Posted 05 October 2016 - 11:20
Si mie mi-au blocat o singura data bani, la Praga. I-au deblocat cum am ajuns la hotel. Facusem rezervarea in mai, si eu am fost in oct
|
#581
Posted 06 October 2016 - 15:01
Am vreo 20 de rezervari pe booking. De vreo 3 ori mi-au blocat suma pe card . (hoteluri din Istanbul, Praga si Glasgow) .
Sincer nici nu ma uit daca scrie ceva despre depozite/ preautorizari .Ma asigur ca exista anulare gratuita si ca am banii respectivi pentu rezervare ca sa nu fiu luat prin suprindere in cazul altor plati. Edited by polizei, 06 October 2016 - 15:13. |
#582
Posted 07 October 2016 - 19:03
Suna la numarul indicat in rezervare si discuta cu operatoarea. Cere-i sa-ti explice situatia si solicita remedierea, in caz ca e un abuz din partea hotelului.
|
#583
Posted 11 October 2016 - 16:52
Deşi în rezervare scrie "niciun depozit nu va fi blocat", totuşi politica hotelului poate fi diferită, iar booking nu are ce face. Mi s-a întâmplat în 2014 la hotelul Kristaly din Hajduszoboszlo. Discutînd prin telefon cu hotelul, mi-au spus că aşa e politica lor şi că dacă nu accept îmi pot anula rezervarea. Nu am avut ce face, dar nu a fost deranjant, era vorba doar de un avans de 30% din toată suma.
Ca principiu, mi se pare ok, deoarece sunt prea mulţi turişti care fac mai multe rezervări simultane, în ideea că vor renunţa ulterior la toate cu excepţia uneia. Eu nu am făcut niciodată mai multe rezervări pentru aceeaşi perioadă, mi se pare lipsă de respect. Şi din cauza rezervărilor multiple au apărut şi aceste depozite în avans. Sună la hotel şi lămureşte situaţia. Sănătate şi tcb ! Edited by OvidiuNS, 11 October 2016 - 16:52. |
#584
Posted 12 October 2016 - 20:33
Eu am patit-o cand un grec cand a preautorizat cardul cu intreaga suma. Am trimis mail la booking si suma a fost deblocata de grec a doua zi.
Edited by sil200, 12 October 2016 - 20:34. |
#585
Posted 16 October 2016 - 10:10
shadow_x3x, on 05 octombrie 2016 - 09:56, said:
Salut. Am foarte multe rezervari pe booking in ultimii ani, insa la ultima am observat ca pe card am o suma blocata. Nu mi s-a intamplat pana acum asa ceva. Urmeaza sa plec peste 2 saptamani, insa am rezervat cu anulare gratuita si scrie clar la rubrica plata in avans: nici un depozit nu va fi incasat. Mai scrie si fraza aia generala cum ca in unele cazuri cardul poate fi preautorizat, insa sa am bani blocati nu mi s-a intamplat si nici nu mi se pare normal, mai ales ca am ales anulare gratuita (deci un pret mai mare decat nerambursabil). Voi ati mai patit sa aveti bani blocati in astfel de cazuri? Sa iau legatura cu booking, cu hotelul sau cu banca? Mersi. Pai tot secretul e in 'fraza aia generala'. Ce anume nu ti se pare normal? Atata timp cat scrie clar, negru pe alb, ca in unele cazuri cardul se poate preautoriza, cei de la booking nu vor face absolut nimic, pentru ca hotelul nu a incalcat nicio prevedere. E dreptul hotelierului sa se asigure ca nu ia teapa. Edited by Bob493, 16 October 2016 - 10:10. |
#586
Posted 12 December 2016 - 02:53
Salut, am facut o rezervare acum pentru revelion , am gasit ceva pe Booking doar ca imi este frica sa nu fie teapa. Trebuie sa ii dau avansul pana marti, pareri?
http://www.booking.c...e=total;ucfs=1 ( Ronin Apartament Sibiu ) Am vorbit cu omul, pare super ok si intelegator, doar ca acum este perioada celor care dau teapa, si vreau sa ma asigur . Edited by bogdansmadici, 12 December 2016 - 02:55. |
|
#587
Posted 12 December 2016 - 10:33
bogdansmadici, on 12 decembrie 2016 - 02:53, said:
Salut, am facut o rezervare acum pentru revelion , am gasit ceva pe Booking doar ca imi este frica sa nu fie teapa. Trebuie sa ii dau avansul pana marti, pareri? http://www.booking.c...e=total;ucfs=1 ( Ronin Apartament Sibiu ) Am vorbit cu omul, pare super ok si intelegator, doar ca acum este perioada celor care dau teapa, si vreau sa ma asigur . |
#588
Posted 12 December 2016 - 12:57
de incredere trebuie sa fie unitatea de cazare. adica sa respecte rezervarea si...pretul. pe cei de la booking...ii cam doare-n cot! iti vor cere scuze in numele lor si al cazarii si cam atat.
|
#589
Posted 12 December 2016 - 18:51
zuv, on 12 decembrie 2016 - 10:33, said:
Booking e un site de incredere. Aici este o parte din e-mail, e prima oara cand fac rezervare . E normal sa aiba acest e-mail asa incurcat? ) https://s27.postimg....er/Untitled.jpg Pareri? |
#590
Posted 13 December 2016 - 12:59
bogdansmadici, on 12 decembrie 2016 - 18:51, said: Aici este o parte din e-mail, e prima oara cand fac rezervare . E normal sa aiba acest e-mail asa incurcat? ) https://s27.postimg....er/Untitled.jpg Pareri? dariuscha, on 12 decembrie 2016 - 12:57, said:
de incredere trebuie sa fie unitatea de cazare. adica sa respecte rezervarea si...pretul. dariuscha, on 12 decembrie 2016 - 12:57, said:
pe cei de la booking...ii cam doare-n cot! iti vor cere scuze in numele lor si al cazarii si cam atat. |
#591
Posted 13 December 2016 - 17:43
bogdansmadici, on 12 decembrie 2016 - 18:51, said:
Aici este o parte din e-mail, e prima oara cand fac rezervare . E normal sa aiba acest e-mail asa incurcat? ) https://s27.postimg....er/Untitled.jpg Pareri? Tu faci cum crezi, dar eu intotdeauna aleg locatii cu mai multe comentarii. Deseori ma gandesc ca daca-s la inceput nu au de unde sa aiba comentarii, dar asta este, eu una nu risc. S-ar putea sa fie OK. Dar in afara de asta http://www.streetdir...ghezi/Hoteluri/ nu am mai gasit nimic de Ronin. Nici poza de pe google nu este prea promitatoare https://www.google.r...!7i13312!8i6656 desi am stat odata la o pensiune din Sibiu care la poarta n-avea nimic care sa indice ca era ceva pe-acolo. Chiar acum daca am cautat pe net respectiva pensiune am gasit-o pe cel putin 5 site-uri, are si pagina de feisbuk... nu stiu ce sa zic despre Ronin asta... daca proprietarul ti-a castigat increderea... Si acum poveste patita de sor'mea, anul trecut, gasca mare, vreo 20 de persoane, oameni cu copii de la 2 la 10 ani, dau avans la o pensiune din Predeal, ii spun proprietarului ca sunt cu copiii ca sa se asigure ca vor avea caldura si apa calda, si in 30 decembrie, maxima inspiratie ca se urca unu din gasca in masina si face vreo 150 km pana la Predeal unde la locul faptei era ...pauza...numai fiindca unul din ei lucra la banca si a avut acces la datele contului unde au virat banii au mai vazut avansul inapoi. Booking doar gazduieste anunturile, nu verifica si nu garanteaza nimic. Edited by shefa, 13 December 2016 - 17:59. |
|
#593
Posted 13 December 2016 - 18:22
Dupa poze aici e
https://www.google.r...!7i13312!8i6656 se vad geamurile pe colt, dar acolo scrie ca ar fi Apartment Dealului iar la strada Baii e casa aia mai batraneasca... Edited by shefa, 13 December 2016 - 18:24. |
#594
Posted 21 December 2016 - 10:11
buna ziua,
in februarie am bilete de avion pentru Paris. urmeaza sa gasesc o cazare. zilele trecute gasesc pe booking.com o oferta la un hotel din Paris la pretul de 1 euro/noapte. nu stau mult pe ganduri si fac rezervare, primesc confirmarea pe mail, totul parea ok. doar ca, a doua zi primesc inca un mail cu anularea rezervarii, fara nici o explicatie, fara nici un motiv. bineinteles, ca pretul era o eroare (nu stiu a cui, a site-ului, a hotelului) dar stau si ma intreb daca e ok, d.p.d.v. legal, sa anuleze dupa ce-mi trimit confirmarea. si bineinteles ca as vrea sa profit de toata aceasta situatie. a mai patit cineva asa ceva? am vreo sansa sa primesc acea cazare la 1 euro/noapte? deocamdata am trimis un mail la booking sa-mi explice de ce au anulat si baza legala pentru asta. a trecut o zi si inca nici o reactie de la ei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users