Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...

Permis de conducere nou
 Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...
 Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...
 Ce marca si model de DVD-RW sa cu...

Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani

Robotul martian european, revigor...
 

Sfidare crasa din partea RCS&RDS

- - - - -
  • Please log in to reply
110 replies to this topic

#91
Florinbv

Florinbv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 28.05.2006
Reinstaleaza driverul placii de retea, poate gasesti unul mai nou pe net. Daca nu mere reinstaleaza windowsul.

#92
cipy1185

cipy1185

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 11.04.2007
ma indoiesc sa fie de la internet.. incearca cu alt pc sau laptop.

#93
RSFan

RSFan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 347
  • Înscris: 04.01.2009
@plmokn si la mine s-a intamplat chestia asta numa ca la mine chestia aia disparea intr-o secunda si n-aveam timp sa fotografiez. In orice caz, la mine se intampla cam din 3 in 3 ore si dupa o reinstalare (nu din cauza aia ci din alte cauze ca shutdown-ul ala aproape ca nu ma deranja) nu o mai aparut absolut deloc. Sper sa-ti fie intr-un fel de ajutor.

#94
Gran_Torino

Gran_Torino

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 21.02.2009
Sunt abonat al serviciului de internet RDS Fiberlink din 2006, la abonamentul de 39 Ron .
De mai mult de o saptamana de zile, 11.05.2009-19.05.2009, nu pot utiliza aceste servicii (internet+telefonie) din cauza unei defectiuni tehnice ale echipamentelor RDS care nu s-a remediat, desi am facut nenumarate sesizari in acest sens. Incerc sa va reproduc mai jos desfasurarea relatiei client-operator in cadrul unui contract platit la zi.

Luni 11.05.2009
Ora 19.00 - Internet si Telefonie functionale
Ora 21.00 - Internet - Error 678 =nu se conecteaza
        Telefonie - lipsa ton.
        Internet -  sesizarea nr. (nu pot scrie aici numerele sesizarile, sunt pregatite in reclamatia catre ANPC si RDS-RCS S.A.)
        Telefonie - sesizarea nr.
Marti 12.05.2009
Ora 17.00 - Internet si telefonie functionale
Sunt sunat de Serviciul Suport RDS (Motivatia defectiunii de luni a fost: switch de pe scara blocat).
Ora 20.20 - Internet - Error 678 =nu reuseste sa se conecteze
         Telefonie - lipsa ton.
         Internet   -  sesizarea nr.    ramane deschisa
        Telefonie - o noua sesizare nr.
Ora 20.50 - soseste dl U. A. (Serviciul tehnic RDS-nu dau numele persoanelor aici, le-am mentionat doar in reclamatia catre ANPC) in legatura cu sesizarea de internet de luni (11.05.2009), ii precizez ca in urma cu putin timp am facut o noua reclamatie la Relatii cu clientii RDS. Constata si el ca nici internetul si nici telefonia nu functioneaza, apoi motiveaza ca switchul de pe scara blocului este supraincalzit, si opreste si reporneste alimentarea acestuia. Internet si telefonie functionale.
Miercuri 13.05.2009
Ora 17.30 - Internet si telefonie functionale
Ora 20.30 - Internet -Error 678 =nu reuseste sa se conecteze
        Telefonie - lipsa ton.
        Internet   -  sesizarea nr. ramane deschisa
        Telefonie - sesizarea nr.  ramane deschisa
Ora 21.40 Sunt sunat de Serviciul Suport tehnic RDS (Motivatia defectiunii ce dureaza de luni 11.05.2009 pana in prezent a fost: un alt user a facut flood).
Joi 14.05.2009
Ora 18.00 - Internet si telefonie functionale
Ora 19.15 - Internet -Error 678 =nu reuseste sa se conecteze
                 Telefonie - ton intermitent urmat de lipsa ton.
Apelez din nou Relatii cu clientii RDS si spun ca problema revine periodic la orele precizate mai sus. Sunt asigurat ca se va rezolva!!!!!!.
Vineri 15.05.2009
Ora 18.00 - Internet si telefonie functionale (am vorbit la telefon si am utilizat internetul in conditii bune.)
Ora 21.00 - Sunt sunat de Serviciul Suport RDS (Motivatia defectiunii ce dureaza de luni 11.05.2009 pana in prezent : un alt user a facut flood, precum si ca s-au inlocuit echipamente pe scara in cursul zilelor de joi si vineri). Sunt asigurat ca totul s-a rezolvat si nu vor mai fi probleme!!!!.
Sambata 16.05.2009
Ora 12.00 - Internet si telefonie functionale
        Internet -Error 678 =nu reuseste sa se conecteze
        Telefonie - ton intermitent urmat de lipsa ton.
Ora 13.30 -In timp ce utilizam telefonul semnalul acestuia a inceput sa se intrerupa, apoi tonul a cazut complet.
        Telefonie - lipsa ton.
In acel moment am deschis internetul, rezultatul:
        Internet - Error 678 =nu reuseste sa se conecteze
Apelez Relatii cu clientii RDS si spun ca a revenit aceeasi problema de pe tot parcursul saptamanii de data aceasta la ora 13.30.
        Internet   -  sesizarea nr.   ramane deschisa
        Telefonie -  o noua sesizare
Mi se precizeaza sa astept pana la orele 17.30 acasa ca se va rezolva.
Ora 18.30 - Apelez din nou Relatii cu clientii RDS si intreb ce se intampla cu sesizarile mele si cu serviciul platit de care nu am beneficiat pana acum 1 saptamana intreaga. Sunt asigurat ca se va rezolva pe parcursul zilei curente sau cel tarziu maine (duminica 17.05.2008)!!!!!!!!.
Duminica 17.05.2009
Ora 11.00 - Internet si telefonie nefunctionale in continuare
        Internet - Error 678 =nu reuseste sa se conecteze
        Telefonie - ton intermitent urmat de lipsa ton.
Apelez Relatii cu clientii RDS (dna/dsoara C.S.) si intreb ce se intampla cu sesizarile mele. Eu ii precizez ca problemele sunt identice ca cele din timpul saptamanii cand atat internetul cat si telefonia devin nefunctionale la anumite ore precizate mai sus.
Sunt asigurat ca Servicul tehnic lucreaza si face verificari!!!!
Ora 11.55 - Sunt sunat de Serviciul Suport RDS de catre dna/dsoara L. G. care imi cere sa fac o serie de teste ale calculatorului, apoi imi solicita sa tin deschis calculatorul timp de 1 ora sa faca niste verificari!!!!!
Ora 15.30 Apelez din nou Relatii cu clientii RDS si intreb ce se intampla cu problema mea. Motivatia persoanei de la acest serviciu: "S-au facut teste si s-a constatat ca este un echipament defect pe scara dvs. care a fost semnalat de echipa tehnica ce s-ar fi deplasat aici, iar problema este semnalata si de alti clienti"
Eu ii reamintesc ca problemele sunt identice ca cele din timpul saptamanii cand atat internetul cat si telefonia devin nefunctionale la anumite ore precizate mai sus.Si intreb cand se va rezolva?
Raspuns : "nu stiu cand se va remedia, vom incerca sa rezolvam cu echipamentul"
Ora 17.30 -  Internet si telefonie functionale
Ora 19.00 - Internet si telefonie nefunctionale nefunctionale
        Internet- Error 678 =nu reuseste sa se conecteze
        Telefonie - ton intermitent urmat de lipsa ton.

In concluzie: problema semnalata de mine pe parcursul intregii saptamani (11.05.2009-17.05.2009):
1. marti se constata de echipa de interventie ca switchul e blocat;
2. miercuri seara se constata ca switchul e supraincalzit;
3. vineri seara Serviciul Suport RDS dsoara/dna de la Departamentul Suport RDS spune ca s-au inlocuit echipamente pe scara;
4. duminica la ora 15.30, de la Relatii cu clientii RDS, mi se spune ca problema este un echipament defect si se va inlocui!!!cand?nu a putut preciza!!!!
Cand s-a facut inlocuirea vreunui echipament defect?? Joi (14.05.2009) si vineri (15.05.2009) asa cum m-au asigurat cei de la Departamentul Suport?sau nu s-a facut deloc din moment ce abia duminica (17.05.2009) abia s-a constatat ca trebuie un echipament schimbat???

Cum este posibil ca un departament denumit Suport tehnic al RDS sa nu remedieze (sau sa se faca ca repara) timp de peste o saptamana o problema la echipamente:
1. switch blocat,
2. switch supraincalzit,
3. flood al unui user care aduce prejudicii echipamentelor RDS precum si celorlalti clienti;
4. echipament de inlocuit.
Deci, dupa cum am punctat mai sus, solutia dsoarei/dnei de la Relatii cu clientii RDS dupa 7 zile de nefunctionare a unui serviciu platit este limpede:
"nu stiu cand se va remedia, vom incerca sa rezolvam cu echipamentul"
Mai pe scurt, daca nu a mers o saptamana intreaga, cine stie cand se va rezolva!!!!
Dupa toate aceste constatari ale Serviciului Suport RDS motivate de-a lungul unei intregi saptamani, problema persista si se manifesta periodic in fiecare zi.
Pana in prezent NU S-A REZOLVAT ACEASTA DEFECTIUNE, iar eu ca si client am platit pe luna MAI 2009 un ABONAMENT lunar de 39 Ron, de SERVICIILE CARUIA NU POT BENEFICIA DE 1 SAPTAMANA INTREAGA IN FIECARE LUNA (1/4 din durata contractului).

Aceleasi probleme, internet si telefonie nefunctionale au fost si in lunile precedente:
MARTIE 2009
Miercuri 25.03.2009
ora 17.30    Internet – Error 678
        Telefonie – lipsa ton.
        Internet   -  sesizarea nr.
        Telefonie - sesizarea nr.
Problema cauzata tot de switchul de pe scara, solutionata de echipa tehnica RDS in data de 27.03.2009.
Duminica 29.03.2009
ora 13.00    Internet - Error 678
                Cablu tv - lipsa semnal.
                Internet   -  sesizarea nr.
                Cablu tv   - sesizarea nr.
Problema solutionata de echipa tehnica RDS in data de 30.03.2009.
APRILIE 2009:
Duminica 13.04.2009
Ora 13.00 - Internet - Error 678
        Telefonie - lipsa ton.
        Internet   -  sesizarea nr.
        Telefonie - sesizarea nr.
Problema cauzata tot de switchul de pe scara, solutionata de echipa tehnica RDS in data de 15.04.2009.

Care este perioada in care eu am beneficiat de serviciile Internet si telefonie RDS (platite pe 3 luni de zile cu 117 RON in total) in perioada 25.03.2009-18.05.2009?
Cum se poate solutiona o "inselare" continua a clientilor de catre firma RDS-RCS? Cine raspunde de serviciile nefurnizate , dar platite de mine?
Pe site-ul ANPC nu gasesc nici macar numere de telefon ale acestei institutii, d-apai adresa unde sa pot depune sesizare scrisa.

LE. merci dreaQ!
o sa incerc direct la sediu pentru ca am inteles ca prin "Online" dureaza mult timp pana sesizeaza cineva.
Am jobul acolo, dar pana in iunie sunt in tara, am ceva treburi de rezolvat, printre care si asta "neprevazuta" B) .

Edited by Gran_Torino, 20 May 2009 - 12:11.


#95
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Reclamatie online. POricum vad ca au schimbat siteul cred ca nu e terminat.
Contact ANPC.

PS: ai in irlanda rds? Sau e pus la misto sa para.... :)

Edited by dreaQ, 20 May 2009 - 12:06.


#96
theonly1

theonly1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 23.07.2005
@Gran_Torino

Mai mult ca sigur problema e de la echipamentele de pe scara. De regula, echipamentele defecte se inlocuiesc doar cu altele din EXACT acelasi model, fiind mult mai facila integrarea acestora in retea (practic se pastreaza vechiul fisier de configurare, schimbandu-se doar adresarea). Multe echipamente sunt depozitate zonal, in fostele sedii/depozite ale retelelor de cartier preluate de RDS. Daca modelul respectiv nu se gaseste in depozitul din zona respectiva... poate dura mult si bine pana la inlocuire. Spre exemplu, insiderii pot confirma multe astfel de probleme aparute in urma schimbarii furnizorului de switch-uri (ZTE > Huawei).

In concluzie, daca esti din Bucuresti, incearca sa obtii o audienta direct la sediul central din Dr. Staicovici, de regula acolo se rezolva cam toate problemele care par a nu avea rezolvare la RC. Bafta!  :peacefingers:

#97
Gran_Torino

Gran_Torino

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 21.02.2009

View Posttheonly1, on May 21 2009, 19:02, said:

@Gran_Torino

Mai mult ca sigur problema e de la echipamentele de pe scara. De regula, echipamentele defecte se inlocuiesc doar cu altele din EXACT acelasi model, fiind mult mai facila integrarea acestora in retea (practic se pastreaza vechiul fisier de configurare, schimbandu-se doar adresarea). Multe echipamente sunt depozitate zonal, in fostele sedii/depozite ale retelelor de cartier preluate de RDS. Daca modelul respectiv nu se gaseste in depozitul din zona respectiva... poate dura mult si bine pana la inlocuire. Spre exemplu, insiderii pot confirma multe astfel de probleme aparute in urma schimbarii furnizorului de switch-uri (ZTE > Huawei).

In concluzie, daca esti din Bucuresti, incearca sa obtii o audienta direct la sediul central din Dr. Staicovici, de regula acolo se rezolva cam toate problemele care par a nu avea rezolvare la RC. Bafta!  :peacefingers:

Nu e vorba de preluarea de retele vechi, RDS-ul a fost de la inceput la mine in bloc (nu au preluat alta retea!), ideea este ca RDS sunt o firma care au regresat puternic in asigurarea, mentenanta  echipamentelor, precum si in rezolvarea problemelor clientilor!
Chipurile au venit, verificat, restartat switchuri, etc. in 8 zile, dar rezolvare din parti!!!
2 ani nu au fost probleme de gen, dar in acest an au abundat in probleme nerezolvate!
insa valoarea abonamentului a crescut proportional cu scaderea calitatii!
asta e clar si nerespectarea conditiilor contractuale!!!!

#98
theonly1

theonly1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 23.07.2005

View PostGran_Torino, on May 21 2009, 15:09, said:

Nu e vorba de preluarea de retele vechi, RDS-ul a fost de la inceput la mine in bloc (nu au preluat alta retea!), ideea este ca RDS sunt o firma care au regresat puternic in asigurarea, mentenanta  echipamentelor, precum si in rezolvarea problemelor clientilor!
Chipurile au venit, verificat, restartat switchuri, etc. in 8 zile, dar rezolvare din parti!!!
2 ani nu au fost probleme de gen, dar in acest an au abundat in probleme nerezolvate!
insa valoarea abonamentului a crescut proportional cu scaderea calitatii!
asta e clar si nerespectarea conditiilor contractuale!!!!

1. Chiar daca a fost RDS-ul de la inceput in bloc, nu inseamna neaparat ca nu au preluat alta retea din zona, stabilind astfel depozitul zonal.

2. Daca ai avut Fiberlink "de la prima strigare", mai mult ca sigur ca ai instalate pe scara switch-uri ZTE, care, din cate stiu, nu mai sunt folosite in prezent datorita instabilitatilor in functionare si a semnarii contractului cu Huawei (vezi echipamente + telefoane 3G). Astfel, devine destul de problematica inlocuirea lor (vezi postul anterior vizavi de folosirea echipamentelor identice), pentru ca nimeni de la tehnic nu are chef sa reconfigureze un switch de la 0, atata timp cat il poate inlocui cu altul identic fara bataie de cap...

3. Te cred ca esti suparat, si eu am avut probleme cu RDS-ul. Eu nu lucrez la ei, asa ca nu te pot ajuta, de-aia ti-am si recomandat sa mergi in audienta la sediul central, daca problema nu se rezolva. Am postat, in mare, doar ca sa intelegi mai bine cum si de ce apar astfel de probleme...

Numai bine :peacefingers:

#99
zuv

zuv

    Erectile member :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,198
  • Înscris: 05.01.2008

View PostGran_Torino, on May 20 2009, 11:49, said:

Sunt abonat al serviciului de internet RDS Fiberlink din 2006, la abonamentul de 39 Ron .
De mai mult de o saptamana de zile, 11.05.2009-19.05.2009, nu pot utiliza aceste servicii (internet+telefonie) din cauza unei defectiuni tehnice ale echipamentelor RDS care nu s-a remediat, desi am facut nenumarate sesizari in acest sens. Incerc sa va reproduc mai jos desfasurarea relatiei client-operator in cadrul unui contract platit la zi.

Luni 11.05.2009
Ora 19.00 - Internet si Telefonie functionale
Ora 21.00 - Internet - Error 678 =nu se conecteaza
        Telefonie - lipsa ton.
        Internet -  sesizarea nr. (nu pot scrie aici numerele sesizarile, sunt pregatite in reclamatia catre ANPC si RDS-RCS S.A.)
        Telefonie - sesizarea nr.
Marti 12.05.2009
Ora 17.00 - Internet si telefonie functionale
Sunt sunat de Serviciul Suport RDS (Motivatia defectiunii de luni a fost: switch de pe scara blocat).
Ora 20.20 - Internet - Error 678 =nu reuseste sa se conecteze
         Telefonie - lipsa ton.
         Internet   -  sesizarea nr.    ramane deschisa
        Telefonie - o noua sesizare nr.
Ora 20.50 - soseste dl U. A. (Serviciul tehnic RDS-nu dau numele persoanelor aici, le-am mentionat doar in reclamatia catre ANPC) in legatura cu sesizarea de internet de luni (11.05.2009), ii precizez ca in urma cu putin timp am facut o noua reclamatie la Relatii cu clientii RDS. Constata si el ca nici internetul si nici telefonia nu functioneaza, apoi motiveaza ca switchul de pe scara blocului este supraincalzit, si opreste si reporneste alimentarea acestuia. Internet si telefonie functionale.
Miercuri 13.05.2009
Ora 17.30 - Internet si telefonie functionale
Ora 20.30 - Internet -Error 678 =nu reuseste sa se conecteze
        Telefonie - lipsa ton.
        Internet   -  sesizarea nr. ramane deschisa
        Telefonie - sesizarea nr.  ramane deschisa
Ora 21.40 Sunt sunat de Serviciul Suport tehnic RDS (Motivatia defectiunii ce dureaza de luni 11.05.2009 pana in prezent a fost: un alt user a facut flood).
Joi 14.05.2009
Ora 18.00 - Internet si telefonie functionale
Ora 19.15 - Internet -Error 678 =nu reuseste sa se conecteze
                 Telefonie - ton intermitent urmat de lipsa ton.
Apelez din nou Relatii cu clientii RDS si spun ca problema revine periodic la orele precizate mai sus. Sunt asigurat ca se va rezolva!!!!!!.
Vineri 15.05.2009
Ora 18.00 - Internet si telefonie functionale (am vorbit la telefon si am utilizat internetul in conditii bune.)
Ora 21.00 - Sunt sunat de Serviciul Suport RDS (Motivatia defectiunii ce dureaza de luni 11.05.2009 pana in prezent : un alt user a facut flood, precum si ca s-au inlocuit echipamente pe scara in cursul zilelor de joi si vineri). Sunt asigurat ca totul s-a rezolvat si nu vor mai fi probleme!!!!.
Sambata 16.05.2009
Ora 12.00 - Internet si telefonie functionale
        Internet -Error 678 =nu reuseste sa se conecteze
        Telefonie - ton intermitent urmat de lipsa ton.
Ora 13.30 -In timp ce utilizam telefonul semnalul acestuia a inceput sa se intrerupa, apoi tonul a cazut complet.
        Telefonie - lipsa ton.
In acel moment am deschis internetul, rezultatul:
        Internet - Error 678 =nu reuseste sa se conecteze
Apelez Relatii cu clientii RDS si spun ca a revenit aceeasi problema de pe tot parcursul saptamanii de data aceasta la ora 13.30.
        Internet   -  sesizarea nr.   ramane deschisa
        Telefonie -  o noua sesizare
Mi se precizeaza sa astept pana la orele 17.30 acasa ca se va rezolva.
Ora 18.30 - Apelez din nou Relatii cu clientii RDS si intreb ce se intampla cu sesizarile mele si cu serviciul platit de care nu am beneficiat pana acum 1 saptamana intreaga. Sunt asigurat ca se va rezolva pe parcursul zilei curente sau cel tarziu maine (duminica 17.05.2008)!!!!!!!!.
Duminica 17.05.2009
Ora 11.00 - Internet si telefonie nefunctionale in continuare
        Internet - Error 678 =nu reuseste sa se conecteze
        Telefonie - ton intermitent urmat de lipsa ton.
Apelez Relatii cu clientii RDS (dna/dsoara C.S.) si intreb ce se intampla cu sesizarile mele. Eu ii precizez ca problemele sunt identice ca cele din timpul saptamanii cand atat internetul cat si telefonia devin nefunctionale la anumite ore precizate mai sus.
Sunt asigurat ca Servicul tehnic lucreaza si face verificari!!!!
Ora 11.55 - Sunt sunat de Serviciul Suport RDS de catre dna/dsoara L. G. care imi cere sa fac o serie de teste ale calculatorului, apoi imi solicita sa tin deschis calculatorul timp de 1 ora sa faca niste verificari!!!!!
Ora 15.30 Apelez din nou Relatii cu clientii RDS si intreb ce se intampla cu problema mea. Motivatia persoanei de la acest serviciu: "S-au facut teste si s-a constatat ca este un echipament defect pe scara dvs. care a fost semnalat de echipa tehnica ce s-ar fi deplasat aici, iar problema este semnalata si de alti clienti"
Eu ii reamintesc ca problemele sunt identice ca cele din timpul saptamanii cand atat internetul cat si telefonia devin nefunctionale la anumite ore precizate mai sus.Si intreb cand se va rezolva?
Raspuns : "nu stiu cand se va remedia, vom incerca sa rezolvam cu echipamentul"
Ora 17.30 -  Internet si telefonie functionale
Ora 19.00 - Internet si telefonie nefunctionale nefunctionale
        Internet- Error 678 =nu reuseste sa se conecteze
        Telefonie - ton intermitent urmat de lipsa ton.

In concluzie: problema semnalata de mine pe parcursul intregii saptamani (11.05.2009-17.05.2009):
1. marti se constata de echipa de interventie ca switchul e blocat;
2. miercuri seara se constata ca switchul e supraincalzit;
3. vineri seara Serviciul Suport RDS dsoara/dna de la Departamentul Suport RDS spune ca s-au inlocuit echipamente pe scara;
4. duminica la ora 15.30, de la Relatii cu clientii RDS, mi se spune ca problema este un echipament defect si se va inlocui!!!cand?nu a putut preciza!!!!
Cand s-a facut inlocuirea vreunui echipament defect?? Joi (14.05.2009) si vineri (15.05.2009) asa cum m-au asigurat cei de la Departamentul Suport?sau nu s-a facut deloc din moment ce abia duminica (17.05.2009) abia s-a constatat ca trebuie un echipament schimbat???

Cum este posibil ca un departament denumit Suport tehnic al RDS sa nu remedieze (sau sa se faca ca repara) timp de peste o saptamana o problema la echipamente:
1. switch blocat,
2. switch supraincalzit,
3. flood al unui user care aduce prejudicii echipamentelor RDS precum si celorlalti clienti;
4. echipament de inlocuit.
Deci, dupa cum am punctat mai sus, solutia dsoarei/dnei de la Relatii cu clientii RDS dupa 7 zile de nefunctionare a unui serviciu platit este limpede:
"nu stiu cand se va remedia, vom incerca sa rezolvam cu echipamentul"
Mai pe scurt, daca nu a mers o saptamana intreaga, cine stie cand se va rezolva!!!!
Dupa toate aceste constatari ale Serviciului Suport RDS motivate de-a lungul unei intregi saptamani, problema persista si se manifesta periodic in fiecare zi.
Pana in prezent NU S-A REZOLVAT ACEASTA DEFECTIUNE, iar eu ca si client am platit pe luna MAI 2009 un ABONAMENT lunar de 39 Ron, de SERVICIILE CARUIA NU POT BENEFICIA DE 1 SAPTAMANA INTREAGA IN FIECARE LUNA (1/4 din durata contractului).

Aceleasi probleme, internet si telefonie nefunctionale au fost si in lunile precedente:
MARTIE 2009
Miercuri 25.03.2009
ora 17.30    Internet – Error 678
        Telefonie – lipsa ton.
        Internet   -  sesizarea nr.
        Telefonie - sesizarea nr.
Problema cauzata tot de switchul de pe scara, solutionata de echipa tehnica RDS in data de 27.03.2009.
Duminica 29.03.2009
ora 13.00    Internet - Error 678
                Cablu tv - lipsa semnal.
                Internet   -  sesizarea nr.
                Cablu tv   - sesizarea nr.
Problema solutionata de echipa tehnica RDS in data de 30.03.2009.
APRILIE 2009:
Duminica 13.04.2009
Ora 13.00 - Internet - Error 678
        Telefonie - lipsa ton.
        Internet   -  sesizarea nr.
        Telefonie - sesizarea nr.
Problema cauzata tot de switchul de pe scara, solutionata de echipa tehnica RDS in data de 15.04.2009.

Care este perioada in care eu am beneficiat de serviciile Internet si telefonie RDS (platite pe 3 luni de zile cu 117 RON in total) in perioada 25.03.2009-18.05.2009?
Cum se poate solutiona o "inselare" continua a clientilor de catre firma RDS-RCS? Cine raspunde de serviciile nefurnizate , dar platite de mine?
Pe site-ul ANPC nu gasesc nici macar numere de telefon ale acestei institutii, d-apai adresa unde sa pot depune sesizare scrisa.

LE. merci dreaQ!
o sa incerc direct la sediu pentru ca am inteles ca prin "Online" dureaza mult timp pana sesizeaza cineva.
Am jobul acolo, dar pana in iunie sunt in tara, am ceva treburi de rezolvat, printre care si asta "neprevazuta" B) .
Am avut si eu acelesi gen de problema,cu mai bine de un an in urma si nu pot decat sa confirm modul lor "operativ" de remedierii a deranjamentelor.Ii sunam in fiecare zi si mereu imi cereau un interval orar in care poate fi gasit cineva acasa,apoi nu venea nici dracu.Asta a durat cam o saptamana.Pana la urma mi-au spus ca a fost blocat switch-ul de pe casa scarii...Pai le-a trebuit o saptamana sa constate asta?!Eu am impresia ca au putine echipe de interventie in teren si nu stiu cum sa la imparta la deranjamentele aparute.Alta data mi-au incurcat numarul de telefon cu al unui vecin.Ma sunau prietenii si raspundea altcineva.Am sunat si eu de pe mobil si-surpriza-la nr meu raspundea un nene.L-am intrebat ce nr de tf are si cand am sunat pe el,evident ca suna la mine in casa.Eu aveam nr lui si el nr meu.Asta,cei drept,au rezolvat-o mai repejor,cam in 2 zile...Cam asta e cu RDS!Din fericire in ultima vreme a fost stabil.

#100
tensiometru

tensiometru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 06.05.2005
Problema mea este simpla:
acu 16 zile am semnat contractul pentru internet, tel fixa si tv prin antena de satelit, ca de, la buzau nu au inca tv digital prin cablu..
toate bune, intreb matracuca de la ghiseu cand se instaleaza, zice.. 2 saptamani cel mult... zic ups, asa mult? zice e maxim, probabil o saptamana...
si astept 10 zile, ei neam sa ma sune.... ma duc iar, ca de sunat n-avem voie.... zice, e problema, baietii sunt ocupati la greu... zic cum ocupati, ca-i vad zilnic cu masina la chioscu din fata blocului meu stand la cafele si red bull, zice nu cred... in fine, au trecut cele 15 zile magice, ma apuc sa citesc contractu sa vad despre ce e vorba... stupoare,” RDS%RCS va instala serviciile in cel mult 90 ( nouazeci de zile)”!!!! de la semnare... bou de mine, n-a lecturat contractu, desi nu-s nici adus de ape, nici nascut ieri, ma duc la ghiseu si intreb fatuca desteapta si frumoasa de ce m-a mintit, ea cica nu a mintit, zic da un sef aveti pe aici sa-l deranjez, zice nu, sunt plecati la clienti...
acu fraeru de mine ce dreaq sa faca, sta si cujeta cat de bou a fost sa nu citeasca contractu, s-a increzut intr-o femeie, greseala majora, n-o faceti!
deasemenea, nu apelati la asemenea jeguri monopoliste, gasiti pe undeva niste independenti, mai sunt inca, poate nu ne-or cotropi ungurii de tot
P.S. ma gandesc sa le tai  cablurile din bloc, ca nu mi-au cerut acceptu sa cableze blocu pe interior... sa gaureasca planseele, peretii si alte alea...
sunt mic pentru razboiul asta, da daca ne unim mai multi amarati, poate urnim niste scaune de sub cururi de functionari jegosi, nu?
P.P.S. apropo, antena de staelit mi-au montat-o intretimp, dar vede jalnic comparativ cu UPC, n-ar e DVr, softu e scris de un manelist, ce sa mai... :wallbash:

#101
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005

View Postplmokn, on 17th April 2009, 18:10, said:

Am sunat de vreo 3-4 ori la ei si dupa ce mi-au dat posibile solutii de fiecare data ultima oara am zis ca nu mai accept ca ar fi vina calc si ca tb sa vina cineva sa se uite la conexiune - am banuit este incorect facuta si intra tensiune pe cablul de net. In 3-4 ore a venit un reprezentant al lor si a deconetat niste fire de pe cablu (posibil sa faca contact cu firele de tel, ce au ceva Volti pe ele). Problema rezolvata? NNUUU!!! La 30' dupa ce a plecat iar s-a restartat!!!!

View Postplmokn, on 22nd May 2009, 19:11, said:

Problema sta cam asa: de fiecare data cind fortez conexiunea la internet (prin cablu!) ex:download, multe pagini deschise, youtube, se restarta la inceput si acum se blocheaza mereu!!!! Tocmai ce l-am luat de la Service (Lasting Systems) unde mi-au spus ca  i-au schimbat placa de baza(!) si tot nu merge!!!
Mentionez ca se blocheaza doar daca stau conectat pe cablu. Daca sunt pe WI-FI nu are NICI O TREABA!!

A mai patit cineva asa ceva?

PLS HELP!

eu zic ca nu ti-au schimbat placa de baza (si ca aia de la service sunt niste mici escroci) si ca placa ta de retea este defecta.
din moment ce ai wireless inseamna ca ai un router de unde rezulta ca nu e de la conexiunea de net problema (cum ziceai tu ca sunt volti in fir) ci e de la laptopul tau.

#102
tensiometru

tensiometru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 06.05.2005
update la postul din 29 mai:
au venit, pe data de 2 iunie, s-au muncit 3 ore sa instaleze cablul, l-au tras de la un bloc vecin, ca al meu nu are nush ce echipamente in cutie, apoi s-au muncit doua ore sa configureze un router.
pana la urma, au reusit, cu zeci de telefoane la un misterios admin, cu suport gen.. da, am bagat mufa, acu ce fac?... si netul, minune mare, a pornit
surpriza, insa, a venit dupa ce au plecat expertii, cand am vrut sa verific si eu parametrii conexiunii, constatand cu ocazia asta ca nu am putut duce la bun sfarsit nici un test de viteza pe speedtest. colac peste pupaza, mi-au schimbat si parola de administrare a routerului. inca incerc sa-mi dau seama daca am ghinion sau e o chestie general valabila ca prin firmele astea de servicii sunt angajati indivizi cu IQ subunitar.
azi ma duc la sediu, sa dau de numarul gibonului care a schimbat pass-ul la router si eventual sa fac o escala si pe la opc. nu sunt petitionar, da uneori simt cum ma cuprinde o furie dacica atunci cand vad ce a ajuns viata noastra si parca as cumpara o semiautomata.

#103
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,070
  • Înscris: 20.06.2005
Pai cred ca greaseala ta a fost cand i-ai lasat sa se atinga de router.
Alta a fost si ca ti-ai tinut  routerul neparolat.
Tu trebuia sa le arati placa de retea de la comp unde trebuia infipt cablul si sa le zici ca la router te bagi tu nu ei, asta dupa ce termina ei.

#104
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005

View Posttensiometru, on 4th June 2009, 10:48, said:

azi ma duc la sediu, sa dau de numarul gibonului care a schimbat pass-ul la router si eventual sa fac o escala si pe la opc. nu sunt petitionar, da uneori simt cum ma cuprinde o furie dacica atunci cand vad ce a ajuns viata noastra si parca as cumpara o semiautomata.
Nu e mai simplu sa aflii cum poti sa resetezi routerul la setarile initiale?
p.s. ai fost urmarit de ghinion :lol:

Edited by Blackhawk, 04 June 2009 - 10:22.


#105
avumit

avumit

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,518
  • Înscris: 01.01.2009
Acele persoane care sunt urmarite de ghinion la RDS au zile fripte. Chiar daca platesc triplu, la altii, netul merge OK (la RDS m-au tinut si 10 zile fara net). Ce sa mai zic de vesnicile caderi de retea cablu si de magnificul telefon fix care in loc de ton imi dadea muzica house sau manele...

#106
Lopatar

Lopatar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,390
  • Înscris: 21.11.2008
Ce sa mai zic ca, ..in orasul meu, nu am patit asemenea vesnice 'aberatii'. Totusi.

#107
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007
off si numai house si manele au avut pe tel fix?? ce pacat eu as fi vrut pop..dar asta e.
nici la mine in oras nu am auzit de probleme si 99% din prietenii mei au RDS.

#108
dyo67

dyo67

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 26.07.2006
Cu toate ca locurile de munca sunt tot mai putine exista in continuare o categorie de salariati RDS&RCS care nu se tem ca isi vor pierde clientii si implicit locurile de munca.
In 02.06.2010 m-am dus la Serviciul Comercial la RDS&RCS din Brasov impreuna cu mama mea pentru a face rezilierea abonamentului de cablu urmand sa pastrez pe numele meu abonamentul de internet si telefonie. Inca de la usa am fost intampinat de un rand de circa 12 persoane. Organizarea acestui serviciu este urmatoarea: 3 salariati se ocupa de persoane fizice si 3 salariati se ocupa de persoane juridice. Cei 3 care se ocupau de persoane juridice efectiv se plictiseau navigand pe net sau facand cu totul altceva. Am intrebat daca nu ar fi indicat sa mai preia si ei din oamenii care asteptau si bineinteles ca m-am ales cu un raspuns puternic negativ. Ei se ocupa doar cu persoanele juridice! Bineinteles ca atat cat am stat acolo nu a venit nimeni.
Cei care se ocupau cu persoanele fizice erau exemple crase de incompetenta si nesimtire. Lucrau incet (la una din salariate i-a luat circa 25 minute sa incheie un contract), se intrebau unul pe altul ce aveau de facut intr-o anume situatie si atunci cand mama mea a cerut ca ei sa se grabeasca pentru ca nu aveam timp sa ne pierdem ore acolo a fost poftita sa astepte afara daca nu ii convine inauntru pe motiv ca ei nu pot lucra in galagie.
M-am abtinut ca sa nu il iau pe tipul respectiv de guler. Dar am hotarat sa ii sanctionez altfel: sa nu mai preiau abonamentul de internet si telefonie si sa reziliez totul.
Cand am ajuns mi s-a spus ca nu se poate face rezilierea daca nu platim ultima factura si ca trebuie sa aduc si sa predau telefonul Digi mobil si incarcatorul acestuia. Dar pot pastra telefonul mobil pentru un abonament lunar de 2 Euro + TVA. Nefiind interesat de pastrarea acelui gunoi de Huawei a trebuit sa merg acasa sa il iau si sa il predau si mai ales sa platesc acea factura cu taxa de mentenanta, care este ilegala.
Mi s-a parut abuziv ca din moment ce am platit niste servicii pentru o luna intreaga sa mi se ia acel telefon la inceputul lunii. Mai mult decat atat am fost luat la intrebari ca de ce am schimbat codul PIN la SIM.
Dupa toate aceste experiente sunt hotarat sa nu mai apelez la serviciile RDS&RCS, magari pana in ultimul moment.
Oare nu era normal ca dupa 3 ani de folosinta sa nu mai ceara acel telefon? Ei oricum il arunca.
Oare nu era normal sa incerce sa faca oferte de retentie pentru un abonat care are vechime de 16 ani la ei si care a avut facturile platite la zi? Dar la RDS&RCS nu se cunosc termenii OFERTA DE RETENTIE.
Obisnuiti doar sa practice tarife de dumping cu care au furat clientii Romtelecom, obisnuiti sa ofere servicii mediocre catre slabe ce mai conteaza cativa clienti nemultumiti.
In Brasov profita ca sunt singura companie care ofera televiziune priun cablu si de aici purtarea aceasta de mosieri.
SFIDAREA ESTE LA EA ACASA!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate