Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Sfidare crasa din partea RCS&RDS

- - - - -
  • Please log in to reply
110 replies to this topic

#1
fmfmfmfm

fmfmfmfm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 10.03.2004
Deoarece nu am reusit sa gasesc o rezolvare a unei probleme ce o am cu RCS&RDS, m-am gandit ca nu ar strica sa expun problema pe forum sa o cunoasca mai multa lume sa stie la ce se poate astepta. Despre ce este vorba: am avut incheiate 2 contracte cu RCS&RDS pentru furnizarea de servicii TV prin satelit DIGI TV. Un contract avea echipamentul in custodie, iar la celalalt era cumparat.
- In luna IULIE 2008, am predat echipamentul pe care il aveam in custodie la punctul de vanzare din Baneasa. Pe cel cumparat l-am pastrat pentru mama.
- Din iulie 2008 si pana in prezent am primit in continuare facturi si pentru contractul reziliat.
- In primele luni la serviciul clienti mi s-a spus ca nu a ajuns inca rezilierea in centrala (!) si ca se va rezolva. Din greseala sotia a platit la casierie pentru cateva luni, si contractul rezililiat din cauza ca nu s-au trimis facturile de la RCS si nu s-a uitat exact pe chitanta.
- La solicitarea mea in 29.12.2008 casiera de la Baneasa a cautat in teancul de cartele de la rezilieri, cartela mea si bineinteles ca a gasit-o. Si nu isi explica de ce nu e operata rezilierea (!) :). Am tras cu urechea cand vorbeau la telefon cu un sef mai mare "daca sunt sigure ca e chiar cartela care am avut-o eu". Le-am rugat sa o ataseze in copie xerox la o reclamatie.
- Dupa convorbiri interminabile la serviciul clienti (apropo: sunt niste "netoate") si mai multe drumuri la punctul Baneasa unde mereu mi s-a spus "se rezolva", am ajuns in 15.1.2009 in urmatoarea situatie: din cauza ca am refuzat sa mai platesc facturile emise ilegal, mi s-a suspendat vizionarea si pentru contractul valabil !
- Azi am trecut pe la Baneasa si ca sa mi se de-a drumul la vizionare pentru contractul valabil, ar trebui sa platesc si facturile ilegale si cele legale. Si bineinteles m-au pus sa mai fac o sesizare pe care oricum nu o sa o citeasca nimeni. Exprimarea a fost "sa fac o sezizare ca sa se ia in considerare sesizarea din 29.12.2008". Adica sesizare la sesizare :)))). Le-am facut hatarul insa nu vad cum as mai putea rezolva problema.
Am facut si sesizare la OPC dar inca nu am primit raspuns.
Daca este cineva pe forum care lucreaza pe acolo si are vreo idee cum pot sa o rezolv, il rog sa imi spuna, dar sa nu ma puna sa fac sesizare scrisa.
M-am gandit si la datul in judecata, dar nu prea am timp sa umblu pentru niste sume asa de mici si in general nu imi place sa fac valuri.

Edited by fmfmfmfm, 15 January 2009 - 17:01.


#2
joystick

joystick

    Eu...si cu mine!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,915
  • Înscris: 10.06.2008
Eu sincer, dupa o astfel de experienta as rezilia contractul (daca echipamentul pe care il am este compatibil cu boom sau dolce...nu ma pricep).

#3
Bobby_ro

Bobby_ro

    Celebru Anonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,629
  • Înscris: 30.04.2005
@fmfmfmfm insista sa vorbesti cu un superior, face to face! cineva cu putere de decizie care poate lua masuri concrete.

#4
orthodoxis

orthodoxis

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 200
  • Înscris: 28.05.2008
RDS e o companie gestionata foarte, foarte, foarte, foarte,foarte neprofesional si total opaca.
In general RDS poate fi caracterizat de o lipsa totala de organizare.
Clientii RDS sunt persoane blande ori masochisti, pentru ca si simpla plata a unei facturi provoaca dureri.
Pe scara unde locuiesc, la etajul meu sunt 2 cutii metalice, 1upc si una rds fiberlink.
Acum 2 luni cineva a dat capacul jos de la RDS.
Initial am crezut ca lucreaza RDS la eventuale cablari..etc.
A trecut 1 zi, au trecut 2 zile...a treia zi capacul a disparut.
A trecut 1 saptamana si am sunat ingrijorat la RDS.
Au preluat sesizarea!
Intre timp din cutia rds spanzurau firele de la tv cablu si se vedeau routerul, mediaconvertorul si restulechipamentelor.
A mai trecut 1 saptamana, am sunat,au preluat sesizarea!
A venit anul nou, si au inceput pustanii sa joace capra si ursul.
O gasca de asta a ramas pe hol si au inceput sa opereze la cutia rds.
Au scos firele utp din router si alimentarea... in momentul ala am iesit urland la ei.
Am sunat la rds si le-am explicat situatia, si faptul ca am depus 3 sesizari.
Mi s-a spus ca nu au capace!
In fine cucoana nu era interesata ca spanzurau firele.
Am confectionat un capac dintr-un carton dur si niste scanduri si acum sunt sigur ca nu raman fara net.
Nu am timp dar voi scrie o scrisoare oficiala la rds sa le explic ce angajati si ce manageri au.
In rest multumirea vine de la net care e o bomba, si download si upload.
Pe fix calitatea audio e ok in rest pe mobil e cam ciudata.
Are si lucruri bune rds, e aproape moka fata de concurenta.
Deci nervi de otel!

#5
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
@orthodoxis asta a fost cea mai tare poveste cu o cutie de la rds. O fi zis ca daca tot ai reclamat de ce sa n-ai si grija de ea  :lol:

#6
fmfmfmfm

fmfmfmfm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 10.03.2004
Fara nici o suparare, dar am rugamintea sa nu se transforme topicul intr-o discutie contradictorie, pentru ca eu chiar doresc sa imi rezolv problema.
Imi sugerase cineva mai sus, ca daca este compatibil echipamentul cu al altui operator sa ma transfer. Din pacate din cate cunosc eu nu este compatibil cu al nici unui operator, asa ca....

 Bobby_ro, on Jan 15 2009, 17:51, said:

@fmfmfmfm insista sa vorbesti cu un superior, face to face! cineva cu putere de decizie care poate lua masuri concrete.
Am incercat, dar la ei nu e ca la operatorii de telefonie mobila cu state vechi. De exemplu la Orange cand am avut o problema mai demult si am insistat sa vorbesc cu un superior, mi-au facut legatura si chiar mi-a rezolvat problema. La RDS nu ai nici o sansa sa rezolvi ceva mai complicat la telefon sau sa vorbesti cu superiori.

Multumesc.

Edited by fmfmfmfm, 15 January 2009 - 20:45.


#7
joystick

joystick

    Eu...si cu mine!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,915
  • Înscris: 10.06.2008
Sincer, du-te la sediul central din orasul tau. te imbraci "frumos" (daca esti fata nu vulgar) - adica nu te duci in pantaloni scurti si papuc de casa (vorba vine), si ceri sa vorbesti cu un superior Le spui frumos ca daca nu, te urci in masina si te opresti la OPC s apoi ii actionezi in justitie. Nu trebuie sa le vorbesti urat. e trist, da, pe abnii nostrii trebuie sa ne milogim de unii si de altii! Si culmea, majoritatea care au probleme, tot la ei raman. De ce? Preturile.

Iar cine spunea ca au numai tiganii Digi, si ca sunt preturi pentru sarantoci e un ipocrit. Nu cred ca e normal ca daca ai abni sa alegi un alt serviciu doar pentru ca are un pret mai mare!

Edited by Rangerul, 16 January 2009 - 10:10.


#8
Fox_28

Fox_28

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 21.09.2007
Eu recomand cu incredere OPC-ul... Am avut si eu probleme cu RCS&RDS, care nu s-au rezolvat timp de 8 luni de zile. In clipa in care le-a venit sesizarea de la OPC ca exista o reclamatie, au raspuns la solicitare si mi-au rezolvat problemele in mai putin de 48 de ore...

Eu unul sincer nu-mi mai bat capul cu cei de la RCS&RDS, ca oricum =0. Iti recomand sa faci o sesizare la OPC (anpc) atasezi contractul, chitantele, etc si vezi ce se intampla...

#9
HTU

HTU

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 21.11.2008

 joystick, on Jan 15 2009, 22:06, said:

Iar cine spunea ca au numai tiganii Digi, si ca sunt preturi pentru sarantoci e un ipocrit. Nu cred ca e normal ca daca ai abni sa alegi un alt serviciu doar pentru ca are un pret mai mare!



Cine spune asta ori nu stie ce vorbeste , ori se face ca nu stie. Pe tot globul asta, pretul e foarte important atunci cind alegi sa cumperi ceva . Iar preturile RDS nu sunt foarte mici , poate doar comparate cu ale celorlati operatori care considera abonamentul la net un produs de lux si il taxeaza ca atare.

#10
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007

 Fox_28, on Jan 19 2009, 14:10, said:

Eu recomand cu incredere OPC-ul... Am avut si eu probleme cu RCS&RDS, care nu s-au rezolvat timp de 8 luni de zile. In clipa in care le-a venit sesizarea de la OPC ca exista o reclamatie, au raspuns la solicitare si mi-au rezolvat problemele in mai putin de 48 de ore...

Eu unul sincer nu-mi mai bat capul cu cei de la RCS&RDS, ca oricum =0. Iti recomand sa faci o sesizare la OPC (anpc) atasezi contractul, chitantele, etc si vezi ce se intampla...

Sa stii ca asa e . Si eu am facut la fel cand cei de la rds nici nu ma bagau in seama . Cu OPC s a rezolvat imediat .

#11
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Ma duc azi la rds sa trec de la abonamentul de 38 la cel de 27 (la net). Cica nu pot trece cu un act aditional ca pana acum ci doar facand un contract nou pentru toate serviciile. Si ca evident voi pierde minutele spre romtelecom. La o alta casierie mi-a spus ca trebuie sa-mi faca un contract de 2 Euro pentru telefonie. Ii zic lu ala ia mai gandeste-te...ca da nu e neaparat dar ca oricum pierd minutele. Nu inteleg de ce trebuie sa refac contractele cu clauze ciudate can eu am deja contracte separat: tel, net, cablu. L-au luat pe nu se poate in brate si gsts. Sunt extraordinari.

#12
urbanreality

urbanreality

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,104
  • Înscris: 25.07.2008

 dreaQ, on Feb 12 2009, 20:17, said:

Ma duc azi la rds sa trec de la abonamentul de 38 la cel de 27 (la net). Cica nu pot trece cu un act aditional ca pana acum ci doar facand un contract nou pentru toate serviciile. Si ca evident voi pierde minutele spre romtelecom. La o alta casierie mi-a spus ca trebuie sa-mi faca un contract de 2 Euro pentru telefonie. Ii zic lu ala ia mai gandeste-te...ca da nu e neaparat dar ca oricum pierd minutele. Nu inteleg de ce trebuie sa refac contractele cu clauze ciudate can eu am deja contracte separat: tel, net, cablu. L-au luat pe nu se poate in brate si gsts. Sunt extraordinari.
la orice modificare de servicii de incheie contract unic cu noile servicii si noile planuri tarifare. acestea sunt normele lor interne inca din decembrie.

#13
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
As argumenta ca oferta din contractul RDS.TEL este legata de oferta curenta la catv si internet si e un paragraf acolo in contract unde esti informat. Pana la urma gratuitul este o sabie cu taisuri ;)
Eu o iau ca oferta actuala, nu sfidare. Poti sa ramai la ce ai acum pana la urma. :)

 alinmihaimarian, on Feb 12 2009, 20:35, said:

Foamea este mare in gradina ungurului.....
Sunt niste oferte avantajoase si nu te obliga sa treci la ele. Daca asta e foame la altii e cataclism si termina cu xenofobia, e prosteasca.

Edited by Blackhawk, 12 February 2009 - 20:39.


#14
bubu™

bubu™

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,629
  • Înscris: 29.12.2006
pentru fmfmfm eu, care am probleme grave cu netul de la ei prin fibra am obtinut de la serviciul relatii clienti - vezi site-ul lor, adresele catorva sedii pe sectoare unde te poti duce in audienta, dar n-am retinut daca este numai pentru internet ori general. Ori insista, unii dintre ei de exemplu refuza sa preia reclamatii in timp ce altii inteleg si actioneaza ca oameni. Oricum eu incerc sa le pregatesc ceva frumos, cu dovezi, pentru ca e INCREDIBIL

Edited by bubu™, 12 February 2009 - 20:40.


#15
Piatra_Mare

Piatra_Mare

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 23.07.2008

 alinmihaimarian, on Feb 12 2009, 20:39, said:

Internetul de la RDS functioneaza la 10% din viteza specificata in 99% din cazuri. Zeci de prieteni au renuntat la RDS datorita acestor probleme.

Eu cred ca tu nu stii ce vorbesti.
Merge cam cu 50 Mbps pe extern si cam tot atat pe metropolitan. Si asta in mod constant, nu din cand in cand.
Cred ca esti pe Romtelecom si nu stii cum sa spui ca te cam zgarii pe ochi ca nu poti sa iti pui RDS, asa este?

#16
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005

 urbanreality, on Feb 12 2009, 20:30, said:

la orice modificare de servicii de incheie contract unic cu noile servicii si noile planuri tarifare. acestea sunt normele lor interne inca din decembrie.

Omule ce ma intereseaza normele lor interne atata timp cat eu, abonatul, am cu ei contracte pentru fiecare serviciu in parte. Adica imi reziliaza vechile contracte ca sa imi faca un altul mai pagubos? Eu nu vreau decat sa-si respecte termenii din contractele redactate chiar de ei. Conform contractului am dreptul sa trec la un tarif inferior. (am contract de 38 iar idioatele din casierie ma intrebau: la ce abonament vreti sa treceti? Zic pai la cate pot ca-s doua tu la care crezi? :) ).

In fine nu e normal ii inteleg ca vor sa ma faca sa renunt la minutele pe care le am, eventual sa-mi mai bage un abonament de 2E pe gat. Ma rog nu ma agit foarte tare mai rau imi pare ca prezentandu-va o situatie i-am starnit pe disperatii romtelecom si pe pupincccuuristii rds, eu fiind un tip moderat si obiectiv. V-as ruga sa ramanem la subiect si sa fiti mai putin patimasi.

Bafta ;)

#17
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005

 dreaQ, on Feb 12 2009, 20:51, said:

Omule ce ma intereseaza normele lor interne atata timp cat eu, abonatul, am cu ei contracte pentru fiecare serviciu in parte. Adica imi reziliaza vechile contracte ca sa imi faca un altul mai pagubos? Eu nu vreau decat sa-si respecte termenii din contractele redactate chiar de ei. Conform contractului am dreptul sa trec la un tarif inferior. (am contract de 38 iar idioatele din casierie ma intrebau: la ce abonament vreti sa treceti? Zic pai la cate pot ca-s doua tu la care crezi? :) ).
Asa si daca treci la un tarif inferior, in oferta curenta cate minute incluse are acel tarif? Nu vor sa ti le dea sau ce anume nu iti convine?

Nu stiu daca am inteles bine dar tu ai vrea ceva simiar cu situatia de mai jos:
Sa zicem ca eu sunt abonat la vodafone din iarna trecuta cand sa zicem ar fi fost 2 abonamente promotionale, care acum nu mai exista.
Unul de 10 euro cu 1000 minute in retea si unul de 5 euro cu 500 minute.
Acum in oferta de 5 euro e unul cu 300 minute.
eu sun si zic ca vreau sa trec la cel de 5, dar la cel din iarna cu 500 de minute, nu la asta de acum.
Am inteles bine sau nu?

Edited by onlyone, 12 February 2009 - 20:57.


#18
Florinbv

Florinbv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 28.05.2006
Flavia eu iti propun ceva. Deci tu ai abonamentul de 20 Mbps de la RTC. Eu am abonamentul de 5 Mbps de la RDS. Hai sa facem niste teste si sa facem apoi o comparatie intre abonamentul tau si al meu. Te tine?

Hai sa incep eu:

Londra
[ http://www.speedtest.net/result/409734990.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Florinbv, 12 February 2009 - 21:00.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate