factura orange mai mare cu aproximativ 300 lei hotie pe fata!
Last Updated: Jan 25 2009 00:30, Started by
laurrentiuu
, Jan 14 2009 20:50
·
0
#1
Posted 14 January 2009 - 20:50
salut!
in data de 02.10.08 mi-am facut un abonament internet unlimited start cost control la un orange shop din bucuresti. abonament pe 2 ani .tin sa mentionez ca am ales ,cum am spus mai devreme "cost control"si o limita de trafic de 1,5 GB/luna,dupa scazandu-mi viteza la 128 kb pe secunda.mi s-a spus acolo ca factura nu poate veni mai mult de 50 lei pe luna asta depinzand doar de cursul euro din ziua facturarii.primele luni asa a fost am dat maxim 55 lei dar luna aceasta m-am trezit cu o factura de 318 lei.eu nu sunt de acord sa achit aceasta factura .am sunat la 411 am vorbit cu cei de acolo facand o sesizare si au spus ca ma contacteaza...vazand ca nu au dat nici un semn am sunat iar dar la fel.am de gand sa le fac o reclamatie ca au incalcat contractul si sa cer rezilierea acestuia.cum as putea sa fac asta? Edited by laurrentiuu, 14 January 2009 - 20:55. |
#2
Posted 14 January 2009 - 20:57
laurrentiuu, on Jan 14 2009, 20:50, said: salut! in data de 02.10.08 mi-am facut un abonament internet unlimited start cost control la un orange shop din bucuresti. abonament pe 2 ani .tin sa mentionez ca am ales ,cum am spus mai devreme "cost control"si o limita de trafic de 1,5 GB/luna,dupa scazandu-mi viteza la 128 kb pe secunda.mi s-a spus acolo ca factura nu poate veni mai mult de 50 lei pe luna asta depinzand doar de cursul euro din ziua facturarii.primele luni asa a fost am dat maxim 55 lei dar luna aceasta m-am trezit cu o factura de 318 lei.eu nu sunt de acord sa achit aceasta factura .am sunat la 411 am vorbit cu cei de acolo facand o sesizare si au spus ca ma contacteaza...vazand ca nu au dat nici un semn am sunat iar dar la fel.am de gand sa le fac o reclamatie ca au incalcat contractul si sa cer rezilierea acestuia.cus as putea sa fac asta? pe contractul tau scrie Internet Unlimited Star Cost Control? daca nu scrie si cost control atunci il ai pe cel fara cost control si poti face cost suplimentar. daca ai cost control poti face doar o sesizare si sa ceri recalcularea facturii. daca a fost o eroare o vor recalcula si vei plati doar taxa de abonament. reziliere nu iti vor face, ci doar recalculare de factura daca ai abonamentul mentionat de tine. |
#3
Posted 14 January 2009 - 21:05
abonamentul este start cost control....
adevarul e ca sunt foarte nemultumit si de modem si de internet .a doua zi a trebuit sa bag modemul la reparat... dar ceea ce s-a intamplat cu factura a cam pus capat si vreau sa le fac o plangere ca au incalcat clauzele contractuale.uite care e contractul: la cat "de profesionista" a fost cea de acolo cam asa arata: Edited by laurrentiuu, 14 January 2009 - 21:34. |
#4
Posted 15 January 2009 - 22:51
nu am auzit pe nimeni sa fi reziliat pe motv ca i s-a facturat eronat
oricum contractul acopera si eroriile tehnice, deci si cele de genul asta capuera are dreptate , cere recalcularea facturii si achita doar taxa de abonament Edited by constantin28, 15 January 2009 - 22:52. |
#5
Posted 17 January 2009 - 11:55
am fost la orange shop si ce credeti?
am aflat ca eu semnasem pentru un contract si de fapt eram inregistrat cu alt contract ....atunci le-am spus ca au incalcat art 14 din termeni si conditii generale si vreau sa reziliez contractul... cel de acolo mi-a inregistrat cererea la care a atasat copia dupa contractul meu si copia dupa CI si a spus ca voi fi contactat... tin sa anunt ca deja costul suplimentar era anulat si era programata o refacturare... |
#6
Posted 17 January 2009 - 12:46
laurrentiuu, on Jan 17 2009, 11:55, said: am fost la orange shop si ce credeti? am aflat ca eu semnasem pentru un contract si de fapt eram inregistrat cu alt contract ....atunci le-am spus ca au incalcat art 14 din termeni si conditii generale si vreau sa reziliez contractul... cel de acolo mi-a inregistrat cererea la care a atasat copia dupa contractul meu si copia dupa CI si a spus ca voi fi contactat... tin sa anunt ca deja costul suplimentar era anulat si era programata o refacturare... deci am presupus bine ca aveai implementat pachetul fara cost control. de reziliat nu iti vor rezilia, ci iti vor da pachetul pe care l-ai vrut de la inceput, ceea ce mi se pare normal. |
#7
Posted 17 January 2009 - 23:28
acelasi capuera a raspuns foarte bine
laur, ia-ti gandul de la reziliera ta mult visata... nu poti sa semnezi ceva si sa incepi sa "plangi" ca de fapt nu ai vrut... ori iti consumi nervii si zilele degeaba cu motive pt a scapa de contract ori te apuci sa-i gasesti o utilitate off : ma astaptam pe aria asta sa discutam despre situatii tehnice , dar vad ca se discuta numai despre contract ... |
#8
Posted 25 January 2009 - 00:30
constantin28, on Jan 17 2009, 23:28, said: nu poti sa semnezi ceva si sa incepi sa "plangi" ca de fapt nu ai vrut... @laurrentiuu - Am si eu un abonament Internet Unlimited Start dar in contractul incheiat nu apare nicaieri optiunea cost control (dar nici cealalta de pastrare a vitezei cu cost suplimentar). Sa-nteleg ca la tine nu e acel contract tip? Am incheiat abonamentul pe la inceputul lui noiembrie 2008. Atunci le-am spus celor de la dealerul Orange ca vreau un abonament 10EUR fara plata cost suplimentar. Dupa trecerea celor 2 saptamani de proba am zis sa pastrez Internetul lor cu tot cu modem. Ce crezi... prima factura ajunge aproape 170RON. Se pare ca nu sunt incadrat la cost control cum cerusem eu. Dupa indelungi discutii pe la dealer si la Relatii Clienti pe parte de date, am inteles ca singura solutie ar fi sa fac o sesizare la dealer cu o nota explicativa in care sa spun ca s-a activat gresit abonamentul. Pe baza asteia se face o recreditare... so they say.. Am intors contractul ala pe toate partile, mi se pare aiurea sa fiu pus in situatie de plata din moment ce eu nu stiam cu ce optiune eram incadrat. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users