Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...
 Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 

Atei celebri vs. teisti celebri

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
141 replies to this topic

#37
marxo

marxo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 443
  • Înscris: 02.10.2009

 12345m, on 3rd February 2010, 00:48, said:

Ciprian.......comentariile tale sunt total irelevante :nonobad: oamenii aia au demonstrat pe parcursul vietii ca au ceva materie cenusie si deci imi este mult mai usor sa iau in considerare parerile lor decat comentariile tale care nu au nici o valoare dupa cum iti poti da singur seama.Evident exista sansa ca tu sa fii mai inteligent decat oricare dintre ei si sa ai o cultura sufiicient de dezvoltata incat sa ii poti contrazice cu niste argumente solide.....dar inca nu ai dovedit nimic....incearca data viitoare sa vii cu ceva mai rational :coolspeak:
PS:greselile de scriere vin cel mai probabil din faptul ca am scris in graba asa ca nu va luati de aspectul asta

Si Ptolemeu a demonstrat ceva .....si Einstein la fel ....toti au fost in eroare ...si noi la fel .......Oare cit de tare vor ride de noi urmasiii....asa cum ridem noi de omul de Neanderthal sau cum ridem de ... egipteniii piramidelor ...

Dar cum va ride de noi specia....prezisa de EVOLUTIE (ca stiinta!) ...de dupa noi ?....ei vor ride de noi ....asa cum ridem noi de maimute ???...hahaha


Universul e un clovn ....e comic ....nu e rau ...se distreaza cu noi .....insa ...CU ADEVARAT