Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sondaj taxa auto
Last Updated: Jan 15 2009 02:49, Started by
spe
, Dec 18 2008 15:19
·
0
#19
Posted 23 December 2008 - 00:51
Am masina SH luata de afara,
La anu' mai vreau una fix la fel, si Am votat fara taxa. Nu-mi mai bat gura din nou (si fara rost) ca sa reafirm a cincisuteamilioana oara ca nu ar trebui taxa de prima inmatriculare, ci un control mai sever la RAR. Oricum, cainii latra (eu & altii cu la fel de putina minte) iar caravana trece (aia de la guvern cu g mic, fac tot ce vor ei). De aia nu mai merg la vot. Sa faca intai autostrazile pe care le-or promis si dupa aia merg sa ii votez pana mor, pe ei si pe aia pe care mi-i indica ei. NU INVERS. PS: chestia din Germania, aia cu plachetele de mediu, e pentru accesul in orase cu masina, nu pentru impozit sau alte porcarii. Aia o platesti o singura data si gata. Ce avem noi nevoie e o taxa bianuala care sa stabileasca daca o masina se mai incadreaza in parametrii normali de functionare pentru clasa de mediu din care face parte. Nu, adio. Dixit! |
#20
Posted 23 December 2008 - 01:20
Bwwlan, on Dec 23 2008, 01:51, said: Ce avem noi nevoie e o taxa bianuala care sa stabileasca daca o masina se mai incadreaza in parametrii normali de functionare pentru clasa de mediu din care face parte. Nu, adio. Dixit! |
#21
Posted 23 December 2008 - 01:55
@sanddy1964:
Am senzatia ca nu ai inteles exact ce am zis eu. Bianuala inseamna odata la doi ani, nu de doua ori pe an. Avand proprietatea termenilor pe care ii folosesc, imi place sa cred ca daca as fi vrut sa spun "de doua ori pe an", as fi folosit termenul de "semestrial". Apoi, n-am spus nicaieri ca asta s-ar aplica doar celor cu nush'cati cai putere sau de la nush'ce palier de pret in sus sau in jos. Era vorba de ITP care sa se faca la 2 ani pentru TOATE masinile, cu masina la statia de verificare, nu cu comenzi prin posta care sa contina si suma de "X" sa sa primesti acasa OK-ul. Astfel, n-ar fi nevoie nici de taxe aberante, s-ar reduce si numarul masinilor care circula pe sosele, desi nu prezinta siguranta in exploatare si s-ar face si ceva pentru atat de mult invocatul, mult iubitul si (de ce nu?) trendy-ul mediu inconjurator. Insa, traind in Romania, asa ceva are zero sanse sa se intample, asa ca, fie cum vreti voi. Huo invaziilor de harburi la mana a doua din Germania, salvati industria auto romaneasca si locurile de munca, etc. Edited by Bwwlan, 23 December 2008 - 01:55. |
#22
Posted 23 December 2008 - 02:28
Colegu' Mich... aaaaa Bwwlan, s-a folosit gresit termenul bianual.
Cine a putut/vrut sa inteleaga la ce te-ai referit - a inteles. Restul - Dumnezeu cu mila. Speram sa se duca dra*****i taxa asta, ultimii bani sa fie folositi pt a il ingropa pe Moliceanu. Quote BIANUÁL, -Ă, bianuali, -e, adj. Care se produce, care apare de două ori pe an. ? (Despre plante) Care poate da două recolte pe an. [Pr.: bi-a-nu-al] ? Bi- + anual. Cf. fr. b i s a n n u e l. Quote BIENÁL, -Ă, bienali, -e, adj. 1. Care durează doi ani. ? (Despre plante) Care dă recolte la doi ani după semănare. 2. Adj., s.f. (Întrunire, consfătuire etc.) Care are loc o dată la doi ani. [Pr.: bi-e-] ? Din fr. biennal, lat. biennalis. Edited by C.F.S., 23 December 2008 - 02:36. |
#23
Posted 23 December 2008 - 02:34
Ămm, da. Când greșesc, recunosc. Deci am greșit, deci recunosc. Care este. Sunt prost.
Sanchiu, C.F.S., pentru justa observație. Oricum, sper că s-a înțeles că nici măcar nu mi-a trecut prin cap să sugerez că ar fi ideal să se facă verificări tehnice amănunțite odată la 180 zile, ce dracu'. Oi fi eu prost, da' absurd nu-s... |
#24
Posted 24 December 2008 - 01:55
Sunt pentru taxe cat de mari, si cu cat o masina polueaza mai mult taxele sa fie mai mari (eventual gratis pentru EURO 4), doar asa se poate reduce poluarea si nr de masini existente in circulatie.
|
#25
Posted 02 January 2009 - 23:42
LunaCrystal, on Dec 24 2008, 01:55, said: Sunt pentru taxe cat de mari, si cu cat o masina polueaza mai mult taxele sa fie mai mari (eventual gratis pentru EURO 4), doar asa se poate reduce poluarea si nr de masini existente in circulatie. gratis e pentru euro5, hibride si electrice si e normal sa fie asa. doar incercam sa imbunatatim situatia, nu sa o conservam pe cea actuala sunt un fan declarat al taxei de poluare, am platit-o de 2 ori, in 2 forme la 2 masini euro4, una pe benzina fabricatie 2001 si una diesel fabricatie 2006. nu mi-a picat buzunarul pentru ca am avut grija sa-mi iau masini euro4. avand in vedere ca acestea se fabrica de prin 2000-2001, nu cred ca ar fi un efort financiar considerabil achizitia uneia si de catre cei mai neinstariti. nu toata lumea trebuie sa aiba o masina... sunt persoane care cheltuiau mai mult pe drum pana in germania (sau oricare alta tara de origine) decat pe masina ca sa aduca o rabla ultra-poluanta, care pe deasupra era si un pericol pe roti atat pentru berbecul in speta cat si pentru ceilalti participanti la trafic. nu stiu cat de tare este incurajata cumpararea de masini noi in forma actuala a taxei. pana la urma, taxa reprezenta in cele mai multe cazuri doar 3-5% din pretul masinii noi. se incurajeaza cumpararea de vehicule cat mai nepoluante (euro 4-5) si implicit de o varsta nu foarte inaintata, deci, in cele mai multe cazuri, vehicule cat mai sigure |
#26
Posted 09 January 2009 - 10:48
ce taxa auto fratilor? romania are industria la pamant si vinde la licitatie certificatele de emisii de co2 si romanii trebuie sa plateasca taxa de poluare...
sunt suficiente accizele incluse in pretul carburantilor. fiecare sa plateasca in functie de cat polueaza(cat combustibil foloseste) |
#27
Posted 09 January 2009 - 11:02
Am masina Sh luata de afara si sunt de acord cu o taxa nu neaparat de poluare dar nu in forma actuala.
Eu as propune un fel de impozit anual pentru toate masinile de genul: Euro 5: 0 Euro 4: 1€*nr cmc/10 (pt un 1.6 = 160 €) Euro 3: 1.5€*nr cmc/10 (1.6=240€) Euro 2: 2€*nr cmc/10 (1.6=320€) Euro 1: 3€*nr cmc/10 (1.6=480€) NON Euro: 4€*nr cmc/10 (1.6=640€) Asa scapam sigur de toate rablele care circula pe stazi aici intrand mai ales daciile 1300 de 50 de ani care sunt la fel de sigure ca si ruleta ruseasca |
#28
Posted 09 January 2009 - 13:20
Sunt de acord cu o taxa, dar mica si anuala, nu la inmatriculare.
Am masina SH de afara. Viitoarea masina va fi 80% noua. Cand am spus ca sunt de acord nu ma gandeam la taxe de zeci de mii de Euro, ci undeva sub 500 pentru cele mai poluante si mai vechi masini. |
|
#29
Posted 14 January 2009 - 17:15
Nici unfel de taxa,sa nu ingradim libertatea.Daca vrem sa facem ceva antipoluare,punem taxe de exploatare(se gasesc diverse forme)pentru masini poluante.Apropos:unde se duc banii din tx. de inmatriculare,ca n-or fi toti la "rabla"????
|
#30
Posted 15 January 2009 - 02:49
Mai inmatriculeaza cineva masini? sunt chiar curios...
Deci cred ca nici nu ajung pentru programul rabla. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users