Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sa alegem un 70-200
Last Updated: Oct 20 2009 03:38, Started by
frexxl
, Dec 13 2008 13:56
·
0
#37
Posted 17 December 2008 - 22:49
#38
Posted 17 December 2008 - 22:59
icarus86, on Dec 17 2008, 22:49, said: Salut, Am recomandat Tamron-ul din cauza bugetului impus de tine. Daca ai bani de f4 IS de la Canon, go for it! Nu o sa-l regreti! Rares sper ca in acest topic sa gaseasca si altii raspunsul la intrebarea care apare cand se hotarasc sa-si cumpere un 70-200 |
#39
Posted 17 December 2008 - 23:34
Trag cu un 70-200 F4 IS de ceva vreme si nu sunt dezamagit. Daca nu fotografiezi nunti sau sport, nu te va deranja diafragma. Eu unul il folosesc mai mult pentru fotografia de studio si am constatat ca este la fel de sharp la toate deschiderile si pe toate lungimea distantei focale. Sa fiu sincer, la inceput nu am fost foarte multumit de el, fiind obisnuit cu obiective mai luminoase insa dupa un timp te adaptezi si iti dai seama ca IS-ul compenseaza in majoritatea cazurilor. Referitor la stabilizator, poti sa tragi si la 1/4, 1/10 din mana (la 1/30 tragi lejer), la 200mm, si poti obtine fotografii nemiscate, lucru care nu cred ca il pot spune posesorii de 70-200 f2.8. Singurul lucru la care pierde un pic este suprafata oof (bokeh), dar cu putin efort o rezolvi si pe aia.
|
#40
Posted 18 December 2008 - 08:55
Eu am fotografiat la 0.5 secunde cu 70-200 f/4 IS la 70mm si poza e sharp. E drept ca am tras vreo 10 cadre din care doar 2 sunt sharp. Ideea e ca se poate. Eram prin alt oras, plecat din tara si vazusem o fantana arteziana. Imi zic, ia sa fotografiez si in geanta aveam un 16-35 un 50 si 70-200. Am incercat wide cu 16-35, dar parca tot nu-mi placea ceva. Si mi-am adus aminte ca am IS pe 70-200. IS-ul ala ajuta extrem de mult in anumite situatii. In altele e complet inutil, si ti-ar fi util un 2.8. Depinde acum de fiecare.
Asa cum ziceam mai sus, ma bate gandul sa dau 70-200 f/4 L IS si sa iau un 300 f/4 L IS. Insa deja ala e pt alte scopuri, care momentan nu intra in zona mea de interes, asa ca probabil o sa tin 70-200-le. Pentru chestii ce necesita mai multa lumina am prime-uri. |
#41
Posted 13 January 2009 - 11:45
Parerea mea umila:
Daca fotografiezi ziua 70 200F4,relativ ieftin, lentile superbe,usor, calitate a imaginii (dupa cate m-am documentat ar fii al II-lea la calitatea imaginii din rangeul 70-200 de la canon) Daca vrei si low light se schimba problema, din 2 puncte: -scoti bani din fotografie? daca da,strange banii du-te in magazin (ca sa ai o garantie la banii astia) si testeaza cateva 70-200 2,8 IS canon - e cel mai bun fara nici o indoiala. -doar amator, intri in magazin la focus94, si testezi cateva sigma 70-200 2,8 APO, pana nimeresti o copie buna, eventual ii rogi sa o si calibreze pt body-ul tau, in felul asta reusesti sa imbini calitate cu bani putini. Vignetare, aberatii cromatice le poti corecta in PS, sa nu faci din astea un tel. De ce nu-ti recomand obiective extrem de scumpe ..... daca le vei folosi in regim de amator, si le vei vinde dupa un timp, vei pierde, deoarece nu isi scot banii. Orice obiect PRO trebuie sa-si scoata banii. Bag mana in foc ca aceasta focala n-o vei tine pe body tot timpul si doar ocazional, di pricina dimensiunilor si a greutatii. |
#42
Posted 01 September 2009 - 20:54
am un sigma, are front focus si nu-l pot corecta indeajuns din body, dar in real life nu se observa. daca il cumperi, nu e rau, dar probeaza-l. si pe mine ma incanta optica tamron, dar n-am nevoie de focus manual. greutatea lui sigma ma omoara, 4L nu pare asa de greu. eu insa m-am hotarat sa-mi iau un canon 70-300 is. arata foarte bine la 300, si la 200, , sa nu mai zic de is... trag mult handheld si imi ofera stabilitate fara dureri de cap. pardon, de maini. 4L IS suna foarte bine, dar n-am vazut decat reviews. ma indoiesc sa nu fie adevarate. daca tragi mult si ai sesiuni numai cu tele, o sa te gandesti la un 70-300 IS. parerea mea
|
#43
Posted 06 September 2009 - 23:32
bine, retrag ce-am zis. raman la sigma pana mai strang sa-mi iau un 70-200 4 is
|
#44
Posted 07 September 2009 - 06:25
In propunerile tale, cazul de fata, as pune Sigma lejer in fata Tamronului, iar Canon este "must have".
|
#45
Posted 19 October 2009 - 18:18
dradutu, on 7th September 2009, 00:32, said: bine, retrag ce-am zis. raman la sigma pana mai strang sa-mi iau un 70-200 4 is DOF (mai putin 'artistic' dar mai practic. oricum senzorul full frame asigura un DOF respectabil IS preferatul meu, am tras pana la 1' expunere si se vede perfect. de obicei limita e cea sustinuta de canon, 1/25 weather proof (nu waterproof) dar acum am un body, un blitz si (inca) un obiectiv care-mi permit sa lucrez in ploaie de ex. 1/2 din greutatea sigma o linie rosie dupa ce le compar in paralel o sa postez si ce imi lipseste fata de sigma (if any) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users