Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect
 touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...
 Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO
 Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...

Acest LNB......
 

student, , jumatate din salariul meu e suportat de stat ?

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
Slickutz

Slickutz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 571
  • Înscris: 01.12.2007
sunt student, angajat la o firma legal, cu carte de munca.
din cei 1000 ron net pe care ii primesc, jumatate sunt suportati de stat datorita faptului ca sunt student ?

#2
Millena

Millena

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,613
  • Înscris: 24.08.2008
Eu stiam ca prevederea respectiva e valabila doar pentru perioada vacantei.

Legea nr. 72/2007 privind stimularea incadrarii in munca a elevilor si studentilor prevede ca angajatorul care incadreaza in munca elevi si studenti pe perioada vacantelor beneficiaza de un stimulent financiar lunar egal cu 50% din salariul minim brut pe tara garantat in plata, pentru fiecare elev si student. Perioada de acordare a stimulentului financiar nu poate depasi, insa, 60 de zile lucratoare intr-un an calendaristic.

Conform Normelor metodologice de aplicare a legii nr. 72/2007, stimulentul va fi acordat angajatorilor care incadreaza in munca
elevi si studenti, pe perioada vacantelor, in baza:
a. unui contract individual de munca pe durata determinata, incheiat in conditiile legii, cu norma intreaga sau, dupa caz, cu timp partial;
b. unui contract de munca temporara numai daca durata misiunii de munca temporara este egala sau mai mica decat durata vacantei.