Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Skoda Fabia vs Renault Clio
Last Updated: Dec 26 2015 22:13, Started by
google
, Jan 28 2005 12:09
·
0
#19
Posted 30 January 2005 - 21:44
#20
Posted 30 January 2005 - 22:11
Ma abtin sa ma iau de cei care sunt fani Clio si dau sfaturi de achizitie pt. aceasta petarda pe roti din respect. Dar tin sa evidentiez faptul ca relatiile cu publicul, serviceul, calitatea si respectul acordat clientilor la Renault este sub 0 si tinde catre minus infinit.
Am observat ca, cu cat e mai ieftina masina renault cu atat se cronicizeaza aceste probleme. In fine.... Una peste alta Skoda Fabia este alegerea ideala dintre cele doua pt. ca : o cumperi, si-ti vezi de treaba ta pana la revizie (prietenii stiu de ce ) Sa nu uitam ca Skoda este totusi o marca ce impune respect. Cand iti cumperi un clio urmezi urmatorii pasi : 1)primul lucru treci pe la farmacie cumperi o punga mare de calmante, paracetamoale, morfina (dc ai relatii) 2)d'abea acum cumperi masina 3)o duci in service sa vezi dc te aflii printe cei 60% de cumparatori care nu au probleme majore cu o masina proaspat scoasa de pe banda de fabricatie..... |
#21
Posted 03 February 2005 - 16:12
Sa vedem ce spun eu:
- Hyundai diesel sub nici o forma, e un motor nereusit si face zgomot mai ceva ca cel de la Fabia de 1,9tdi si 75CP. - Clio e ok overall asa, mai ales daca cumperi motorul Diesel asta nou de 1,5dci si 80CP. Problema la scaune ca sunt inalte, parca stai pe canapea in sufragerie. - Fabia arata bine in fata, la pozitionarea instrumentelor, dar pentru varianta cat de cat echipata se plateste mult prea mult. Suspensia spate este pain in the ass pentru comportamentul masinii si pentru cei care stau pe bancheta din spate, ca sa nu mai spun ca rupe aderenta foarte repede in viraje pe drum cu denivelari. - Peugeot 206 cu 1,4HDI cool car, dar scumputa. Dar, toate cele de mai sus stau prost la capitolul garantie, 1,5 ani sau maxim 2, ceea ce in ziua de azi este o adevarata nesimtire sa oferi sub 3 ani, cum fac tot acesti producatori afara sau chiar 5 in cazul Hyundai. Cei 3 ani sunt obligatorii mai ales in cazul tau in care probabil o sa vrei sa cumperi masina cu credit pe 3 ani, perioada in care este clar ca nu vei avea bani disponibili s-o mai si repari daca se strica, si crede-ma, SE STRICA. La 350EURO/luna si 4000 avans poti lua ceva ce costa cu tot cu taxe pe undeva pe la 9.500-10.500EURO, iar in gama asta de pret nu ai ce sa iei Diesel si garantie 3 ani. Daca accepti garantie mai mica ramane o singura optiune care se incadreaza in bani, si aceea este Clio Diesel dar cel de 1,5dCi si 65CP (mai putoare). In cazul in care consideri garantia importanta trebuie sa treci pe benzina si sa ai invedere alti producatori decat cei de mai sus, Hyundai cu Accent (5 ani), Suzuki, Toyota (din pacate te incadrezi doar pentru aia cu motor de 1.0) sau poti sa ai in vedere si Nubira, care la 10.700 iti ofera tot ce ai nevoie, mai putin piele, cu un motor la zi de 1,6 si ceva la 110CP. Greets, Speedo Edited by Speedo, 03 February 2005 - 16:14. |
#23
Posted 03 February 2005 - 17:08
Quote ezekio, spui tampenii. Si fiinda vorbesti de petarde pe roti, compara numarul de morti din masini Skoda, cu numarul de morti din masini Renault. Sau distantele de franare la cele doua modele... Skoda cu dotarile oferite de Clio este mult mai scumpa. Si mai putin confortabila. Cred ca un drive test cu cele doua masini este absolut necesar inainte de luarea unei decizii. |
#24
Posted 03 February 2005 - 18:15
@ezekio: cred ca ai luat-o rau pe aratura. Eu am avut Clio si sincer nu am umblat prin farmacii si nici prin service. Iar daca am fost in service am fost pentru revizii si intretinere + unele mici defecte de componente electrice (ceva normal la masinile din ziua de azi). Si cand spun cateva componente electrice ma refer la un senzor si un releu, dar nu m-au costat nimic pentru ca masina era in garantie. Nu sunt fan clio sau Renault, dar ma atasez de masina pe care o folosesc 2-3 ani si cu care am reusit sa parcurg mii de km fara evenimente.
Masina buna este cea in care te simti confortabil si in siguranta. Nu trebuie sa cumparam o masina doar pentru ca auzim de la cativa prieteni ca ar fi super marca. Nu am nimic cu skoda, dar avand in vedere ca au fost cateva pareri care au sugerat probleme de stabilitate in curbe - as mai reflecta. Nu zic ca Renault Clio Symbol sta mai bine in curbe, dar la suspensii eu zic ca este putin peste Skoda Fabia. Poate din cauza ca a fost facuta special pentru RO. Am dat masina la 86.000km si nu am avut nici o problema legata de suspensii. Pot sa spun ca masina a fost muncita pe tot felul de drumuri si nu am iertat-o deloc. Test drive-ul este edificator in acest caz. Cel care cumpara masina poate sa decida ce ii place si ce nu. |
#25
Posted 03 February 2005 - 18:51
Nostradamus - tu vorbesti din carti , fara suparare, ai mers cu vreuna macar?
DoK - tu ai vorbit(probabil) din experienta, cunostinte... Si eu la fel. Asa ca nu mai saritzi cu pe mine. Cine mai are ceva de comentat la adresa mea sau a parerii mele despre threadul asta . |
#26
Posted 03 February 2005 - 20:05
Multumesc tuturor pt. sfaturi. Din pacate, vad ca s-au incins spiritele si nu acesta era scopul topic-ului (sa incaier sustinatorii Renault cu sustinatorii Skoda). Sunt constient ca orice masina, la banii astia, are minusuri (o masina aproape perfecta se duce la cateva zeci de mii de EUR), problema mea este sa fiu sigur ca fac cel mai bun compromis. Din aceasta cauza, spre exemplu, prefer o masina cu minusuri la finisajele interioare, sa zicem, decat una cu probleme la directie, sistem de franare, tinuta de drum sau siguranta (aici incerc sa fac cele mai mici compromisuri), practic despre aceste "detalii" v-am cerut parerea.
|
#27
Posted 03 February 2005 - 20:37
@ezechio, n-am nimic cu tine!
Da vorbesc din carti, nu din stele ... Ai venit si ai sustinut despre Clio ca e petarda pe roti. Mi se pare aberant sa spui asta cand o compari cu Fabia. Da, m-am dat cu Fabia, Clio. Offtopic, si cu Megane, Laguna si Octavia. Cunosc si dealerii/service-urile si preturile practicate. Nu vreau sa continuam discutia pe acest ton. Te sfatuiesc doar sa te limitezi la aprecieri constructive, evita pe viitor exprimarile bombastice. Peace, man... Sa revenim la topic. @google, cu riscul de a ma repeta, te rog sa faci un drive test cu cele doua si sa ne spui si noua impresiile. |
#28
Posted 03 February 2005 - 21:49
Mda io in ultimul post mai si glumeam . Eu sunt mai inflacarat in discutii
Anyway |
|
#29
Posted 04 February 2005 - 15:47
In urma sfaturilor am inceput sa sap. Am gasit urmatoarele:
Peugeot 206 berlina 5 usi 1,4 HDI/ X-Line Pack Motor Cilindree(cm3) 1398 Putere maxima(kW CEE) 50 Putere maxima(ch DIN) 70 Turatia putere maxima(tr/mm) 4000 Cuplu maxim(Nm CEE) 150 Turatia cuplu maxim(tr/mn) 1750 Performante Accelerare de la 0 la 100 km/h (sec) 14.7 Viteza maxima(km/h) 168 Accelerare 1000m(sec) 34.8 Consumuri(litri/100 km) - Directiva UE 93/116 Urban 5.5 Extra-urban 3.6 Mixt 4.3 Emisii de CO2(g/km) 113 Volumul portbagajului cu bancheta in pozitie (dm3) 245 Volumul portbagajului cu bancheta rabatata (dm3) 1130 Pret model baza EURO DDU 9887 EURO DDP 11766 Pret final OFERTA 600 EURO DDU 12109 EURO DDP 14410 Valoare de baza (DDU) 12,109.00 € Dobanda 1,622.54 € Prima rata 3,632.70 € Rata lunara 280.53 € Total rate lunare 9,818.55 € Rata Reziduala 280.53 € Valoare contract 13,731.78 Peugeot 206SW 1,4HDI/ X-Line Pack Motor Cilindree(cm3) 1398 Putere maxima(kW CEE) 50 Putere maxima(ch DIN) 70 Turatia putere maxima(tr/mm) 4000 Cuplu maxim(Nm CEE) 150 Turatia cuplu maxim(tr/mn) 1750 Performante Accelerare de la 0 la 100 km/h (sec) 14.7 Viteza maxima(km/h) 168 Accelerare 1000m(sec) 36 Consumuri(litri/100 km) - Directiva UE 93/116 Urban 5.6 Extra-urban 3.6 Mixt 4.3 Emisii de CO2(g/km) 113 Pret model baza EURO DDU 10716 EURO DDP 12752 Pret final OFERTA 800 EURO DDU 12574 EURO DDP 14963 Valoare de baza (DDU) 12,574.00 € Dobanda 1,684.84 € Prima rata 3,772.20 € Rata lunara 291.29 € Total rate lunare 10,195.15 € Rata Reziduala 291.29 € Valoare contract 14,258.6 Peugeot 206SW 2,0HDI/SW XS Motor Cilindree(cm3) 1997 Putere maxima(kW CEE) 66 Putere maxima(ch DIN) 90 Turatia putere maxima(tr/mm) 4000 Cuplu maxim(Nm CEE) 205 Turatia cuplu maxim(tr/mn) 1900 Performante Accelerare de la 0 la 100 km/h (sec) 12.3 Viteza maxima(km/h) 179 Accelerare 1000m(sec) 33.8 Consumuri(litri/100 km) - Directiva UE 93/116 Urban 6.9 Extra-urban 4.4 Mixt 5.3 Emisii de CO2(g/km) 144 Pret model baza EURO DDU 12118 EURO DDP 14637 Pret final OFERTA EURO DDU 14420 EURO DDP 17417 Valoare de baza (DDU) 14,420.00 € Dobanda 2,791.80 € Prima rata 3,605.00 € Rata lunara 283.48 € Total rate lunare 13,323.56 € Rata Reziduala 283.48 € Valoare contract 17,212.04 € Renault Clio Symbol 1.5dCI/80CP Motor Cilindree (cc) 1461 Numar cilindri 4 Numar supape 8 Putere maxima (CP DIN) tr/mn 80/4000 Cuplu maxim (Nm) tr/mn 185/2000 Tip injectie directa cu common rail sferic+turbo Carburant diesel Catalizator standard Viteza maxima (km/h) 175 0 - 100 km/h (sec) 12.2 Consum Urban 5.7 Extraurban 3.9 Mixt 4.6 Pret final EURO CIP 9798 EURO DDP 11659 Valoare avans: 2939 € (prima plata) Suma finantata: 6859 € Durata contractului: 36 luni Valoarea reziduala: 0% Rata de leasing incepand de la: 234 € (fara TVA si fara asigurare) Asigurare Casco anuala: 585 € Skoda Fabia Ambiente D-101 CP PD TDI Motor Cilindrii 4 Cilindreea, cm3 1.9 / 1.896 Alezajul/cursa pistonului, mm 79,5 / 95,5 Puterea maximă kW(CP) / 1 min 74 (101) / 4.000 Cuplul motor maxim Nm la 1/min (sau momentul motor) 240 / 1.800-2.400 Norma de emisii EU 3 Combustibilul Diesel Accelerația 11,5 Consum de combustibil mediu (l/100km) 5,0 Consumul de combustibil în mediu urban (l/100km) 6,5 Consumul de combustibil în mediu interurban (l/100km) 4,1 Emisii CO2 135 Pret final EURO CIP 13640 EURO DDP 17083 Valoare CIP 13640 Prima plata 3410 Dobanda anuala 11% Asigurare anuala 4,25% Numar luni leasing 36 Valoare reziduala 20% Rata lunara 323.55 Valoare reziduala 2728 Peugeot-ul 206 SW 2.0HDI are rata calculata pe 48 luni. Tare m-ar bate gandul la unul din asta. Ce ziceti? Edited by google, 04 February 2005 - 15:48. |
#30
Posted 04 February 2005 - 16:23
despre Peugeot vezi Peugeot 206 - 307SW, unde morogan si speedo sunt experti.
de ce nu te gandesti la un 307 1,6 hdi (110cp) care (pe link-ul de mai sus) iesea tot pe la 17.000 DDP? (vezi aici.) din cate stiu eu motoarele diesel de la peugeot sunt foarte reusite. am un amic care si-a luat 307 acum vreo 4 ani (diesel, modelul de 90 cp) si era extrem de multumit de el (intre timp a trecut la un audi, iar peugeot-ul la sotie). exista de asemenea si forum peugeot unde poti gasi informatii utile. bafta la cercetari, dar nu uita ... un test-drive face cat o suta de pagini de specificatii tehnice. Edited by suri, 04 February 2005 - 16:26. |
#31
Posted 04 February 2005 - 18:26
Ok, ma arunc si eu in discutie.
Eu am Megane DCI Tata are Clio DCI Un prieten are Skoda Fabia pe benzina Parerea mea: dintre Fabia si Clio, mergi pe Clio. De ce Clio Simbol ? - Clio are DCI, care se infige ff. bine pt motorina, cu un consum bun. - motorul ofera cuplu maxim la 2000 RPM - este o masina stabila in curbe si se conduce bine - este fiabila statistic vorbind - Renault a nimerit ff. bine sistemul de franare Pacat ca pe spate are tamburi... Experienta mea cu Skoda este 0, pot doar sa iti povestesc ca prietenul meu ne nemultumit de stabilitate, frane si spatiul din spate atat portbagajul cat si locurile din spate. Totusi aceste masini mi se par supraevaluate Spatiu si confortul oferit este mic. In Clio si Ford Focus, comparativ cu Megane Sedan ma simt ca intr-un ou. Nu imi da senzatia de protectie. Eu as astepta aparitia Loganului (multhulit) pe motorina. Daca te hotarasti la Clio, vezi oferta www.serus.ro pt ca au intotdeauna reduceri. Kalos e o gluma... |
#32
Posted 04 February 2005 - 21:02
da, dar cuplul ala de la 2000 rpm este de 185, in timp ce Fabia are 240 de la 1800 la 2400. iar aste se simte, mai ales in situatii limita.
de asemenea trebuie avute in vedere si costurile de intretinere. pareri despre fabia (bune si rele) gasesti pe vwforum. poate ti se pare mare volumul de informatie, dar eu cred ca mai bine pierzi o zi in plus acum decat sa iti para rau mai tarziu. Edited by suri, 04 February 2005 - 21:12. |
#34
Posted 05 February 2005 - 02:52
google, on Feb 4 2005, 15:47, said: In urma sfaturilor am inceput sa sap. Am gasit urmatoarele: Peugeot 206 berlina 5 usi 1,4 HDI/ X-Line Pack Motor Cilindree(cm3) 1398 Putere maxima(kW CEE) 50 Putere maxima(ch DIN) 70 Turatia putere maxima(tr/mm) 4000 Cuplu maxim(Nm CEE) 150 Turatia cuplu maxim(tr/mn) 1750 Performante Accelerare de la 0 la 100 km/h (sec) 14.7 Viteza maxima(km/h) 168 Accelerare 1000m(sec) 34.8 Consumuri(litri/100 km) - Directiva UE 93/116 Urban 5.5 Extra-urban 3.6 Mixt 4.3 Emisii de CO2(g/km) 113 Volumul portbagajului cu bancheta in pozitie (dm3) 245 Volumul portbagajului cu bancheta rabatata (dm3) 1130 Pret model baza EURO DDU 9887 EURO DDP 11766 Pret final OFERTA 600 EURO DDU 12109 EURO DDP 14410 Valoare de baza (DDU) 12,109.00 € Dobanda 1,622.54 € Prima rata 3,632.70 € Rata lunara 280.53 € Total rate lunare 9,818.55 € Rata Reziduala 280.53 € Valoare contract 13,731.78 Eu nu stiu cum ai reusit sa o aduci la pretul asta varianta X-line. In Noiembrie am vrut sa iau doua 206 1.4 HDi varianta XT cu foarte multe dotari la un pret de 13.500euro DDP / buc. Tin sa precizez ca eu imi doream Clima + ABS si erau incluse in acest pret. Deci nu imi dau seama cum ai ajuns la 14.410e pentru X-line. Eu am 307 acum cu motorul nou, dar inca imi mai curg "balele" la un 206 HDi. As renunta la 307 daca 206 ar avea motorizarea de 1.6HDi 110CP. |
#35
Posted 05 February 2005 - 08:07
Dok, on Feb 5 2005, 02:52, said: Eu nu stiu cum ai reusit sa o aduci la pretul asta varianta X-line. In Noiembrie am vrut sa iau doua 206 1.4 HDi varianta XT cu foarte multe dotari la un pret de 13.500euro DDP / buc. Tin sa precizez ca eu imi doream Clima + ABS si erau incluse in acest pret. Deci nu imi dau seama cum ai ajuns la 14.410e pentru X-line. Eu am 307 acum cu motorul nou, dar inca imi mai curg "balele" la un 206 HDi. As renunta la 307 daca 206 ar avea motorizarea de 1.6HDi 110CP. |
#36
Posted 05 February 2005 - 08:12
suri, on Feb 4 2005, 21:02, said: da, dar cuplul ala de la 2000 rpm este de 185, in timp ce Fabia are 240 de la 1800 la 2400. iar aste se simte, mai ales in situatii limita. de asemenea trebuie avute in vedere si costurile de intretinere. pareri despre fabia (bune si rele) gasesti pe vwforum. poate ti se pare mare volumul de informatie, dar eu cred ca mai bine pierzi o zi in plus acum decat sa iti para rau mai tarziu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users