Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Balans la ridicare picior dupa ac...

Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...
 Hyperos consum excesiv baterie?

Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...
 Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?
 Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere
 

Peugeot 206 - 307SW

- - - - -
  • Please log in to reply
206 replies to this topic

#1
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,479
  • Înscris: 14.04.2002
Saptamana trecuta am cumparat un Peugeot 206 1.4HDI si am comandat un 307SW.
Primele impresii despre 206, care real e al sotiei dar pana vine 307 il conduc eu. Am deja 1300km si pot sa va dau detalii.
In primul rand masina a costat 10389euro fara TVA. Dotari suplimentare: CD, jante aliaj, A/C, parbriz atermic, Airbag sofer/pasager, culoare metalizata, geamuri electrice... Or mai fi dar nu imi amintesc.
Masina este diesel, motor HDI 1.4. Consum real, mediu: 5l. SI in extraurban tot 5 mi-a scos, dar fugarita tare (140-160). Viteza maxima atinsa, in coborare pe panta lunga: 173km/h
Parti proaste: scaunele nonergonomice, asa cum spunea si Speedo la un moment dat. Practic dupa 200km eram amortit in scaun. Inainte am avut un Cielo: incomparabil la scaune. Am mers si 8h si nu am avut sentimentul acesta. Portbagajul infim, nu ai loc decat de 2 bax-uri de apa minerala
Parti bune: demarajul si viteza 'de croaziera' In ciuda dieselului, merge excelent, are demaraj bun si fuge excelent.

Voi continua sa va dau detalii

#2
pirannia

pirannia

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 437
  • Înscris: 25.07.2003
suspensii ??

#3
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,479
  • Înscris: 14.04.2002
Nu.. scaune mai degraba

#4
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Despre scaunele de la 206 vorbeam si eu in thread-ul Suport lombar la scaune de masina .

Daca intrebai de suspensii, sunt foarte OK, independente toate 4, astfel masina sta foarte bine pe drum si in speciale pe drumuri virajate si in conditii extreme de aderenta.

Tinuta chiar se inbunatateste cand este incarcata, se lipeste de sosea si evolueaza si mai bine... ;)

Greets,
Speedo

#5
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Dupa un brainstorming de acum aprox. 2 saptamani, cel care a cauzat valul de frig si ninsoare intre Braila si Bucuresti, intre Morogan si mine am reusit sa dezlegam un mare mister.... :)

Problema era ca detectorul radar (pe bord) al lui nu mai "simtea" gaboru decat de foarte aproape, din aceasta cauza fiind nevoit sa-si faca cunostinte noi printre "organe" si nervi pentru amenda platita, iar daca e sa vedem partea buna acum s-a imprietenit cu ei si are pile...  ;)

So, de ce nu a functionat detectorul care pe un Cielo era super sensibil...asta era problema...

Deci, iata concluziile studiului si implicit adevarul:

Peugeot 206, 307, Citroen si alte modele care au in general parbrize atermice ecraneaza foarte puternic orice transmisie radio de frecventa inalta, probabil spectre intregi din gama radio, spectre care cuprind radiatia solara, infrarosii si probabil si banda K de la radarele noastre, pe undeva pe la 18GHz (parca), astfel ca nu poti detecta "dusmanul" decat de la 500-300m cand semnalul de la ei e destul de puternic.

Evident ca trebuia sa existe o rezolvare, si fabricantul a gandit-o, doar ca noi nu ne dadeam seama.

Sus pe parbriz, sub oglinda retrovizoare este o portiune de rastru din puncte negre unde producatorul recomanda sa se lipeasca etichetele pentru autostrazi, treceri poduri, whatever.
In unele tari, cum este in Franta sau Principatul Monaco, query-ul si taxarea unui vehicul se face dupa tag-ul lipit pe geam prin scanare radio.
(Ex. in Monaco nu se pune verde la stop sa intrii in principat daca nu ai un asemenea tag si rezervare la parcare, iar daca il ai ti se indica drumul dupa tag conform rezervarii).

In concluzie, va puteti instala detectorul chiar acolo, sau il puteti pune pe tetiera din mijloc de pe bancheta din spate cu vizibilitate directa la "rastru", iar cand circulati in EU lipiti etichetele doar in spatiul respectiv!   :cool:


Greets,
Speedo

#6
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,207
  • Înscris: 21.08.2003
...multumiri domnilor,tocmai m-ati ajutat sa fac economie de vreo doua sute de euroi!

:Beer:  :Beer:

#7
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,479
  • Înscris: 14.04.2002
Vineri 23.04.2004 mi-a venit si cea de-a doua masinuta, Peugeot 307SW. Primele impresii sunt extraordinare... Mai intai configuratia:
Peugeot 307sw PACK, 2.0 HDI fap, 110CP. Dotari: Climatizare, scaune incalzite, oglinzi electrice/incalzite/rabatabile, ESP, ABS, Airbag sofer/pasager/laterale/cortina, CD, stergatoare parbriz automate, spalare faruri, jante aliaj 17", geamuri fumurii (din fabrica), geamuri electrice (toate).... Si or mai fi.
Cam asa arata masinuta

Attached Files



#8
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,479
  • Înscris: 14.04.2002
Pretul la toata minunea asta: 21.433 euroi, cu tva (17.957 fara taxe)
Bordul ei:

Attached Files



#9
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,479
  • Înscris: 14.04.2002
Drumul facut pana acum: Braila Brasov si retur.
Consumul, cu clima pornita: 6.9l/100km, masina incarcata cu mine, sotie si catel.
Tinuta de drum: excelenta, nu mi-a stat nimic in cale :) Nu i-am dat mai mult de 185km/h, dar mai avea loc...
Plafonul transparent... o minune!

Attached Files



#10
CristianDia

CristianDia

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,195
  • Înscris: 08.04.2003
Felicitari!

Cum ti se pare pana acum 307 fata de 206?

#11
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,479
  • Înscris: 14.04.2002
Culcusul cainelui. :)

Attached Files



#12
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,479
  • Înscris: 14.04.2002
206-jucaria

Attached Files

  • Attached File  206.jpg   123.81K   823 downloads


#13
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,479
  • Înscris: 14.04.2002
Si ultima, promit :)

Attached Files



#14
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,479
  • Înscris: 14.04.2002
307sw... vis a vis de 206... Mare, mare diferenta.
In primul rand se simte tare diferenta de clasa... Finisajele superioare, scaunele muuult mai comode, spatiu mult mai mult. Apropos de scaune, dupa 300km de condus, nu se simtea nici un fel de oboseala ... Pozitia la volan foarte comoda si reglajele multiple se simt imediat.
Demaraj mult mai bun (deh, motor de 2l si 110cp fata de 1,4 si 70), tinuta de drum impecabila.
La gropi, datorita jantelor mari (17") cloncane rau. ESP-ul, m-am jucat, e minunat!!!!! Cine are stie. Ca si ABS

#15
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,207
  • Înscris: 21.08.2003
...felicitari si s-o folosesti sanatos!!!!!....nu uita ca trebuie udata!!!
..cel mai tare imi place culoarea...e superba!!

#16
Tzepi

Tzepi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,986
  • Înscris: 04.08.2003
bvo omule! goregeous!!!! frumoasa! sa o stapanesti sanatos!

#17
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,990
  • Înscris: 17.10.2003
Sa-ti traiasca.
Misto bordul, ala cu imitatie de furnir nu-mi place deloc, nu da bine (si oricum, ma enerveaza ideea de imitatie).
Da' catzel? Alea de pe bara din spate sunt urmele lui?

#18
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,479
  • Înscris: 14.04.2002
Hehehe.. Nu, nu sunt urmele lui, sunt urme de praf.. El sare direct :)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate