Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Peugeot 206 - 307SW
Last Updated: Aug 09 2006 17:09, Started by
morogan
, Mar 06 2004 19:31
·
0
#21
Posted 26 April 2004 - 15:21
Mda.. acum lucrurile rele..
Azi am luat o tabla sau o sarma, don't know si am facut gaurica pe stg spate Rau, ca tre sa schimb cauciucul, care e numai 300e. Alta rea: la gropi avand jante mari, e chiar nasol.... |
#22
Posted 26 April 2004 - 15:24
Nu va ganditi.. La Cielo am avut 1 pana, si in genere nu am spart cauciuce
Deasta sunt asa de suparat... Si nu era un obstacol ceva, pur si simplu m-am trezit cu ea varza. Iar asigurarea nu acopera decat daca se bushea toata roata, including janta |
#23
Posted 26 April 2004 - 15:38
Dar totusi, cu cât janta e mai mare, nu ar trebui sa fie mai confortabila trecerea peste gropi ?
Imaginati-va o masina cu roti de trotineta cum s-ar comporta la gropi. |
#24
Posted 26 April 2004 - 15:42
Si eu zic la fel. Oricum 300 de euro nu-i cam mult pentru o anvelopa?
|
#25
Posted 26 April 2004 - 18:39
Jante mai mari, cauciuc cu dimensiune exterioara identica rezulta talon mai mic (Parca asa se numeste distanta intre diametrul interior si cel exterior). Talon mai mic inseamna atenuare mai mica a socurilor la trecerea peste obstacole/gropi.
Legat de pana.. In final am gasit o vulcanizare care se lauda cu niste petice ce faceau fata la gaura mea Gaura are la interior cam 5cm lungime. Au aplicat acea minune de petec si mi-au explicat ca datorita presiunii (2.7) va rezista. Problema e ca maine vreau sa imi comand cauciuc. Ce ma sfatuiti, ca optimizare: sa pastrez roata peticita, ca rezerva, sau sa imi iau un cauciuc nou? Repet, cel nou e 300euroi, so very expensive. Am nevoie de un sfat avizat.. cum e mai bine? |
#26
Posted 26 April 2004 - 20:31
..pai la roata de rezerva ce guma ai?...daca e identica,schimb-o cu cea peticita iar aceea ramane pe janta de rezerva (care din cate stiu eu e de tabla...presupun ca vrei toate rotile la fel!)...cat despre lucratura...ei bine,depinde de lucratura...daca e facuta cu spirit de raspundere nu ar trebui sa fie probleme...dar daca zici ca-ti place sa mergi repede,preventiv,schimb-o!!!!...tot preventiv poti incerca solutiile minune care se baga in roata si care iti acopera din interior o intepatura...dar numai o intepatura!!!...va dati seama ca nu mai au nici o valoare in caz de explozie sau taieturi!!
PS: suspensia se va inmuia cu timpul...totusi defineste termenul '' cloncanit''...poate eu inteleg altceva prin zgomote normale ale suspensiei... |
#27
Posted 26 April 2004 - 20:47
Inclusiv rezerva e din aliaj, si dat fiind ca nu am rulat decat cativa km, nu e tocita. Asadar, imediat cum am avut pana a luat locul celei bolnave. DIn start cea peticita sta la rezerva. Problema e ca nu stiu cat de reliable in timp sunt peticele mari
|
#28
Posted 26 April 2004 - 21:07
@morogan
In materie de "cauciuce" sunt AS la numai 14 km.... |
|
#29
Posted 26 April 2004 - 21:46
@morogan:pana te refaci cu banii nu cred ca e nici o problema daca ai rezerva peticita...depinde foarte mult de calitatea lucrarii ,cum am zis...btw:ti-au dat vreo garantie ceva?...daca ,Doamne-fereste,mai faci o pana mergi cu ea mai usor...eu unul cred ca nu ai facut cinste corespunzator:)....oricum e firma serioasa daca-si permit sa puna la rezerva janta de aluminiu...la prima mea masina (golf3 )aveam o rezerva cat o roata de carucior de butelie...si o guma ca de bicicleta :)..de fapt scria si pe ea maxim 40kmh!...o singura pana am facut cu masinuta aia...dupa aia am avut focus=nici o pana (l-am vandut la 44.000km) si pana acum,Doamne ajuta,tot nici o pana la 307(20000km)...deci vorba lu' google:te simti norocos?
|
#30
Posted 27 April 2004 - 06:19
01.Ambele sint superbe...sa le "stapinesti" cu placere si fara probleme costisitoare!
02. Cu 206 nu am avut placerea sa fac kilometri insa cu 307SW am facut ceva sute intrucat un bun amic are asa ceva si pur si simplu e impecabila din punctul meu de vedere (copilot sau cum se numeste cel de pe locul mortului:) ) 03. Cind ai drum in zona...sa ma anunti sa o vad si eu...vad ca...ai pastrat culoarea sau ma inseala memoria? Cielo nu era la fel colorat? |
#31
Posted 27 April 2004 - 06:32
cum a zis si cristian_sen, pana te refaci cu banii. Eu n-as avea incredere intr-un petic, indiferent cat de bine e pus, avand in vedere ca e ditamai gauroiu' - in nici un caz nu se compara cu o anvelopa intreaga. Pentru cat te fatzai tu in Bucuresti merge, dar cand o sa te dai la ea pe autostrada cu 180 la ora... Apropo, ceva probleme cu echilibrarea?
|
#32
Posted 27 April 2004 - 06:57
Banii sunt, chiar azi il comand. O sa il pastrez si pe cel peticit, daca Doamne Fereste mai am probleme.
Nu, echilibrarea e perfecta. Aiwa>> Era verde inchis Cielo |
#33
Posted 27 April 2004 - 07:22
morogan, ce dimensiuni si marca de cauciucuri poarta 307 SW?
|
|
#34
Posted 27 April 2004 - 07:39
Ai putea sa iti iei un cauciuc second pentru rezerva, te costa cateva sute de mii probabil...
|
#36
Posted 11 May 2004 - 20:24
Intrebare de profan: Face 8500euro un 206pe motorina?Se poate vinde repede?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users