Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Orange pre pay
Last Updated: Dec 29 2008 17:07, Started by
roman
, Nov 12 2008 10:43
·
0
#1
Posted 12 November 2008 - 10:43
Ce parere aveti de mail-ul pe care l-am trimis la [email protected] si [email protected]?
" Buna ziua, Vreau sa va sesizez un aspect legat de o reincarcare electronica pentru o cartela PrePay. Aceasta a fost achizionata in data 30-10-2008 la ora 17:15:28 (ora trecuta de printout-ul dat de vinzator) de la magazinul Kaufland din Galati. Serial number-ul pentru aceasta reincarcare este 05052086149. (MCS, partener Orange). Dupa aproximativ 20 minute am ajuns acasa si am incercat sa folosesc aceasta cartela pentru a un SIM Orange cu numarul 0753-674504, care avea un sold de 390 Euro centi si pe care il foloseam ocazional. La tentativa de reincarcare am primit mesajul ca aceasta cartela a mai fost folosita. Am sunat de pe numarul meu de telefon fix, 0236-46XXX5, la numarul de telefon indicat pe cartela, 0212033033 si am discutat cu un operator al carui nume nu il mai retin (dar pe care dumneavoastra il puteti identifica, apelul fiind terminat la ora 18:03) si care mi-a comunicat ca nu a fost folosita cartela cu seria 05052086149, insa deoarece nu foloseam SIM-ul in mod curent, pentru a putea sa reincarc trebuie facuta o setare. Mi-a sugerat sa inchid telefonul, sa astept 5 minute si apoi sa redeschid telefonul mobil. Am procedat cum mi s-a sugerat, am primit doua mesaje scrise prin care eram anuntat ca pot folosi serviciul de reincarcare dar tot nu am reusit sa reincarc, primind acelasi mesaj (cartela a mai fost folosita). Am sunat din nou la CALL Center si am vorbit cu un alt operator, care mi-a spus sa astept sa verifica daca au fost facute setarile corespunzatoare pentru a putea reincarca SIM-ul. Convorbirea s-a intrerupt, fiind apoi sunat de pe un telefon Orange 0751..., pe numarul meu 0753-674504, de catre operatorul cu care am discutat, si care mi-a cerut codul de reincarcare si apoi mi-a comunicat ca acest cod a mai fost folosit si ca trebuie sa merg la magazinul de unde am cumparat cartela sau la un Orange Shop pentru a rezolva problema. Cum era destul de tirziu, iar a doua zi urma sa plec intr-o delegatie nu am mai putut sa fac ce mi s-a sugerat; ca urmare, SIM-ul si-a pierdut valabilitatea iar cartela de reincarcare cumparata nu am putut sa o folosesc. Va scriu acest mesaj deoarece am senzatia ca cel de-al doilea operator de la Call Center nu a procedat corect; nu este normal sa fiu sunat de pe telefonul lui mobil personal (unde conversatia nu este integistrata) intr-o problema in care eu reclamam un aspect legat de incorectitudinea fie a partenerului Orange de la care am cumparat cartele fie a unuia dintre cei doi operatori de la Call Center-ul Orange cu care am discutat. Desi pierderea creditului de 390 Euro centi de pe SIM sau a celui de 4 Euro de pe cartela de reincarcare nu este o suma mare, va rog sa luati masurile necesare pentru a lamuri daca aceasta cartela a fost folosita si pentru ce numar de telefon. In acest fel imaginea Orange sau a partenerilor sai care comercializeaza astfel de cartele nu va fi afectata. In situatia in care nu voi primi un raspuns la aceasta sesizare, ma simt nevoit sa apelez la ANPC. Va multumesc, YYYYYYYYY fost utilizator SIM 0753-674504 " Nu am crezut ca la o compania de talia Orange mi se poate intimpla asa ceva. Nu am primit niciun raspuns desi mail-urile au fost trimise acum o saptamina. Ati patit asa ceva? Cum vi se pare modul in care a procedat operatorul Call Center? |
#2
Posted 12 November 2008 - 13:40
Doar o mica precizare: daca al doilea numar a fost unul cu 075... nu inseamna ca a fost telefonul personal al operatorului (nici nu cred asa ceva) ci un numar Orange (e normal cand te suna ei sa foloseasca un numar Orange, nu crezi ?)
In legatura cu faptul ca n-au rezolvat problema... e doar o saptamana (desi nu era cine stie ce, deja discutasei cu ei). Se putea mai repede. Totusi eu nu vad un abuz din partea Orange aici. |
#3
Posted 12 November 2008 - 18:37
Cum a spus si bodi, poti fi sigur ca operatorul nu te-a sunat de pe numarul lui personal. Ca si operator, nici macar nu are voie sa faca asta. Plus ca.. daca tu ai lucra la Orange, ai suna clientii cu numarul tau, ca apoi sa te sune toti direct pe personal ca sa nu mai stea la coada la steluta?
Cat despre raspuns.. da, normal era sa primesti un raspuns pana acum.. Edited by ammon06, 12 November 2008 - 18:39. |
#4
Posted 12 November 2008 - 19:44
1-raspunsul poate veni in maxim 30 zile lucratoare,deci mai e timp suficient,doar putina rabdare,nu esti tu singurul ce da mailuri catre Orange.
2-E posibil ca aceea cartela sa fi fost folosita sau sa nu fi fost,o sa primesti raspuns dar acesta nu va include si eventualul nr pe care s-a facut reincarcarea. 3-in cazul in care o cartela este utilizata pot fi mai multe situatii:daca in sistem apare utilizata ulterior intervalului orar in care a fost achizitionata,atunci tine de utilizator si de cat de precaut a fost cu codul/daca a fost folosita inainte de a fi achititionata dar dupa ce a intrat deja in posesia dealerului,atunci reclamatia trebuie indreptata catre respectivul dealer in custodia caruia era codul in timpul in care a fost utilizat.cei seriosi(la dealeri mai refer)inteleg astfel de situatii si le rezolva relativ repede,emitand un nou cod clientulul ca ulterior sa se lamureasca ce s-a intamplat(dar nu e cazul mereu)/varianta a3-a in care codul a fost utilizat cat era inca in posesia Orange-ului,inainte de a pleca spre dealer,atunci Orange va rezolva situatia INTOTDEAUNA prin a recredita clientul cu valoare pagubita,ulterior investigandu-se conditiile ce au dus la o astfel de situatie. 4-daca ai pierdut si numarul,in buna masura asta tine de utilizator,dar daca situatia e de asa natura incat sa se incadreze ca ceea ce am spus la 3(situatia 3-cat era in posesia Orange)atunci sanse mari sa recuperezi numarul,dar sunt sanse la fel de mici ca sa se incadreze la 3,situatia 3. 5-e posibil ca apelul sa vina de pe mobilul consultantului de la 444,pentru ca e vorba de niste parametrii in care trebuie sa lucreze consultantul,aplicatia respectiva ia in calcul si apelurile efectuate si cele primite.depinde de multe si nu am sa detaliez dar concret ,din proprie experienta,te asigur ca sunt situatii in care se prefera reapela clientul de pe numarul personal,de multe ori din pauza ta,tocmai pentru a nu iti strica toata ziua de munca un astfel de apel. |
#5
Posted 13 November 2008 - 10:52
medley, on Nov 12 2008, 19:44, said: 1-raspunsul poate veni in maxim 30 zile lucratoare,deci mai e timp suficient,doar putina rabdare,nu esti tu singurul ce da mailuri catre Orange. 2-E posibil ca aceea cartela sa fi fost folosita sau sa nu fi fost,o sa primesti raspuns dar acesta nu va include si eventualul nr pe care s-a facut reincarcarea. 3-in cazul in care o cartela este utilizata pot fi mai multe situatii:daca in sistem apare utilizata ulterior intervalului orar in care a fost achizitionata,atunci tine de utilizator si de cat de precaut a fost cu codul/daca a fost folosita inainte de a fi achititionata dar dupa ce a intrat deja in posesia dealerului,atunci reclamatia trebuie indreptata catre respectivul dealer in custodia caruia era codul in timpul in care a fost utilizat.cei seriosi(la dealeri mai refer)inteleg astfel de situatii si le rezolva relativ repede,emitand un nou cod clientulul ca ulterior sa se lamureasca ce s-a intamplat(dar nu e cazul mereu)/varianta a3-a in care codul a fost utilizat cat era inca in posesia Orange-ului,inainte de a pleca spre dealer,atunci Orange va rezolva situatia INTOTDEAUNA prin a recredita clientul cu valoare pagubita,ulterior investigandu-se conditiile ce au dus la o astfel de situatie. 4-daca ai pierdut si numarul,in buna masura asta tine de utilizator,dar daca situatia e de asa natura incat sa se incadreze ca ceea ce am spus la 3(situatia 3-cat era in posesia Orange)atunci sanse mari sa recuperezi numarul,dar sunt sanse la fel de mici ca sa se incadreze la 3,situatia 3. 5-e posibil ca apelul sa vina de pe mobilul consultantului de la 444,pentru ca e vorba de niste parametrii in care trebuie sa lucreze consultantul,aplicatia respectiva ia in calcul si apelurile efectuate si cele primite.depinde de multe si nu am sa detaliez dar concret ,din proprie experienta,te asigur ca sunt situatii in care se prefera reapela clientul de pe numarul personal,de multe ori din pauza ta,tocmai pentru a nu iti strica toata ziua de munca un astfel de apel. 1. Data emiterii reincarcarii electronice este trecuta mai sus. Intre ora emiterii si ora la care am incercat eu sa reincarc formularul a fost in siguranta. Daca a fost folosit codul de reincarcare in acel interval, vinovat este partenerul Orange. Eu cred ca primul operator de la CALL CENTER cu care am vorbit a avut dreptate. In sensul ca dupa ce mi-am inchis telefonul, la redeschidere, am primit doua mesaje in care eram anuntat ca pot sa reincarc pe acea cartele. Deci ceva setari s-au facut. Deci, daca a fost folosit codul intre cele doua apeluri la CALL CENTER vinovat este fie operatorul de la Call Center fie partenerul Orange iar daca a fost folosit codul dupa cel de-al doilea apel la Call Center, vinovat poate fi fie cel de-al doilea operator de la Call Center, fie tot dealerul. Astept sa vad ce spun cei de la Orange, daca vor spune ceva. 2. Partea a doua, cea cu apelul de pe numarul privat pentru rezolvarea unei probleme de servici nu prea este in regula. Chiar as sugera celor de la Orange sa ia masuri cu acest operator. KPI-ul tot ia scazut, pentru ca in timp ce vorbea cu mine nu putea prelua apeluri din coada. Deci timp mort. Cum numarul de pe care am fost sunat se poate afla, se poate identifica si operatorul. Poate aflam si cine a folosit codul de reincarcare cu aceasta ocazie. |
#6
Posted 14 November 2008 - 23:38
Stie cumva cineva oferta noua de dupa 15 nov la cartela?
se vor intrece si astia in a prelungi-o ca si restul, bag'seama |
#7
Posted 21 November 2008 - 15:50
Iarna e acum mai strălucitoare
pentru toți clienții Orange PrePay Fie că esti deja client Orange PrePay sau îți iei o cartelă nouă până la 1 decembrie, alege ce ți se potrivește mai bine dintre opțiunile: 500 de minute + 500 SMS, în rețea, cu 5,5 euro/lună 1000 de minute + 1000 SMS, în rețea, cu 10,5 euro/2 luni 200 de minute + 200 SMS, în rețea, cu 3,5 euro/săptamână 60 de minute + 60 SMS, naționale, cu 4,5 euro/lună ce trebuie să știi: opțiunile cu minute și mesaje scrise incluse: *pentru a activa o opțiune apelează *100# până la 1 decembrie 2008 *minutele si mesajele incluse în opțiunea de 3,5 euro/săptămână sunt valabile 7 zile, cele incluse în opțiunile de 4,5 și 5,5 euro/lună sunt valabile 30 de zile, iar cele incluse în opțiunea de 10,5 euro/2 luni sunt valabile 60 de zile și toate pot fi folosite doar în perioada activă a contului *pentru a verifica numărul minutelor și al mesajelor scrise și data valabilității lor apelează gratuit 333 sau *133# *dupa activarea oricarei opțiuni, în contul tau PrePay trebuie să rămână minimum 50 de cenți *oricare ar fi opțiunea aleasă, aceasta se va reactiva automat la sfârșitul perioadei de valabilitate a minutelor, până la 31 decembrie 2009 *opțiunea de 5,5 euro/lună se reactivează automat dacă ai minimum 6 euro in cont in perioada activa, cea de 10,5 euro/2 luni daca ai 11 euro, pentru optiunea de 3,5 euro/saptamana ai nevoie de 4 euro în cont, iar pentru cea de 4,5 euro îți trebuie minimum 5 euro; dacă nu ai credit suficient, se va încerca reactivarea automată dupa expirarea perioadei de valabilitate a minutelor *poți dezactiva oricând opțiunea în timpul perioadei de valabilitate a minutelor și a mesajelor și le poti folosi în continuare până la expirarea acestei perioade *dacă după dezactivarea unei opțiuni în perioada de valabilitate a minutelor, vrei să activezi o noua opțiune, minutele și mesajele din cele doua optiuni se vor cumula în limita perioadei maxime de valabilitate *poți activa o opțiune de maximum 2 ori în perioada de valabilitate a minutelor și mesajelor *toate opțiunile din această ofertă sunt compatibile între ele și sunt incompatibile cu opțiunile din oferta Orange Young ! Edited by Teophileos, 21 November 2008 - 15:52. |
#8
Posted 12 December 2008 - 13:12
Stiam ca azi este ultima zi de gratie si am vrut sa-mi reancarc cartela. Inainte sun la 333, si imi spune ca pot arunca cartela la gunoi. Am sunat la relatii cu clientii de pe telefonul lui soramea si mi-au spus ca intr-adevar nu se mai poate face nimic, s-a terminat perioada de gratie in 10.12.2008, azi fiind 12.12.2008. Aveam un credit nefolosit de aproape 16 euro, care s-a pierdut tot cu numarul in opinia celor de la relatii cu clientii.
Mentionez ca NU am fost informat de Orange, sa incarc, ca daca nu, se pierde numarul, ca altadata, cand inainte cu 5 zile de la expirerea cartelei primeam mesaj de avertizare. Cred, ca si acest lucru este din cauza ca Orange e disperat pentru cat mai multe cartele noi activate! Tot nu-mi vine sa cred ca pentru o intarziere de 2 zile mi-au inchis cartela si mi-au furat 16 euro credit! Consider ca eroarea este din partea Orange, care nu m-a informat, si probabil de abia astepta sa-mi inchida numarul, dar si din partea mea, deoarece am gresit data cu 2 zile. Daca aceasta situatie nu se rezolva favorabil, vom renunta la Orange! Culmea e ca, culoarea mea preferata este sau cel putin era portocaliul. Pentru mine ORANGE a devenit ORANGE cu acesata culoare de CACAo Am facut sesizare la Orange, ANC, OPC. Am sa va informez despre eventualele rezultate. A mai patit cineva asa? Ce se poate face? Edited by zoozoo, 12 December 2008 - 13:15. |
#9
Posted 12 December 2008 - 13:33
se mai poate doar trecerea pe ab. asta in cazul in care sunt ei draguti si vor sa-ti faca acest FAVOR!
ai fost NEATENT si dupa cum prea bine stii (sau in caz ca nu stiai, de acum incolo vei stii cu siguranta!) NEATENTIA se plateste SCUMP! Edited by aum, 12 December 2008 - 13:34. |
#10
Posted 12 December 2008 - 14:01
|
#11
Posted 12 December 2008 - 14:22
Asa se intampla cand lasi pe ultima zi.
De fapt nu ai lasat pe ultima zi ci ultima zi a trecut. E ca si cum te-ai lua de cineva ca a fost la rebelion pe seara de 31 decembrie si nu pe 2 ianuarie. Greseala e a ta si trebuie sa o accepti ca atare. |
#12
Posted 12 December 2008 - 14:31
la mine au zburat la un moment dat vreo 2 eur din credit, habar nu am unde
cam o luna mai tarziu m-am trezit cu un bonus de vreo 4 eur, fara a avea legatura cu minutele primite (zi de naste nu e cazul, alte bonusuri nu vad de ce) pur si simplu un mesaj cu "ati primit bonus in valoare de .." s-or fi prins de greseala |
#13
Posted 12 December 2008 - 21:21
zoozoo, on Dec 12 2008, 13:12, said: Stiam ca azi este ultima zi de gratie si am vrut sa-mi reancarc cartela. Inainte sun la 333, si imi spune ca pot arunca cartela la gunoi. Am sunat la relatii cu clientii de pe telefonul lui soramea si mi-au spus ca intr-adevar nu se mai poate face nimic, s-a terminat perioada de gratie in 10.12.2008, azi fiind 12.12.2008. Aveam un credit nefolosit de aproape 16 euro, care s-a pierdut tot cu numarul in opinia celor de la relatii cu clientii. Mentionez ca NU am fost informat de Orange, sa incarc, ca daca nu, se pierde numarul, ca altadata, cand inainte cu 5 zile de la expirerea cartelei primeam mesaj de avertizare. Cred, ca si acest lucru este din cauza ca Orange e disperat pentru cat mai multe cartele noi activate! Tot nu-mi vine sa cred ca pentru o intarziere de 2 zile mi-au inchis cartela si mi-au furat 16 euro credit! Consider ca eroarea este din partea Orange, care nu m-a informat, si probabil de abia astepta sa-mi inchida numarul, dar si din partea mea, deoarece am gresit data cu 2 zile. Daca aceasta situatie nu se rezolva favorabil, vom renunta la Orange! Culmea e ca, culoarea mea preferata este sau cel putin era portocaliul. Pentru mine ORANGE a devenit ORANGE cu acesata culoare de CACAo Am facut sesizare la Orange, ANC, OPC. Am sa va informez despre eventualele rezultate. A mai patit cineva asa? Ce se poate face? Am patit la fel inainte de trecerea la Euro. Mi-au furat!!! 32 usd nesimtitii astia portocalii Am sunat la ei sa o reincarc si mi-au spus ca e dezactivata!!!!!....cu toate ca am primit in continuare apeluri aproape 1 luna!!! Parca se bucura bulangiul ala de la rc cand a zis ca am pierdut si nr. si creditul. Neglijenta a fost a mea - corect - , era cartela parintilor si am uitat data...., dar la Vodafone mi-au reactivat cartela dupa 2 LUNI !!! - la ei cum se poate ??? |
#14
Posted 12 December 2008 - 22:33
daalos, on Dec 12 2008, 21:21, said: Am patit la fel inainte de trecerea la Euro. Mi-au furat!!! 32 usd nesimtitii astia portocalii Am sunat la ei sa o reincarc si mi-au spus ca e dezactivata!!!!!....cu toate ca am primit in continuare apeluri aproape 1 luna!!! Parca se bucura bulangiul ala de la rc cand a zis ca am pierdut si nr. si creditul. Neglijenta a fost a mea - corect - , era cartela parintilor si am uitat data...., dar la Vodafone mi-au reactivat cartela dupa 2 LUNI !!! - la ei cum se poate ??? Asta este, trebuie sa fii pe faza, ca daca te-au "prins" cu o deosebita placere si bucurie ne dezactiveaza SIM-ul, si un bulangiu de la rc ne va informa bucuros ca am pierdut numarul si tot cu credit. Aproape ca ne zice: ce bine-mi pare ca ati luat teapa! |
#15
Posted 13 December 2008 - 13:24
zoozoo, on Dec 12 2008, 13:12, said: Cred, ca si acest lucru este din cauza ca Orange e disperat pentru cat mai multe cartele noi activate! [...] Tot nu-mi vine sa cred ca pentru o intarziere de 2 zile mi-au inchis cartela si mi-au furat 16 euro credit! Nu inteleg logica; Au dezactivat cartela - au pierdut un client (-1), daca activezi una noua castiga un client (+1), in total nu e nici o schimbare pentru ei (-1+1=0). Pentru ei era chiar mai convenabil sa pastreze activa cartela ta, pentru una noua optiunile sunt mult mai avantajoase - la cea veche ai fi platit mai mult ce consumai. Apoi, daca Vodafone reactiveaza numere demult expirate e pentru ca vor la loc pe locul 1. Parca Orange avea 10 luni perioada de gratie, timp berechet.. |
|
#16
Posted 13 December 2008 - 13:44
egirsu, on Dec 13 2008, 13:24, said: Nu inteleg logica; Au dezactivat cartela - au pierdut un client (-1), daca activezi una noua castiga un client (+1), in total nu e nici o schimbare pentru ei (-1+1=0). Pentru ei era chiar mai convenabil sa pastreze activa cartela ta, pentru una noua optiunile sunt mult mai avantajoase - la cea veche ai fi platit mai mult ce consumai. Apoi, daca Vodafone reactiveaza numere demult expirate e pentru ca vor la loc pe locul 1. Edited by zoozoo, 13 December 2008 - 13:45. |
#17
Posted 13 December 2008 - 14:06
Sunteti culmea mai copii.
Pai de aia are un termen de valabilitate cartela. Altfel nu ar mai pune termenul ala si ar zice ca are valabilitate infinita si gata. Cand cumparati lapte si are pe el termen de valabilitate pana pe 12 decembrie si voi il deschideti pe 14 decembrie, 2 zile dupa termen, si este acrit, vi se pune pata pe producatorul de lapte? PS nu or fi astia sfinti dar totusi, daca te-a durut in fund de cartela aia mai bine de 1 an, inseamna ca nu iti era de fapt de folos. Edited by onlyone, 13 December 2008 - 14:08. |
#18
Posted 13 December 2008 - 15:38
onlyone, on Dec 13 2008, 14:06, said: Sunteti culmea mai copii. Pai de aia are un termen de valabilitate cartela. Altfel nu ar mai pune termenul ala si ar zice ca are valabilitate infinita si gata. Cand cumparati lapte si are pe el termen de valabilitate pana pe 12 decembrie si voi il deschideti pe 14 decembrie, 2 zile dupa termen, si este acrit, vi se pune pata pe producatorul de lapte? PS nu or fi astia sfinti dar totusi, daca te-a durut in fund de cartela aia mai bine de 1 an, inseamna ca nu iti era de fapt de folos. Daca tu compari o cartela SIM cu laptele...eu nu stiu ce sa mai zic. Edited by zoozoo, 13 December 2008 - 15:38. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users