Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

8 ponturi pentru ca iarna sa aveti o buna vizibilitate

- - - - -
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#55
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,145
  • Înscris: 04.02.2011
Io nu știu care e faza de se agita lumea cu parbrizul, eu iau lichid doar de la OMV/Ptetrom și dau un jet-două și se dezgheață parbrizul. Poate mulți se zgârcesc, iau ieftin apoi le trebuie șpaclu (care zgârie parbrizul) sau spray-uri (și atunci tot acolo ajungi la bani).
Cât despre lame, cu o hârtie abrazivă se mai pot "drege" o vreme dar na, 100 de lei și iei set nou.

 mircea812, on 21 decembrie 2013 - 15:44, said:

Cu caldura la maxim/la mijloc (aer conditionat oprit) geamuri fleasca. Daca dau drumul la aer si la caldura (pe rosu) este ok. Nu stiu daca este sanatos pentru masina sa mearga si caldura si aerul conditionat in acelasi timp.
Sincer, nu știu de unde vine acest mit urban. Nu se întâmplă absolut nimic, la orice mașină aerul trece de la turbină prin radiatorul de climă, abia apoi prin cel de încălzire. Eu prefer întotdeauna să merg cu clima pornită la umiditate, usucă geamurile instant.

La tine fie merge doar recircularea, fie ai un por la radiator. Dar bănuiesc că verifici apa la răcire..?

Edited by benis, 22 December 2013 - 00:20.


#56
mircea812

mircea812

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 08.06.2005

 benis, on 22 decembrie 2013 - 00:20, said:

La tine fie merge doar recircularea, fie ai un por la radiator. Dar bănuiesc că verifici apa la răcire..?

O verific si mereu o completez :)

Nici eu nu stiu de unde chestia asta, cum ca aer cald+clima iarna nu e in regula. Am incercat si recircularea si nu pare a se intampla nimic(nu se schimba sunetul).

#57
mirceaiosip

mirceaiosip

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 771
  • Înscris: 12.01.2013
ori sunt eu prea obosit, ori scrieti voi prea intortocheat...

cand dai aer la parbriz pentru dezaburire e bine sa activezi si AC-u ca sa bage aer uscat. unele marci auto fac chestia asta automat.

#58
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

 mircea812, on 22 decembrie 2013 - 10:51, said:

O verific si mereu o completez Posted Image


Pai daca o completezi inseamna ca iti scapa pe undeva, e posibil sa ai acel por de care pomenea colegul de forum. De cand am masina nu a trebuit sa completez niciodata lichid de racire (exceptand Dacia, unde asta era situatia, tasnea pe unde se putea).

#59
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
La care au inceput sa se abureasca geamurile in spumele marii , de nu se dezaburesc nici cu AC nici cu cald , mai schimbati si voi filtrul ala de polen , nu va mai zgarciti !

Edited by mihai!, 23 December 2013 - 16:42.


#60
mircea812

mircea812

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 08.06.2005
Schimb de doua ori pe an toate filtrele, inclusiv ala de polen, in Bucuresti avem conditii ''speciale''.  Nu a zis nimeni ca nu se dezaburesc cu aerul conditionat.

De cateva zile o las cateva minute cu aerul cald la maxim apoi dau drumul si la aerul conditionat si nu se mai aburesc deloc. (bineinteles cand aerul cald se incalzeste prea tare il dau mai incet) .

@mirceaiosip

''cand dai aer la parbriz pentru dezaburire e bine sa activezi si AC-u ca sa bage aer uscat. unele marci auto fac chestia asta automat.''

Amicul meu care mi-a spus ca nu este ok cu aer conditionat si aer cald in acelasi timp iarna are un Passat din 2005 cu climatronic. Este posibil sa mearga aerul conditionat si el sa nu stie? Il tine pe ''eco'' la 20-21 de grade.

Edited by mircea812, 23 December 2013 - 18:02.


#61
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Cand ai climatronic si nu esti un taran parvenit care are masina "buricul pamantului" dar se zgarceste la 5 ron in plus pentru AC pornit, tii climatronicul pe auto si nu dai sfaturi de-astea "avizate" de ne cacam pe noi de ras toata aria auto. Eu zic sa-l asculti, e clar ca omul stie ce spune.

Edited by RealThing, 23 December 2013 - 19:22.


#62
mircea812

mircea812

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,977
  • Înscris: 08.06.2005
Nu stiu de ce, dar am impresia ca Passat-ului, cand ii pui climatronicul pe auto 21 de grade, aerul conditionat functioneaza.

#63
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Pe auto da, merge AC. Pe eco nu.

#64
n3utr1n0

n3utr1n0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,376
  • Înscris: 03.12.2012
pe dezaburire porneste ac ul automat

#65
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

 RealThing, on 23 decembrie 2013 - 19:22, said:

Cand ai climatronic si nu esti un taran parvenit care are masina "buricul pamantului" dar se zgarceste la 5 ron in plus pentru AC pornit, tii climatronicul pe auto si nu dai sfaturi de-astea "avizate" de ne cacam pe noi de ras toata aria auto. Eu zic sa-l asculti, e clar ca omul stie ce spune.

AC-ul functioneaza din parti la temperaturi sub 0 grade. Merge doar la masinile care au instalatia de AC prevazuta si pentru incalzire (Hot Gas Heating).

Edited by closchkutza, 03 February 2014 - 00:30.


#66
n3utr1n0

n3utr1n0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,376
  • Înscris: 03.12.2012

 closchkutza, on 03 februarie 2014 - 00:29, said:

AC-ul functioneaza din parti la temperaturi sub 0 grade. Merge doar la masinile care au instalatia de AC prevazuta si pentru incalzire (Hot Gas Heating).

poate spunem acelasi lucru... insa eu daca apas pe butonul de dezaburire porneste automat ac ul... si scrie pe display. cum apas butonul ala dezaburirea se face repede si vine un miros de incins ca si cum ar fi o siguranta de resou.

cred ca ac nu se refera doar la facut rece pe caldura ci poate sa faca si cald pe frig.

am observat ca asta e valabila doar la masinile cu clima unde poti sa setezi temperatura pe grade. la celelalte nu am vazut aceasta functie.

#67
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Compresorul de AC la masinile ce nu sunt echipate cu optiune de Hot Gas Heating (adica instalatia de AC sa faca caldura ) nu functioneaza la temperaturi negative deoarece nu poate (si nici nu are de ce) sa produca aer rece...iarna (este din plin afara).
Daca sistemul de AC are posibilitatea de Hot Gas Heating (adica se inverseaza fluxul in instalatie, necesar pentru asta sa ai o componenta ce poate schimba sensul de circulare a agentului de racire/incalzire in sistem) atunci poate functiona la temperaturi negative (cu intermitente, ce-i drept, pentru a permite dezghetarea evaporatorului).
Butonul de dezaburire parbriz implica 2 chestiuni (cel putin la masina mea):
- directionarea aerului prin duzele de ventilatie: parbriz, geamuri laterale, fante laterale bord;
- cuplarea automata a AC-ului (se aprinde becul de pe butonul de AC);
Cu toate astea, daca temperatura de afara este mica iar masina nu este echipata cu Hot Gas Heating atunci compresorul nu este cuplat nici macar 1 secunda.

Daca masina ta are aceasta optiune (care de obicei se monteaza pe diesele, datorita timpului mare de incalzire a motorului) atunci imediat cum pornesti motorul vei avea aer cald in habitaclu (imediat inseamna in 10 secunde, nu in 2-3 minute).

#68
zerillos

zerillos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 374
  • Înscris: 28.05.2007
Salut. Pe parbrizul meu in diminetile friguroase apar niste pete care incurca vizibilitatea. Trebuie sa dau cu stergatorul si cu solutie de parbriz sa mai dreg situatia dar in cateva secunde iar se vad. Dispar complet la 4-5 minute dupa ce dau drumul la aer cald spre parbriz si se mai incalzeste masina. Petele sunt pe exterior, apar doar cand e rece si se accentueaza in functie de cat de frig este afara, vara nu am nici un fel de probleme. Nu stiu de la ce sunt petele, unii spuneau ca de la antigel sau freon dar nu am scapari la masina de nici un fel. Problema e de anul trecut, am incercat sa curat cu diluant parca, acetona, spirt si plastelina de geamuri dar nu a mers, mai ales ca trebuia sa fiu atent cu ce dau sa nu atace chederele. Stiti vreo solutie speciala care curata parbrizele de orice pata? Am pus si niste poze din prima dimineata mai rece de acum, dar cand e frig e mai nasol.

Attached Files


Edited by zerillos, 13 November 2019 - 11:11.


#69
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Pontul 9: Garajul

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate