Citroen C-Crosser
Last Updated: Sep 08 2014 14:07, Started by
alex63
, Oct 15 2008 11:01
·
0
#1
Posted 15 October 2008 - 11:01
Salutari,
Am parcurs discutiile legate in special despre Mitsubishi Outlander,si as fi curios sa citesc pareri avizate despre "fratele" acestuia, C-Crosser.Nu ca ar fi ceva diferente notabile ,din pct-ul meu de vedere,insa poate cei care posteaza aici,fiind mai documentati pot avea pareri interesante,pina la urma, pt toti. Eu am inceput aceasta parcurgere dupa ce mi-am luat o rulota ,si pt ca masina mea (A6 sport)nu este potrivita pt asa ceva...Astept pareri in acest sens,si nu numai.Multumesc anticipat |
#2
Posted 18 October 2008 - 06:23
E frumusel, dar pretul e cam mare! Totusi nu il poti compara cu un Mitsubishi!
|
#3
Posted 18 October 2008 - 09:08
E in fapt aceeasi masina cu Outlander-ul.
Aceeasi platforma tehnica, aceleasi motoare si sunt fabricate in aceeasi fabrica, pe linii paralele (Mitsubishi, Citroen si Peugeot). Ba, daca nu ma insel, Outlander-ul este fabricat (si) in Europa in timp ce Citroen-ul si Peugeot-ul sunt fabricate in Japonia. Singura diferenta intre ele este la caroserie (partea din fata) si sigla de pe capota. |
#4
Posted 19 October 2008 - 16:55
#5
Posted 19 October 2008 - 17:03
Daca bine-mi aduc aminte, am citit undeva cum ca Outlander-ul s-ar fabrica (si) in Belgia in schimb C-Crosser si 4007 (sau cum se cheama echivalentul de le Peugeot) se fabrica numai in Japonia.
E ceva legat de taxele vamale pt. piata UE. Nu bag mana-n foc ca este asa, dar parca asta-mi amintesc si este plauzibil. |
#7
Posted 22 October 2008 - 13:18
Nu ,nici vorba de 2.0 !Daca e sa fie va fi un 2.2,motor PSG.Am stat de vorba cu u posesor de Peugeot 4007,si de la el am inteles ca revizia este la 15000 km,fata de 20000 km cit o promoveaza ceilalti doi.E vreo smecherie aici sau cei de la Peugeot sint mai realisti iar celalti doar fac valuri?In fond trebuie sa fie diferente in afara de insigna si fata capotei!Apropo,caroseria se face "la comun" sau fiecare in parte la ei acasa?
Multumesc anticipat in eventualitatea continuarii discutiilor! |
#8
Posted 22 October 2008 - 13:25
La Citroen revizia se poate face la regimul severizat la 15.000km sau 1 an iar la regimul normal de utilizare la 20.000km sau 1 an.
Clientii sunt liberi sa-si aleaga planul de intretinere. Caroseria este facuta in acelasi loc, suspensiile sunt setate diferit, preturile sunt diferite. |
#9
Posted 22 October 2008 - 13:41
toate se fac in aceeasi fabrica cu piese de la aceeasi furnizori.
|
#10
Posted 23 October 2008 - 16:26
|
#11
Posted 04 January 2009 - 21:43
stima domnilor,
din septembrie am un c-crosser. super masina. serios. consumul mic, demaraj puternic. inca de la test drive am fost socat de demaraj. 2.2 - 160 hp tinuta super. din septembrie socializez pe autostrada sau prin benzinarii ori parcari=)) interior frumusel. un minus cred ca asteptati... este geamurile fatza nu sunt atermice, o mare tampenie pe care nu reusesc sa o inteleg. dupa 120 km/h se aude un shuierat pe la geamurile din fatza. pe spate sunt atermice. cam atat super suspensii. super manevrabilitate. eu am varianta cu 7 locuri, camera pe parcare, etc. super faza la c-crosser. are gps. super. numai ca nu are romania si nimeni nu stie sa imi spuna daca pot instala eu romania. alta tampenie...am cerut si telefon, dar trebuia sa mai astept inca 8 luni. super baieti. in rest numai de bine....deocamdata |
#12
Posted 07 January 2009 - 22:30
-un C-crosser EXCLUSIVE(aproape full, 2.2 HDI 156 cp, piele and shit) conf. site ATS costa 31.500 Euro.
-un Outlander 2.0 instyle (aproape full, 2.0 motorina (probabil clasicul TDI), 140 cp, piele and shit) conf. site M CAR Trading costa 36.000 euro foarte mare diferenta de pret, desi motorul Citroen e mai puternic si sincer sa fiu arata si mai bine. |
#13
Posted 08 January 2009 - 09:27
C-crosser si 4007 se fabrica in Japonia si - paradoxal - outlanderul se fabrica in Olanda . Ironic ... nu?
Legat de cele 3 surori stiu ca HDI-ul de 2.2 este mult mai bun de cat motorul de 2L de la W. Am inteles ca pana la urma si Outlander va veni echipat cu aceasta motorizare. |
#14
Posted 04 March 2009 - 15:04
anackonda, on Jan 4 2009, 21:43, said: geamurile fatza nu sunt atermice, o mare tampenie pe care nu reusesc sa o inteleg. dupa 120 km/h se aude un shuierat pe la geamurile din fatza. pe spate sunt atermice. cam atat |
#15
Posted 04 March 2009 - 16:46
Asta e SUV-ul francezului.
Primavara trecuta era un adevarat trend in Paris.. pentru mamicile ce se respecta si nu vor sa arate rau intr-un SUV ;p Un SUV undercover = C-Crosser |
|
#16
Posted 07 March 2009 - 23:46
Laudam ceva timp in urma c-crosser. f multumit, dar prima data cand am intrat pe nisip am ramas blocat, iar dupa 4 min s a ars ambreiajul fara sa fie fortat la max. Citroen romania refuza sa schimbe ambreiajul in garantie pe motiv ca nu aveam ce cauta pe nisip.
Masina are fix 12.000 km. C-Crosser MARE TEAPA. REPET - MARE TEAPA. DE RETINUT..........CU C-CROSSER NU AVETI VOIE DECAT PE ASFALT. 4X4 SAU LOCK NU SUNT RECUNOSCUTE DECAT PE ASFALT. AU SPOT PUBLICITAR PE INTERNET UNDE ARATA CLAR CA POTI INTRA IN NOROI, NISIP, ZAPADA FARA PROBLEME. TEAPA. CITESTE SA DA MAI DEPARTE. NU MERITA SA PIERZI SI TU CUM AM PIERDUT EU. |
#17
Posted 08 March 2009 - 01:30
Daca e asa cum spui tu ai putea sa-i dai in judecata pentru reclama mincinoasa. Sunt sigur ca ar prefera sa-ti plateasca ambreiajul decat sa aiba parte de un scandal/reclama negativa. Si-asa nu stau ei prea bine la capitolul imaginea marcii.
|
#18
Posted 08 March 2009 - 15:42
incearca si la alt service...
trebuie sa se rezolve. si nu trebuie sa le zici de nisip. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users