Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Apartament in bloc nou.

Tantari uriasi

lenovo ideapad 1 15alc7

caut cablu lvds(video-invertor) p...
 Adobe premiere pro, problema seta...

Ochelari distanta intermediara

Cum pot sa montez un SSD Sata in ...

Digi + patronul Prima TV cumpara...
 Husa si folie pt. Samsung Galaxy ...

Plita electrica moderna

problema incalzitor de apa Ferroli

Incarcator PB 3.0
 Radu Mazare, eliberat conditionat...

Permis suspendat din cauze medicale

Presiune apa fluctuanta pompa sub...

Revizie auto la Bucuresti
 

*222 la connex

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
66 răspunsuri în acest subiect

#55
reclamagiu

reclamagiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.222
  • Înscris: 09.09.2004
poate nu raspund la provocari  B)
serios acum, poate nu a ajuns mail-ul de ce nu le mai scrii o data?

#56
IP-XCENTRIC

IP-XCENTRIC

    pResident Evil

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.631
  • Înscris: 13.03.2004
confirmare de primire n-ai?

#57
Inginerul

Inginerul

    Setup Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.488
  • Înscris: 22.05.2002
I-am prins aseara pana la urma pe 021-3022222 dar n-am rezolvat nimic. Problema e ca imi apar niste bazaconii in myaccount: am un cont prepaid pt. ca acasa intru de pe dial-up si adresa de mail asociata contului o folosesc cel mai des. La sfarsitul anului trecut brusc mi-au taiat macaroana si in myaccount imi apare la credit -16 ore, -40 minute si inca ceva secunde tot in minus. Dupa logica mea ar fi ca atunci cand iti expira creditul sa iti apara zero. Exista posesori de cartele connex care sa aiba la credit -4$?
Deci am reusit sa vorbesc cu o duduie care mi-a explicat ca nu te scoate afara atunci cand creditul e zero, ci te lasa sa-ti termini sesiunea de conectare. I-am explicat ca ultima sesiune nu insemna aproape 17 ore de conectare continua pe telefon. Mi-a pasat legatura la altul, am ascultat vreo 5 minute Anotimpurile de Vivaldi si am renuntat.
Cred ca o sa procedez in varianta burveasca, o sa o tin pe a mea trimitandu-le mail-uri din 2 in 2 zile pana vor rezolva problema.

#58
BlackWood

BlackWood

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 75
  • Înscris: 14.11.2004
Din cate am inteles eu ( n-am rezistat sa citesc toate reply-urile) intrebarea acestui thread era cum facem sa ajungem sa vorbim cu operatoarea de la *222. Eu ma gasi  o cale, sa zicem, care in 99% din cazuri functioneaza ( cel putin la mine, am testat-o )

Deci : *222 si apoi 1454202 si ( in conditii normale ) in 30-60 sec esti in legatura cu operatoarea ( daca nu sunt suprasolicitati f. mult )

bafta.

#59
vladut_v

vladut_v

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.717
  • Înscris: 11.01.2005
astfel de scuraturi, sa intri direct la Anotimpurile lui Vivaldi si apoi sa-ti zica cu aproximatie in cate secunde primesti legatura, sunt destule. una usor de retinut este *222 --> 1.2.1.1.0.1

#60
Dokken

Dokken

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.152
  • Înscris: 27.06.2004
121101 o folosesc si eu..desi trebuie sa incerc de mai multe ori, caci dupa ce imi spune ca mai am de asteptat x secunde aud o alta voce draguta care ma anunta ca toti operatorii sunt ocupati..
pana nu demult pentru a intra direct in legatura cu operatoarea sunam la *111 si mergea din prima... acum vad ca acest nr e inexistent!  :angry:

#61
IP-XCENTRIC

IP-XCENTRIC

    pResident Evil

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.631
  • Înscris: 13.03.2004
ce era *111?

#62
Dokken

Dokken

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.152
  • Înscris: 27.06.2004
*111 - numar la care sunai pentru a intra in legatura cu operatoarea(ul) de la serviciul de rel clienti; era apel netaxabil si nu mai raspundea robotul cu meniul acela idiot.

#63
vladut_v

vladut_v

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.717
  • Înscris: 11.01.2005

DonDokken, pe Jan 19 2005, 23:57, a scris:

sunam la *111 si mergea din prima... acum vad ca acest nr e inexistent!

<{POST_SNAPBACK}>


*111 exista. e numarul apelabil la care alegi optiunea ta, pentru campania promotionala si de sustinere, prin donatia de catre cnx a 0.01$ din fiecare 10 apeluri telefonice, pentru o romanie mai buna. alegerea optiunii tale se poate face si pe siteul cnx.

#64
Dokken

Dokken

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.152
  • Înscris: 27.06.2004
Mda... am sunt si eu acum... si vad ca a raspuns un robot..nu am ascultat tot ce spune..
Stiu doar ca ieri am sunat la nr asta si spunea ca nr e inexistent! Strange! Oricum, pana nu demult numarul asta avea o alta intrebuintare!

#65
badmania98

badmania98

    Nenea

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.681
  • Înscris: 28.11.2001

Citat

*222 --> 1.2.1.1.0.1
  detalii despre factura

Citat

*222 si apoi 1454202 si ( in conditii normale ) in 30-60 sec esti in legatura cu operatoarea ( daca nu sunt suprasolicitati f. mult )
se lauda ce beneficii ai dupa 1 an de zile de abonament



*222 --> 1.1.2.1.0.1  direct la operator
Numarul poate salvat inlocuind --> cu p, unde p=pauza

#66
GrimRipper

GrimRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 330
  • Înscris: 14.09.2004

badmania98, pe Jan 20 2005, 14:01, a scris:

detalii despre factura
se lauda ce beneficii ai dupa 1 an de zile de abonament
*222 --> 1.1.2.1.0.1  direct la operator
Numarul poate salvat inlocuind --> cu p, unde p=pauza

<{POST_SNAPBACK}>


Am niste prieteni...care sunt atat de destepti...incat atunci cand a popularizar cnx accesul la diverse info gen *222-121 pentru factura...desteptii mei prieteni au inceput sa sune la *222121, *222142...si au avut surpriza sa fie taxati...
Asa ca fiti atenti cu pauza pe care o propune badmania...sa nu aveti surpriza sa fiti taxat. In mod normal sistemul de operare recunoaste ca numar free *222...nu *222p101.

Editat de GrimRipper, 20 ianuarie 2005 - 19:20.


#67
suri

suri

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.086
  • Înscris: 10.05.2004
in mod normal apelul catre un numar de forma *222p101 (vechiul shortcut catre operator) se face in felul urmator: telefonul apeleaza *222 apoi face o pauza de 2 secunde (la modelul meu), pauza in care se stabileste legatura si se deschide linia pentru voce (incepe sa se auda robotelul), apoi telefonul incepe sa trimita tonurile corespunzatoare cifrelor 1, 0 si 1, iar centrala face selectiile corespunzatoare, ryutind un anume meniu. canalul de voce se deschide (sau ar trebui sa se deschida) in timpul celor doua secunde (de regula aproape instantaneu), deci tarifarea se face corect. singura posibilitate pentru ceea ce spui tu este sa nu se deschida canalul de voce in timpul celor doua secunde (conexiunea se realizeza mai greu din varii motive, cam cum se intampla la rtc pe vremurile analogice) iar urmatoarele tonuri trimise sa fie interpretate ca cifre din cadrul numarului. aceasta problema se poate rezolva prevazind doua sau chiar trei pauze intre numar si shortcut-ul de selectie meniu.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate