Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Abonat nou Astral Bucuresti
Last Updated: Mar 11 2005 21:55, Started by
morpheusdj
, Jan 11 2005 00:05
·
0
#38
Posted 13 January 2005 - 01:01
Ha! Ha! Ha!
Tu chiar crezi ca eram acolo :D :D :D ?!?!?!?!?!? Man, calmeaza-te!!! Chiar nu iti dai seama ca ai luat-o rau de tot pe aratura? Te las cu bine prietene, mai discutam cand te calmezi :D |
#39
Posted 13 January 2005 - 01:06
Poate te-am supraevaluat ca ai putea lucra la sediul central Astral. Nu esti decat un mic trepadus caruia ii este frica ca daca lumea ar cunoaste exact cum se deruleaza un contract cu astralul nu ar mai venii sa se semneze cu ei. Si fara clienti dispare si locul tau de munca.
Cum ti se pare ca esti singurul cu o opinie f buna despre astral?? Aici cineva a dat exemplu clar ca i s-a incalcat contractul ca nu i s-a montat in termen. Punct. |
#40
Posted 13 January 2005 - 01:28
Allex, sa nu-ti inchipui ca ma duc acolo cu un satar si ma apuc sa ii iau la omor da o sa fiu si eu un pic mai batos, ma iau putin de ei.
Cat despre Ignoranta, daca incalcu contractul cu 2-3 zile......nu era o problema. Daca veneau saptamana trecua sa imi faca montajul iar nu era o problema. Eu inteleg ca au fost sarbatori..ma fost si eu plecat acasa...deci nu a fost o tragedie ca n-au venit inainte de sarbatori.......Nici nu am avut pretentia asta.....desi intre 6 si 24 sunt deja 16 zile lucratoare. Intre Craciun si anul nou sigur au mai fost zile lucratoare. Dar cum am spus.....nu m-a deranjat asta...sunt si eu om si ii inteleg...dar suntem in 12.....si culmea e ca am si fost odata sapt trecuta si am intrebat si au zis ca se rezolva....nici o problema...si s-a tot rezolvat. Asta este...traim in Romania. Din cauza faptului ca m-am bazat pe net dupa sarbatori era sa raman cu restanta la info pe vara. Eu sunt la Drept la faculta dar oricum facem info si am avut un proiect extrem de minutios de realizat. A vrut ala poze, schite etc. Ce a fost de scris am scris eu fara porbleme insa pentru poze si schite am avut nevoie de net. Si m-am chinuit 4 ore ca sa scot de pe dialup vreo 20 de poze si schite. Am simtit ca innebunesc. In fine....bine ca a mers si asa si m-am scos din belea ca altfel nu intram in examen la vara. Oricum, cacatu asta de tara e varza. Pana la urma incepe sa nu ma mai mire nimic :) Cat despre nesimtirea lumii....greseala mea...ma refeream in special la servicii...firme....relatii cu clientii tec. Tarani sunt peste tot in tara asta....nu se mai pune problema unde sunt sau nu :) Totusi..ma asteptam ca aici sa fie mai evoluata lumea din punct de vedere al serviciilor...relatii cu clcientii etc. Se pare ca m-am inselat.....am avut pan acuma si cu Romtelecom belele....am avut telefonu blocat degeaba o luna pt ca li se blocase lor nus ce circuit in centrala etc. Asta e tara noastra draga....Fuck u Romania. :deadtongue: Edited by morpheusdj, 13 January 2005 - 01:29. |
#41
Posted 13 January 2005 - 17:13
kiwy, on Jan 12 2005, 23:24, said: Apropo, mi-am adus aminte. La astral cand suni la 9663 indiferent de ce alegi din meniul de la robot esti rutat la "tehnic". Am pus ghilimele ca raspund numai tipe proaste, care nu au nici o tangenta cu tehnicul. Daca suni pe telefonul direct de comercial iti raspunde cineva si iti zic ca sunt la masa. Probabil ca daca auzim o voce mai placuta ne rusinam si zicem ca noi am gresit si nu ei. MI s-a intamplat mie sa sun si operatoarea in loc sa ma puna pe hold ca nu stia si sa ma transfere la cineva mai compentent a inceput sa strige prin birou: "BAH E UNUL LA TELEFON SI NU STIU CE VREA! VINO TU CATALINE SI VEZI CE ZICE ASTA!!". Mie asta mi s-a parut nesimtire!! :death: La capitolul asta ASTRAL = 0. am si eu o mica observatie: departamentul ala care raspunde la numarul 9663, nu e departamentul "tehnic". e doar un call-center. adica oamenii aia sunt pusi acolo pentru a PRELUA probleme. asta e menirea lor. asta nu inseamna ca sunt de acord cu faze de genul "vino ba tu si vezi ce vrea asta". dar poate o sa va mai temperati daca va ganditi ca oamenii aia nu sunt obligati/calificati sa va rezolve problema pe durata convorbirii telefonice. |
#42
Posted 13 January 2005 - 17:31
Allex, on Jan 13 2005, 00:48, said: In calitate de client SUPERdificil (cu certificat Astral Telecom si Orange Romania), reactia pe care as recomanda-o in cazul unei atitudini precum cea de mai sus ar fi IGNORANTA. |
#43
Posted 13 January 2005 - 17:45
veverita, on Jan 13 2005, 17:13, said: am si eu o mica observatie: departamentul ala care raspunde la numarul 9663, nu e departamentul "tehnic". e doar un call-center. adica oamenii aia sunt pusi acolo pentru a PRELUA probleme. asta e menirea lor. asta nu inseamna ca sunt de acord cu faze de genul "vino ba tu si vezi ce vrea asta". dar poate o sa va mai temperati daca va ganditi ca oamenii aia nu sunt obligati/calificati sa va rezolve problema pe durata convorbirii telefonice. Edited by Goofy, 13 January 2005 - 17:47. |
#44
Posted 13 January 2005 - 18:08
Bai, se pare ca oamenii au citesc forumul :)
Azi dimineata pe la 12 m-am trezit cu ei la usa sa imi instaleze netul :) Faza tare este ca tot am mai avut ceva probleme. Pentru inceput imi disparuse-re toate conexiunile din network connections si nu mai puteam seta nici un ip, gtaeway etc. In fne, i-am dat de cap bubei asteia, erau niste servicii care eau oprite sau se porneau manul...am schimbat totul...bag ip, gateway, subnet mask, dns si nimic. Ce sa fie orae? Ma chinui eu putin cu gandul.....mai poate oi fi eu prost. Sun la relatii cu clientii..raspunde una speriata de bombe....ma chinui 10 min cu ea.....solutia.....treceti modmul de pe usb pe lan. Bun...trec eu modemul pe lan....nu mi-am dat seama cum ma ajuta asta.....nu mere...suan iar la relatii. Am dat in sf pest o operatoiare isteata. S-a uitata fatuca, a verificat....si apoi supriza..........MODMUL MEU ERA CONFIGURAT CU ALT IP :confuzzled: In fine...au reconfigurat ei ip si mere....o dat Dumnezeu. Mare aventura sa-ti tragi net prin cablu :) |
#45
Posted 13 January 2005 - 18:11
morpheusdj, on Jan 13 2005, 18:08, said: Bai, se pare ca oamenii au citesc forumul :) Azi dimineata pe la 12 m-am trezit cu ei la usa sa imi instaleze netul :) Faza tare este ca tot am mai avut ceva probleme. Pentru inceput imi disparuse-re toate conexiunile din network connections si nu mai puteam seta nici un ip, gtaeway etc. In fne, i-am dat de cap bubei asteia, erau niste servicii care eau oprite sau se porneau manul...am schimbat totul...bag ip, gateway, subnet mask, dns si nimic. Ce sa fie orae? Ma chinui eu putin cu gandul.....mai poate oi fi eu prost. Sun la relatii cu clientii..raspunde una speriata de bombe....ma chinui 10 min cu ea.....solutia.....treceti modmul de pe usb pe lan. Bun...trec eu modemul pe lan....nu mi-am dat seama cum ma ajuta asta.....nu mere...suan iar la relatii. Am dat in sf pest o operatoiare isteata. S-a uitata fatuca, a verificat....si apoi supriza..........MODMUL MEU ERA CONFIGURAT CU ALT IP :confuzzled: In fine...au reconfigurat ei ip si mere....o dat Dumnezeu. Mare aventura sa-ti tragi net prin cablu :) Poate si-a anuntat FireEyes sefii ca se scrie adevarul despre astral pe aici... |
#46
Posted 13 January 2005 - 18:27
kiwy, on Jan 13 2005, 18:11, said: Poate si-a anuntat FireEyes sefii ca se scrie adevarul despre astral pe aici... |
|
#47
Posted 13 January 2005 - 20:17
kiwy, on Jan 13 2005, 18:11, said: Poate si-a anuntat FireEyes sefii ca se scrie adevarul despre astral pe aici... de parca instalarile le-ar face comercialii:)) |
#48
Posted 13 January 2005 - 22:27
Era o gluma, dar nu suna raou o revolta...sa se trezeasca ai in fata sediului cu o multime furioasa cu torte si un cazan cu smoala ca in perioada medievala. :deadtongue:
|
#49
Posted 13 January 2005 - 23:00
Si eu sunt abonat la Astralk de mai multe luni, si sunt perfect de acord ca sunt cei mai nesimtiti din cati am intalnit pana acum
In luna decembrie, retineti, luna pt. care eu achitasem abonamentul in avans, au fost intreruperi in furnizarea Internetului mai multe zile... Si am vorbit cu cei de la Tehnic, care m-au trimis la cei de la Comercial, care m-au retrimis inapoi la cei de Tehnic, care mi-au spus sa trimit apoi un fax, toate acestea pt. a-mi fi redusa factura... Evident, ca dupa ce am dat zeci de telefoane, la care am asteptat nu stiu cate ore pana sa fiu preluat, nu s-a rezolvat nimica. Au emis factura pe ianuarie fara sa faca ajustarea, si intre timp a vnit si factura din februarie, tot fara sa fie scazut abonamentul. Asta, dupa ce repet ca am dat atatea telefoane si am vorbit cu o gramada de stupizi care nu stiau cum merg lucrurile, te plimabu degeaba fara sa rezolve nimic. Iar in contract este specificat ca se obliga sa furnizeze Internetul 99% din timp, sau 98%, nu mai tin minte exact... Niste porci. |
#50
Posted 13 January 2005 - 23:34
Cand se va ajunge sa fie concurenta reala nu vor mai fi problemele astea. Concurenta reala =sa poti alege in aproape orice zona intre cel putin 2 operatori de net prin cablu, atunci probabil va fi ca la telefonia mobila, care sa recunoastem e cu 7 clase peste Astral & RDS.
|
#51
Posted 14 January 2005 - 16:41
Concuernat reala inseamna pete 2 operatori pentru fiecare zona, fiecare din ei sa aiba oferte apropiate si sa fie constiennti ca oricand pot pierde clienti.
Si mai e o problema...la noi spiritul critic nu e f dezvoltata. Romanul o sa ramana cu firma care i-a creat probleme si neplaceri chiar daca are alternativa concurentei....fiind mult prea comod pentru a face aceasta schimbare. Oricum, la noi mai dureaza pana cand infrastructura si ISPurile vor avea o dezvoltare acceptabila si pana gand vom atinge un nivel de civilizare corespunzator, respectiv pana cand se va ajunge la clientul nsotru-stapanul nostru si nu cum e in prezent.....clientul nostru-fraierul nostru. Daca pe tine te-au plimbat atata pentru modificarea facturii...eu ce sa mai zic ca m-au plimbat 2 ore la telefon pentru ca mi-au configurat modemul cu alt ip? Si ce sa mai zic ca pe foaia de predare a modemului erau trecute cu totul alte adrese decat cele valabile. In fine....la serviciul tehnic e varza...au niste proaste acolo ca vai de ele...norocul meu ca am dat eu asearapeste una mai dezghetata care s-a turnat in 5 min acre e problema......si nu a luat-o din start ca fiind o problema din vina mea. Desi eram constient ca nu e la mine problema chiar ma gandema la un moment dat...bai...poate totusi e de la mine. In fine...sper ca totul o sa fie ok acum si ca nu o sa mai am decat de platit factura si nu o sa imi pierd vremea la tel ca nu merge netul Deocamdata vad ca merge bine...chiar peste asteptari. De ieri de la 10 pana azi dim am tras un film. Bafta la toti. |
|
#52
Posted 22 January 2005 - 00:16
sunt si io abonat astral si m-am suparat pe ei la un moment dat. am vrut sa imi schimb providerul si sa trec pe rds. mai ales ca e in blocul de linga mine. m-am dus la rds unde o tanti m-a intrebat ce provider am in bloc. cind i-am spus ca astral mi-a replicat ca nu se poate. si am inceput o discutzie fara raspuns. concluzia mea e ca astralul si rds au protocol de hai sa nu ne calcam pe bataturi........
|
#53
Posted 22 January 2005 - 23:36
am internet de la astral, din decembrie
au venit dupa 2 zile, m-am mirat ca au venit asa de repede..... |
#54
Posted 22 January 2005 - 23:59
ce sa-i faci esti norocos. la mine au venit dupa 14 zile...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users