Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti
 arii

Sapa peste pardoseala

Smart phone pentru auz deficitar

Manager transport marfa. Pareri. ...
 BIOS F.24 pentru HP Pavilion g7-2...

Meta Quest 3 512 gb

Father's Day

Clipboard files copy/paste, filen...
 Boardgame-uri despre cuvinte

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 

Abonat nou Astral Bucuresti

- - - - -
  • Please log in to reply
59 replies to this topic

#19
kiwy

kiwy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,263
  • Înscris: 11.01.2004

FireEyes, on Jan 12 2005, 23:44, said:

Nu ai telefonul pus pe ton (tone) :D hahaha !
Daca esti trecut pe puls niciodata nu te vei putea plimba prin meniu :D

<{POST_SNAPBACK}>

E pe ton. Intodeauna a fost pe ton si sunt sigur de asta. Stiu diferenta dintre ton si puls. Nu sunt genul de user care nu le are cu tehnica.
De ce cand apasam pe oricare din 1, 2 sau 3 ma ruta pt 4 (tehnic)?
De ce cand selectam limba mergea???

Edited by kiwy, 12 January 2005 - 23:53.


#20
FireEyes

FireEyes

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 02.12.2002
Posibil sa nu ai telefonul bun!
Incearca cu un alt telefon.
Mie imi merge!

#21
kiwy

kiwy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,263
  • Înscris: 11.01.2004

FireEyes, on Jan 12 2005, 23:53, said:

Posibil sa nu ai telefonul bun!
Incearca cu un alt telefon.
Mie imi merge!

<{POST_SNAPBACK}>

Posibil sa aiba ei robotul stricat! De ce nu zici si asa?
Mie telefonul imi merge ok pentru ca la robotul lor detecteaza 1 si 2 corect la selcetia limbii romane/engleza. Doar ca la selectia pt posturi au setat ei sa ruteze totul la tehnic.
Apropo: Lucrezi la ASTRAL??? Ca vad ca mereu le ai luat apararea!

#22
FireEyes

FireEyes

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 02.12.2002
Retine!  Eu sunt pe centrala analogica!
Dupa ce raspunde robotul, comut pe ton, si totul merge BINE!

De ce numai tu te plangi de acest IVR ?
Si restul utilizatorilor mai putin ?
Asta nu te pune pe ganduri ?

#23
kiwy

kiwy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,263
  • Înscris: 11.01.2004
Eu sunt pe digitala asa ca nu ma lua cu vrajeli. Unii poate nu mai au chef sa se planga.
Ce poti sa mai imi zici cand am sunat direct la ei la 326.61.90, 322.6687, 322.81.40 si  suna si nu raspundea nimeni timp de 1 ora. Si cand raspunde iti zice ca nu e la birou si ca e la masa si sa revin??? :death:
Imi vine sa-i impusc doar pentru asta. SUNT NESIMTITI!!!!
Se poate verifica maine cine nu crede. Sa sune si ei la unul din telefoanele astea care sunt de la comercial.
FireEyes: Vrei si numerele lor de Orange directe?
Eu vorbesc in cunostiinta de cauza. Am spus CLAR ca ei si-au rutat toate apaelurile de la comercial, facturari si clienti la TEHNIC. Nu mai veni cu vrajeli ca mi s-a stricat mie teleofonul si sa imi iau altul.  :puke:

#24
FireEyes

FireEyes

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 02.12.2002
Am spus Posibil sa nu ai telefonul bun!
NU am afirmat ca ai telefonul stricat!
Si ce e erau sa incerci cu un alt telefon ? DOAR SA INCERCI!

Incearca sa te enervezi mai putin ... nu rezolvi chiar nimic !
Chiar nu inteleg de ce sari asa pe mine... :D o seara placuta !

#25
morpheusdj

morpheusdj

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,036
  • Înscris: 21.05.2004
Deci astia de Astral sunt niste porci, dar asa pe fata.

Ma duc maine acolo si le rup capul  :death:

Deci, cititnd mai sus am observat ca cineva a zis ca termenul de instalare a scazut la 15 zile lucratoare.

Si ce imi trece mie prin cap, ia sa ma uit in contract si sa vedem ce e specificat acolo......SI IN CONTRACTUL MEU SCRIE CA INSTALAREA SE FACE IN DECURS DE 15 ZILE LUCARTOARE.

Deci cat de nesimtiti pot as fie...nu imi vine sa cred. Eu stiam de vechiul termen si de aia nu prea m-am agitat pana acum. Deci contractul a fost incheiat pe data de 6 decembrie...noi acum suntem in 12........oare cate zile lucratoare au trecut? Indiferent de sarbatori.....au trecut mai mult de 30, dublul termenului prevazut in contract.

Mai scrie in contract ca depasirea termenului se penalizeaza cu 0.2% pe zi de intarziere...penalitata aplicata la abobamentul lunar....Pana in prezent ei au intarzit 15 zile daca nu mai mult deci as avea dreptul la o reducere a abonamentului cu 3%  :deadtongue:

Acest procent ma excita...va dati seama....o sa primesc 0.87 dolari inapoi.....un rahat in ploaie....adika o reducere cu 20 de mii a abonamentului :)


Cat despre aberatiile blondei.....ce sa zic......esti BLONDA....poti sa ma dai in judecata pentru discriminare.

In primul rand nu mi se pare normal sa astept o luna pentru net, o luna jumate sau orice alta perioada indelungata de timp.

Problema nu se pune ca am asteptata atat timp si nu mor daca mai astept o luna. Asta este o mentalitate tipica de roman, de taran obosit....taran aici cu sens peiorativ...sa nu crezi tu ca jignesc taranii.

Eu sunt din Bacau si acolo am net prin cablu de mai bine de un an, nu am stat pana acuma pe mirc prin dialup si mi-am tras net prin cablu ca asa am auzit eu de la tovarasii mei ca e moda si capoti sa tragi manele de pe DC++.

Am nevoie de o conexiune la net permanenta si motivele mele nu are rost sa le exprim aici...oricum nu includ mircul si vizitarea contului de la myx pentru trimiterea de sms gratis. Si chiar daca imi puneam net prin cablu doar sa stau eu pe mirc nu mi se pare normal sa se depaseasca termenul de instalare cu un procent de 100%.

Cat despre relatiile cu, clientii....probabil tu esti genul ala de functionara obosita care se uita la tine in greata cand vii sa iti achiti obligatiile sau sa iti ceri drepturile platite corect. Tu si mii de alti functionari publici din tara asta ar trebui sa lasati de o parte idea de egalitate si parteneriat intre clienti si firma pentru ca asta este cauza comportamentului vostru aberant si frustrant. :cursing:

Cand din start tu te consideri egalul celui care vine la ghiseu e clar ca de aici si pana la atitudinea aia de superioritate gretoasa nu e decat un pas....chiar daca tu esti o amarata de functionara care ia pe luna salariul mediu pe economie. In loc  sa incerci sa vezi cum il poti ajuta pe clientul nemultutmit tu sari 5 metri ca el nu-ti vorbeste frumos. Mai pleaca si tu din atara asta de cacao si vezi ce insemna relatii cu clientii. :angry:

Si nu toata lumea arunca cu acuze.....doar tu crezi in mintea ta ca toata lumea arunca cu acuze.....pentru ca ai gandirea aia tipica care te face pe tine net superioara celorlalti din jur.

In alta ordine de idei, am sentimentul ca in Bucuresti toata lumea e mult mai nesimtita decat in provincie.....In Bacau au respectat termenul, desi nu era cablu pe strada mea si au cablat o distanta de minim 100 de metri doar pentru mine, plus echipamnte etc. Firma e mica in Bacau, au cativa angajati si toti sunt cu bun simt si au incercat sa fiu cat mai multumit de servicii.

De asta am si apelat la Astral si in Bucale dar se vede treaba ca aici lumea e mult mai nesimtita.

Ma duc maine acolo si le rup capul. Am mai fost odata sapt trecuta si au zis ca pe marti mericuri....si au venit de s-au rupt. SI ce ciuda imi este ca am fost simtit si am vb frumos cu ei.

Va tin la curent cum au decurs ostilitatile :)

#26
Goofy

Goofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,732
  • Înscris: 10.04.2004
S-ar putea sa fie cum zice kiwy, sa aiba niste probleme cu ivr-ul. Am primit o tidula acasa prin care eram instiintat ca din februarie o sa fie un nr unic la care sa sunam 9399 scurt sau 0311000400 si apoi o schema a ivr-ului cu selectarea limbii si apoi cele 4 departamente. Posibil sa lucreze la ivr pentru a rezolva aceste lucruri si momentan sa fie toate apelurile rutate spre tehnic si de acolo sa faca ei transfer.
BTW, mie mi-au venit relativ repede sa imi puna cablul, in mai putin de 10 zile, chiar m-am mirat ce i-a apucat. E drept ca asta se intampla acum vreun an de zile si de atunci le-a mai crescut nr de clienti.
Morpheus, depinde de cum calculeaza ei zilele lucratoare :). Oricum, eu iti dau dreptate in ceea ce priveste nemultumirea, insa nu iti aprob manierele. Spui ca buc e un oras de nesimititi, generalizarea e un pic cam dura, oricum sunt foarte multi, de acord cu tine, asa ca plss nu deveni si tu unul. Du-te maine la ei, discuta pe un ton ferm, dar civilizat, nu cu ruperi de capete si astea. :thumbup:
PS: las-o in pace pe blonda, nu-i vina ei ca s-a nascut asa, daca o vezi pe la un ghiseu sigur e vreo demoazela din aceea scarboasa, mai ocupata sa discute cu colega ce a facut hoze armando  aseara, decat sa te ajute sa iti rezolvi problemele. (parerea mea)

Edited by Goofy, 13 January 2005 - 00:44.


#27
morpheusdj

morpheusdj

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,036
  • Înscris: 21.05.2004
Scuzati postul lung....m-am enervat :)

#28
kiwy

kiwy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,263
  • Înscris: 11.01.2004
FireEyes, comunicarea cu astral e un test de vointa pe care nu il dorec nimanui.
Nu trebuie sa incerc cu alt telefon cand stiu sigur ca nu e defect (adica din primul meniu cu limba se selecteaza corect si la submeniu cu departamente nu). De ce nu poti sa admiti ca ei si-au rutat telefoanele la tehnic? Citeste mai sus, ca am dat si numerele de fix directe la care am sunat. Le dau si pe cele de orange cu 0740.11.53.xx daca insisti. Probabil ca eu nu am ce face cu banii si trebuie sa ii arunc aiurea tot incercand sa vb cu comercialul la astral...:cursing:
Lucrezi la astral sau nu?

#29
FireEyes

FireEyes

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 02.12.2002
make sex or love :)
not war :D

#30
FireEyes

FireEyes

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 02.12.2002

kiwy, on Jan 13 2005, 00:39, said:

FireEyes, comunicarea cu astral e un test de vointa pe care nu il dorec nimanui.
Nu trebuie sa incerc cu alt telefon cand stiu sigur ca nu e defect (adica din primul meniu cu limba se selecteaza corect si la submeniu cu departamente nu). De ce nu poti sa admiti ca ei si-au rutat telefoanele la tehnic? Citeste mai sus, ca am dat si numerele de fix directe la care am sunat. Le dau si pe cele de orange cu 0740.11.53.xx daca insisti. Probabil ca eu nu am ce face cu banii si trebuie sa ii arunc aiurea tot incercand sa vb cu comercialul la astral...:cursing:
Lucrezi la astral sau nu?

<{POST_SNAPBACK}>



Orice persoana care expune o opinie pozitiva desre companie, si gata e clar, acea persoana lucreaza la astral, rds, connex, orange s.a.m.d

E problema mea unde lucrez, sau poate ca am o afacere pe cont propriu !
Nu inteleg de ce te intereseaza pe tine situatia mea ?
Fiecare sa-si vada de treaba lui.

Edited by FireEyes, 13 January 2005 - 00:45.


#31
kiwy

kiwy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,263
  • Înscris: 11.01.2004

FireEyes, on Jan 13 2005, 00:43, said:

Orice persoana care expune o opinie pozitiva desre companie, si gata e clar, acea persoana lucreaza la astral, rds, connex, orange s.a.m.d

E problema mea unde lucrez, sau poate ca am o afacere pe cont propriu !
Nu inteleg de ce te intereseaza pe tine situatia mea ?
Fiecare sa-si vada de treaba lui.

<{POST_SNAPBACK}>

ERAM SIGUR CA ACOLO LUCREZI.
Sa le zici si tu la tipele alea din biroul de la etajul 1 din Muncii sa cand vor sa tipe dupa ajutor sa apese pe HOLD si la cele de la parter de la comercial sa stea la birou si sa raspunda la telefoane si sa nu le mai redirectioneze aiurea.
Sunteti toti niste nesimtiti cap-coada! Si cand spun mai multi acelasi lucru atunci sa stii ca au dreptate sigur.

#32
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003

morpheusdj, on Jan 13 2005, 00:32, said:

Deci astia de Astral sunt niste porci, dar asa pe fata. Ma duc maine acolo si le rup capul  :death:  (...) Deci cat de nesimtiti pot as fie... nu imi vine sa cred. (...) Acest procent ma excita...va dati seama....o sa primesc 0.87 dolari inapoi.....un rahat in ploaie....adika o reducere cu 20 de mii a abonamentului :) Cat despre aberatiile blondei.....ce sa zic......esti BLONDA....poti sa ma dai in judecata pentru discriminare. (..) Problema nu se pune ca am asteptata atat timp si nu mor daca mai astept o luna. Asta este o mentalitate tipica de roman, de taran obosit....taran aici cu sens peiorativ...sa nu crezi tu ca jignesc taranii. (...) Cat despre relatiile cu, clientii....probabil tu esti genul ala de functionara obosita care se uita la tine in greata cand vii sa iti achiti obligatiile sau sa iti ceri drepturile platite corect. (...) Mai pleaca si tu din atara asta de cacao si vezi ce insemna relatii cu clientii. :angry: (...) am sentimentul ca in Bucuresti toata lumea e mult mai nesimtita decat in provincie... (...) De asta am si apelat la Astral si in Bucale dar se vede treaba ca aici lumea e mult mai nesimtita. Ma duc maine acolo si le rup capul. Am mai fost odata sapt trecuta si au zis ca pe marti mericuri....si au venit de s-au rupt. SI ce ciuda imi este ca am fost simtit si am vb frumos cu ei.

Va tin la curent cum au decurs ostilitatile :)

<{POST_SNAPBACK}>


In calitate de client SUPERdificil (cu certificat Astral Telecom si Orange Romania), reactia pe care as recomanda-o in cazul unei atitudini precum cea de mai sus ar fi IGNORANTA. Intotdeauna exista o solutie diplomata si civilizata de rezolvare a oricarei probleme. Cu o astfel de atitudine ai numai de pierdut! Cand nu poti vorbi frumos, nu pretinde sa ti se raspunda intr-un fel anume. Calmeaza-te!!!

By the way, Bucurestiul este plin de moldoveni (inclusiv din Bacau), iar ca un bacauan sa vina si sa sustina ca "in Bucuresti toata lumea e mult mai nesimtita decat in provincie" este hilar de-a binelea... Nu am nimic cu moldovenii, dar in Bucuresti nu mai sunt majoritari de mult timp bucurestenii. :lol:

#33
FireEyes

FireEyes

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 02.12.2002

kiwy, on Jan 13 2005, 00:48, said:

ERAM SIGUR CA ACOLO LUCREZI.
Sa le zici si tu la tipele alea din biroul de la etajul 1 din Muncii sa cand vor sa tipe dupa ajutor sa apese pe HOLD si la cele de la parter de la comercial sa stea la birou si sa raspunda la telefoane si sa nu le mai redirectioneze aiurea.
Sunteti toti niste nesimtiti cap-coada! Si cand spun mai multi acelasi lucru atunci sa stii ca au dreptate sigur.

<{POST_SNAPBACK}>


joaca atunci si la loto :P daca esti asa de sigur mereu

#34
kiwy

kiwy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,263
  • Înscris: 11.01.2004
Apropo: Intamplator am vazut pe cineva care s-a certat cu tot departamentul de la etajul 1 si l-a scos si pe directorul Doru Cazan (parca) din sedinta si le-a zis la toti ca sunt niste incompententi. Asta era pe la inceputul lui decembrie.
Se auzea din anticamera in care asteptam eu.
Erai si tu printre ei FireEyes?  :P

#35
FireEyes

FireEyes

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 02.12.2002
Da eram si eu ! :D de 3 ori :)

#36
kiwy

kiwy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,263
  • Înscris: 11.01.2004
Si avea dreptate domnul respectiv sau si el avea telefonul defect ca mine?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate