Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
GOLF V 1.4 TSI 140 cai vs 1.4 TSI 170 cai
Ultima postare: oct 14 2008 10:06, Inițiat de
sasha_r0
, sep 28 2008 20:54
·
0
#20
Publicat: 04 octombrie 2008 - 13:43
Din pacate in ultima perioada nu am avut timp sa verific postul... Multumesc frumos pentru informatii! Am aflat destul de multe de aici! Trebuie sa mai umblu putin la masina sa fie ok si o voi pune la vanzare! Si asteptam noul golf! Pentru ca m-am decis sa il astept pe urmatorul! Astept noua generatie! Si sunt constient ca va fi mai scump!
Referitor la motoarele 1.4 tsi, am un prieten care lucreaza la prosche si a spus ca sunt fantastice! Bravo vw! Acum sa vedem ce stie sa faca noua generatie! Oare cu cat o sa fie mai scump golful 6 decat 5?! golf VI !!! Fișiere atașate |
#22
Publicat: 05 octombrie 2008 - 13:01
ciupanezu79, on Oct 5 2008, 13:19, said: din cate stiu de la cineva de la Porsche cel de 170 de cai ar avea probleme la motor acum depinde si de noroc |
#23
Publicat: 05 octombrie 2008 - 13:10
Vlad_int1, on Sep 30 2008, 10:10, said: Daca 1.4 122 e motor de compromis cum se face ca are performante asemanatoare cu celelalte motoare de 140 de cai ? Uita-te pe forumul VW sa vezi acolo cum se vorbeste despre ele . Si de unde stii tu cat de mica e turbina aia ?? esti cumva mecanic pe la wolsburg ? O turbina cu geometrie variabila nu trebuie neaparat sa fie mica ca sa lucreze in turatii joase ale motorului , mai ales ca temperatura gazelor pe evacuare nu variaza asa de mult. ai o atitudine deranjanta. probabil ca esti unul dintre cei carora li se datoreaza "renumele" soferilor de vw. bad boys wannabe. daca ai alte pretentii comporta-te ca atare. |
#24
Publicat: 06 octombrie 2008 - 13:00
undercoverbrother, on Oct 5 2008, 14:10, said: ai o atitudine deranjanta. Daca ai pretentia sa fii aprobat , comporta-te ca atare ! ciupanezu79, on Oct 5 2008, 13:19, said: din cate stiu de la cineva de la Porsche cel de 170 de cai ar avea probleme la motor acum depinde si de noroc Cele mai multe voci avizate in domeniul auto spun ca motorul de 170 de cai a fost scos si inlocuit cu cel de 160 strict din considerente de marketing; mai ales ca se pare ca dezvolta o putere ceva mai mare de 170 de cai si lumea era tentata sa renunte la gti in favoarea acestuia. Tot din considerente financiare si de imagine au pus 1.8 tsi 160 de cai pe Passat cc si nu acelasi motoras 1.4 . Editat de Vlad_int1, 06 octombrie 2008 - 13:10. |
#25
Publicat: 08 octombrie 2008 - 23:11
Din ultimele discutii, cred ca voi astepta sa treaca iarna si valul acesta economic... Si in primavara sa dau masina mea si sa iau altceva! Intre timp voi testa piata! Sa vad ce apare, ce dispare! Chiar sunt curios cat de mari vor fi diferentele intre golf V si VI !!! Vorbeam cu un prieten si spunea ca nu vor fi chiar asa de mari! Adica mai deloc... decat un facelift, restul modificarilor nefiind prea mari! Si isi tot sustinea parerea ca nu is merita banii!!! Sau nu isi va merita banii Mie imi place insa si Volvo S40! Insa nu imi permit din nici un punct de vedere acea masina :(
Pe site-ul VW din Germania pe golf VI sunt motorizari 1.4 tsi de 122 si 160 cai! Pretul pentru varianta 160 cai este de 22.200 euro!!! Ohohoho ce de banuti!!! |
#26
Publicat: 09 octombrie 2008 - 21:34
sasha_r0, on Oct 9 2008, 00:11, said: Pe site-ul VW din Germania pe golf VI sunt motorizari 1.4 tsi de 122 si 160 cai! Pretul pentru varianta 160 cai este de 22.200 euro!!! Ohohoho ce de banuti!!! |
#27
Publicat: 10 octombrie 2008 - 18:53
sasha_r0, on Sep 28 2008, 22:13, said: Este un topic deschis de Ahile (are 16 pagini)! L-am citit din scoarta in scoarta! El are 1.4 tsi 170 de cai si vb foarte frumos despre el! El spunea ca ii consuma in oras undeva la 12%! Ei bine, masina mea, VW Bora din 2001 1.9 tdi 116 cai imi consuma 11% in Bucuresti! Merg foarte mult cu masina, adica stau numai in masina in Bucuresti! Si prind toata aglomeratia! Sunt intr-o dilema mare! Insa cei 3.000 euro diferenta se simt destul de puternic! Daca e adevarat consumul de 11 si motorul de la Bora nu e defect, e cam record mondial. Cu 1.4 de 140CP vei consuma minim 15 in oras. Cat costa Golf cu 1.4 fara compresor de 122CP? Eu asta recomand. Dotarile GTI (suspensie, pneuri) nu cred ca aduc vreun beneficiu pe drumurile patriei. Dar ma mira preturile indicate de tine. Inseamna ca 122CP cu dotari comparabile costa 15-16000 ? |
#28
Publicat: 13 octombrie 2008 - 14:07
Giobica, on Oct 10 2008, 19:53, said: Daca e adevarat consumul de 11 si motorul de la Bora nu e defect, e cam record mondial. Cu 1.4 de 140CP vei consuma minim 15 in oras. Cat costa Golf cu 1.4 fara compresor de 122CP? Eu asta recomand. Dotarile GTI (suspensie, pneuri) nu cred ca aduc vreun beneficiu pe drumurile patriei. Dar ma mira preturile indicate de tine. Inseamna ca 122CP cu dotari comparabile costa 15-16000 ? Atat este consumul in regim de mers bara la bara in Bucuresti! Semafoare peste semafoare, stat pe loc foarte mult, cu climatizarea pornita! Cam asa este consumul! Motorul : 1.9 tdi pd 115 cai ( 2001 ) . Referitor la preturi, le gasesti pe site-ul vw! De acolo m-am inspirat si eu! Acum stateam si ma gandeam daca merita sa iau un golf nou sau sa caut altceva sh! Ma gandeam la un Passat, Audi a4, Volvo s40, BMW seria 3. Ar mai fi saab! Nu prea vreau Opel sau ford! Nu ma atrag prea mult! Inca nu sunt hotarat! Astept sa treaca iarna si dupa voi lua o decizie! Din acest motiv am deschis acest topic de acum sa ma informez! |
|
#29
Publicat: 13 octombrie 2008 - 14:16
E bine sa nu te grabesti. Daca vrei Golf neaparat, ia la primavara Golf 1.4 de 122 CP. Mai adaptat drumurilor noastre, cu jantele cele mai mici. Adica putin fier si mult cauciuc, diametrul e acelasi vezi cu pretul, s-ar putea sa fie promotii pentru Golf 5....
|
#30
Publicat: 13 octombrie 2008 - 14:24
Giobica, on Oct 13 2008, 15:16, said: E bine sa nu te grabesti. Daca vrei Golf neaparat, ia la primavara Golf 1.4 de 122 CP. Mai adaptat drumurilor noastre, cu jantele cele mai mici. Adica putin fier si mult cauciuc, diametrul e acelasi vezi cu pretul, s-ar putea sa fie promotii pentru Golf 5.... Referitor la golf... Fiind o noua generatie, se poate sa apara probleme! Si pretul cu siguranta va fi pe masura! Si sincer sa fiu, nici nu pot sa ma arunc! Am si eu un buget limitat (nici nu stiu cat este bugetul) Dar voi vedea! Oricum, daca iau masina noua probabil va fi leasing! Daca iau sh, sper cu banii jos, daca nu diferenta poate un credit, ceva! |
#32
Publicat: 14 octombrie 2008 - 10:06
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi