Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Balans la ridicare picior dupa ac...

Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...
 Hyperos consum excesiv baterie?

Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...
 Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?
 Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere
 

GOLF V 1.4 TSI 140 cai vs 1.4 TSI 170 cai

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
31 răspunsuri în acest subiect

#19
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.847
  • Înscris: 26.04.2007

 MembruAnonim, on Sep 30 2008, 11:41, said:

Din cate stiu eu, turbinele de pe TSI sunt cu geometrie fixa!
Da ai dreptate ... din neatentie am scris variabila (care nu prea se foloseste la masini pe benzina).

#20
sasha_r0

sasha_r0

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 513
  • Înscris: 15.02.2008
Din pacate in ultima perioada nu am avut timp sa verific postul... Multumesc frumos pentru informatii! Am aflat destul de multe de aici! Trebuie sa mai umblu putin la masina sa fie ok si o voi pune la vanzare! Si asteptam noul golf! Pentru ca m-am decis sa il astept pe urmatorul! Astept noua generatie! Si sunt constient ca va fi mai scump!
Referitor la motoarele 1.4 tsi, am un prieten care lucreaza la prosche si a spus ca sunt fantastice! Bravo vw! Acum sa vedem ce stie sa faca noua generatie! Oare cu cat o sa fie mai scump golful 6 decat 5?!  :mellow:

:P golf VI !!! :P

Fișiere atașate



#21
ciupanezu79

ciupanezu79

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 9
  • Înscris: 28.04.2008
din cate stiu de la cineva de la Porsche cel de 170 de cai ar avea probleme la motor acum depinde si de noroc

#22
sasha_r0

sasha_r0

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 513
  • Înscris: 15.02.2008

 ciupanezu79, on Oct 5 2008, 13:19, said:

din cate stiu de la cineva de la Porsche cel de 170 de cai ar avea probleme la motor acum depinde si de noroc
cine stie... probabil acesta o fi si motivul pentru care au scos 140 si 170! si il vor pune decat pe cel de 160 cai! vom afla cat de curand!

#23
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 18.293
  • Înscris: 02.04.2007

 Vlad_int1, on Sep 30 2008, 10:10, said:

Daca 1.4 122 e motor de compromis cum se face ca are performante asemanatoare cu celelalte motoare de 140 de cai ? Uita-te pe forumul VW sa vezi acolo cum se vorbeste despre ele . Si de unde stii tu cat de mica e turbina aia ?? esti cumva mecanic pe la wolsburg ? O turbina cu geometrie variabila nu trebuie neaparat sa fie mica ca sa lucreze in turatii joase ale motorului , mai ales ca temperatura gazelor pe evacuare nu variaza asa de mult.

ai o atitudine deranjanta. probabil ca esti unul dintre cei carora li se datoreaza "renumele" soferilor de vw.
bad boys wannabe.
daca ai alte pretentii comporta-te ca atare.

#24
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.847
  • Înscris: 26.04.2007

 undercoverbrother, on Oct 5 2008, 14:10, said:

ai o atitudine deranjanta.
Nu mai arunca vorbe fara acoperire si accepta ca nu esti detinatorul adevarului absolut in domeniul auto ;accepta ca la randul tau poti sa deranjezi, chiar daca nu asta este intentia ta; constientizeaza ca este greu sa exprimi o tonalitate prin cuvinte mai ales daca scrii fraze scurte ce vor sa dea certitudine; intentia mea a fost sa-ti raspund prin acelasi ton , nimic mai mult.
Daca ai pretentia sa fii aprobat , comporta-te ca atare !




 ciupanezu79, on Oct 5 2008, 13:19, said:

din cate stiu de la cineva de la Porsche cel de 170 de cai ar avea probleme la motor acum depinde si de noroc
Cel de 140 cai a avut ceva mai multe probleme, dar o parte rezolvate prin update de soft. Deasemenea a mai fost o mica problema cu sincroanele in cutia de viteze (problema ce a existat si la polo), iar asta se rezolva (rezolvat pe garantie).
Cele mai multe voci avizate in domeniul auto spun ca motorul de 170 de cai a fost scos si inlocuit cu cel de 160 strict din considerente de marketing; mai ales ca se pare ca dezvolta o putere ceva mai mare de 170 de cai si lumea era tentata sa renunte la gti in favoarea acestuia. Tot din considerente financiare si de imagine au pus 1.8 tsi 160 de cai pe Passat cc si nu acelasi motoras 1.4 .

Editat de Vlad_int1, 06 octombrie 2008 - 13:10.


#25
sasha_r0

sasha_r0

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 513
  • Înscris: 15.02.2008
Din ultimele discutii, cred ca voi astepta sa treaca iarna si valul acesta economic... Si in primavara sa dau masina mea si sa iau altceva! Intre timp voi testa piata! Sa vad ce apare, ce dispare! Chiar sunt curios cat de mari vor fi diferentele intre golf V si VI !!! Vorbeam cu un prieten si spunea ca nu vor fi chiar asa de mari! Adica mai deloc... decat un facelift, restul modificarilor nefiind prea mari! Si isi tot sustinea parerea ca nu is merita banii!!! Sau nu isi va merita banii :) Mie imi place insa si Volvo S40! Insa nu imi permit din nici un punct de vedere acea masina :(:(:(

Pe site-ul VW din Germania pe golf VI sunt motorizari 1.4 tsi de 122 si 160 cai! Pretul pentru varianta 160 cai este de 22.200 euro!!! Ohohoho ce de banuti!!! :(

#26
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.847
  • Înscris: 26.04.2007

 sasha_r0, on Oct 9 2008, 00:11, said:

Pe site-ul VW din Germania pe golf VI sunt motorizari 1.4 tsi de 122 si 160 cai! Pretul pentru varianta 160 cai este de 22.200 euro!!! Ohohoho ce de banuti!!! :(
La noi o sa fie alte preturi, alte dotari standard, alte oferte. Diferente intre cele doua generatii sunt destule, dar e bine sa mai asteptam si sa ne dam cu parerea la fata locului.

#27
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 630
  • Înscris: 04.07.2008

 sasha_r0, on Sep 28 2008, 22:13, said:

Este un topic deschis de Ahile (are 16 pagini)! L-am citit din scoarta in scoarta! El are 1.4 tsi 170 de cai si vb foarte frumos despre el! El spunea ca ii consuma in oras undeva la 12%! Ei bine, masina mea, VW Bora din 2001 1.9 tdi 116 cai imi consuma 11% in Bucuresti! Merg foarte mult cu masina, adica stau numai in masina in Bucuresti! Si prind toata aglomeratia!
Sunt intr-o dilema mare! Insa cei 3.000 euro diferenta se simt destul de puternic!

Daca e adevarat consumul de 11 si motorul de la Bora nu e defect, e cam record mondial. Cu 1.4 de 140CP vei consuma minim 15 in oras.

Cat costa Golf cu 1.4 fara compresor de 122CP? Eu asta recomand. Dotarile GTI (suspensie, pneuri) nu cred ca aduc vreun beneficiu pe drumurile patriei. Dar ma mira preturile indicate de tine. Inseamna ca 122CP cu dotari comparabile costa 15-16000 ? :huh:

#28
sasha_r0

sasha_r0

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 513
  • Înscris: 15.02.2008

 Giobica, on Oct 10 2008, 19:53, said:

Daca e adevarat consumul de 11 si motorul de la Bora nu e defect, e cam record mondial. Cu 1.4 de 140CP vei consuma minim 15 in oras.

Cat costa Golf cu 1.4 fara compresor de 122CP? Eu asta recomand. Dotarile GTI (suspensie, pneuri) nu cred ca aduc vreun beneficiu pe drumurile patriei. Dar ma mira preturile indicate de tine. Inseamna ca 122CP cu dotari comparabile costa 15-16000 ? :huh:

Atat este consumul in regim de mers bara la bara in Bucuresti! Semafoare peste semafoare, stat pe loc foarte mult, cu climatizarea pornita! Cam asa este consumul!
Motorul : 1.9 tdi pd 115 cai ( 2001 ) .

Referitor la preturi, le gasesti pe site-ul vw! De acolo m-am inspirat si eu! Acum stateam si ma gandeam daca merita sa iau un golf nou sau sa caut altceva sh! Ma gandeam la un Passat, Audi a4, Volvo s40, BMW seria 3. Ar mai fi saab! Nu prea vreau Opel sau ford! Nu ma atrag prea mult! Inca nu sunt hotarat! Astept sa treaca iarna si dupa voi lua o decizie! Din acest motiv am deschis acest topic de acum sa ma informez!

#29
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 630
  • Înscris: 04.07.2008
E bine sa nu te grabesti. Daca vrei Golf neaparat, ia la primavara Golf 1.4 de 122 CP. Mai adaptat drumurilor noastre, cu jantele cele mai mici. Adica putin fier si mult cauciuc, diametrul e acelasi  :huh: vezi cu pretul, s-ar putea sa fie promotii pentru Golf 5....

#30
sasha_r0

sasha_r0

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 513
  • Înscris: 15.02.2008

 Giobica, on Oct 13 2008, 15:16, said:

E bine sa nu te grabesti. Daca vrei Golf neaparat, ia la primavara Golf 1.4 de 122 CP. Mai adaptat drumurilor noastre, cu jantele cele mai mici. Adica putin fier si mult cauciuc, diametrul e acelasi  :huh: vezi cu pretul, s-ar putea sa fie promotii pentru Golf 5....
Da e o idee buna! Insa ma gandesc daca sa iau o masina noua sau sa iau una sh! Dupa cum am spus mai sus mie imi plac foarte mult Volvo s40 si passat-ul nou! Imi plac la nebunie! Acum astept pareri! Sa vedem ce merita! Ce nu... :(
Referitor la golf... Fiind o noua generatie, se poate sa apara probleme! Si pretul cu siguranta va fi pe masura! Si sincer sa fiu, nici nu pot sa ma arunc! :( Am si eu un buget limitat (nici nu stiu cat este bugetul) Dar voi vedea! Oricum, daca iau masina noua probabil va fi leasing! Daca iau sh, sper cu banii jos, daca nu diferenta poate un credit, ceva! :(

#31
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.044
  • Înscris: 02.07.2007
vezi la Auto News, sectiunea Golf VI, am pus preturile pt Romania. Tsi-ul de 1.4 si 160 cai e disponibil incepand cu Comfortline, costa 19900 euro. Vopseaua e 408 euro, dar are multe optionale disponibile si la preturi accesibile.

#32
A_Ionut

A_Ionut

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 652
  • Înscris: 05.08.2007
Ca orice masina noua GVI va avea boli ale copilariei. Nu cred ca un model nou merita cumparat in primele 6 luni de la aparitie.
Cat despre consum la Bora ala e exagerat.
Daca va uitati pe forumul VW in 1.4 de 122 sau 140 cp nu consuma mai mult de 10-11 in buc

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate