Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
BMW X6
Last Updated: Aug 24 2012 16:05, Started by
scubli
, Dec 18 2007 11:41
·
0
#19
Posted 31 December 2007 - 01:12
Cred ca e exact ceea ce lipsea de pe strazi... lumea vrea ceva rapid dar totusi inalt si rapid pentru a oferi senzatia de siguranta... e cumva raspunsul BMW la Cayenne pentru ca ceea ce a fost si este Cayenne nu prea mai gasesti pe piata... cred ca o sa se vanda in draci si o za ne plictisim de el pe strazi...
referitor la design am fost de fiecare data lovit de noile modele BMW si finalmente le-am iubit... se pare ca ei dicteaza liniile de design la ora asta in industria auto si ceilalti ii urmeaza... Bangle si parca van Hooydonk sunt 2 ciudati care socheaza de fiecare data dar maresc vanzarile in draci... asta e adevarul si e recunoscut de toti specialistii... so... sa astept rezultatele... si apropos: Bangle versus van Hooydonk, Pe cine urati mai mult? http://forum.softped...howtopic=129748 Edited by akajohn, 31 December 2007 - 01:21. |
#20
Posted 06 February 2008 - 23:40
2 things:
Exterior - zici ca calcat buldozeru pe X5 => X6. Interior - foarte frumos dar cam asa e la toate deci... |
#21
Posted 07 February 2008 - 00:32
#22
Posted 22 February 2008 - 10:49
aseara pe aeroport in Munchen (era ceva inghesuiala pe langa ea):
DSC00158.JPG 556.92K 85 downloads DSC00154.JPG 515.99K 87 downloads DSC00155.JPG 560.33K 66 downloads DSC00156.JPG 574.02K 39 downloads DSC00160.JPG 543.33K 47 downloads DSC00161.JPG 798.23K 74 downloads DSC00162.JPG 565.03K 58 downloads Attached Files |
#23
Posted 22 February 2008 - 13:09
doamne da' hidos mai e...
zici ca e un pontiac spalat si putin mai inaltat... |
#24
Posted 22 February 2008 - 13:12
spare-me, on Feb 22 2008, 13:09, said: doamne da' hidos mai e... zici ca e un pontiac spalat si putin mai inaltat... cand o sa-l vezi o sa-ti schimbi parerea... arata impresionant de sportiv si musculos live... efectiv dementiala masina, iti da impresia de putere, stabilitate si siguranta din prima... pe aeroport erau vreo 2 A4 model nou si un BMW X6... la A4 nu prea se ingghesuia lumea (de fapt nu se uita nimeni in mod special dupa el) pe cand la X6 isi faceau toti poze cu el... nu am vazut niciodata pe un aeroport atata lume calare sa vada o masina... greu prindeam un moment sa fac o poza fara sa fie cineva pe langa masinuta... si erau numai oameni seriosi... oricum, o s-a vedem pe strazi si comentam dupa... |
#25
Posted 22 February 2008 - 13:20
N-arata asa rau in realitate ca in pozele de sus. Cel putin masina visinie din primele poze zici ca e Oltcit tunat.
|
#26
Posted 22 February 2008 - 14:59
imi plac stopurile. in rest, no comment astept sa o vad live. Ar fi fain daca ar pune tipul asta de stopuri si pe un seria 5 de exemplu
|
#27
Posted 22 February 2008 - 18:47
spare-me, on Dec 20 2007, 23:46, said: futurist futurist, dar bmw-ul avea o linie clasica, sobra, eleganta car s-a pierdut. penultima serie 3 deja se incadra pe trend dar asta e exagerare...arata mai hidos ca ultimul penultimul concept de la VW. asa au vrut si cei de la Jaguar sa faca masini clasice si era sa se duca in jos... |
#28
Posted 22 February 2008 - 20:05
Jaguar s-au dus in jos tocmai cand au incetat sa mai faca masini clasice. Nu poti da 40k pe ceva care imparte 80% din componente cu un Mondeo.
|
|
#29
Posted 22 February 2008 - 21:27
Ce ciudat arata la exterior. Spatele e taiat aiurea, e prea inalta de parca ar vreo sa fie off-road. Imi place schimbatorul de viteze, dar parca prea multe piese interioare sunt orientate in prea multe directii. Numai schimbatorul are vreo 4 directii in care "se uita". si bordul, piesele de langa piciaore, e dezorientant interiorul.
|
#30
Posted 23 February 2008 - 00:12
IVAN__V, on Feb 22 2008, 21:27, said: Ce ciudat arata la exterior. Spatele e taiat aiurea, e prea inalta de parca ar vreo sa fie off-road. Imi place schimbatorul de viteze, dar parca prea multe piese interioare sunt orientate in prea multe directii. Numai schimbatorul are vreo 4 directii in care "se uita". si bordul, piesele de langa piciaore, e dezorientant interiorul. trebuie sa o vezi live... arata intr-un fel anume... da o impresie de forta si fluiditate plus ca nu pare atat de inalta... |
#31
Posted 23 February 2008 - 11:13
#32
Posted 23 February 2008 - 13:47
Arata foarte bine, si interior si mai ales exterior. O sa se umple Bucurestiul de ele in max. un an, nu conteaza cat costa:)
|
#33
Posted 24 February 2008 - 13:14
Frumoasa masina si interior si exterior. merita nota 10 din 10. In 1 -1.5 ani o sa se umple strazile din romania de ele. masina de vis :inlove:
|
|
#34
Posted 24 February 2008 - 21:34
|LuCIaN|, on Feb 24 2008, 13:14, said: Frumoasa masina si interior si exterior. merita nota 10 din 10. In 1 -1.5 ani o sa se umple strazile din romania de ele. masina de vis :inlove: problema este ca motorul este destul de mare si asta o face prohibitiva ca masina de consum... ma astept sa fie la fel de populara ca si Porsche Cayenne... e cam in aceiasi zona de interes si design... |
#35
Posted 23 April 2008 - 21:33
a aparut si pe strazile Bucurestiului...
nu stiu ce sa spun, astept sa-l vad in realitate. Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users