ANTI ABN-AMRO
Last Updated: Sep 16 2008 21:58, Started by
takenoshit
, Sep 15 2008 14:57
·
0
#1
Posted 15 September 2008 - 14:57
Salut!
Poate as fi eu mai altfel dar hai sa va intreb si pe voi daca vi se pare normal ca la o banca sa se intample urmatoarele: 1. sa te comisioneze cu 5 RON cand DEPUI o rata 2. sa mergi la ghiseu sa vb. cu consultantul ABN-AMRO; cand il intrebi ceva de creditul tau stii ce-ti spune? "Mergi aici dupa colt si vb. cu cei din call center, e gratis." 3. daca vrei sa rambursezi creditul si le ceri o justificare acelasi procedeu... vb. la telefon. Le spui ca vrei ceva in scris si ei iti spun ca nu se poate, doar la telefon. 4. cand le ceri inregistrarile telefonice (se lauda ca au asa ceva) o dau cotita 5. e o banca cu sistem informatic nesigur... au o GAURA de securitate IMENSA (versiunea lor de Lotus -clientul lor de mail e Deschisa LARG la atacuri) (mai multe cititi pe secunia.org) 6. daca ceri un desfasurator al ratelor te taxeaza cateva zeci de EURO... 7. daca termini de plata ratele si crezi ca ai terminat-o cu ei te inseli... astia iti tin contul in continuare deschis si te comisioneaza lunar si uite asa dupa o bucata de vreme devii dator si te trezesti cu tinichele de coada pe la Biroul de Credite 8. sant incoerenti si inconsecventi in raspunsuri in momentul in care le spui ca vrei sa rambursezi in avans; nu auzi pe doi operatori care sa-ti spuna acelasi lucru despre procedura de inchidere a contului. 9. sa te spam-uiasca prin zeci de SMS-uri cu promotiile lor si sa te hartuiasca cu acte de supra-creditare sau prelungire de credit |
#2
Posted 16 September 2008 - 15:13
Am si eu un motiv:
Acum vreo 4-5 ani, m-a rugat patronul (si e vorba despre o firma cu 3000 angajati, 150 magazine etc) sa fac un studiu pt a se decide la ce banca sa isi faca un card de credit. M-am dus si la ABN, la unicul (cred) sediu pe care il aveau atunci. Cam asta a fost dialogul: Sarut mana. Nu lucram cu perosane fizice. Dar eu reprezint o persoana juridica. Oricum trebuie sa aveti cifra de afaceri mai mare de 10.000 EUR. Avem. Pot sa va pun o intrebare? Nu, este deja tarziu, trebuie sa plec. La revedere. Si nici n-am mai calcat pe-acolo, si nici nu cred ca o voi face prea curand. P.S. Firma avea vanzari de 50.000 EUR zilnic :D |
#3
Posted 16 September 2008 - 15:28
Cititi contractele cind lucrati cu o banca. Daca nu belesti ochii, plateste :peacefingers: . O mai si meritati, sa mor de nu.
|
#4
Posted 16 September 2008 - 15:45
punkt, on Sep 16 2008, 16:28, said: Cititi contractele cind lucrati cu o banca. Daca nu belesti ochii, plateste :peacefingers: . O mai si meritati, sa mor de nu. BTW, din cate stiu, si alte banci practica un comision similar la depunere - parca BCR percepe un procent din suma depusa sau minimum 5 RON. |
#5
Posted 16 September 2008 - 15:55
pt. 5 roni atita tevatura?! :) Si ING percepe comision la ghiseu dar ofera alternativa de a face platile electronic. Atit e-banking cit si ATM'urile din antecamera office'urilor. O banca fara e-banking nu e banca.
Cit despre informatiile la ghiseu, atita timp cit au callcenter, use it. Nu ocupi timpu' functionarului cu intrebari atita timp cit la ghiseu se rezolva probleme importante. La urma urmei, cine dracu e ABNAMRO?!!! Sunt banci mari in Ro cu sute de filiale. De ce as folosi o banca fara infrastructura?!!!! Edited by punkt, 16 September 2008 - 15:58. |
#6
Posted 16 September 2008 - 21:58
in primul rind, are un nume tembel. de cind eram mic si treceam pe linga cite o filiala nu reuseam sa citesc ce dracu scrie acolo abn ce? alte rinduri nu mai exista, pentru ca o persoana normala la cap nu intra intr-o banca care are un nume tembel
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users