Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...
 Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?
 Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...
 Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i
 

ANTI ABN-AMRO

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
takenoshit

takenoshit

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.09.2008
Salut!

Poate as fi eu mai altfel dar hai sa va intreb si pe voi daca vi se pare normal ca la o banca sa se intample urmatoarele:

1. sa te comisioneze cu 5 RON cand DEPUI o rata
2. sa mergi la ghiseu sa vb. cu consultantul ABN-AMRO; cand il intrebi ceva de creditul tau stii ce-ti spune? "Mergi aici dupa colt si vb. cu cei din call center, e gratis."
3. daca vrei sa rambursezi creditul si le ceri o justificare acelasi procedeu... vb. la telefon. Le spui ca vrei ceva in scris si ei iti spun ca nu se poate, doar la telefon.
4. cand le ceri inregistrarile telefonice (se lauda ca au asa ceva) o dau cotita
5. e o banca cu sistem informatic nesigur... au o GAURA de securitate IMENSA (versiunea lor de Lotus -clientul lor de mail e Deschisa LARG la atacuri) (mai multe cititi pe secunia.org)
6. daca ceri un desfasurator al ratelor te taxeaza cateva zeci de EURO...
7. daca termini de plata ratele si crezi ca ai terminat-o cu ei te inseli... astia iti tin contul in continuare deschis si te comisioneaza lunar si uite asa dupa o bucata de vreme devii dator si te trezesti cu tinichele de coada pe la Biroul de Credite
8. sant incoerenti si inconsecventi in raspunsuri in momentul in care le spui ca vrei sa rambursezi in avans; nu auzi pe doi operatori care sa-ti spuna acelasi lucru despre procedura de inchidere a contului.
9. sa te spam-uiasca prin zeci de SMS-uri cu promotiile lor si sa te hartuiasca cu acte de supra-creditare sau prelungire de credit

#2
dangeor

dangeor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 166
  • Înscris: 21.12.2007
Am si eu un motiv:
Acum vreo 4-5 ani, m-a rugat patronul (si e vorba despre o firma cu 3000 angajati, 150 magazine etc) sa fac un studiu pt a se decide la ce banca sa isi faca  un card de credit.
M-am dus si la ABN, la unicul (cred) sediu pe care il aveau atunci.
Cam asta a fost dialogul:
Sarut mana.
Nu lucram cu perosane fizice.
Dar eu reprezint o persoana juridica.
Oricum trebuie sa aveti cifra de afaceri mai mare de 10.000 EUR.
Avem. Pot sa va pun o intrebare?
Nu, este deja tarziu, trebuie sa plec.
La revedere.
Si nici n-am mai calcat pe-acolo, si nici nu cred ca o voi face prea curand.

P.S.
Firma avea vanzari de 50.000 EUR zilnic :D

#3
porphyrogenitus

porphyrogenitus

    priveste profund

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,297
  • Înscris: 30.10.2005
Cititi contractele cind lucrati cu o banca. Daca nu belesti ochii, plateste :peacefingers: . O mai si meritati, sa mor de nu.

#4
Moaca

Moaca

    Mâță leșinată

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,235
  • Înscris: 31.07.2007

View Postpunkt, on Sep 16 2008, 16:28, said:

Cititi contractele cind lucrati cu o banca. Daca nu belesti ochii, plateste :peacefingers: . O mai si meritati, sa mor de nu.
In principiu ai dreptate, dar, cel putin in cazul particular expus la punctul 1 (aia cu comisionul la depunere), pleasca a venit ulterior semnarii contractului, fara drept de apel. Exista totusi o posibilitate sa ocolesti comisionul asta, platind rata la posta (unde e inca gratis), nu la ghiseul bancii.
BTW, din cate stiu, si alte banci practica un comision similar la depunere - parca BCR percepe un procent din suma depusa sau minimum 5 RON.

#5
porphyrogenitus

porphyrogenitus

    priveste profund

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,297
  • Înscris: 30.10.2005
pt. 5 roni atita tevatura?! :) Si ING percepe comision la ghiseu dar ofera alternativa de a face platile electronic. Atit e-banking cit si ATM'urile din antecamera office'urilor. O banca fara e-banking nu e banca.

Cit despre informatiile la ghiseu, atita timp cit au callcenter, use it. Nu ocupi timpu' functionarului cu intrebari atita timp cit la ghiseu se rezolva probleme importante.

La urma urmei, cine dracu e ABNAMRO?!!! Sunt banci mari in Ro cu sute de filiale. De ce as folosi o banca fara infrastructura?!!!!

Edited by punkt, 16 September 2008 - 15:58.


#6
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
in primul rind, are un nume tembel. de cind eram mic si treceam pe linga cite o filiala nu reuseam sa citesc ce dracu scrie acolo abn ce? alte rinduri nu mai exista, pentru ca o persoana normala la cap nu intra intr-o banca care are un nume tembel

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate