Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Iveco.....aoleuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Last Updated: Apr 01 2009 18:08, Started by
valiroland
, Sep 09 2008 15:53
·
0
#1
Posted 09 September 2008 - 15:53
CERERE REZILIERE CONTRACT
Subsemnatul ..................asociat la ................... de comun acord cu .............. administrator principal am dori sa reziliem pe cale amiabila contractul incheiat pentru auto iveco daily 2,35 HPI din urmatoarele motive: Inca de cand am primit masina,mentionez ca avea deja la bord 1500 km dupa primii 300 km facuti s-a aprins in bord un bec iar pe calculatorul de bord scria CONTACT SERVICE.Am fost a doua zi la CEFIN si ni se comunica ca este un senzor defect si ca putem merge asa cu masina . La 4800 km efectuati se aprinde un alt bec(celalalt era in continuare aprins) care spune ca este alternatorul defect.Iar am mers la CEFIN si au zis ca senzorul este defect si ca fac comanda de el noi putem merge asa in continuare. La 5500 km cutia de viteze a inceput sa ?caraie? in treapta a cincea si sa scoata zgomote nefiresti. Am mers din nou la CEFIN si au constatat ca este defecta cutia de viteze dar .........putem merge in continuare cu masina .Au zis ca dau comanda de piese pentru cutie. La 12000 de km cutia a inceput sa functioneze din ce in ce mai rau ,si sa sara singura din viteze cand era incarcata.Soferii au trebuit sa conduca inpreuna,unul sa tina de volan si altul de maneta de viteze sa nu sara afara.Iar CEFIN iar comanda piese si......mai mergeti asa ca n-are nimic. Am mai mers asa cu greu inca 3000 km si calculatoru de bord arata ABS FAILURE. Din nou CEFIN comanda piese pe langa cele deja comandate. Dupa alte cateva sute de km calculatorul arata EBD failure SISTEM BREAK FAILURE! La 15000 km a incetat sa functioneze AERUL CONDITIONAT.Am mers iar la CEFIN si au zis ca este defect CONDENSORUL si ca fac ei comanda de piese sa vina odata cu cele pe care le asteptam de 3 luni. Alte 2 curse si se defecteaza si panoul de comanda de la climatizare.Dupa ce ca nu mergea aerul conditionat,la fiecare denivelare cat de mica pe sosea pornea climatizarea singura pe maxim si pe aer frierbinte. MENTIONEZ CA INTRE TIMP CEFIN NU A REZOLVAT NIMIC DIN TOATE DEFECTELE APARUTE PE MOTIV CA FABRICA NU ARE PIESE. Intre timp au aparut zgomote la sistemul de transmisie respectiv grup cardan lucru constatat si de mecanicii de la service. Punctul culminant al tuturor problemelor a fost la ultima cursa facuta ,cand pe zona Predeal a ramas fara frane pe partea stanga si numai norocul a facut sa nu se intample o tragedie. In acest moment masina se afla de 2 saptamani la CEFIM.Am fost sa vedem daca au rezolvat ceva si evident ,nu au piese.Anexam fisa de intrare in service obtinuta numai dupa ?mici?certuri. DIN FISA SERVICE -ZGOMOTE LA SISTEMUL DE FRANARE -ZGOMOT LA SCHIMBAREA TREAPTA A 5-A -SARE DIN VITEZA A3-A CAND ESTE INCARCATA -INSTALATIA DE CLIMATIZARE NU FUNCTIONEAZA -AVARIE ABS,EBD -ALEATOR SE APRINDE MARTORUL AVARIE INCARCARE ACUMULATORI TOATE ACESTEA LA UN IVECO DAILY 2.35 HPI NOU NOUT CU PANA IN 20 000 KM Avand in vedere starea tehnica deosebit de precara si calitatea indoielnica a acestei masini precum si incapacitatea serviceului de a rezolva defectiunile dorim sa reziliem contractul facut pe auto ....................... pe cale amiabila. Multumim pentru intelegere Edited by valiroland, 09 September 2008 - 15:57. |
#3
Posted 09 September 2008 - 16:00
Cred ca esti cel mai ghinionist om de pe planeta....sincer.
|
#4
Posted 09 September 2008 - 16:09
bogdanpaul, on Sep 9 2008, 16:57, said: Iveco e masina? Edited by valiroland, 09 September 2008 - 16:10. |
#5
Posted 10 September 2008 - 21:58
ai nimerit o masina cu prea multe probleme de noua,imi pare rau pentru tine..la job,avem cateva iveco si merg de rup,toate au in bord peste 300.000km..in afara de plasticele ordinare din cabina care crapa la greu,cruci cardanice si tabloul de sigurante care se tot topeste,nu au probleme care sa le tina pe loc si toata ziua alearga..
mai bine apelezi la alt dealer iveco pentru ca garantia se face oriunde din cate stiu eu. succes! |
#6
Posted 11 September 2008 - 06:45
dean, on Sep 10 2008, 22:58, said: ai nimerit o masina cu prea multe probleme de noua,imi pare rau pentru tine..la job,avem cateva iveco si merg de rup,toate au in bord peste 300.000km..in afara de plasticele ordinare din cabina care crapa la greu,cruci cardanice si tabloul de sigurante care se tot topeste,nu au probleme care sa le tina pe loc si toata ziua alearga.. mai bine apelezi la alt dealer iveco pentru ca garantia se face oriunde din cate stiu eu. succes! |
#7
Posted 20 September 2008 - 10:30
dean, o fi masina cu probleme, dar nici cu service-ul nu mi-e rusine. sa mergi aproape 15.000 km cu masina si in timpul asta ei sa nu poata aduce piese ca sa-ti rezolve problemele.........nu e scuzabil asa ceva.
|
#8
Posted 21 September 2008 - 22:22
Ma Valica, deja la faza cu Passatul tau incepusem sa am o banuiala ca le cam infloresti. Dar sa patesti acelasi lucru si cu Iveco asta... Sa-ti cada toate alea de pe el in 20 000 km... Mai bine-ti iei cal, sa mor io, ca oricum nu te mai crede nimeni pe-aici
Edited by Tomkaten, 21 September 2008 - 22:22. |
#9
Posted 21 September 2008 - 22:30
Cine te pune sa iei o masina noua cu 1.500 km. Aia e deja second. Ai acceptat live with it.
|
#10
Posted 22 September 2008 - 11:54
Iveco face pocnitori...nu stiu la tiruri, dar dubitele sunt varza. Avem si noi 4 in firma si mananca 3-4000 ron lunar, numai pe reparatii, fara consumabile normale. Kilometrajul lor nu depaseste 10.000 km/luna. Si apar probleme nasoale la ele....ba pica un computer de ABS, ba transmisia, ba nu stiu ce....
Scapa de ea si fereste-te de ele... |
|
#13
Posted 22 September 2008 - 14:55
valiroland, on Sep 9 2008, 17:09, said: MA LIPSESC DE AVANS SI DE 6 RATE PLATITE NUMAI CA SA SCAP DE RABLA! CA DACA MAI DAU PATRU ANI JUMATE DE ACUM INCOLO RATA O IAU CU CAPU.CE PORCARIE DE MASINA..MAI ERA UNUL SARACU CARE PLANGEA PE LA CEFIN CA SE DUSE CUTIA LA 5000 KM SI CAND AU DAT JOS MECANICU A ZIS CA NU ESTE NOUA.DE CUTIE VORBESC acum sincer...cand cumperi o masina nu te intersezi de istoricul service-ului de fiabilitatea masinii , de satisfactia clientilor etc ? eu cunosc problemele iveco de cel putin 6 ani.....si de service si de fiabilitate . Toti distribuitorii mei (in special Interbrands) se plang de Iveco in special de ultimele 2 modele (daily). A fost si un caz la TV , exact acelasi ca in situatia ta. Omu platea rate la masina si statea cu ea in curte la CEFIN pt ca aia nu-i rezolvau problema Oricum mai cred ca ai si un pic de ghinion ! |
#14
Posted 23 September 2008 - 09:16
richelieu, on Sep 22 2008, 12:54, said: Iveco face pocnitori...nu stiu la tiruri, dar dubitele sunt varza. |
#15
Posted 29 September 2008 - 17:19
|
#16
Posted 04 October 2008 - 09:52
cred ca a avut ghinion cu masina! eu am avut un iveco 35/12 din 1999 pe care l-am vandut la 550000km si merge si acum foarte bine iar acum merg cu un 35s11/2001,care merge f. bine pt. 358000km(mici defecte).eu zic ca pentru hamalacul din romania iveco e foarte,foarte bun!
Tomkaten, on Sep 21 2008, 23:22, said: Ma Valica, deja la faza cu Passatul tau incepusem sa am o banuiala ca le cam infloresti. Dar sa patesti acelasi lucru si cu Iveco asta... Sa-ti cada toate alea de pe el in 20 000 km... Mai bine-ti iei cal, sa mor io, ca oricum nu te mai crede nimeni pe-aici Attached Files |
#17
Posted 10 October 2008 - 18:20
sa linistit topicul!!! cred ca vorbeau cei cu masini miciiiiiii.....soferi de duminica dimineata!
|
#18
Posted 13 October 2008 - 19:22
valiroland, on Sep 9 2008, 16:53, said: CERERE REZILIERE CONTRACT Subsemnatul ..................asociat la ................... de comun acord cu .............. administrator principal am dori sa reziliem pe cale amiabila contractul incheiat pentru auto iveco daily 2,35 HPI din urmatoarele motive: Inca de cand am primit masina,mentionez ca avea deja la bord 1500 km dupa primii 300 km facuti s-a aprins in bord un bec iar pe calculatorul de bord scria CONTACT SERVICE.Am fost a doua zi la CEFIN si ni se comunica ca este un senzor defect si ca putem merge asa cu masina . La 4800 km efectuati se aprinde un alt bec(celalalt era in continuare aprins) care spune ca este alternatorul defect.Iar am mers la CEFIN si au zis ca senzorul este defect si ca fac comanda de el noi putem merge asa in continuare. La 5500 km cutia de viteze a inceput sa ?caraie? in treapta a cincea si sa scoata zgomote nefiresti. Am mers din nou la CEFIN si au constatat ca este defecta cutia de viteze dar .........putem merge in continuare cu masina .Au zis ca dau comanda de piese pentru cutie. La 12000 de km cutia a inceput sa functioneze din ce in ce mai rau ,si sa sara singura din viteze cand era incarcata.Soferii au trebuit sa conduca inpreuna,unul sa tina de volan si altul de maneta de viteze sa nu sara afara.Iar CEFIN iar comanda piese si......mai mergeti asa ca n-are nimic. Am mai mers asa cu greu inca 3000 km si calculatoru de bord arata ABS FAILURE. Din nou CEFIN comanda piese pe langa cele deja comandate. Dupa alte cateva sute de km calculatorul arata EBD failure SISTEM BREAK FAILURE! La 15000 km a incetat sa functioneze AERUL CONDITIONAT.Am mers iar la CEFIN si au zis ca este defect CONDENSORUL si ca fac ei comanda de piese sa vina odata cu cele pe care le asteptam de 3 luni. Alte 2 curse si se defecteaza si panoul de comanda de la climatizare.Dupa ce ca nu mergea aerul conditionat,la fiecare denivelare cat de mica pe sosea pornea climatizarea singura pe maxim si pe aer frierbinte. MENTIONEZ CA INTRE TIMP CEFIN NU A REZOLVAT NIMIC DIN TOATE DEFECTELE APARUTE PE MOTIV CA FABRICA NU ARE PIESE. Intre timp au aparut zgomote la sistemul de transmisie respectiv grup cardan lucru constatat si de mecanicii de la service. Punctul culminant al tuturor problemelor a fost la ultima cursa facuta ,cand pe zona Predeal a ramas fara frane pe partea stanga si numai norocul a facut sa nu se intample o tragedie. In acest moment masina se afla de 2 saptamani la CEFIM.Am fost sa vedem daca au rezolvat ceva si evident ,nu au piese.Anexam fisa de intrare in service obtinuta numai dupa ?mici?certuri. DIN FISA SERVICE -ZGOMOTE LA SISTEMUL DE FRANARE -ZGOMOT LA SCHIMBAREA TREAPTA A 5-A -SARE DIN VITEZA A3-A CAND ESTE INCARCATA -INSTALATIA DE CLIMATIZARE NU FUNCTIONEAZA -AVARIE ABS,EBD -ALEATOR SE APRINDE MARTORUL AVARIE INCARCARE ACUMULATORI TOATE ACESTEA LA UN IVECO DAILY 2.35 HPI NOU NOUT CU PANA IN 20 000 KM Avand in vedere starea tehnica deosebit de precara si calitatea indoielnica a acestei masini precum si incapacitatea serviceului de a rezolva defectiunile dorim sa reziliem contractul facut pe auto ....................... pe cale amiabila. Multumim pentru intelegere lol!!!! super tare!!!! hahahahhah1!!!!! eu vand de 5 ani si jumatate Iveco (adica vreo 400 de daily din astea de care se plange gagiul si vreo 100 de tiruri) si sunt multumit. si aia care cumpara sunt multumiti, ca altfel nu ar mai sari cu banul am vazut ca a zis unul de interbrands....hahahahah abia au comandat cateva masini....vreo 80 de bucati. ACUM!! lol!!!! si acum partea constructiva a discutiei: du-te la salesman-ul care ti-a vandut masina si vorbeste cu directorul punctului de lucru sa-ti dea o masina pana se rezolva situatia cu asta. esti chiar ghinionist. n-am mai auzit pana acum de atatea belele la o singura masina. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users