Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Megalopolis (2024)

Integra A8690

Solutie asamblare perete - cada.

Balans la ridicare picior dupa ac...
 Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...

Hyperos consum excesiv baterie?
 Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...

Permis de conducere nou
 Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...
 

Noul laptop MSI WIND u100...ce parere aveti?

- - - - -
  • Please log in to reply
96 replies to this topic

#73
fotoexpert

fotoexpert

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 15.06.2007
@flo2216: eu parca am vazut la Flamingo in Unirea unul, daca te-ajuta

Edited by fotoexpert, 01 October 2008 - 10:38.


#74
woyert

woyert

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 12.01.2005

View Poststteff, on Sep 16 2008, 09:15, said:

Cum se re/instaleaza Windows Xp pe acest Msi Wind?

Simplu! cu F3 in primele secunde de la pornire.

PENTRU POSESORII DE MSI WIND SI CEI CARE VOR SA DEVINA!

Tin sa va anunt ca daca o sa aveti probleme cu notebook-ul si trebuie sa ajungeti la service cu el este jale mare.
Flamingo nu face service la MSI, iar acesta trece prin "zece" maini pana ajunge la TORNADO (Chitila). Politica celor de la Tornado este ca indiferent de problema, ei nu repara mai devreme de 60 zile, iar maximul zilelor de reparatie la o garantie de 2 ani este de 73 zile, dupa aceea produsul se inlocuieste de catre eflamingo.
Asa ca cei care au ghinionul sa ajunga la service sa se inarmeze cu rabdare sau sa apeleze la OPC, poate asa ii mai trezesc din somn pe cei de la Tornado si poate ii mai invata pe ce de la Flamingo sa negocieze un protocol cu cei care le fac service-urile.

Eu sunt unul dintre ghinionisti! :death:

#75
encristinel

encristinel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 26.02.2006

View Postwoyert, on Oct 2 2008, 20:56, said:

Simplu! cu F3 in primele secunde de la pornire.

PENTRU POSESORII DE MSI WIND SI CEI CARE VOR SA DEVINA!

Tin sa va anunt ca daca o sa aveti probleme cu notebook-ul si trebuie sa ajungeti la service cu el este jale mare.
Flamingo nu face service la MSI, iar acesta trece prin "zece" maini pana ajunge la TORNADO (Chitila). Politica celor de la Tornado este ca indiferent de problema, ei nu repara mai devreme de 60 zile, iar maximul zilelor de reparatie la o garantie de 2 ani este de 73 zile, dupa aceea produsul se inlocuieste de catre eflamingo.
Asa ca cei care au ghinionul sa ajunga la service sa se inarmeze cu rabdare sau sa apeleze la OPC, poate asa ii mai trezesc din somn pe cei de la Tornado si poate ii mai invata pe ce de la Flamingo sa negocieze un protocol cu cei care le fac service-urile.

Eu sunt unul dintre ghinionisti! :death:

Imi pare rau sa aud asta.
Chiar mi se parea un laptop OK. BTW, ce problema ai la el?
Stiti ceva de cel cu 6 celule cand o sa apara?

Multumesc

#76
woyert

woyert

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 12.01.2005

View Postencristinel, on Oct 3 2008, 18:01, said:

Imi pare rau sa aud asta.
Chiar mi se parea un laptop OK. BTW, ce problema ai la el?
Stiti ceva de cel cu 6 celule cand o sa apara?

Multumesc


Imi functiona doar canalul drept si in difuzoare si pe casti
Si problema clasica a lui cu cooler-ul care uruie la pornire si cand mai are el chef.


M-am interesat despre problema cu service-ul la alte magazine si am constatat ca se aplica doar la eFlamingo, daca il luati de la altii service-ul se face in max. 10 zile lucratoare.
Asa ca evitati eFlamingo, chiar daca este mai ieftin,
Daca aveti probleme cu el o sa stea mai mult la ei decat la voi.

#77
stteff

stteff

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 17.11.2005

View Postwoyert, on Oct 2 2008, 19:56, said:

Simplu! cu F3 in primele secunde de la pornire.
Multumesc pt raspuns! :coolspeak:
Si alta chestiune: a incercat cineva sa-l conecteze la un alt pc/laptop prin bluetooth? Dak da, care este viteza de transfer?

#78
Khalled

Khalled

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 07.05.2008

View Postwoyert, on Oct 2 2008, 20:56, said:

Simplu! cu F3 in primele secunde de la pornire.

PENTRU POSESORII DE MSI WIND SI CEI CARE VOR SA DEVINA!

Tin sa va anunt ca daca o sa aveti probleme cu notebook-ul si trebuie sa ajungeti la service cu el este jale mare.
Flamingo nu face service la MSI, iar acesta trece prin "zece" maini pana ajunge la TORNADO (Chitila). Politica celor de la Tornado este ca indiferent de problema, ei nu repara mai devreme de 60 zile, iar maximul zilelor de reparatie la o garantie de 2 ani este de 73 zile, dupa aceea produsul se inlocuieste de catre eflamingo.
Asa ca cei care au ghinionul sa ajunga la service sa se inarmeze cu rabdare sau sa apeleze la OPC, poate asa ii mai trezesc din somn pe cei de la Tornado si poate ii mai invata pe ce de la Flamingo sa negocieze un protocol cu cei care le fac service-urile.

Eu sunt unul dintre ghinionisti! :death:

am si eu o intrebare... tu cum ai ajuns la tornado? te-au trimis ei? un amic de-al meu cu un wind(tot de la eFlamingo) a fost trimis la skin, care s-au miscat chiar decent, din ce mi-a povestit...

#79
woyert

woyert

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 12.01.2005

View PostKhalled, on Oct 13 2008, 14:40, said:

am si eu o intrebare... tu cum ai ajuns la tornado? te-au trimis ei? un amic de-al meu cu un wind(tot de la eFlamingo) a fost trimis la skin, care s-au miscat chiar decent, din ce mi-a povestit...


Nu am ajuns eu la Tornado.Tornado nu discut cu persoane fizice. Ei mi-au spus ca asta este motivul ptr care dureaza asa mult si trebuie dus la Tornado, ca nu il depaneaza Flamingo.
L-am luat si eu, m-au tinut 11 zile, dar mi-au rezolvat doar jumatate din probleme, adica partea cu sunetul. Coolerul tot face ca dracu'. Problema e ca nu au umblat in el, sigiliul e neatins. Asta cred ca e si motivul pentru care l-au tinut doar 11 zile si nu 60 cum practica ei, dupa spusele celor de la Flamingo.

#80
fotoexpert

fotoexpert

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 15.06.2007
in alta ordine de idei, a gasit careva pe undeva o baterie dubla la msi wind? ca au tot zis ca o lanseaza si au cam uitat

#81
marcghi

marcghi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 03.06.2008
cine stie si poate sa explice pas cu pas cum se poate dvd recovery de la wind pe un stick de pe care sa booteze si sa faca ce face dvd-ul , asta in lipsa unui dvd extern

#82
marcghi

marcghi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 03.06.2008

View Postmarcghi, on Nov 22 2008, 22:01, said:

cine stie si poate sa explice pas cu pas cum se poate pune dvd recovery de la wind pe un stick de pe care sa booteze si sa faca ce face dvd-ul , asta in lipsa unui dvd extern


#83
marcghi

marcghi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 03.06.2008
Am facut rost de un dvd extern si am instalat windows (curat, fara drivere si fara alte programe, nu cum facea cu F3 de pe HDD) de pe dvd recovery, iar dupa instalare win apare o fereastra in care intreaba daca vreau sa instaleze drivere, dau yes dar nu mai vede dvd-ul recovery Ce se poate face? Se poate reface partitia ascunsa de pe HDD si se poate ca la bootare sa apara F3 cu care se accesa partitia ascunsa si se restaura windows-ul ?

#84
chrissoft

chrissoft

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 12.02.2007
NU CUMPARATI DE LA FLAMINGO!!!

Am facut o data aceasta greseala si mi-a ajuns. Am luat un laptop MSI MEGABOOK..., care dupa cateva luni s-a stricat. L-am dus la service Flamingo in garantie. Nimeni nu m-a sunat, eu degeaba sunam, ca nimeni nu stia ce sa-mi spuna... etc
Dupa 2 luni si jumatate, cand se apropia momentul in care trebuia inlocuit, am fost sunat ca laptopul este gata. Am zis asta e, noroc ca s-a terminat si am tacut din gura (Asta se intampla in septembrie). In noiembrie s-a stricat din nou, de atunci e in service la ei si tot de atunci nu mai stiu nimic de el. Luna viitoare sper sa-mi iau altul, dar sigur nu va fi de la Flamingo!
Am mai avut probleme cu diverse lucruri, dar nicaieri nu am vazut oamenii INCOMPETENTI si NESIMTITI ca la Flamingo.

#85
logisticon

logisticon

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 15.12.2008
tocmai am cumparat un msi wind u100
touchpad ul a cedat in doua zile.
pare a fi o problema la acest tip

#86
b_razvan

b_razvan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 18.01.2008
Eu sunt mai nou pe acest forum,insa va pot da detalii despre MSI Wind U100,eu sunt posesorul unuia negru de vreo 3 luni incoace,l-am cumparat de la Twister din Arad cu 1650 RON cu Windows XP Home Edition cu licenta,insa am ajuns la concluzia ca nu prea s-a meritat acea licenta si mai bine il cumparam cu 1250 RON fara Windows si mi-l instalam eu,dupa vreo saptamana mi-am instalat Vista Home Premium,doarece imi place mai mult cum merge,bateria avea standby cu vreo 30 de minute mai mult si imi placea grafica din Vista.
Insa de saptamana trecuta folosesc Windows 7 Beta 7000,care parca booteaza si gandeste mai repede decat Vista.

Printre primele achizitii pe langa laptop au mai fost:

1.Microsoft Wireless Notebook Laser Mouse 6000
2.DVD-R Samsung extern

si ulterior pentru ca am vazut pe forum-ul de la Wind ca se poate :) mi-am mai instalat si 1GB SO-DIMM DDR2 PC3200 Elixir,parca nu era destul doar 1GB pentru Vista si daca tot nu a fost scump de ce sa nu mai pun inca 1GB :D
acuma parca "zboara"

tastatura este foarte confortabila,scri usor pe ea,iti trebuie putin sa te obisnuiesti,insa tastele sunt la fel de mari ca si la o tastatura normala sau de laptop de 15" ,insa distanta dintre taste este putin mai mica

Monitorul de 10" este putin enervant cateodata,in cazul in care joci jocuri browser based,insa cu un Fullscreen se rezolva si aceasta problema,in rest nu am avut probleme cu monitorul cel mic,atat in Office cat si in alte programe,se vede chiar bine

si inca o chestie importanta pentru cei care sunt posesori de MSI-uri U100,va propun sa cautati si instalati driverul pentru Sentelic Finger-sensing Pad,este mai precis si aveti o optiune in meniu sa dezactivati tocuhpadul atunci cand tastati,care este foarte folositoare din punctul meu de vedere,probabil si din al vostru

In cazul in care nu gasiti driver-ul mentionat mai sus,am sa incerc sa il atasez pe aici pe undeva

din partea mea MSI-ul Wind U100 are un 10,si l-as recomanda la oricine are nevoie de un laptop foarte portabil si nu are pretentii foarte mari de la el,de grafica sau alte jocuri,eu unul sunt foarte incantat de el

despre bateria de 6 celule am gasit-o pe un site in romania,insa nu mai stiu site-ul,undeva in jur de 350 RON,inca nu m-am indurat sa dau atat pe ea,deocamdata mi-au ajuns cele 2 ore si 30 de minute cat ma tine bateria in momentul de fata

Pentru alte intrebari nu ezitati sa ma contactati aici sau pe PM

Edited by b_razvan, 23 January 2009 - 20:05.


#87
chrissoft

chrissoft

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 12.02.2007
M-au sunat in urma cu doua zile de la Flamingo, in legatura cu laptopul MSI dus la service in noiembrie 2008. Cica nu mi-l repara decat daca platesc 1000 RON, desi el este in garantie. Motivul: Seria laptopului(o hartiuta cu cod de bare, lipita pe spate) s-a sters partial.
No more comments.................

#88
drq101

drq101

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 496
  • Înscris: 25.03.2007

View Postchrissoft, on Feb 4 2009, 15:04, said:

M-au sunat in urma cu doua zile de la Flamingo, in legatura cu laptopul MSI dus la service in noiembrie 2008. Cica nu mi-l repara decat daca platesc 1000 RON, desi el este in garantie. Motivul: Seria laptopului(o hartiuta cu cod de bare, lipita pe spate) s-a sters partial.
No more comments.................

vorbesti serios?? eu am  un eepc 1000h si la mine nu se mai vede nimic pe eticheta de pe spate , unde are si serialul, noroc ca i-am facut niste poze :D faza este ca eticheta a fost lipita peste prrocesor, ala se incalzeste, asa ca...

#89
SPF

SPF

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 21.12.2008
Mie mi s-a blocat bateria. Nu mai vrea sa o incarce sau sa porneasca pe baterie. Laptopul in schimb functioneaza impecabil in conditii foarte grele. Numai pe teren il folosesc iar autocad zbarnaie pe el. O sa ajung si eu zilele astea sa duc bateria la garantie.

#90
KoKet

KoKet

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 02.12.2005
Salut am gasit si eu un Notebook / Laptop MSI Wind U90X-037EU Atom N270 1.6GHz Linux la 1.229,99 RON.... se merita ? Am vrut la inceput un EEEpc , dar nu prea e de incredere

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate