Noul laptop MSI WIND u100...ce parere aveti?
Last Updated: May 31 2009 09:49, Started by
ciprianmhai
, Jul 09 2008 08:36
·
0
#73
Posted 01 October 2008 - 10:34
@flo2216: eu parca am vazut la Flamingo in Unirea unul, daca te-ajuta
Edited by fotoexpert, 01 October 2008 - 10:38. |
#74
Posted 02 October 2008 - 19:56
stteff, on Sep 16 2008, 09:15, said: Cum se re/instaleaza Windows Xp pe acest Msi Wind? Simplu! cu F3 in primele secunde de la pornire. PENTRU POSESORII DE MSI WIND SI CEI CARE VOR SA DEVINA! Tin sa va anunt ca daca o sa aveti probleme cu notebook-ul si trebuie sa ajungeti la service cu el este jale mare. Flamingo nu face service la MSI, iar acesta trece prin "zece" maini pana ajunge la TORNADO (Chitila). Politica celor de la Tornado este ca indiferent de problema, ei nu repara mai devreme de 60 zile, iar maximul zilelor de reparatie la o garantie de 2 ani este de 73 zile, dupa aceea produsul se inlocuieste de catre eflamingo. Asa ca cei care au ghinionul sa ajunga la service sa se inarmeze cu rabdare sau sa apeleze la OPC, poate asa ii mai trezesc din somn pe cei de la Tornado si poate ii mai invata pe ce de la Flamingo sa negocieze un protocol cu cei care le fac service-urile. Eu sunt unul dintre ghinionisti! |
#75
Posted 03 October 2008 - 17:01
woyert, on Oct 2 2008, 20:56, said: Simplu! cu F3 in primele secunde de la pornire. PENTRU POSESORII DE MSI WIND SI CEI CARE VOR SA DEVINA! Tin sa va anunt ca daca o sa aveti probleme cu notebook-ul si trebuie sa ajungeti la service cu el este jale mare. Flamingo nu face service la MSI, iar acesta trece prin "zece" maini pana ajunge la TORNADO (Chitila). Politica celor de la Tornado este ca indiferent de problema, ei nu repara mai devreme de 60 zile, iar maximul zilelor de reparatie la o garantie de 2 ani este de 73 zile, dupa aceea produsul se inlocuieste de catre eflamingo. Asa ca cei care au ghinionul sa ajunga la service sa se inarmeze cu rabdare sau sa apeleze la OPC, poate asa ii mai trezesc din somn pe cei de la Tornado si poate ii mai invata pe ce de la Flamingo sa negocieze un protocol cu cei care le fac service-urile. Eu sunt unul dintre ghinionisti! Imi pare rau sa aud asta. Chiar mi se parea un laptop OK. BTW, ce problema ai la el? Stiti ceva de cel cu 6 celule cand o sa apara? Multumesc |
#76
Posted 06 October 2008 - 07:50
encristinel, on Oct 3 2008, 18:01, said: Imi pare rau sa aud asta. Chiar mi se parea un laptop OK. BTW, ce problema ai la el? Stiti ceva de cel cu 6 celule cand o sa apara? Multumesc Imi functiona doar canalul drept si in difuzoare si pe casti Si problema clasica a lui cu cooler-ul care uruie la pornire si cand mai are el chef. M-am interesat despre problema cu service-ul la alte magazine si am constatat ca se aplica doar la eFlamingo, daca il luati de la altii service-ul se face in max. 10 zile lucratoare. Asa ca evitati eFlamingo, chiar daca este mai ieftin, Daca aveti probleme cu el o sa stea mai mult la ei decat la voi. |
#77
Posted 12 October 2008 - 19:20
#78
Posted 13 October 2008 - 14:40
woyert, on Oct 2 2008, 20:56, said: Simplu! cu F3 in primele secunde de la pornire. PENTRU POSESORII DE MSI WIND SI CEI CARE VOR SA DEVINA! Tin sa va anunt ca daca o sa aveti probleme cu notebook-ul si trebuie sa ajungeti la service cu el este jale mare. Flamingo nu face service la MSI, iar acesta trece prin "zece" maini pana ajunge la TORNADO (Chitila). Politica celor de la Tornado este ca indiferent de problema, ei nu repara mai devreme de 60 zile, iar maximul zilelor de reparatie la o garantie de 2 ani este de 73 zile, dupa aceea produsul se inlocuieste de catre eflamingo. Asa ca cei care au ghinionul sa ajunga la service sa se inarmeze cu rabdare sau sa apeleze la OPC, poate asa ii mai trezesc din somn pe cei de la Tornado si poate ii mai invata pe ce de la Flamingo sa negocieze un protocol cu cei care le fac service-urile. Eu sunt unul dintre ghinionisti! am si eu o intrebare... tu cum ai ajuns la tornado? te-au trimis ei? un amic de-al meu cu un wind(tot de la eFlamingo) a fost trimis la skin, care s-au miscat chiar decent, din ce mi-a povestit... |
#79
Posted 31 October 2008 - 15:44
Khalled, on Oct 13 2008, 14:40, said: am si eu o intrebare... tu cum ai ajuns la tornado? te-au trimis ei? un amic de-al meu cu un wind(tot de la eFlamingo) a fost trimis la skin, care s-au miscat chiar decent, din ce mi-a povestit... Nu am ajuns eu la Tornado.Tornado nu discut cu persoane fizice. Ei mi-au spus ca asta este motivul ptr care dureaza asa mult si trebuie dus la Tornado, ca nu il depaneaza Flamingo. L-am luat si eu, m-au tinut 11 zile, dar mi-au rezolvat doar jumatate din probleme, adica partea cu sunetul. Coolerul tot face ca dracu'. Problema e ca nu au umblat in el, sigiliul e neatins. Asta cred ca e si motivul pentru care l-au tinut doar 11 zile si nu 60 cum practica ei, dupa spusele celor de la Flamingo. |
#80
Posted 04 November 2008 - 16:44
in alta ordine de idei, a gasit careva pe undeva o baterie dubla la msi wind? ca au tot zis ca o lanseaza si au cam uitat
|
#81
Posted 22 November 2008 - 21:01
cine stie si poate sa explice pas cu pas cum se poate dvd recovery de la wind pe un stick de pe care sa booteze si sa faca ce face dvd-ul , asta in lipsa unui dvd extern
|
#82
Posted 23 November 2008 - 20:01
|
#83
Posted 29 November 2008 - 18:01
Am facut rost de un dvd extern si am instalat windows (curat, fara drivere si fara alte programe, nu cum facea cu F3 de pe HDD) de pe dvd recovery, iar dupa instalare win apare o fereastra in care intreaba daca vreau sa instaleze drivere, dau yes dar nu mai vede dvd-ul recovery Ce se poate face? Se poate reface partitia ascunsa de pe HDD si se poate ca la bootare sa apara F3 cu care se accesa partitia ascunsa si se restaura windows-ul ?
|
#84
Posted 19 December 2008 - 14:25
NU CUMPARATI DE LA FLAMINGO!!!
Am facut o data aceasta greseala si mi-a ajuns. Am luat un laptop MSI MEGABOOK..., care dupa cateva luni s-a stricat. L-am dus la service Flamingo in garantie. Nimeni nu m-a sunat, eu degeaba sunam, ca nimeni nu stia ce sa-mi spuna... etc Dupa 2 luni si jumatate, cand se apropia momentul in care trebuia inlocuit, am fost sunat ca laptopul este gata. Am zis asta e, noroc ca s-a terminat si am tacut din gura (Asta se intampla in septembrie). In noiembrie s-a stricat din nou, de atunci e in service la ei si tot de atunci nu mai stiu nimic de el. Luna viitoare sper sa-mi iau altul, dar sigur nu va fi de la Flamingo! Am mai avut probleme cu diverse lucruri, dar nicaieri nu am vazut oamenii INCOMPETENTI si NESIMTITI ca la Flamingo. |
#85
Posted 28 December 2008 - 18:23
tocmai am cumparat un msi wind u100
touchpad ul a cedat in doua zile. pare a fi o problema la acest tip |
#86
Posted 23 January 2009 - 20:01
Eu sunt mai nou pe acest forum,insa va pot da detalii despre MSI Wind U100,eu sunt posesorul unuia negru de vreo 3 luni incoace,l-am cumparat de la Twister din Arad cu 1650 RON cu Windows XP Home Edition cu licenta,insa am ajuns la concluzia ca nu prea s-a meritat acea licenta si mai bine il cumparam cu 1250 RON fara Windows si mi-l instalam eu,dupa vreo saptamana mi-am instalat Vista Home Premium,doarece imi place mai mult cum merge,bateria avea standby cu vreo 30 de minute mai mult si imi placea grafica din Vista.
Insa de saptamana trecuta folosesc Windows 7 Beta 7000,care parca booteaza si gandeste mai repede decat Vista. Printre primele achizitii pe langa laptop au mai fost: 1.Microsoft Wireless Notebook Laser Mouse 6000 2.DVD-R Samsung extern si ulterior pentru ca am vazut pe forum-ul de la Wind ca se poate mi-am mai instalat si 1GB SO-DIMM DDR2 PC3200 Elixir,parca nu era destul doar 1GB pentru Vista si daca tot nu a fost scump de ce sa nu mai pun inca 1GB acuma parca "zboara" tastatura este foarte confortabila,scri usor pe ea,iti trebuie putin sa te obisnuiesti,insa tastele sunt la fel de mari ca si la o tastatura normala sau de laptop de 15" ,insa distanta dintre taste este putin mai mica Monitorul de 10" este putin enervant cateodata,in cazul in care joci jocuri browser based,insa cu un Fullscreen se rezolva si aceasta problema,in rest nu am avut probleme cu monitorul cel mic,atat in Office cat si in alte programe,se vede chiar bine si inca o chestie importanta pentru cei care sunt posesori de MSI-uri U100,va propun sa cautati si instalati driverul pentru Sentelic Finger-sensing Pad,este mai precis si aveti o optiune in meniu sa dezactivati tocuhpadul atunci cand tastati,care este foarte folositoare din punctul meu de vedere,probabil si din al vostru In cazul in care nu gasiti driver-ul mentionat mai sus,am sa incerc sa il atasez pe aici pe undeva din partea mea MSI-ul Wind U100 are un 10,si l-as recomanda la oricine are nevoie de un laptop foarte portabil si nu are pretentii foarte mari de la el,de grafica sau alte jocuri,eu unul sunt foarte incantat de el despre bateria de 6 celule am gasit-o pe un site in romania,insa nu mai stiu site-ul,undeva in jur de 350 RON,inca nu m-am indurat sa dau atat pe ea,deocamdata mi-au ajuns cele 2 ore si 30 de minute cat ma tine bateria in momentul de fata Pentru alte intrebari nu ezitati sa ma contactati aici sau pe PM Edited by b_razvan, 23 January 2009 - 20:05. |
#87
Posted 04 February 2009 - 15:04
M-au sunat in urma cu doua zile de la Flamingo, in legatura cu laptopul MSI dus la service in noiembrie 2008. Cica nu mi-l repara decat daca platesc 1000 RON, desi el este in garantie. Motivul: Seria laptopului(o hartiuta cu cod de bare, lipita pe spate) s-a sters partial.
No more comments................. |
|
#88
Posted 06 February 2009 - 15:11
chrissoft, on Feb 4 2009, 15:04, said: M-au sunat in urma cu doua zile de la Flamingo, in legatura cu laptopul MSI dus la service in noiembrie 2008. Cica nu mi-l repara decat daca platesc 1000 RON, desi el este in garantie. Motivul: Seria laptopului(o hartiuta cu cod de bare, lipita pe spate) s-a sters partial. No more comments................. vorbesti serios?? eu am un eepc 1000h si la mine nu se mai vede nimic pe eticheta de pe spate , unde are si serialul, noroc ca i-am facut niste poze faza este ca eticheta a fost lipita peste prrocesor, ala se incalzeste, asa ca... |
#89
Posted 06 February 2009 - 16:03
Mie mi s-a blocat bateria. Nu mai vrea sa o incarce sau sa porneasca pe baterie. Laptopul in schimb functioneaza impecabil in conditii foarte grele. Numai pe teren il folosesc iar autocad zbarnaie pe el. O sa ajung si eu zilele astea sa duc bateria la garantie.
|
#90
Posted 20 February 2009 - 18:53
Salut am gasit si eu un Notebook / Laptop MSI Wind U90X-037EU Atom N270 1.6GHz Linux la 1.229,99 RON.... se merita ? Am vrut la inceput un EEEpc , dar nu prea e de incredere
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users