e-Bill
Last Updated: Sep 10 2009 21:54, Started by
marian_miu
, Jul 06 2008 11:38
·
0
#37
Posted 26 July 2008 - 15:56
am sunat al ei si mi sa spus ca dupa prima factura de la activarea serviciului voi primi sms si mail cu parola si user....deci tre sa astept pana in 5....6......
|
#38
Posted 29 July 2008 - 19:09
#39
Posted 25 August 2008 - 08:10
Se poate activa serviciul eBill daca trimit cererea completata prin fax?
|
#40
Posted 25 August 2008 - 10:43
ddumyy, on Aug 25 2008, 09:10, said: Se poate activa serviciul eBill daca trimit cererea completata prin fax? La mine a mers prin fax foarte bine. |
#41
Posted 31 August 2008 - 22:44
astia spun ca poti descarca factura detaliata in format .pdf, dar din ce vad eu in screen-uri si help, nu se poate decat in .txt si .xls
|
#42
Posted 01 September 2008 - 12:27
Am sunat si eu la ei si mi-au zis ca nu au primit faxul...sa trimit pe mail
|
#43
Posted 02 September 2008 - 17:38
Pana la urma cand trebuie sa primim sms-ul si mail-ul. Inainte dsau dupa data de facturare? Eu o am pe 11, si am fost la germanos in urma cu o saptamana!
|
#44
Posted 04 September 2008 - 11:11
am trimis la ora 9 fax direct la ei, la ora 12 am primit sms ca serviciul va deveni disponibil dupa urmatoarea data de facturare...
|
#45
Posted 04 September 2008 - 14:35
Am inteles ca se poate trimite si prin email ptr activarea serviciului. Ce trebuie exact trimis si la ce adresa de email? Multumesc anticipat ptr ajutor
|
#46
Posted 04 September 2008 - 22:14
Mda, o sa sun la ei, ca altfel se pare ca nu merge! Pai nu mi-e rusine nici cu voda, ca si ptr campus insisti de parca...deci se intampla si la case mai mari! Poate inainte voi trimite si eu un fax!
|
|
#47
Posted 19 September 2008 - 21:52
Rog pe aceasta cale pe cei de la Internity sa le explice angajatilor ce inseamna serviciul e-bill si ce trebuie sa faca atunci cand un client solicita activarea acestuia.
|
#48
Posted 19 September 2008 - 21:59
Eu am trimis de 2 ori faxul si mi-au zis ca nu l-au primit. Voi ati trimis si copie dupa buletin sau doar cererea completata?
|
#49
Posted 20 September 2008 - 00:01
Dupa cum am mai spus, mie mi s-a activat la germanos. Dar am dat 3 telefoane la ei ca sa se activeze.!
|
#50
Posted 20 September 2008 - 09:14
Eu am trimis prin email cu tot cu copie dupa buletin si mi-a fost activat serviciul.
|
#51
Posted 20 September 2008 - 11:13
Materium, on Sep 19 2008, 22:52, said: Rog pe aceasta cale pe cei de la Internity sa le explice angajatilor ce inseamna serviciul e-bill si ce trebuie sa faca atunci cand un client solicita activarea acestuia. manea_razvanro, on Sep 20 2008, 10:14, said: Eu am trimis prin email cu tot cu copie dupa buletin si mi-a fost activat serviciul. |
|
#52
Posted 20 September 2008 - 11:33
Am fost si eu la Germanos si idiotii de acolo au zis ca ei nu activeaza La ce e-mail se trimite?
|
#53
Posted 20 September 2008 - 11:43
Nu, nu au cum sa nu actveze. Si eu cand am fost, o fata se uita crucis la mine cand i-am zis ce vreau! Noroc ca a venit un baiat (cred ca seful ei) si a activat el!
|
#54
Posted 20 September 2008 - 11:49
atat internity cat si germanos nu au fost trainuitzi pentru asta cred...sau nu au citit informarile cum trebuie
in epos exista o aplicatie exact pentru acest lucru..dar se pare ca e degeaba...nu astfel se face cerere....pentru activare trebuie cerer scris....nu aplicatie completata[asa am facut eu prima oara..si degeaba am facut]... iar sictirul multora din aceste firme se datoreaza si faptului ca primesc sarcini in plus [plata facturi, ebill , incarcare online, inchidere abonamente etc] si nu primesc nimic pentru asta..asa ca ...conditita romanului din comoditate...ee ce dracu..oricum nu primesc nimic pentru asta.....nu merge nene...dute in alta parte |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users