Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

e-Bill

- - - - -
  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#19
crissty

crissty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,334
  • Înscris: 25.01.2007

 Alina_, on Jul 8 2008, 11:04, said:

Cum arată formularul ce trebuie trimis? Îl are cineva?
Uite aici formularul  http://www.cosmote.r...media/eBill.pdf

#20
Alina_

Alina_

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 23.06.2008
[email protected] e adresa unde trebuie trimisă cererea?

#21
Alina_

Alina_

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 23.06.2008
Am trimis prin fax până la urmă. La email mi-a venit mesaj de eroare.

#22
wfnse

wfnse

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,956
  • Înscris: 12.06.2007

 Alina_, on Jul 8 2008, 13:14, said:

Am trimis prin fax până la urmă. La email mi-a venit mesaj de eroare.
Tot prin fax am trimis si eu. Astept acum SMS-ul de confirmare si emailul cu usernameul si parola.

#23
Alina_

Alina_

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 23.06.2008
Am sunat pentru confirmare și cică au o problemă cu faxul. Însă văd că au o problemă și cu e-mail-urile. Am trimis întâi mail la [email protected]o și am primit asta:

Quote

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

.........
.........
........

-----Inline Message Follows-----

 wfnse, on Jul 8 2008, 13:25, said:

Tot prin fax am trimis si eu. Astept acum SMS-ul de confirmare si emailul cu usernameul si parola.
Se trimite și sms de confirmare? Cam în cât timp?

 wfnse, on Jul 8 2008, 13:25, said:

Tot prin fax am trimis si eu. Astept acum SMS-ul de confirmare si emailul cu usernameul si parola.
După cum am scris mai sus, prin fax nu e sigur că le-au primit.

Edited by Alina_, 08 July 2008 - 12:50.


#24
wfnse

wfnse

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,956
  • Înscris: 12.06.2007

 Alina_, on Jul 8 2008, 13:55, said:

Am sunat pentru confirmare și cică au o problemă cu faxul. Însă văd că au o problemă și cu e-mail-urile. Am trimis întâi mail la [email protected]o și am primit asta:

Se trimite și sms de confirmare? Cam în cât timp?

După cum am scris mai sus, prin fax nu e sigur că le-au primit.
In prima faza se primeste SMS de confirmare. Apoi primesti
un email cu toate datele necesare pentru a accesa e-Bill.

Eu cred totusi ca au primit faxul tau. Daca pana maine nu primesti
raspuns mergi direct la un COSMOTE Store sau incearca din nou.

#25
Alina_

Alina_

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 23.06.2008

 wfnse, on Jul 8 2008, 14:14, said:

Eu cred totusi ca au primit faxul tau. Daca pana maine nu primesti
raspuns mergi direct la un COSMOTE Store sau incearca din nou.

Sper să-l fi primit. De asta am și sunat ca să mi se confirme primirea faxului. Cu mail-ul am mai încercat și am primit același mesaj.

I-am spus consultantului cu care am vorbit ce mail am primit ca răspuns, dar nu prea l-a interesat...

Edited by Alina_, 08 July 2008 - 13:18.


#26
wfnse

wfnse

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,956
  • Înscris: 12.06.2007

 Alina_, on Jul 8 2008, 14:16, said:

Sper să-l fi primit. De asta am și sunat ca să mi se confirme primirea faxului. Cu mail-ul am mai încercat și am primit același mesaj.
Nu are rost sa mai incercati pe adresa de email pentru ca ea nu exista/nu este valabila.
Pentru orice alte probleme puteti trimite emailuri pe adresa [email protected]

#27
Alina_

Alina_

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 23.06.2008

 wfnse, on Jul 8 2008, 14:18, said:

Nu are rost sa mai incercati pe adresa de email pentru ca ea nu exista/nu este valabila.
Pentru orice alte probleme puteti trimite emailuri pe adresa [email protected]
Există, dar nu e funcțională. Oricum, ei sunt până una-alta cei care indică acest mod de expediere.

#28
martonz

martonz

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,716
  • Înscris: 08.05.2004

 wfnse, on Jul 8 2008, 14:18, said:

Nu are rost sa mai incercati pe adresa de email pentru ca ea nu exista/nu este valabila.
Pentru orice alte probleme puteti trimite emailuri pe adresa [email protected]

Adresa de mail e ok e directionat defapt catre Activari, acele erori sunt mailboxurile blocate ale catorva angajati, stati linistiti ca se primesc mailurile pa restul adreselor din lista respectiva!
Cand sunati la CC precizati exact ora/minutul cand a-ti trimis si de pe ce adresa ca altfel puteti primi raspunsul "Nu s-a primit", si daca primiti raspunsul asta sa insistati sa vi se caute mailul precizand exact cand s-a trimis si de pe ce adresa.!

#29
wfnse

wfnse

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,956
  • Înscris: 12.06.2007
... sau mai bine va deplasati pana la un magazin sau dealer COSMOTE  B)

#30
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,200
  • Înscris: 08.12.2006

 martonz, on Jul 8 2008, 14:26, said:

Adresa de mail e ok e directionat defapt catre Activari, acele erori sunt mailboxurile blocate ale catorva angajati, stati linistiti ca se primesc mailurile pa restul adreselor din lista respectiva!
Cand sunati la CC precizati exact ora/minutul cand a-ti trimis si de pe ce adresa ca altfel puteti primi raspunsul "Nu s-a primit", si daca primiti raspunsul asta sa insistati sa vi se caute mailul precizand exact cand s-a trimis si de pe ce adresa.!
Si daca am trimis cererea si copia de pe buletin , pe fax? Am trims pe numarul lor de fax pe care l-au comunicat, si este si pe site, acum vreo 4 sau 5 zile, si nu am primit nici un semn de la ei. Sa ii  mai sun la relatii cu clientii si sa ii mai intreb? Poate cererea mea a ajuns la primul cos de gunoi.

#31
vlad2006

vlad2006

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 05.02.2006
ABSOLUT PENIBIL :

"Secure Connection Failed

ebill.cosmote.ro uses an invalid security certificate.

The certificate is not trusted because the issuer certificate is unknown.

(Error code: sec_error_unknown_issuer)"

email nu merge, fax nu merge, dar ne facem reclama  :D

#32
KaDaVeR

KaDaVeR

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 235
  • Înscris: 21.01.2007
nu stiu daca e la ei pe site sau e postata pe undeva, dar aceasta este cererea care trebuie completata pt aplicatia e-bill. :)

Attached Files



#33
Alina_

Alina_

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 23.06.2008
Pe 9 am primit sms-ul pentru activarea e-bill. În câte săptămâni o să primesc mailul cu parola?

#34
madmax80

madmax80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 20.01.2008

 Alina_, on Jul 14 2008, 21:30, said:

Pe 9 am primit sms-ul pentru activarea e-bill. În câte săptămâni o să primesc mailul cu parola?

eu n-am primit nimic pana acum...cererea a fost facuta miercuri intr-o reprezentanta......

presupun ca vine si parola si restul cam in 2 saptamani....

#35
danypas

danypas

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 15.07.2006
salut

la o prima vedere asa arata factura si analiza detaliata a convorbirilor pe platforma e-bill
mai sunt niste chestii dar nu am aprofundat
Attached File  ebill.jpg   94.43K   104 downloads;Attached File  ebill2.jpg   84.08K   89 downloads;Attached File  factura.jpg   111.91K   103 downloadsfactura.jpg];Attached File  analiza_detaliata.jpg   370.52K   102 downloads
am atasat si fisierul de ajutor care se afla pe pagina oficiala a serviciului
Attached File  help_page.pdf   738.44K   29 downloads

numai bine

Edited by danypas, 21 July 2008 - 19:46.


#36
madmax80

madmax80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 20.01.2008
am facut cererea saptamana trecuta (miercuri) pentru e-bill si incompetentii de la magazinul din Brasov de pe Muresenilor nici macar n-au trimis cererea prin fax.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate