Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
e-Bill
Last Updated: Sep 10 2009 21:54, Started by
marian_miu
, Jul 06 2008 11:38
·
0
#19
Posted 08 July 2008 - 10:21
Alina_, on Jul 8 2008, 11:04, said: Cum arată formularul ce trebuie trimis? Îl are cineva? |
#20
Posted 08 July 2008 - 11:21
[email protected] e adresa unde trebuie trimisă cererea?
|
#21
Posted 08 July 2008 - 12:14
Am trimis prin fax până la urmă. La email mi-a venit mesaj de eroare.
|
#22
Posted 08 July 2008 - 12:25
#23
Posted 08 July 2008 - 12:55
Am sunat pentru confirmare și cică au o problemă cu faxul. Însă văd că au o problemă și cu e-mail-urile. Am trimis întâi mail la [email protected]o și am primit asta:
Quote This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. ......... ......... ........ -----Inline Message Follows----- wfnse, on Jul 8 2008, 13:25, said: Tot prin fax am trimis si eu. Astept acum SMS-ul de confirmare si emailul cu usernameul si parola. wfnse, on Jul 8 2008, 13:25, said: Tot prin fax am trimis si eu. Astept acum SMS-ul de confirmare si emailul cu usernameul si parola. Edited by Alina_, 08 July 2008 - 12:50. |
#24
Posted 08 July 2008 - 13:14
Alina_, on Jul 8 2008, 13:55, said: Am sunat pentru confirmare și cică au o problemă cu faxul. Însă văd că au o problemă și cu e-mail-urile. Am trimis întâi mail la [email protected]o și am primit asta: Se trimite și sms de confirmare? Cam în cât timp? După cum am scris mai sus, prin fax nu e sigur că le-au primit. un email cu toate datele necesare pentru a accesa e-Bill. Eu cred totusi ca au primit faxul tau. Daca pana maine nu primesti raspuns mergi direct la un COSMOTE Store sau incearca din nou. |
#25
Posted 08 July 2008 - 13:16
wfnse, on Jul 8 2008, 14:14, said: Eu cred totusi ca au primit faxul tau. Daca pana maine nu primesti raspuns mergi direct la un COSMOTE Store sau incearca din nou. Sper să-l fi primit. De asta am și sunat ca să mi se confirme primirea faxului. Cu mail-ul am mai încercat și am primit același mesaj. I-am spus consultantului cu care am vorbit ce mail am primit ca răspuns, dar nu prea l-a interesat... Edited by Alina_, 08 July 2008 - 13:18. |
#26
Posted 08 July 2008 - 13:18
Alina_, on Jul 8 2008, 14:16, said: Sper să-l fi primit. De asta am și sunat ca să mi se confirme primirea faxului. Cu mail-ul am mai încercat și am primit același mesaj. Pentru orice alte probleme puteti trimite emailuri pe adresa [email protected] |
#27
Posted 08 July 2008 - 13:24
wfnse, on Jul 8 2008, 14:18, said: Nu are rost sa mai incercati pe adresa de email pentru ca ea nu exista/nu este valabila. Pentru orice alte probleme puteti trimite emailuri pe adresa [email protected] |
#28
Posted 08 July 2008 - 13:26
wfnse, on Jul 8 2008, 14:18, said: Nu are rost sa mai incercati pe adresa de email pentru ca ea nu exista/nu este valabila. Pentru orice alte probleme puteti trimite emailuri pe adresa [email protected] Adresa de mail e ok e directionat defapt catre Activari, acele erori sunt mailboxurile blocate ale catorva angajati, stati linistiti ca se primesc mailurile pa restul adreselor din lista respectiva! Cand sunati la CC precizati exact ora/minutul cand a-ti trimis si de pe ce adresa ca altfel puteti primi raspunsul "Nu s-a primit", si daca primiti raspunsul asta sa insistati sa vi se caute mailul precizand exact cand s-a trimis si de pe ce adresa.! |
|
#29
Posted 08 July 2008 - 13:28
... sau mai bine va deplasati pana la un magazin sau dealer COSMOTE
|
#30
Posted 08 July 2008 - 14:15
martonz, on Jul 8 2008, 14:26, said: Adresa de mail e ok e directionat defapt catre Activari, acele erori sunt mailboxurile blocate ale catorva angajati, stati linistiti ca se primesc mailurile pa restul adreselor din lista respectiva! Cand sunati la CC precizati exact ora/minutul cand a-ti trimis si de pe ce adresa ca altfel puteti primi raspunsul "Nu s-a primit", si daca primiti raspunsul asta sa insistati sa vi se caute mailul precizand exact cand s-a trimis si de pe ce adresa.! |
#31
Posted 09 July 2008 - 08:04
ABSOLUT PENIBIL :
"Secure Connection Failed ebill.cosmote.ro uses an invalid security certificate. The certificate is not trusted because the issuer certificate is unknown. (Error code: sec_error_unknown_issuer)" email nu merge, fax nu merge, dar ne facem reclama |
#32
Posted 09 July 2008 - 16:10
nu stiu daca e la ei pe site sau e postata pe undeva, dar aceasta este cererea care trebuie completata pt aplicatia e-bill.
Attached Files |
#33
Posted 14 July 2008 - 20:30
Pe 9 am primit sms-ul pentru activarea e-bill. În câte săptămâni o să primesc mailul cu parola?
|
|
#34
Posted 21 July 2008 - 18:21
#35
Posted 21 July 2008 - 19:37
salut
la o prima vedere asa arata factura si analiza detaliata a convorbirilor pe platforma e-bill mai sunt niste chestii dar nu am aprofundat ebill.jpg 94.43K 104 downloads; ebill2.jpg 84.08K 89 downloads; factura.jpg 111.91K 103 downloadsfactura.jpg]; analiza_detaliata.jpg 370.52K 102 downloads am atasat si fisierul de ajutor care se afla pe pagina oficiala a serviciului help_page.pdf 738.44K 29 downloads numai bine Edited by danypas, 21 July 2008 - 19:46. |
#36
Posted 25 July 2008 - 06:00
am facut cererea saptamana trecuta (miercuri) pentru e-bill si incompetentii de la magazinul din Brasov de pe Muresenilor nici macar n-au trimis cererea prin fax.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users