Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pasarela cazuta pe DN1
Last Updated: Mar 05 2009 17:14, Started by
mihura
, Jun 25 2008 20:44
·
0
#37
Posted 26 June 2008 - 07:23
xdaniel, on Jun 25 2008, 22:04, said: Sunt de vina masinile mai ieftine si lipsa autostrazilor. Nu poti compara protectia pe care ti-o da Loganul de trei stele NCAP cu cea oferita de cinci stele NCAP, cum au mai toate masinile cetatenilor tarilor dezvoltate. Analog, un accident frontal inevitabil pe o "ne"autostrada este aproape imposibil pe o autostrada oricat de proasta. Iar daca tu te crezi idiot (banuiesc ca esti roman), eu nu ma cred si te rog frumos nu vorbi si in numele meu! Spune ca esti un oltean/moldovean/ardelean/banatean idiot, de exemplu, si nu ma mai supar! ce sa zic, hai sa dam vina pe autostrazi. daca ar fi autostrazi, n-ar mai fi accidente. daca n-ar fi fost exemplul ala complet imbecil cu fumul de anul trecut parca, cind nus citi dobitoci in loc sa opreasca au intrat unii intr-altii mai ca te-as crede. nu autostrazile si nu 5 stele la eurocap fac diferenta intre romania si germania. de exemplu in germania TOTI opresc la trecerea pentru pietoni, in romania nici unu din 10 nu opreste si asta nu tine de autostrazi sau de stele verzi. ca sa nu mai zic ca stelele de la testul euroncap sint date pentru impact la 60 la ora, nu 500, cu cit merg romanii, indiferent de vreme, trafic sau stare de spirit. poate ca romanii nu-s idioti, ci doar fenomenal de credinciosi si se lasa in miinile lui dumnezo, cristos si maica precista. trei cruci cind treci pe linga biserica si baga mare radumiki, on Jun 25 2008, 22:38, said: ceasul rau! ceasul rau poti sa zici cind iti sare o roata si merge si oamoara pe cineva, nu cind mergi ca boul cu basculanta cracanata, pe un drum pe un din cite am inteles nici n-avea voie sa intre |
#38
Posted 26 June 2008 - 07:42
xdaniel, on Jun 26 2008, 05:28, said: Dupa unii martori cica ar fi avut o criza de diabet. S-ar putea sa scape cu suspendare daca e asa. Eu am un prieten care are din cand in cand crize de diabet. Baiat bun dar cand o pateste nu mai recunoaste pe nimeni si nu mai stie nici unde se afla. Nasoala boala!... pai un asemenea om mai are dreptul legal sa conduca, daca sufera de o asemenea boala? |
#39
Posted 26 June 2008 - 07:46
mihura, on Jun 25 2008, 22:27, said: Am zis eu ca mi-e rusine ca traiesc in Romania? Am spus doar ca nu-i normal ce se intampla in tara asta.Si de unde ai tras tu concluzia ca m-as simti vinovata din cauza aluia care a provocat accidentul? Tu mandru roman ce esti ti se pare normal ce s-a intamplat? Pune-te in locul celui din dreapta sau in locul familiei victimelor. Ai mai gandi la fel? e doar un accident,nefericit.fii linistita ca la "case" mai mari s-a intamplat si mai rau. politia ar trebui sa patruleze mai des pe astfel de drumuri si sa purice mastodonti de astia care circula pe unde nu au voie. |
#40
Posted 26 June 2008 - 08:26
jihadu, on Jun 26 2008, 08:46, said: politia ar trebui sa patruleze mai des pe astfel de drumuri si sa purice mastodonti de astia care circula pe unde nu au voie. chiar daca ar fi militieni din 10 in 10 m pe DN1 tot alandala s-ar circula - sunt suficienti jmecheri care sa se rupa in figuri incidentul asta arata inca odata ca atunci cand unei persoane ii suna ceasul se ajunge la stop joc chiar si printr-un accident stupid |
#41
Posted 26 June 2008 - 09:01
H725, on Jun 26 2008, 05:47, said: mda.... criminalii, mai ales cei in serie, sint niste mielusei diabetici... ce de camion e ala care porneste cu bena ridicata aha.... poate ca a pus un magnet la detectorul de impulsuri de la cutia de viteze: nu mai merge vitezometrul&kilometrajul, pt a fenta tahograful... din cauza asta computerul nu stia ca camionul merge si nu l-a avertizat ca are bena ridicata/ a acceptat sa o ridice in mers... Mai mult ca sigur s-a întâmplat chestia asta sau ceva de acest gen. Este din ciclul "românul este inventiv din fire". |
#42
Posted 26 June 2008 - 09:11
xdaniel, on Jun 26 2008, 05:28, said: Dupa unii martori cica ar fi avut o criza de diabet. S-ar putea sa scape cu suspendare daca e asa. Eu am un prieten care are din cand in cand crize de diabet. Baiat bun dar cand o pateste nu mai recunoaste pe nimeni si nu mai stie nici unde se afla. Nasoala boala!... pai si mai are voie sa conduca o masina?? |
#43
Posted 26 June 2008 - 09:11
tomaso, on Jun 26 2008, 10:01, said: Mai mult ca sigur s-a întâmplat chestia asta sau ceva de acest gen. Este din ciclul "românul este inventiv din fire". Chestia asta imi aduce aminte de o intamplare asemanatoare din SUA (vazuta pe Descopera) cand un convoi de slepuri a lovit un pod pe care tocmai trecea un tren de persoane. De unde trag concluzia ca totusi americanu" e mult mai inventiv. |
#44
Posted 26 June 2008 - 09:14
colt45, on Jun 26 2008, 09:26, said: chiar daca ar fi militieni din 10 in 10 m pe DN1 tot alandala s-ar circula - sunt suficienti jmecheri care sa se rupa in figuri incidentul asta arata inca odata ca atunci cand unei persoane ii suna ceasul se ajunge la stop joc chiar si printr-un accident stupid daca si-ar si face treaba, lucrurile s-ar schimba radical. langa serviciul meu, la vreo 300 m e permanent e o patrula de politie si la 20 m de ei sunt tiganii care vand lucruri furate(pantofi, trening-uri,etc). Daca sunt doar de decor sau de sperietoare, sunt de acord cu tine, mai bine ar sta la birou sa bea cafea si sa manance gogosi. |
#45
Posted 26 June 2008 - 09:22
DN 1 - Drumul groazei; cele mai multe accidente cu victime; l-au supravegheat electronic pe tronsoane; acum se lauda ca intetesc patrulele de politie, in aceasta perioada cand se presupune ca va fi mai mult circulat; pare-se ca nu se poate lua totul in calcul si va ramane drumul groazei.
|
#46
Posted 26 June 2008 - 09:26
marlowe, on Jun 26 2008, 10:11, said: Chestia asta imi aduce aminte de o intamplare asemanatoare din SUA (vazuta pe Descopera) cand un convoi de slepuri a lovit un pod pe care tocmai trecea un tren de persoane. De unde trag concluzia ca totusi americanu" e mult mai inventiv. Nu fii prostovan. Acolo a fost un simplu accident. Nimeni nu a mânărit aparatele. Am văzut acel documentar ( de mai multe ori ), așa că poți să zburzi. Să umflă orgoliul de român în tine, ce să spun ... Edited by tomaso, 26 June 2008 - 09:27. |
|
#47
Posted 26 June 2008 - 09:27
Am ajuns aseara in Tancabesti la zece minute dupa ce se intamplase nenorocirea .
Aspectul era de masacru . Un echipaj de la SMURD si doua salvari au ajuns aproape odata cu mine . Nu pot sa zic decat : soarta . |
#48
Posted 26 June 2008 - 09:27
Venind de pe podul de pe Șagului în Timișoara, un imbecil îmi taie calea, imbecilul avea în basculă o piatră cre stătea să cadă
Imbecili sunt mulți, dar prea puține shotgunuri să le spargi creeri |
#49
Posted 26 June 2008 - 09:34
tomaso, on Jun 26 2008, 10:26, said: Nu fii prostovan. Acolo a fost un simplu accident. Nimeni nu a mânărit aparatele. Am văzut acel documentar ( de mai multe ori ), așa că poți să zburzi. Să umflă orgoliul de român în tine, ce să spun ... Nu sunt chiar deloc. Ce aparate au fost manarite aici? Se umfla orgoliul nu ca suntem noi mai destepti ci ca altii is mai prosti |
#50
Posted 26 June 2008 - 09:35
Observ o gramada de imbecili pe aici care dau vina pe ceasul rau. Bai tata, voi nu ati vazut la stiri ca pasarela aia nu era prinsa cu nimic? Era doar asezata acolo, cat sa stea, baietii care au montat-o nu au asigurat-o in nici un fel, nu au turnat ciment pe margini sau sa o prinda cu suruburi ceva. Aici nu putem compara accidentul cu o fatalitate sau ca romanii nu aveau sanse sa faca acea pasarela sa reziste la un asemenea impact, ca era prost facut designul sau ca a batut vantul din stanga. Lucrurile facute la noi sunt facute la misto si o sa vedeti aceasta cand o sa vina un cutremur in acest oras minunat pe care nu pot sa il sufar, si or sa cada sute de blocuri (mai vechi cei drept + cele noi construite la misto ca sa faca smecherii un ban, cu beton car nu indeplineste cerintele de siguranta) facand zeci de mii de victime. Atunci sa ii vad pe acesti destepti care isi dau cu parerea ca fatalitatea nu poate fi evitata. Acest lucru este adevarat in cu totul alte situatii cand lucrurile sunt facute cu cap si intra-devar exista o sansa la un milion ca ceva s anu mearga bine, ceea ce nu cazul in jaful asta de tara, cu toti prostii din ea, nu generalizez dar cunosc multi. Deci, in concluzie, accidentele stau lant sa se intample in aceasta tara, cine stie cate lucruri proaste se fac chiar si in acest moment, iar pe alesii nostrii ii doare fix in pix. Daca pasarela era prinsa bine, acelui camion i s-ar fi rupt bena, si s-ar fi oprit intr-un pom sau stalp pe marginea soselei. Ar fi indoit pasarela, s-ar fi rupt o bucata si ar fi ramas suspendata, in nici un caz nu o darama ca pe un bat.
Asa ca fatalitatea in Romania este ca suntem prea saraci ca sa ii educam pe toti si unii sunt prosti iremediabil. Nu stiu cat procent din aceasta prostie o are si furtul de materiale (atunci ar fi inteligenta), adica hai frate sa nu mai punem ciment aici ca ne tragem si noi 20 de saci si turnam o alee prin spate la vila. |
#51
Posted 26 June 2008 - 09:41
alexcs, on Jun 26 2008, 10:35, said: Observ o gramada de imbecili pe aici care dau vina pe ceasul rau. Bai tata, voi nu ati vazut la stiri ca pasarela aia nu era prinsa cu nimic? Era doar asezata acolo, cat sa stea, baietii care au montat-o nu au asigurat-o in nici un fel, nu au turnat ciment pe margini sau sa o prinda cu suruburi ceva. Mai baiete , tu ai vreo idee de ce inseamna constructii ? Ai auzit de dilatatie ? De coeficienti diferiti la beton si metal ? Pasarele aia era bine facuta , dovada ca bena camionului a fost smulsa , era la vreo 30-50 m distanta , pe partea cu iesirea spre Peris , dincolo de intersectie . Iar pasarela propriu-zisa , desi a cazut de la ~ 5 m inaltime nu era deloc afectata , am vazut-o si azi dimineata cand veneam la birou , este in curte la Administratia Drumurilor . |
|
#52
Posted 26 June 2008 - 09:54
"Baiete"? Mai lipseste sa ma faci "negru" sau "cioara" si m-ai terminat.
Domnule sa stii ca eu nu m-am luat de pasarela ca obiect prost facut, material prost sau design nereusit, nu ai prins ideea! Acea pasarela NU ERA PRINSA. Nu ma intereseaza de coeficientii tai, ca nu cred ca ai facut fizica atomica ca sa imi dai lectii. Imi mentin parerea ca sunt oameni care refuza sa gandeasca prin Romania iar tu esti unul din ei. Exista o gramada de sisteme formate din metal + cauciuc + amortizor + beton, totul ca sa fie facut ca la carte. Iti mai spun inca o data: ACEA PASARALA NU ERA PRINSA CU NIMIC. Era doar asezata acolo. ATAT. Te-ai prins? Daca stai un pic sa te gandesti, nu a intrat camionul in pasarela in plin, ci doar a lovit-o cu varful sau ma rog, nu am fost acolo sa calculez inaltimea, dar cred ca mai sus de jumatatea benei. DAca era prinsa bine, avea de suferit bena si nu pasarela. |
#53
Posted 26 June 2008 - 09:57
alexcs, on Jun 26 2008, 10:54, said: "Baiete"? Mai lipseste sa ma faci "negru" sau "cioara" si m-ai terminat. Domnule sa stii ca eu nu m-am luat de pasarela ca obiect prost facut, material prost sau design nereusit, nu ai prins ideea! Acea pasarela NU ERA PRINSA. Nu ma intereseaza de coeficientii tai, ca nu cred ca ai facut fizica atomica ca sa imi dai lectii. Imi mentin parerea ca sunt oameni care refuza sa gandeasca prin Romania iar tu esti unul din ei. Exista o gramada de sisteme formate din metal + cauciuc + amortizor + beton, totul ca sa fie facut ca la carte. Iti mai spun inca o data: ACEA PASARALA NU ERA PRINSA CU NIMIC. Era doar asezata acolo. ATAT. Te-ai prins? Daca stai un pic sa te gandesti, nu a intrat camionul in pasarela in plin, ci doar a lovit-o cu varful sau ma rog, nu am fost acolo sa calculez inaltimea, dar cred ca mai sus de jumatatea benei. DAca era prinsa bine, avea de suferit bena si nu pasarela. ti-ai pus intrebarea cum deplasezi un agregat care depaseste inaltimea pasarelei? sunt transporturi foarte rare, dar..shit happens, uneori nu ai incotro si trebuie sa treci pe acolo. Edited by jihadu, 26 June 2008 - 09:58. |
#54
Posted 26 June 2008 - 10:00
alexcs, on Jun 26 2008, 10:54, said: "Baiete"? Mai lipseste sa ma faci "negru" sau "cioara" si m-ai terminat. Domnule sa stii ca eu nu m-am luat de pasarela ca obiect prost facut, material prost sau design nereusit, nu ai prins ideea! Acea pasarela NU ERA PRINSA. Nu ma intereseaza de coeficientii tai, ca nu cred ca ai facut fizica atomica ca sa imi dai lectii. Imi mentin parerea ca sunt oameni care refuza sa gandeasca prin Romania iar tu esti unul din ei. Exista o gramada de sisteme formate din metal + cauciuc + amortizor + beton, totul ca sa fie facut ca la carte. Iti mai spun inca o data: ACEA PASARALA NU ERA PRINSA CU NIMIC. Era doar asezata acolo. ATAT. Te-ai prins? Daca stai un pic sa te gandesti, nu a intrat camionul in pasarela in plin, ci doar a lovit-o cu varful sau ma rog, nu am fost acolo sa calculez inaltimea, dar cred ca mai sus de jumatatea benei. DAca era prinsa bine, avea de suferit bena si nu pasarela. In continuare iti dai cu parerea la ce nu te pricepi . Acolo era o banala pasarela pietonala , nu podul peste Dunare ! Si statea in canale facute in beton , deci in niste locasuri care in mod normal nu ii dadeau voie sa se deplaseze stanga-dreapta . Nici un proiectant din lume nu o sa prevada pentru asa ceva nu stiu ce sisteme super sofisticate , sa reziste daca da trenu peste ea . Poti sa iti inchipui forta loviturii daca bena , care cantareste vreo doua tone , a zburat peste 30 de metri ? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users