Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
cele mai bune masini din clasa medie
Last Updated: Jun 11 2008 16:48, Started by
vivid
, May 28 2008 23:46
·
0
#37
Posted 04 June 2008 - 17:26
#38
Posted 04 June 2008 - 19:51
NetFlow, on Jun 4 2008, 15:20, said: Dar asta costa. Timpul de proiectare, depozitu in care tine piesa, robotu/omu care o monteaza la o adica, banda de productie pt asa ceva, stoc pt ele si asa mai departe, faptul ca ai acea optionala COSTA chiar daca tu nu o vrei. Din pacate asta e adevarul. Also cu cat o masina e mai complexa cu atat se poate strica mai des. Evident ca nu se poate strica sistemu 4x4 la accord nu? Insa chiar si masinile comandate fara acel sistem au fost "proiectate" sa il "primeasca", deci acolo s-ar fi putut gresi. E una sa ai nevoie de loc pt cardan de ex si alta sa nu ai nevoie. E una sa "inghesui" un compresor de clima ca e nevoie de pui langa o turbina si alta sa ai loc sa pui "unde vrei tu". E una ca langa compresorul de clima sta o turbina fierbinte sau nu. Si tot asa. Da...dar faptul ca o masina se strica doar pentru ca are posibilitatea de a instala pe ea niste optionale care pe mine ma lasa rece....ma lasa si mai rece . Ma rog...chiar n-am vrut sa nasc o polemica aici, chiar nu asta e ideea. Si de aceea reformulez, mai precis completez. "O gramada de optionale disponibile, nu fac o masina mai buna ca alta.....doar mai versatila la configurare. Nu o fac nici mai rea. Deci criteriul asta, nu prea are ce cauta in acest topic, ci in altele. " Cam asta era de fapt ideea mea. Iar printr-o masina buna, inteleg...pur si simplu o masina buna |
#39
Posted 04 June 2008 - 19:59
Mie imi convine ca o masina sa fie cat mai versatila in configurare pentru ca imi ofera posibilitatea sa o fac dupa necesitatile mele, pentru mine asta este un lucru foarte bun la o masina.Cat despre ideea conform careia o masina cu cat e mai dotata cu atat se strica mai repede ce sa zic, este clar depasita si din pacate nu mai este de actualitate.
Poate doar o masina de calibrul Renault sa fie valabil lucrul acesta, dar la clase superioare nu este valabila deloc treaba acesta. |
#40
Posted 04 June 2008 - 20:14
E normal sa existe oameni care sa doreasca personalizarea masinii la fel cum e normal sa existe si oameni pe care sa nu-i intereseze. Pe mine ma agaseaza ideea de a pierde timp sa pun pe-o masina dotari pe care le vreau si pe care le gasesc pe altele din start. Ba mai mult, din cauza asta, sa astept si cateva luni bune sa-mi primesc masina. As face-o, dar numai de la un anumit nivel in sus. Ce ma frapeaza pe mine, este ca argumentul asta cu personalizarea, il aud cel mai des (si nu e vorba de persoane de pe acest topic) de la adepti de masini SH...
Edited by richelieu, 04 June 2008 - 20:15. |
#41
Posted 04 June 2008 - 20:18
Asta e tare cu personalizarea unei masini SH , sau poate ei considera schimbatul de anvelope de sezon.
|
#43
Posted 05 June 2008 - 06:45
Quote Ce ma frapeaza pe mine, este ca argumentul asta cu personalizarea, il aud cel mai des (si nu e vorba de persoane de pe acest topic) de la adepti de masini SH... |
#44
Posted 05 June 2008 - 07:01
Tom_Cat, on Jun 4 2008, 21:18, said: Asta e tare cu personalizarea unei masini SH Sunt destui cei ce viseaza la o anumita masina cu un anumit set de optiuni , si incep sa ignore elemente precum kilometrii parcursi , accidentele minore avute sau costurile viitoare de intretinere ( am vazut persoane ce isi luau anvelope resapate la masini clasa lux/SUV lux , altele ce stateau in locuinte apropiate ca valoare cu masina ) - in timp ce altii isi iau doar masini noi cu setul de optiuni pe care ii intereseaza pentru ca privesc masina strict sub aspectul utilitatii cryo, on Jun 5 2008, 07:45, said: sau de la persoane care isi iau varianta cheala Sau opusul , masini ce sunt dublul variantei chele si mult peste media clasei , din dorinta de originalitate . E greu de comparat o masina optionata ca un pom de Craciun cu media clasei , in primul rand din cauza pretului ce e similar cu al uneia chele din clasa de lux Edited by AMDG, 05 June 2008 - 07:06. |
#45
Posted 05 June 2008 - 14:27
Eu as zice asa :
- Passat - cea mai tare in optionale. O poti configura exact cum vrei tu. si poti pune si un fel de 4x4. - Honda accord - cea mai tare in categoria sport. Poate sunt variante cu mai multi cai si mai putine secunde dar accordul are si look-ul cel mai sportiv dintre toate. - Avensis - cea mai bun raport pret/calitate si pret/optionale. Nu exceleaza la nici un capitol dar se descurca cu brio in toate. - Mazda 6 - cea mai buna japoneza dupa honda si Toyota cu preturi peste cele 2 mentionate. - Ford mondeo - cea mai hi-tech masina. Ma refer la varianta full. - laguna 3 .. aici nu vreau sa ma pronunt .. din punctul meu de vedere .. e cam scumpa pentru ce ofera iar interiorul pare prea simplist .. adica nu prea ai prea multe de facut in ea. - Peugeot 407 - a fost frumoasa acum 5-6 ani in urma si doar atat - vectra ... putin de zis aici .. - Citroen c5 modelul vechi ... asa masina .. atati posesori. Singurul + il consider perna de aer si posibilitatea de a mari garda la sol .. dar pana se strica ca dupa - Skoda Superb - cel mai mult spatiu Edited by mariusxcom, 05 June 2008 - 14:28. |
#46
Posted 05 June 2008 - 14:52
din lista de mai sus, daca tragi cu ochiul pe strada in tara si prin europa o sa vezi ca passatul e departe pe primul loc, urmat de celelalte europene si la urma asiaticele. cel putin la noi trebuie sa te uiti atent sa vezi un acord pe zi( exceptie face bucurestiul)! personal daca ma intreaba cineva si eu as spune ca acordul e cea mai buna dar daca as fi sa o cumpar as face alta alegere(passat, Mazda 6, mondeo)!
|
|
#47
Posted 05 June 2008 - 14:57
csi1, on Jun 5 2008, 15:52, said: cel putin la noi trebuie sa te uiti atent sa vezi un acord pe zi( exceptie face bucurestiul)! personal daca ma intreaba cineva si eu as spune ca acordul e cea mai buna dar daca as fi sa o cumpar as face alta alegere(passat, Mazda 6, mondeo)! Cred ca gresesti. De exemplu uite in iasi ... e deja plin de avensis-uri. Acum un an in urma ... nu prea vedeai asa multe .. dar uite ca acuma e plin. Daca ai putea vedea numai masinile noi (cumparate noi ) din clasa medie iti zic sigur ca nu ai mai vedea asa multe passaturi la noi in tara. Chiar ai fi socat .... |
#48
Posted 05 June 2008 - 15:01
mi-e lene sa caut acum, insa are cineva vreun top al celor mai vandute masini din clasa medie in europa?
@csi1 in uk cica mondeo ar fi cea mai vanduta de exemplu. la 5th gear parca ziceau ca 1 din 3 masini vandute acolo (din clasa medie) e mondeo |
#49
Posted 06 June 2008 - 08:32
herculane, on Jun 5 2008, 16:01, said: mi-e lene sa caut acum, insa are cineva vreun top al celor mai vandute masini din clasa medie in europa? @csi1 in uk cica mondeo ar fi cea mai vanduta de exemplu. la 5th gear parca ziceau ca 1 din 3 masini vandute acolo (din clasa medie) e mondeo "In segmentul mediu superior, VW Passat conduce in fata Ford Mondeo, Opel/Vauxhall Vectra si Toyota Avensis, model ale carui vanzari s-au ridicat cu 141%." am gasit asta la o cautare pe google. http://masini.acasa....ini-in-Europa-3 Edited by csi1, 06 June 2008 - 08:51. |
#50
Posted 06 June 2008 - 11:52
csi1, on Jun 5 2008, 15:52, said: cel putin la noi trebuie sa te uiti atent sa vezi un acord pe zi( exceptie face bucurestiul)! Zilele trecute am avut ocazia sa fiu pe unul din bulevardele mari, la semafor... 3 benzi, 3 accorduri in paralel . Si nu, nu eram impreuna, nici macar nu-i cunosteam. Doar in firma la mine sunt vre-o 5 honde (accord, Civic, Jazz). De acasa pana la servici vad cam 4-5 accorduri si tot atatea civicuri zilnic. Sunt orice numai rare nu.... |
#52
Posted 06 June 2008 - 12:11
NetFlow, on Jun 6 2008, 13:01, said: Nu poti compara oricum vanzarile reno/skoda/vw cu Honda in romania. Cred ca sunt de 10 ori mai mici cifrele. Despre masinile aduse de afara.. deja raportul e 1/100 cred. Asa ca sunt RARE. Se pare ca nu ai fost atent la ce am zis eu. Ma refeream la vanzarile din clasa medie. Ce vanzari are Reno/skoda sau VW in clasa medie ? ... |
#53
Posted 06 June 2008 - 12:19
Nu stiu cate sunt in clasa medie. Insa per total raportu cam ala e de 1/10. Banuiesc ca se pastreaza raportul si la clasa medie.
Oricum ar fi e clar ca "japonezele" sunt rare in romania, oricum privesti problema. Ca sunt mai multe ca acum cativa ani.. e corect. Eu cred ca ti se par ca sunt multe pt ca incepi sa vezi cate 1 mai des.. atata tot. In realitate pe strada cred ca e o japoneza la 100 de europene... daca nu mai mult. |
#54
Posted 06 June 2008 - 12:55
Netflow, reciteste afirmatia pe care am comentat-o. N-am afirmat ca se vand mai multe honde decat vw-uri.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users