Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
cele mai bune masini din clasa medie
Last Updated: Jun 11 2008 16:48, Started by
vivid
, May 28 2008 23:46
·
0
#20
Posted 30 May 2008 - 12:44
H Accord cu motor turbo, tractiune integrala si cutie automata de generatie noua.
Daca nu alta masina din top care sa ofere toate astea. |
#22
Posted 30 May 2008 - 13:29
m-as mai imprumuta de niste bani si mi-as lua un C-klasse chiar daca e mai jos, in compacta, sau noul A4.
|
#23
Posted 30 May 2008 - 13:36
c-ul e compacta?
diferenta e destul de mare intre cele enumerate aici si a4/c/seria3. am vrut si eu sa urc pana la una premium, insa cele 5-6mii E diferenta erau totusi efort detul de mare, asa ca am ramas la mondeo |
#24
Posted 31 May 2008 - 10:49
#26
Posted 31 May 2008 - 19:14
ncristi, on May 29 2008, 19:43, said: Accordul a capatat o aura mitica pe forumurile din roamnia Este o masina inca reusita dar timpul de cand se afla pe piata si-a cam spus cuvantul in afara de fiabilitate nemaiavand nimic de spus. perfect de accord cu tine honda accord e acum ceea ce era passat-ul acum cativa ani. stiu foarte bine masina, frati-miu are varianta de 155cp, este clar orientata spre sportivitate, dar luata din mai multe puncte de vedere nu vad cum ar depasi un mondeo, o mazda6, un Passat. si numeroasele teste comparative imi dau dreptate. astept noul accord |
#29
Posted 01 June 2008 - 18:49
gege a aparut varianta st la mondeo? sau te refereai la titanium 2,5T?
|
#30
Posted 02 June 2008 - 21:56
ncristi, on May 29 2008, 19:43, said: Accordul a capatat o aura mitica pe forumurile din roamnia Este o masina inca reusita dar timpul de cand se afla pe piata si-a cam spus cuvantul in afara de fiabilitate nemaiavand nimic de spus. Motorul 2.2 ictdi este intrecut de mai toate motoarele diesel moderne, tinuta de drum la fel (mazda 6 am inteles ca este in frunte) etc. Oricum masina este o optiune foarte interesanta ... mai ales daca ar fi pus si motorul de 1.8 L ...nu inteleg de ce nu-l vand si pe accord... Eu nu m-as hazarda sa comentez despre dieselul ala, pana nu as conduce putin o masina care-l are instalat.....Nu e foarte puternic, nu e nici foarte economic...dar are altele....pe care cu greu le ating altii. Motorul este overall extrem de reusit....si de orientat spre spiritul Honda . In rest, sunt de acord cu tine, desi am Accord si sunt extrem de multumit de el (e ca vinul bun...cu cat imbatraneste parca e si mai bun) nu l-as putea pune in fruntea acestui clasament. Am dat azi o tura scurta cu o Mazda 6 noua. In afara de mici puncte de inferioritate (directia mai imprecisa si fara feedback e unul destul de important) masina este clar peste Accord. |
#32
Posted 04 June 2008 - 08:38
#33
Posted 04 June 2008 - 09:01
Nu ii inteleg pe cei care pun passatul drept cel mai bun. Dupa parerea mea locul 4 ar fi unul mai mult de cat tras de par pentru masina aia (care se mai si strica destul de des).
Mazda 6, laguna3, accordul sunt peste. Din toata lista ai cred ca ar fi ultima masina pe care as da banii. |
|
#34
Posted 04 June 2008 - 12:43
#35
Posted 04 June 2008 - 13:49
O gramada de optionale disponibile, nu fac o masina mai buna ca alta.....doar mai versatila la configurare.
|
#36
Posted 04 June 2008 - 14:20
Dar asta costa. Timpul de proiectare, depozitu in care tine piesa, robotu/omu care o monteaza la o adica, banda de productie pt asa ceva, stoc pt ele si asa mai departe, faptul ca ai acea optionala COSTA chiar daca tu nu o vrei. Din pacate asta e adevarul.
Also cu cat o masina e mai complexa cu atat se poate strica mai des. Evident ca nu se poate strica sistemu 4x4 la accord nu? Insa chiar si masinile comandate fara acel sistem au fost "proiectate" sa il "primeasca", deci acolo s-ar fi putut gresi. E una sa ai nevoie de loc pt cardan de ex si alta sa nu ai nevoie. E una sa "inghesui" un compresor de clima ca e nevoie de pui langa o turbina si alta sa ai loc sa pui "unde vrei tu". E una ca langa compresorul de clima sta o turbina fierbinte sau nu. Si tot asa. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users