Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Radio care se incinge

problema -amplificator cu tranzis...

Retragere bani din cont inainte d...

Plata cu cardu si bacsisu
 Primire bani din Danemarca prin N...

Alerta securitate Fedora Linux 40...

Problemuțe sistem audio ma&#...

Renovare balcon
 installation has failed there was...

Montura polara.....

Sfat inchiriere locuinta unei per...

Sursa stereo -> amplif mono
 Dan Blondu vs. Marian Piciu

Side - Antalya

Nume fetita - international dar c...

A fost lansat MX Linux 23.3
 

Drum periculos: Buzau - Urziceni - Bucuresti

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
160 răspunsuri în acest subiect

#109
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.443
  • Înscris: 08.12.2006
Domnul meu, explica-mi si mie de ce iti este atat de greu, sa nu zic imposibil, sa te retragi pe jumatatea aia de banda cand vezi ca vine unul tare in spatele tau. Si nu, nu are nimeni pretentia sa te retragi sub un tir sau peste o alta masina. Ce te impiedica? Marcajul este reprezentat de linie intrerupta. Cu ce drept, dat de care lege, stai protapit cu 100km/h pe mijlocul drumului si ii incurci pe altii, asta in numele dreptatii si a respectarii legilor de circulatie, pe care tu le incalci? Unde scrie ca acea banda este banda de urgenta? Benzile de urgenta sunt de obicei delimitate cu linie continua, nu cu linie intrerupta.

#110
Cipsu

Cipsu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.032
  • Înscris: 06.05.2004

 cocolino26, on 17th August 2009, 12:47, said:

Asa e, Cips, ma incadrez bine in profilul tau: sunt egocentrist: ma gandesc la mine, la siguranta si confortul meu, nu al lui Gigi Pericol, si am o idee fixa: civilizatia! Cand o sa ma intorc din Europa si o sa-ti povestesc ca s-a urcat neamtul, austriacul sau elvetianul cu masina pe mine, ca m-a bronzat cu flash-uri din spate, ca m-a depasit pe dreapta, pe banda de urgenta atunci o sa incerc sa invat si eu tehnica compromisului care duce la convietuirea in armonie cu toate speciile de bizoni autohtoni.

Nu iau apararea vitelor, dar nici cu tine nu am cum sa fiu de acord; deasemenea, cu aceasta atitudine si cu toti cretinii care zbarnaie pe sosele risti sa provoci vreunuia asa numitul "road rage" si sa va treziti toti impachetati intre fiare pentru ca bizonul innebunit a facut o tampenie.

Nici mie nu-mi plac cretinii care vad ca nu ai unde sa te repliezi si te preseaza aiurea, si eu ma mai ambitionez dar nici bizonii care prind radacini pe banda de viteza nu-i agreez.

Oricum, nu mi se pare normal sa ajung eu care circul cu o viteza mai mare sa ajung sa depasesc pe banda I, care in fapt a ajuns banda de viteza, conform sfantului principiu ca la noi toate lucrurile sunt cu curu'n sus.

Parerea mea e ca trebuie sa exersam cu totii compromisul si respectul fata de ceilalti; tu, binenteles, vei face cum consideri ca e mai bine.

#111
cocolino26

cocolino26

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 389
  • Înscris: 27.04.2008

 closchkutza, on 17th August 2009, 13:16, said:

Domnul meu, explica-mi si mie de ce iti este atat de greu, sa nu zic imposibil, sa te retragi pe jumatatea aia de banda cand vezi ca vine unul tare in spatele tau. Si nu, nu are nimeni pretentia sa te retragi sub un tir sau peste o alta masina. Ce te impiedica? Marcajul este reprezentat de linie intrerupta. Cu ce drept, dat de care lege, stai protapit cu 100km/h pe mijlocul drumului si ii incurci pe altii, asta in numele dreptatii si a respectarii legilor de circulatie, pe care tu le incalci? Unde scrie ca acea banda este banda de urgenta? Benzile de urgenta sunt de obicei delimitate cu linie continua, nu cu linie intrerupta.

Closchkutza, am specificat destul de clar conditiile in care nu ma dau ca sa fac loc bizonilor. Reciteste-le, te rog! N-am spus ca mi-am facut un principiu in viata ca atunci cand o sosea are 2 benzi sa mor pe banda a 2-a, cu o coada kilometrica in spatele meu. In asemenea situatii nu e nevoie sa ma retrag pe banda 1 pentru ca de obicei eu depasesc, avand si o masina care poate, nu un Matiz. Si totusi, cand "ma impiedic" de cate un Matiz uitat de Dumnezeu pe banda a 2-a nu ii dau nici flash-uri, nici nu claxonez, nici nu ma urc pe el. Stau cu semnal stanga in spatele lui pana imi face loc sau pot sa-l depasesc pe contrasens. Apoi nu franez in fata lui si nici nu incerc sa-l imping in sant, sa-l injur sau sa-i fac semne.
Revenind la E85, poate tu esti prea concentrat sa incerci sa tii Matizul pe sosea si nu mai ai timp sa vezi marcajele. Fa un efort la urmatorul drum, eventual roaga pe cineva din masina, sa vezi ca pe portiuni bune linia intrerupta arata altfel decat cea care desparte sensurile de mers, tot intrerupta. Liniutele sunt mai scurte si mai dese, deasemenea din loc in loc este hasurata si sunt sageti care indica spre banda din stanga. E alegerea ta sa mergi pe ea, dar te inteleg. Cu Matizul e mai confortabil decat sa tot pendulezi intre benzi, ca faci febra musculara de la atat semnalizat stanga-dreapta. Plus ca nu prea ai ce depasi cu el...

#112
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.443
  • Înscris: 08.12.2006

 cocolino26, on 17th August 2009, 13:54, said:

Closchkutza, am specificat destul de clar conditiile in care nu ma dau ca sa fac loc bizonilor. Reciteste-le, te rog! N-am spus ca mi-am facut un principiu in viata ca atunci cand o sosea are 2 benzi sa mor pe banda a 2-a, cu o coada kilometrica in spatele meu. In asemenea situatii nu e nevoie sa ma retrag pe banda 1 pentru ca de obicei eu depasesc, avand si o masina care poate, nu un Matiz. Si totusi, cand "ma impiedic" de cate un Matiz uitat de Dumnezeu pe banda a 2-a nu ii dau nici flash-uri, nici nu claxonez, nici nu ma urc pe el. Stau cu semnal stanga in spatele lui pana imi face loc sau pot sa-l depasesc pe contrasens. Apoi nu franez in fata lui si nici nu incerc sa-l imping in sant, sa-l injur sau sa-i fac semne.
Revenind la E85, poate tu esti prea concentrat sa incerci sa tii Matizul pe sosea si nu mai ai timp sa vezi marcajele. Fa un efort la urmatorul drum, eventual roaga pe cineva din masina, sa vezi ca pe portiuni bune linia intrerupta arata altfel decat cea care desparte sensurile de mers, tot intrerupta. Liniutele sunt mai scurte si mai dese, deasemenea din loc in loc este hasurata si sunt sageti care indica spre banda din stanga. E alegerea ta sa mergi pe ea, dar te inteleg. Cu Matizul e mai confortabil decat sa tot pendulezi intre benzi, ca faci febra musculara de la atat semnalizat stanga-dreapta. Plus ca nu prea ai ce depasi cu el...
Ba da, chiar am, indivizi care merg cu 100-110, eventual pe mijlocul drumului, pentru ca pe margine sunt numai si numai pericole iar linia intrerupta arata altfel decat cea de pe mijlocul drumului, iar asa este rau, foarte rau. Altfel , eu ti-am zis ca linia ce desparte banda principala de "jumatatea de banda" este intrerupta..iar tu imi spui ca e intrerupta altfel?? Omule, banda de urgenta este despartita prin linie continua, nu discontinua, indiferent de cat de lungi sunt liniile alea!
Oi fi avand eu matiz dar sa stii ca poate merge foarte bine cu 130-140 drum de 500km.
Nu a zis nimeni pe aici(sau nu s-a laudat) ca impinge masini in sant, arata semne sau mai stiu eu ce. Este vorba de obraz, atat, poate sunt eu mai pe dos decat restul populatiei de ma dau deoparte si fac loc celor care merg mai tare ca mine. Si culmea, nu mi s-a intamplat nimic rau pana acum, nici masina nu s-a dezinintegrat si nici nu am agatat carute, masini fara lumini, etc(pt chestia din urma solutia e simpla: pune-ti becuri ca lumea, sau faruri).

Editat de closchkutza, 17 august 2009 - 13:37.


#113
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 12.075
  • Înscris: 02.03.2003
Frustrarile romanilor ies la iveala pe drumurile publice.
Civilizatia este doar pentru prosti, romanii sunt niste destepti care au descoperit masinile straine, viteza si flashurile.
Depasirea cu semnal stanga o fac doar prostii, cei destepti folosesc stroboscopul.
Cred ca am mai scris pe aici, stiu cazuri reale in care cel flashuit l-a prin la benzinarie pe nervos si l-a ciufulit tare.
Se pare ca este singura metoda pentru a civiliza maimutele cu carnet din Romania.
Cocolino26 are dreptate. Este normal sa ii pese de siguranta lui in primul rand si sa ii ignore pe frustratii vitezomani.

#114
melmel

melmel

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 624
  • Înscris: 30.09.2007
Cocolino, nu te impiedici de un matiz, te impiedici de un sofer uitat acolo, asa cum foarte bine poti sa te impiedici de orice alta masina. Nu iau apararea matiz-ului, nu este o super masina, este doar o masina, are 4 roti, un volan, dar deja ai scazut sub nivelul bunului simt, cu ultim post care ti s-a sters. Ideea e  ca esti obligat de lege sa te dai la o parte, chiar daca eu vin tare. punct. N-ai unde sa te dai, ok, inteleg, dar sa ai 2 metrii in dreapta de asfalt, liberi, si tu sa stai ca magarul in mijlocul drumului este deja nesimtire si in cazul asta, comparatia cu soferii europeni deja nu-si mai are rostul. Ideea e ca in afara exista un mai mare respect fata de cei din jur, lucru de care duci lipsa, din moment ce o tii pe a ta in continuare. Cred ca esti destul de des injurat, acum aflii si raspunsul la intrebarea "de ce?". Ai sa-ti dai seama ca gresesti, in momentul in care tu o sa fii grabit, si o sa dai de un bizon cu "principii" care nu se da pe dreapta, iar pe contrasens e full. Atunci ai sa zici, ba, daca s-ar da asta un pic pe dreapta, as incapea si eu si n-ar trebui sa fac o depasire riscanta, ca nu te pune nimeni sa mergi tot drumul pe banda aia ingusta de abia are loc un motor de pe marginea drumului, doar putin, atunci cand esti depasit.

*Stai linistit, nu t-am facut magar, relaxeaza-te, dar se stie ca este un animal incapatanat.

l.e. @ terratec - N-a luat nimeni apararea dependentilor de flash-uri. Da, depasirea se face prin stanga; zici de civilizatie, civilizatia nu inseamna numai sa nu te streseze si sa nu te incurce nimeni. Civilizatia inseamna sa faci si tu acelasi lucru, sa-ti ajuti colegii de trafic daca e cazul. Normal, fara sa te pui tu in pericol, dar daca nu stii unde incepe si unde se termina masina ta, atunci ai alte probleme mai grave.

Editat de melmel, 17 august 2009 - 14:13.


#115
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.443
  • Înscris: 08.12.2006
Dar oglinda retrovizoare nu s-a inventat inca? Sau soferii care merg regulamentar nu trebuie sa se mai uite in oglinda, ca deh, ei merg regulamentar?!? Ce riscuri atat de mari presupune sa te dai pe margine cand vezi ca vine unul tare(asta, desigur, presupune sa te uiti in oglinda mai des de o data la 10 minute)? E teren minat acolo? Adica...il vezi pe unul ca vine mancand pamantul in spatele tau si tu cugeti: "hmmm, pe marginea drumului este intuneric si mi-e frica...in plus, s-ar putea sa fie si vreun melc pe acolo. Hai sa mai stau totusi aici, ca poate n-o vrea sa ma si depaseasca, poate voia sa ma ajunga din urma, ca ii era urat singur"??

#116
cocolino26

cocolino26

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 389
  • Înscris: 27.04.2008
Imi cer scuze, m-am autourechiat pentru ultimul post, imi pare bine ca a fost sters. Mi-a sarit putin mustarul citind sfaturi despre iluminarea eficienta a drumului de la un posesor de Matiz. Daca nu m-ar stresa la fiecare drum de seara Matizurile cu farurile lor antiaeriene, mai ziceam... Am impresia ca faza scurta la Matizuri e setata "by default" sa bata prin copaci. In afara de asta, am specificat si "conditii de vizibilitate slaba", nu doar noapte. Adica: ploaie,ceata, etc...

Graba asta cu care va dati la o parte din fata smecherilor nu are nici o legatura cu civilizatia, bunul simt si respectul fata de ceilalti participanti la trafic. E teama instinctiva fata de cel mai puternic, inradacinata adanc in subconstient din cauza mediului social in care traim si in care domina "legea junglei" sau legea celui mai puternic. Daca forta priveaza dreptul in viata de zi cu zi a romanului, atunci si pe sosea e la fel. Daca are masina de fite si are tupeu sa dea flash-uri inseamna ca e smecher, nu e bine sa-l supar, mai bine bag piciorul in frana si ma inghesui aici intre TIR-rile astea doua, pe banda asta hasurata, chiar daca nu mai scot capul de aici o jumatate de ora ca nu ma lasa nimeni... Administratorul drumului (CNADNR) zice ca pe banda aia nu se circula (vezi primul post din acest topic), dar nu conteaza, mai bine risc o sanctiune, ca ma inteleg eu cu politia, decat sa-l supar pe baiatul cu masina suparata, cu cruciulite multe in parbriz si lant gros de aur la gat, care face flash-uri de cand a iesit din Bucuresti de zici ca e discoteca ambulanta. Pana la urma cam despre asta e vorba, nu-i asa?

Si Melmel, o spun inca o data: nu intepenesc "ca magarul" pe mijlocul drumului, incurcand circulatia. Am enumerat conditiile in care prefer sa ignor flash-urile decat sa ma dau peste cap ca sa-i fac loc unui smecher. Daca in oricare din conditiile acestea tu te retragi pe dreapta inseamna ca ai probleme de personalitate, sau ca in mediul in care traiesti si lucrezi esti la baza piramidei sociale, caz in care un astfel de comportament devine natural. Si va rog, nu mai ridicati frica de smecheri la rang de virtute!

#117
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.443
  • Înscris: 08.12.2006
Eu ma refeream la noapte, ca noaptea vine mai des decat ploaia sau ceata... ;) .

Si zi asa, huh, aia care se dau deoparte se tem, nu, de masculul superior(alfa) ce vine spre ei (in galop)?! Hmmmm, interesant, probabil cei cu A6-uri, merc-uri si alte asemenea masini s-au speriat atat de tare si s-au simtit inferiori cand au vazut ca vine un matiz in spatele lor incat imediat, tusti pe dreapta, sa faca loc masculului alfa, cel ce domina jungla!! :D :D :D  
Hai da-o dracului de treaba...cum naiba nu m-am prins de asta!

Si nu amice, nu sunt violent nici in viata de zi cu zi, nici in trafic, insa urasc nesimtirea si incapatanarea prosteasca. In principiu nu fac altora chestii de care eu sunt deranjat. Sincer, cred ca ai multe complexe din moment ce ti se pare ca te inchini in fata cuiva daca il lasi sa se duca in plata domnului, cu tot cu masina lui, cu ce viteza vrea el.

Cat despre farurile matizurilor, nu este problema mea ca respectivii soferi nu au descoperit butonul de reglaj al acestora si merg cu ele batand spre stele asa ca nu ma baga pe mine in aceeasi oala cu ei. Te-am orbit eu pe undeva si nu-mi aduc aminte??

In alta ordine de idei si pe mine ma deranjeaza luminile puternice ale unor suv-uri(avand in vedere ca au farurile la nivelul capului meu) si farurile unor logane insa nu intru pe forumuri sa ma apuc sa-i injur, asta apropo de civilizatia aia ce musteste in tine.

Editat de closchkutza, 17 august 2009 - 15:58.


#118
Cipsu

Cipsu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.032
  • Înscris: 06.05.2004

 cocolino26, on 17th August 2009, 16:23, said:

Graba asta cu care va dati la o parte din fata smecherilor nu are nici o legatura cu civilizatia, bunul simt si respectul fata de ceilalti participanti la trafic. E teama instinctiva fata de cel mai puternic, inradacinata adanc in subconstient din cauza mediului social in care traim si in care domina "legea junglei" sau legea celui mai puternic. Daca forta priveaza dreptul in viata de zi cu zi a romanului, atunci si pe sosea e la fel. Daca are masina de fite si are tupeu sa dea flash-uri inseamna ca e smecher, nu e bine sa-l supar, mai bine bag piciorul in frana si ma inghesui aici intre TIR-rile astea doua, pe banda asta hasurata, chiar daca nu mai scot capul de aici o jumatate de ora ca nu ma lasa nimeni... Administratorul drumului (CNADNR) zice ca pe banda aia nu se circula (vezi primul post din acest topic), dar nu conteaza, mai bine risc o sanctiune, ca ma inteleg eu cu politia, decat sa-l supar pe baiatul cu masina suparata, cu cruciulite multe in parbriz si lant gros de aur la gat, care face flash-uri de cand a iesit din Bucuresti de zici ca e discoteca ambulanta. Pana la urma cam despre asta e vorba, nu-i asa?

Si Melmel, o spun inca o data: nu intepenesc "ca magarul" pe mijlocul drumului, incurcand circulatia. Am enumerat conditiile in care prefer sa ignor flash-urile decat sa ma dau peste cap ca sa-i fac loc unui smecher. Daca in oricare din conditiile acestea tu te retragi pe dreapta inseamna ca ai probleme de personalitate, sau ca in mediul in care traiesti si lucrezi esti la baza piramidei sociale, caz in care un astfel de comportament devine natural. Si va rog, nu mai ridicati frica de smecheri la rang de virtute!

Iar ai pus boii inaintea carului... ce te face sa crezi ca ne repliem pe banda I "de frica" sau ca noi conducem cine stie ce "ligheane" incomparabile cu masinile "de fite" ale "smecheri lor"
Sincer sa fiu am senzatia ca si tu esti unul din cei prea "temperamentali" in trafic, chiar daca nu faci parte (sper) din rezervatia bizonilor.

Editat de Cipsu, 17 august 2009 - 15:44.


#119
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.148
  • Înscris: 23.02.2005
Un subiect pe care nu am intrat de ceva timp. Am scris ceva si vad ca s-a interpretat altfel.
Daca pe portiunea respectiva limita este de 100 eu asa voi merge si da, am pretentia de la cei care se misca mai incet decat mine sa ma lase sa trec. Daca sunt altii care merg mai rapid decat mine si eu ii voi lasa sa treaca. Nu inteleg incapatanarea unora de a nu se misca din banda ca ei circula cinstit si sigur sub viteza legala. Le doresc un tir care se grabeste pe langa si atunci cel putin or sa aiba de reflectat cand o sa treaca ala pe langa ei. Nu va bazati pe limitari caci nu toti le au.  Tinand traficul in spate nu faci decat sa creezi coloana, nervi si situatii potential periculoase. Chiar nu vad ce e asa de greu sa te dai un pic in dreapta pana trece masina din spate. Evident ca trebuie un echilibru si un compromis.

#120
melmel

melmel

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 624
  • Înscris: 30.09.2007
Cred ca n-ai inteles, vorbim despre doua lucruri diferite. Tu zici de flash-uitori, eu zic in general. N-am intalnit de prea multe ori in afara localitatii sa fiu flash-uit din spate daca n-am avut unde sa ma bag, iar cand s-a intamplat, am bagat o avarie scurta, am accelerat putin si la prima ocazie m-am dat la o parte. Si sa stii ca ma dau cu aceeasi repeziciune din drumul unei dacii ca si din cel al unui suv. De fapt, prefer sa las omul cu Dacia sa se duca, ca stiu ca nu franeaza la fel de repede ca mine.

Revenind, daca toata lumea iti spune sa te dai pe dreapta, tu de ce o tii pe a ta? Nu-ti cere nimeni sa te dai la o parte daca asta inseamna sa trantesti o frana, sa iesi pe acostament etc etc, dar daca tu ai 100, eu vin cu 130 din spate, tu nu vrei sa te bagi la loc pt ca ramai blocat intre camioane, da-mi o avarie, un semnal stanga, accelereaza putin, mai franez si eu, si astept sa poti sa te dai la o parte in siguranta. Se cheama compromis. Drumul nu iti apartine, nu imi apartine, d-aia trebuie facut.

Nu inteleg de ce te tot contrazici aici, sau nu ti-ai dat seama  ca in general lumea care posteaza pe aria asta nu prea se incadreaza in categoria bizoni descrisa de tine ( margele-n parbriz si toate cele ). Exista si astfel de specimene pe drumuri, dar spune-mi ce vrei sa demonstrezi cu asta?  Spuneai ca te gandestei la siguranta ta, pai nu cred asta. Daca te gandeai, poate nu te mai abitionai aiurea sa tii animalul in spatele tau, la 5 metrii de tine, care dupa cativa km de mers asa sigur se enerveaza, si poate se angajeaza intr-o depasire aiurea. Eventual accelereaza putin ca sa-i arati cat de idiot e. Dar ghici ce? o sa prefere sa se replieze peste tine decat sa faca un frontal. Repet, ajuta-ti participantii la trafic.

#121
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.814
  • Înscris: 30.01.2006

 cocolino26, on 17th August 2009, 12:47, said:

Asa e, Cips, ma incadrez bine in profilul tau: sunt egocentrist: ma gandesc la mine, la siguranta si confortul meu, nu al lui Gigi Pericol, si am o idee fixa: civilizatia! Cand o sa ma intorc din Europa si o sa-ti povestesc ca s-a urcat neamtul, austriacul sau elvetianul cu masina pe mine, ca m-a bronzat cu flash-uri din spate, ca m-a depasit pe dreapta, pe banda de urgenta atunci o sa incerc sa invat si eu tehnica compromisului care duce la convietuirea in armonie cu toate speciile de bizoni autohtoni.



Melmel, daca scrie ambulanta, politie sau pompieri pe tine si ai lumini si girofar iti jur ca sar in balarii ca sa-ti fac loc.

Cand te intorci din europa te asigur eu ca neamtul nu iti da blitz pentru ca nu este nevoie. Acolo ori o sa ai bun simt sa nu mergi pe banda 4, acolo unde "bizonii" merg cu viteze ametitoare, ori o sa mergi pe banda 4 (cu specificatia ca majhoritatea drumurilor in Germnaia au 2, 3 benzi) si o sa vezi "bizonul" la 2 cm de bara ta, desi tu ai aproape 200 km/h. Acolo Exista bun simt, acolo daca depasesti ceva nu sta nimeni in carca ta, si nimeni nu te flashuieste, dar daca mergi ca in RO pe banda de langa ax cu cat vrea muschiul tau, aia se vor pune la 2 mm de bara spate a ta si vor incremenii acolo pana te lasi pagubas, deci au si aia o doza de "nesimtire" in ei.

 terratec, on 17th August 2009, 15:00, said:

Frustrarile romanilor ies la iveala pe drumurile publice.
Civilizatia este doar pentru prosti, romanii sunt niste destepti care au descoperit masinile straine, viteza si flashurile.
Depasirea cu semnal stanga o fac doar prostii, cei destepti folosesc stroboscopul.
Cred ca am mai scris pe aici, stiu cazuri reale in care cel flashuit l-a prin la benzinarie pe nervos si l-a ciufulit tare.
Se pare ca este singura metoda pentru a civiliza maimutele cu carnet din Romania.
Cocolino26 are dreptate. Este normal sa ii pese de siguranta lui in primul rand si sa ii ignore pe frustratii vitezomani.

Civilizatia nu este doar pentru cei prosti, de cand am auzit de faza cu semnalizare stanga o tot incerc odata la 2, 3 saptamanim inainte o incercam mai des, dar dupa 1 km de mers in carca aluia la 10 cm si semnalizarea stanga pusa nu se intampla nimic, apoi cum dau primul flash in 99% din cazuri apare o schimbare de comportament, in 90% din cele 99% schimbarea este in bine, daca nu la primul la al doilea sio tot e bine.

@cocolino26 In conditia in care depasesti sau pe banda (semibanda) respectiva nu e loc nu cred ca te bate nimeni la cap, si daca totusi te bate la cap asta e, dar cand e loc si se poate, chiar si noaptea, iar cel din fata nu se da spre marginea drumuli atunci respectivul e un mare frustrat, nesimtit, sau altceva tot de rau. Si ce nu-mi place mie la tine absolut deloc, si sa stii ca te-as jignii crunt pentru asta, dar mi-e ca sigur imi iau un avertisment daca nu concediu, este faptul ca te iei de cei cu MAtizuri, sau alte masini ieftine, pana la urma care e problema ta, nu mai ai loc in casa de ferrariuri, sau de Rolls-uri? te dau banii afara din casa?? daca este asa foarte bine, sa dea domnul sa te bucuri de ei, dar cand iesi pe strada cu acel Benley, sau eu stiu ce Lamborginii mai ai tu, afla ca in ochii mei si al multor oameni cu bun simt esti egal cu ala cu Lastunul, nu o sa-ti dau tie voie mai mult decat lu ala cu Lastunul, si daca-ti dau voie sa nu crezi ca am facuto ca ai Mercedes sau Bugatty, ci pentru ca am putut sa o fac si am fost politicos cu un coleg de trafic. IAr aluia cu Matizul nu i-am dat voie ca mi-era mila de el, ci tot din acelasi conditii.

Si inca o chestie, cand esti pe strada si depasesti 200 de camioane si din spate vine unu mai tare, si observi ca in spatele tau s-a facut coloana, nu este obligatoriu prin lege, dar este obligatoriu prin bun simt sa te repliezi pe banda 1 si sa calci frana aia usor, sa lasi "bizonii" sa treaca, si sa treci la loc la depasiri. Sau ai putea sa o ciupesti si tu putin daca te tine sa incalci regulile alea stricte. Eu in 9 ani de cand am permisul (mai am putin si fac 9 ani), am condus aproape zi de zi, am facut o multime de km, de obicei am mers legal cu viteza, si pe langa mine au trecut milioane de bizoni si de "bizoni" (sper ca vedeti diferenta) cu viteze astronimic, dar nu mi-am luat mai mult de 10 flashuri in viatza, mereu m-am dat destul de repede, astfel incat sa nu incurc nici Bizonii nici "bizonii" Deci uite ca se poate, dar eu am reguli stricte la fel ca tine, doar ca sunt spre binele tuturor, si anume "sa nu faci altuia ceea ce nu vrei sa-ti faca altul tie" Desi parca spuneai ca nu te deranjeaza sa stai in spatele unuia cu 60 km/h, ok atunci trerbuie schimbata putin regula aia si anume "sa nu faci altuia ceea ce stii clar ca la 99,9% din populatie nu-i place" Pentru ca intr-un final vei gasii un "jmecher" caqre te va arunca in sant, dupa aia va oprii, va venii, sa te bata pana nu mai respiri si apoi se va p**a pe cadavrul aluia, sunt si d-astia sa stii, si acum chiar si de Lupul Alfa trebuie totusi sa te feresti, daca asta e problema ta, iar lupul alfa poate conduce chiar si un Matiz, in general soferii de masini mari nu sunt prea fortosi, dar aia cu masinile mici am vazut multi facuti asa, cat sa ma sperie.

Fratilor m-am oprit brusc dar ma dor tastele. Cam totul este un pamflet, insa urmarile pot fi adevarate. Si totusi gluma e gluma, dar eu cred ca o parte din ce am scris trebuie bagata la cap.

#122
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.291
  • Înscris: 05.06.2006
nu stiu cum ati vazut voi E85 dar eu care il fac de 10-15 ori pe  luna il vad asa. 95% dintre soferi se dau la o parte daca au posibilitatea.Chiar vorbeam zilele trecute despre asta cu un prieten din germania si i-am zis look!! si la noi au invatat sa fie oameni : se dau la o parte fara sa faci flash-uri (cei care dau uneori flash-uri abuzeaza de asta )

De la frustati oricum iti iei flash-uri chiar daca esti in imposibilitatea de a te da pe acostamentul consolidat . Mie cel putin asa mi se intampla. Chiar saptamana trecut mi-am luat 100 de flash-uri de la unul cu o Bora neagra de B , in timp ce DEPASEAM 2 camioane cu 120km/h iar contrasensul era LIBER
Dupa frustati , mizerii , incompetenti un sofer care ruleaza cu o viteza 100-110 km/h nu are ce cauta pe banda de circulatie nici macar ptr a depasi .....ca incurca `circulatia` :deadtongue:


P.S. Art. 35.(1) Participantii la trafic trebuie sa aiba un comportament care sa nu afecteze fluenta si siguranta circulatiei, sa nu puna In pericol viata sau integritatea corporala a persoanelor si sa nu aduca prejudicii proprietatii publice ori private.

Editat de cosmin_miu, 17 august 2009 - 18:36.


#123
kegpr

kegpr

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 341
  • Înscris: 22.07.2009
Eu nu pot merge legal pana la Movilita fara sa-mi iau din spate minim 3-4 admonestari tip flash. A, sigur ca daca TE VAD si DACA DRUMUL PERMITE ( adica : nu am TIR, dacie papuc anii 1950 , caruta , tractor , tigani pe marginea santului sau denivelari ) da, imediat pun semnal si fac loc civilizat. Dar in majoritatea cazurilor in care nu am vazut schumacherul venind din spate, mi-am luat flash-uri


Ratati problema, o reiau : multa lume crede ca drumul are 4 benzi, ceea ce NU este adevarat ; ca are 3 benzi sau 3 si jumatate, astea sunt aprecieri pe care nu le faci la "mica intelegere" , ca nu esti pe tarla, ci pe un drum public, unde erorile de aproximare se traduc in accidente cumplite. Asta trebuie inteles si propagat ( am postat si pe alt forum informatia asta ) . Toata lumea este de acord ca nu sunt 4 benzi full. Da, sunt de acord sa aplicam regulile de bun simt, insa sunt ele valabile pentru toata lumea ?


PS   Ca sa clarificam punctul de vedere din care postez : pe tronsonul asta rareori s-a intamplat sa fiu depasit si in din Voluntari pana la Movilita fac uneori si 20 min .

Editat de kegpr, 17 august 2009 - 21:14.


#124
saxx

saxx

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 517
  • Înscris: 24.11.2006

 cocolino26, on 17th August 2009, 12:47, said:

Asa e, Cips, ma incadrez bine in profilul tau: sunt egocentrist: ma gandesc la mine, la siguranta si confortul meu, nu al lui Gigi Pericol, si am o idee fixa: civilizatia! Cand o sa ma intorc din Europa si o sa-ti povestesc ca s-a urcat neamtul, austriacul sau elvetianul cu masina pe mine, ca m-a bronzat cu flash-uri din spate, ca m-a depasit pe dreapta, pe banda de urgenta atunci o sa incerc sa invat si eu tehnica compromisului care duce la convietuirea in armonie cu toate speciile de bizoni autohtoni.



Melmel, daca scrie ambulanta, politie sau pompieri pe tine si ai lumini si girofar iti jur ca sar in balarii ca sa-ti fac loc.

Daca tot zici ca esti/te-ai intors de prin Europa, poti sa zici cum ai procedat la Baustelle de 5-10 km ? Ai mers pe mijloc, ca doar era linie intrerupta, de teama ca gigi pericol sa nu te arunce in parapet, ca doar nu stiai cat de priceput e !? Daca ai mers pe banda 1 nu a trecut nici un Fritz Wild pe langa tine ? Ce-ai facut, ai inchis ochii sau te-ai uitat in oglinda din dreapta si ai incercat sa te apropii/calci si mai mult de linia galbena continua ?

#125
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.907
  • Înscris: 25.09.2007
se poate monta un proiector pe spate ?
ma gandesc ca atunci cand primesc flashuri nesimtite (ex e coloana si nu ai ce sa faci) sa aprind si eu un proiector pe spate

#126
GeorgeM

GeorgeM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.445
  • Înscris: 05.08.2006

 kegpr, on 17th August 2009, 22:13, said:

PS   Ca sa clarificam punctul de vedere din care postez : pe tronsonul asta rareori s-a intamplat sa fiu depasit si in din Voluntari pana la Movilita fac uneori si 20 min .
:thumbdown:  Cu ce masina? Mi se pare prea repede, pana la Urziceni 40 de minute inseamna un mers foarte tare, iar Movilita cred ca e dupa jumatatea drumului.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate