Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Muzica trance

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto
 Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...
 Eroare steering

Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...
 Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 

Drum periculos: Buzau - Urziceni - Bucuresti

- - - - -
  • Please log in to reply
160 replies to this topic

#145
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Si eu sunt din Bz, student la Bucuresti, si fac drumul destul de des, ca sofer sau rareori pasager. Cu multi prieteni am avut divergente, ca banda aia e banda normala, ca e banda de urgenta etc. Nu m-ar deranja nimic pe acel drum daca n-as da de vesnicii "lipiti pe banda 2".

Apropo de ritm sustinut, e mult 1h10' de la intersectia Obor din B. până la Petromu' de la intrarea in Bz? :P

#146
maverick_24

maverick_24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 11.07.2006
Cel mai mult ma enerveaza idiotii care nu stiu sa ia curbele pe E85, respectiv cei care merg pe banda 2 cu 120 km/h si, intr-o curba ce poate fi lejer luata si cu 130, franeza pana la 90 km/h sau bolovanii ( in traducere cei care stiu sa calce doar acceleratia neavand nimic in comun cu sofatul ) care te depasesc inainte cu cateva sute de metrii de o curba iar cand ajung acolo franeaza ( ca deja e compicat sa iei o curba ), tu, depasitul de acum cateva sec, in spatele lor, bolovanul refuza sa sa replieze pe banda 1 ( ca deh se face de kko..doar abia te-a depasit ), dupa care, la intrarea in linie dreapta, face ce stie cel mai bine ( de fapt singurul lucru pe care il stie ) : CALCA VIOLENT ACCELERATIA

Edited by maverick_24, 27 November 2009 - 10:31.


#147
CataPro

CataPro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,855
  • Înscris: 09.04.2005
da,in curba se accelereaza pe la 130, darpe autostrada.


Eu unul am acum patru copii si consider ca parerea mea are greutate, soseaua nefiind nici circuit de Formula 1, nici drum in curtea unei firme de TIR-uri. Am citit ca s-a marit nr. de victime in ultimu' an, sunt 5 morti pe zi (locul II in Europa), si asta m-a determinat sa scriu din nou pe topic (unul din minim trei topicuri). Au fost vreo 7 morti (Dumnezeu sa ii ierte!) pe intregul E85 in ultima saptamana.

Cumzicea cineva, noi ar trebui sa avem macar dorinta sa circulam mai in siguranta, si autoritatile ar trebui sa ajute sa se materializeze aceasta dorinta. E fals ca ar ajuta la ceva nebunia asta, pe drumul pe care merg zilnic cu Zafira mea (built in 2001) (Jucu - Cluj) s-a pus covor asfaltic si e nebunie, ca nu sunt marcaje, a fost drum cu 1 banda + acostament consolidat. Si e ceata si mazga. Faza e ca aici soferii sunt civilizati - de obicei, ma dau laoparte din respect (mai sunt si exceptii... ). Pe E85 e rromie balcanica. Am zis ca e fals ca ar ajuta la ceva, fiindca oboseala care o dobandesti pe drumurile astea cu acostament consolidat isi cere pretul pe drumurile pe care vrei sa te relaxezi (Autostrada, etc), ca zicea cineva ca si pe acolo sunt accidente. Idei de-astea deviante fac ca sa se intarzie reabilitarea din faza de proiect al acestor drumuri. Chiar daca si Grecia are asa ceva. Grecia are o mie de insule, soare si nu sunt pe locu 2 la victime din accidente.

Edited by CataPro, 23 November 2016 - 11:57.


#148
CataPro

CataPro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,855
  • Înscris: 09.04.2005
Punctual, ce pericole imi vin in minte in legatura cu circulatul pe banda de pe acostament
- e obositor - nu toata lumea face curse regulate SI in graba. Daca nu e relaxant, atunci inseamna ca e riscant (greutatea masinii fiind mai mare de o tona.... just like my wife. Kidding.).
- incepatorii nu pot conduce in siguranta
- se produc si triplari
- lasandu-se asa drumul, se va conduce din ce in ce mai repede/periculos (nu se mai respecta nici o regula, gen mers cu 80 in localitati). Foarte inconfortabil daca vrei sa conduci normal, decent.
- imposibil de aplicat cand nu e vizibilitate (curbe etc., sau noaptea, sau in preajma iernii)
- nu se mai tine seama de marcajul din mijlocul drumului, adica se calca si cand e continuu = depasire nepermisa (gen: in curbe). Fantastic de periculos daca apare ceva neprevazut.
- in legatura cu cauciucurile, acestea se tocesc accentuat la condusul heirupist (curbe + dealuri + acceleratie... ), si am luat si un cui cand m-am tras prea pe dreapta, si distrus cauciucul.

Edited by CataPro, 23 November 2016 - 13:07.


#149
Olteanul_sfios

Olteanul_sfios

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,516
  • Înscris: 22.08.2012
Te certi singur pe un topic din 2008-2009. Posted Image

#150
CataPro

CataPro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,855
  • Înscris: 09.04.2005
mersi, stiu, ca doar eu l-am creat.

problema e de actualitate si am preferat sa continui pe topicul meu.

#151
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016
@CataPro-ai dreptate, e foarte obositor condusul pe acest drum cu acel "acostament consolidat" idiot! Cine a creat tampenia asta  e responsabil moral de acest  numar mare de accidente.(mi se pare ca Basescu cand era ministru a latit drumul doar cu jumatate de banda).
E adevarat, la prima  vedere, strict  matematic, ai zice ca nu poate sa fie nimic rau daca mai ai niste spatiu in  plus, dar problema vine din faptul ca soferii sunt tentati sa se comporte ca  pe drum cu 2 benzi , desi n-are 2 benzi, si de-aici cred ca vin problemele.  Penru ca ti se  poate da impresia ca incap 2 masini pe banda+acostamentul consolidat, si cand  mai vin 2 si pe celalat sens, la fel...e nasol.
E un  numar socant de mare de accidente grave si de morti pe acest "drum al  mortii" romanesc.
Ai zis de 5 morti  pe zi, cred ca era vorba totusi de saptamana.

Edited by epetroiu, 23 November 2016 - 15:44.


#152
CataPro

CataPro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,855
  • Înscris: 09.04.2005
http://www.digi24.ro...-rutiere-616263 (videoclip dintr-o stire digi24 din 20.11.2016)

chiar sunt cinci morti pe zi in RO!

completare, ca sa evit un schimb de reply-uri: da, stiu, aprox. 1/2 sunt in localitati si sunt pietoni sau biciclisti, dar aia e alta problema.

sanatate!

Edited by CataPro, 23 November 2016 - 16:00.


#153
Olteanul_sfios

Olteanul_sfios

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,516
  • Înscris: 22.08.2012

 CataPro, on 23 noiembrie 2016 - 15:18, said:

mersi, stiu, ca doar eu l-am creat.

problema e de actualitate si am preferat sa continui pe topicul meu.

Misto asta cu topicul...tau. Posted Image

Daca aveai permis, faceam trimitere la Codul Rutier, fragmentul cu banda de urgenta - la ce foloseste si in ce ocazii si conditii. Dar pe topicul tau nu indraznesc.

#154
CataPro

CataPro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,855
  • Înscris: 09.04.2005
chiar daca eu l-am initiat, mai sunt vreo doua pe tema asta, si nu conteaza cine l-a initiat, ci oamenii sinceri care au scris.
Am permis de 16 ani, vreo 200 mii de km si multe de invatat. As recomanda sa citesti topicul si sa nu repeti chestii.

Doar pt. tine:
Aia nu e banda de urgenta, ci acostament consolidat (si are 2.5 m, ca nota diversa).
Din lege reiese clar ca nu se circula pe el (evident, ca e acostament). S-a postat pe thread din lege.

Edited by CataPro, 24 November 2016 - 15:39.


#155
CataPro

CataPro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,855
  • Înscris: 09.04.2005
ok, hai sa ne batem in videoclipuri Posted Image  (a trecut era scrisului Posted Image )... nu ma refer la carnagii.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_1c7zyxJynw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

e preponderent din Cluj dar e "the thing"

Edited by CataPro, 24 November 2016 - 15:59.


#156
Olteanul_sfios

Olteanul_sfios

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,516
  • Înscris: 22.08.2012
Lasa, sper ca ai inteles ce spun. Daca stii ca nu ai voie pe ea, ce tot ii critici pe aia care merg corect? Sau tu lansezi discutia si tot tu te contrazici? Am plecat, scuze ca am intrat pe topicul tau.

#157
CataPro

CataPro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,855
  • Înscris: 09.04.2005
Bine, daca tot lansezi chestii neinteligibile, si ii dai ca "e topicul tau", si lansezi chestii si apoi pleci, imagineaza-ti ca esti banat de mine pe topicu' meu. Cu alte cuvinte, esti scuzat, drum bun si frumos.

#158
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,869
  • Înscris: 26.02.2010
Ce e de făcut cu circulatul pe acostament? Politia spune nu, conform legii, șoferii pe forum se jura ca sunt corecți, dar în realitate e haos total. Anul acesta am renunțat sa mai merg pe acest tronson de drum din cauza neghiobiei șoferilor și sicanelor în trafic sa te dai la o parte din fata lor.

#159
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,810
  • Înscris: 15.06.2007

 maverick_24, on 27 noiembrie 2009 - 10:30, said:

Cel mai mult ma enerveaza idiotii care nu stiu sa ia curbele pe E85, respectiv cei care merg pe banda 2 cu 120 km/h si, intr-o curba ce poate fi lejer luata si cu 130, franeza pana la 90 km/h sau bolovanii ( in traducere cei care stiu sa calce doar acceleratia neavand nimic in comun cu sofatul ) care te depasesc inainte cu cateva sute de metrii de o curba iar cand ajung acolo franeaza ( ca deja e compicat sa iei o curba ), tu, depasitul de acum cateva sec, in spatele lor, bolovanul refuza sa sa replieze pe banda 1 ( ca deh se face de kko..doar abia te-a depasit ), dupa care, la intrarea in linie dreapta, face ce stie cel mai bine ( de fapt singurul lucru pe care il stie ) : CALCA VIOLENT ACCELERATIA
Da mai, toti sunt niste idioti, in afar' de tine. Eu sunt mai smecher, nici nu franez, dar o las in frana de motor din timp, ca sa nu ma fac de rusine...

 Olteanul_sfios, on 23 noiembrie 2016 - 15:01, said:

Te certi singur pe un topic din 2008-2009. Posted Image
Probabil ca dupa 4-5 ani topicurile si postarile ar trebui sterse complet,  ce dracu.

 Olteanul_sfios, on 23 noiembrie 2016 - 15:01, said:

Te certi singur pe un topic din 2008-2009. Posted Image
Probabil ca dupa 4-5 ani topicurile si postarile ar trebui sterse complet,  ce dracu.

#160
CataPro

CataPro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,855
  • Înscris: 09.04.2005
am vazut citit la stiri ca s-aajuns sa se circule cu aproape 200Km/h prin localitate pe-acolo... asta doar in cateva ore, cat a stat politia. pai nici pe autostrada nu gaseau asa ceva, probabil. Nu se fac accidente in localitati pt. ca oamenii se ascund ca potarnichile.
Pe-aici n-am vazut asa ceva pe Cluj-Dej.

Edited by CataPro, 28 November 2016 - 17:32.


#161
Robiacs

Robiacs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,923
  • Înscris: 18.10.2010
Eu merg pe E85 Bucuresti-Buzau, fac cam 2 drumuri dus-intors la 2 saptamani, deci cam 800km pe luna. Recunosc, este un drum destul de obositor, mai ales ca eu sunt incepator. Desi merg inafara localitatii cu 110-120km/h, tot nu este de ajuns, daca nu merg pe acostament, primesc flashuri si sicanari ca de ce nu ma dau, practic nu prea am de ales. Sa nu mai spun ca si din sens opus te obliga ceilalti sa mergi pe acostament din cauza depasirilor de-an pulea. Si n-ar fi asta neaparat o problema, daca ar fi acostamentul ala uniform ( sunt portiuni in care este mult mai ingust ) si ar fi asfaltul bun, nu extrem de denivelat, n-ar fi asa de obositor drumul.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate