Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Muzica trance

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto
 Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...
 Eroare steering

Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...
 Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 

Drum periculos: Buzau - Urziceni - Bucuresti

- - - - -
  • Please log in to reply
160 replies to this topic

#145
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006
Si eu sunt din Bz, student la Bucuresti, si fac drumul destul de des, ca sofer sau rareori pasager. Cu multi prieteni am avut divergente, ca banda aia e banda normala, ca e banda de urgenta etc. Nu m-ar deranja nimic pe acel drum daca n-as da de vesnicii "lipiti pe banda 2".

Apropo de ritm sustinut, e mult 1h10' de la intersectia Obor din B. până la Petromu' de la intrarea in Bz? :P

#146
maverick_24

maverick_24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 11.07.2006
Cel mai mult ma enerveaza idiotii care nu stiu sa ia curbele pe E85, respectiv cei care merg pe banda 2 cu 120 km/h si, intr-o curba ce poate fi lejer luata si cu 130, franeza pana la 90 km/h sau bolovanii ( in traducere cei care stiu sa calce doar acceleratia neavand nimic in comun cu sofatul ) care te depasesc inainte cu cateva sute de metrii de o curba iar cand ajung acolo franeaza ( ca deja e compicat sa iei o curba ), tu, depasitul de acum cateva sec, in spatele lor, bolovanul refuza sa sa replieze pe banda 1 ( ca deh se face de kko..doar abia te-a depasit ), dupa care, la intrarea in linie dreapta, face ce stie cel mai bine ( de fapt singurul lucru pe care il stie ) : CALCA VIOLENT ACCELERATIA