Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...
 Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa
 [email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...
 Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 

Drum periculos: Buzau - Urziceni - Bucuresti

- - - - -
  • Please log in to reply
160 replies to this topic

#1
CataPro

CataPro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,852
  • Înscris: 09.04.2005
Am observat mai multe informatii raspandite despre acest drum a.k.a. (segment de) e85 si benzile sale. Pe cat e de bun/neted asfaltul, pe atat e de evitat ruta asta, cel putin pentru mine, din cauza ambiguitatii de pe ea. Pericolul principal este agatarea unul de altul din cauza ingustimii benzii laterale, la 100 km/h, sau chiar peste 200km/h viteza cumulata.
Deoarece nu sunt singurul, si mai avem si altele de facut, public punctul de vedere al administratorului drumului, COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA S.A. trimis mie dupa cel putin o sesizare...

La solicitarea dumneavoastra transmisa prin e-maill, va comunicam urmatoarele:
Dupa executia drumului, interdictia circulatiei pe acostamentul consolidat (banda de stationare de urgenta), a fost semnalizata atat prin indicatoare rutiere cat si cu marcaj de interzicere pe asfalt. Periodic indicatoarele au fost distruse sau sustrase, iar marcajul deteriorat datorita trecerilor peste el. Oricum semnificatia semnalizarii nu este respectata, iar administratorul drumului nu poate aplica sanctiuni.
In tarile europene, unde se intalnesc situatii similare, nu se semnalizeaza pe teren o astfel de interdictie, ea este stipulata prin legea circulatiei.
In mod normal,  fiind o reglementare de desfasurare a circulatiei, aceasta trebuie facuta cunoscuta printr-un act normativ,  privind circulatia de drumurile publice.
In acest sens,  prevederile art. 74 (alin3) din O.U.G. nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice  stipuleaza "Se interzice circulatia, oprirea sau stationarea autovehiculelor pe banda de urgenta, cu exceptia cazurilor justificate, precum si a autovehiculelor cu regim de circulatie prioritar", dar se refera doar la autostrazi, ea trebuind extinsa, de catre Politia Rutiera si pentru celelalte drumuri, mai ale ca  pentru  nerespectarea prevederilor acestui aliniat sunt prevazute si sanctiuni in lege.

                                                                                          Bucuresti                2008

DIRECTOR GENERAL,
Ing CRISTIAN DUICA



Pareri?
Parerea mea este ca trebuia legalizata mai repede problema, ca apoi Politia Rutiera sa treaca la sanctionari.

Edited by CataPro, 19 May 2008 - 14:40.


#2
JJOne

JJOne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 22.08.2006
Drumul asta de 1,5 benzi nu e doar pana la Buzau, se continua pana in Iasi. Intotdeauna am facut mai putin pe Bucuresti-Iasi decat pe Bucuresti-Cluj, distantele fiind similare. Nu e o solutie prea buna, insa se poate merge rapid.
Cum au rezolvat altii problema acolo unde au avut loc doar de 3 benzi: au marcat alternativ doua benzi pe un sens si o banda pe celalalt, apoi invers, schimbandu-se la fiecare 2-3 km pentru a permite depasirile. Solutia asta ar fi mai putin ambigua, insa ar fi viabila doar cu niste marcaje care sa nu poata fi sterse si cu respectarea legii de catre conducatorii auto.

#3
CataPro

CataPro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,852
  • Înscris: 09.04.2005
o alta solutie ar fi linia CONTINUA (intre banda de stationare de urgenta si banda normala) in loc de linia cu substrat (cu segmentele intrerupte mai lungi/scurte (???) ) din geometria euclidiana primara. In curand voi afla si parerea Politiei Rutiere, carora le voi trimite si citatul primit.

Edited by CataPro, 19 May 2008 - 14:53.


#4
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
am facut drumul asta de mii de ori pana acum si am vazut si tiruri si cisterne incapand cu succes pe banda I, daca vroiau...
n-am avut niciodata probleme, etc...

nu stiu de ce vi se pare asa de special, nu stiu de ce vi se pare ingusta banda I, etc...
acum depinde si de cat de balalau esti daca nu cunosti drumul

eu n-am vazut pe nimeni agatzandu-se la 25/50/100 sau 200 la ora ci am vazut nebuni la 200+ iesind in decor sau impact frontal..

astept si parerea lui cosmin_miu. el e din bz si cuunoaste bine drumul

Edited by spare-me, 19 May 2008 - 15:05.


#5
T_o_r_q_u_e

T_o_r_q_u_e

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 13.03.2008
In ultima luna am facut drumul asta de 3 ori dus-intors si nu mi s-a parut sa prezinte niciun risc folosirea benzii de urgenta,din contra,chiar folositoare si chiar nu am observat nici cel mai mic incident cauzat de circulatia pe ambele benzi.E chiar un lucru bun din punct de vedere al fluidizarii traficului.

Niciodata nu am facut mai mult de 3h30min pana la Bacau,in conditiile in care nu am depasit 120 km/h decat foarte,foarte rar.

Personal, nu-ti impartasesc opinia legata de acest traseu...!

Edited by T_o_r_q_u_e, 19 May 2008 - 15:08.


#6
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
care banda de urgenta ?!
nu sunt 2 benzi ? unde e prevazuta prima banda ca fiind banda de urgenta ?! :w00t:

#7
T_o_r_q_u_e

T_o_r_q_u_e

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 13.03.2008
In primul post al initiatorului topic-ului,in raspunsul primit de la CNADR,prima banda este denumita banda de stationare de urgenta...

Ma rog,eu unul,cu riscul de a ma repeta,nu consider de bun augur eventuala interzicere a circulatiei pe banda respectiva,asa cum se tot zbate sa obtina TheTopicStarter...Dar,na,cand nu ai ce face,iti gasesti... :P

#8
melcu79

melcu79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 22.03.2006

View Postspare-me, on May 19 2008, 15:13, said:

care banda de urgenta ?!
nu sunt 2 benzi ? unde e prevazuta prima banda ca fiind banda de urgenta ?! :w00t:


Aia prima pe care incape doar un turism.
Exista marcaje orizontale (dar sunt sterse de trafic) care indica acest fapt (cele verticale au disparut).

Mie cu adevarat periculos mi se pare Ploiesti-Buzau (o banda pe sens si circulatie la greu).

#9
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
pe mine nu ma intereseaza ce spune comisia lu; peste...
ca doar nu i-oi intreba dinainte pe orice drum as vrea sa o iau
pe mine ma intereseaza cum e semnalizat sectorul de drum respectiv..
si in afara de autostrada eu n-am auzit de banda de urgenta la un  drum national...european, etc...cel putin la ala nu

#10
T_o_r_q_u_e

T_o_r_q_u_e

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 13.03.2008

View Postspare-me, on May 19 2008, 16:18, said:

si in afara de autostrada eu n-am auzit de banda de urgenta la un  drum national...european, etc...cel putin la ala nu

Mi-ai luat cuvintele din...tastatura cu fraza asta!  :P

Intr-adevar,si mie mi se pare fortata ideea unei benzi de urgenta pe un sector de drum cu o singura banda pe sens...

#11
melcu79

melcu79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 22.03.2006
Au facut-o asa pentru ca au fost nesimtiti (CNADN-ul) si din economie nu le-au iesit 2 benzi pe sens asa ca au facut una mai mare si una mica (de urgenta!!!!). :ciocan:

#12
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,172
  • Înscris: 02.04.2007
Imaginati-va urmatorul scenariu: trafic intens in ambele sensuri si interdictie de a circula pe "banda de urgenta". Prindeti in fata un camion de 100 de ani care se taraie in afara localitatilor cu 70 km/h si nu aveti cum depasi (trafic intens din sens opus!). Deci va tineti dupa camion pana ce acesta gaseste o parcare in care sa traga pentru a face loc celor din spate iar parcarile sunt mai rare decat localitatile de pe traseul respectiv. Dar nu-i nimic, ne consoleaza gandul ca avem o (potentiala) banda in plus fix langa noi insa nu avem voie sa o folosim.

#13
CataPro

CataPro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,852
  • Înscris: 09.04.2005
un camion oricum nu incape pe banda aceea ingusta, asa ca tot trebuie sa iesi pe contrasens.
Inca ceva: indicator exista, vertical, in privinta semnalizarii benzii, cel putin pe sensul inspre Bucuresti, banda fiind desemnata  (sper sa nu ma insel): "banda de stationare de urgenta"; iar marcajele de tip <-//// (sageata si dungi paralele) exista, vizibile, pe banda aceasta ingusta.
Chiar daca se circula pe banda de stationare, asta nu se face in conditii de siguranta... pe langa ingustime, banda mai are si denivelari; de fapt este "acostament", adica partea de drum dintre banda de circulare si camp. Evident, nu vreau sa fiu nesimtit, exista exceptii de gentleman in care faci loc; insa ce e acolo e bataie de joc, si n-am vazut nici un politai ca sa-l iau la "tocat".

Edited by CataPro, 19 May 2008 - 16:04.


#14
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005

View PostCataPro, on May 19 2008, 16:00, said:

un camion oricum nu incape pe banda aceea ingusta, asa ca tot trebuie sa iesi pe contrasens.
Inca ceva: indicator exista, vertical, in privinta semnalizarii benzii, cel putin pe sensul inspre Bucuresti, si banda e marcata asa (sper sa nu ma insel): "banda de stationare de urgenta"; iar marcajele de tip <-//// (sageata si dungi paralele) exista, vizibile, pe banda aceasta ingusta.
Chiar daca se circula pe banda de stationare, asta nu se face in conditii de siguranta... pe langa ingustime, banda mai are si denivelari; de fapt este "acostament", adica partea de drum dintre banda de circulare si camp.

fugi d-aci ca n-ai nicio treaba cu drumul ala !
1) incape lejer un camion/tir/cisterna etc, daca acesta vrea sa circule pe ea (in localitati sunt copii/animale pe margine si atunci prefera sa nu se apropie f. mult)
2) banda are denivelari pe alocuri ca orice alt drum din romania. nu e deloc acostament (chiar nu stii ce-i ala) ?!

3) explica-ne ce te freaca asa tare grija si cat de des mergi pe acolo?

#15
CataPro

CataPro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,852
  • Înscris: 09.04.2005
invata sa discuti calm si calculat si apoi te voi baga in seama

#16
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,172
  • Înscris: 02.04.2007

View PostCataPro, on May 19 2008, 16:00, said:

un camion oricum nu incape pe banda aceea ingusta, asa ca tot trebuie sa iesi pe contrasens.
Inca ceva: indicator exista, vertical, in privinta semnalizarii benzii, cel putin pe sensul inspre Bucuresti, banda fiind desemnata  (sper sa nu ma insel): "banda de stationare de urgenta"; iar marcajele de tip <-//// (sageata si dungi paralele) exista, vizibile, pe banda aceasta ingusta.
Chiar daca se circula pe banda de stationare, asta nu se face in conditii de siguranta... pe langa ingustime, banda mai are si denivelari; de fapt este "acostament", adica partea de drum dintre banda de circulare si camp. Evident, nu vreau sa fiu nesimtit, exista exceptii de gentleman in care faci loc; insa ce e acolo e bataie de joc, si n-am vazut nici un politai ca sa-l iau la "tocat".

Camioanele nu prea au loc pe portiunea dintre Bucuresti si Urziceni. De la Buzau, cu putina bunavointa, e loc destul. Iar la depasirea unui camion, daca s-ar circula pe "banda de urgenta" si depasirea s-ar face pe banda (I?) intreaga, nu ar fi niciun pericol. Ca fapt divers, eu circul numai pe banda de urgenta si ma misc pe cealalta doar cand am de depasit. Calitatea benzii de urgenta e aceeasi ca a restului drumului. O singura portiune are niste denivelari foarte aproape de marginea din dreapta (nu mai stiu intre ce localitati).

#17
CataPro

CataPro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,852
  • Înscris: 09.04.2005
Problema trebuie sa se puna asa, cel putin de Politie: nu toata lumea e as al volanului, nu toata lumea vrea sa isi riste pielea sau sa circule cu ochii cat cepele.

Ceea ce mareste ambiguitatea e ca banda aceea devine din cand in cand banda normala de circulare (latime normala, cu linie intrerupta normala).

Oricum nu ma astept la mult suport, avand in vedere cati circula pe dreapta. Ba chiar cineva statea in fundul meu, cu drumul liber, ca sa ma chircesc pe banda in discutie cand trebuia sa depaseasca... am scos mana pe geam sa il invat pe unde s-o ia

Edited by CataPro, 19 May 2008 - 16:22.


#18
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
si adica aia care circula pe dreapta 'e' prosti ? sau ce ?
unde-ai vazut tu de la bucuresti pana la buzau ma linie continua intre banda 1 si banda 2 ? in afara de curbe stranse probabil...?

da' cu linie intrerupta anormala ? unde-ai vazut ?

tu esti din aia de merg lipiti pe banda a 2-a ca n-au loc pe banda 1 ? :death: si multi sunt ca tine din pacate !

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate