Serviciul (de kkt) MY VODAFONE
Last Updated: Apr 24 2008 09:38, Started by
C.F.S.
, Apr 24 2008 09:38
·
0
#1
Posted 24 April 2008 - 09:38
Iaca vreau sa intru pe my vodafone sa vad cat am de plata la mobile.
Iaca nu pot. Iaca apelez serviciul *121#. Iaca nu merge: Va rugam accesati www.vodafone.ro/myaccount bla bla Iaca ce serviciu de kkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Poate nu as fi atat de suparat, dar pe langa faptul ca nu pot sa accesez serviciul mai primesc si un mesaj de eroare NESIMTIT ORDINAR din partea acestor specimene josnice. Campul de completare al user-name-ului e inactiv (nu se poate completa in el...) si ce mesaj de eroare primesc de la leprele astea... Username is null! You think you are too smart? Si bineinteles ca la *222 o pipita incearca sa imi explice cum stau lucrurile cu tehnologia. "Ati incercat sa dati refresh la pagina? AAAA s-ar putea sa fie niste probleme..." In cazul asta, oare de ce nu anunta clientii: serviciul nu functioneaza de pe 20 aprilie 2008 pana pe 1 mai 2020. :finger: vodafonule, abia astept sa gasesc motivul sa va reziliez ambele abonamente! :cursing: Attached FilesEdited by C.F.S., 24 April 2008 - 09:40. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users