Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania
 AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului
 Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche

recomandare placa captura video
 Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

datasheet crawling
 

Service-ul sau inlocuirea telefoanelor in garantie

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
alexis27

alexis27

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,318
  • Înscris: 17.04.2008
Buna seara!

E mai simplu pentru mine sa fac asa, deci voi posta aici aproximativ ce am transmis si pe e-mail Protectiei Consumatorilor si companiei Motorola Romania SRL. Astept opinii, pareri... sint inca pachet de nervi, deci o sa stau pe aici ceva vreme :)

Am achizitionat, pe data de 14 aprilie, in jurul orei 14, un telefon mobil Motorola W230 de la o reprezentanta Vodafone. Produsul a fost considerat a fi in stare perfecta de functionare, dupa ce s-a testat doar daca acesta se deschide si display-ul sau este functional (test standard, de altfel, in toate magazinele). Tot pe 14 aprilie, seara, cind bateria s-a consumat, am pus la incarcat acel telefon, in dorinta de a-i formata, de asemenea, acumulatorul. Telefonul a refuzat sa se incarce, atit prin varianta de incarcare USB - incarcator de retea, cit si prin varianta USB - computer, incercata dupa ce prima a esuat, desi a recunoscut prezenta cablului USB (a facut acel sunet caracteristic la conectarea cablului, apoi a afisat pe display "cannot charge" sau ceva de genul).
Pe data de 15 aprilie, la ora 9 dimineata, am dus telefonul, in cutia sa si insotit de acte si accesorii, la reprezentanta Vodafone de unde aparatul a fost achizitionat. Am cerut inlocuirea produsului. Mi s-a oferit, insa, urmatorul raspuns: "Da, intr-adevar, nu functioneaza incarcarea, dar nu putem sa inlocuim produsul, ci trebuie sa il trimitem in service. Daca ar fi fost achizitionat la abonament si nu «la liber», vi-l inlocuiam". In ciuda insistentelor mele (am cerut in repetate rinduri inlocuirea produsului, dat fiind ca defectul era din fabricatie si nu era cauzat de mine, plus ca existau produse identice pe stoc si plus ca defectul fusese constatat in termen de nici o zi de la achizitionarea produsului), telefonul a fost trimis in service. Vineri, 18 aprilie, acest telefon ar fi urmat sa fie facut cadou unei cunostinte apropiate, de ziua sa. Desigur, telefonul nu se va intoarce din service decat abia saptamana viitoare, deci am facut o achizitie inutila si va trebui sa achizitionez un alt telefon identic! Mai mult, pe fisa de reparatie emisa de magazinul Vodafone respectiv se precizeaza, la punctul 2, ca "in cazul acceptarii efectuarii reparatiei, voi plati contravaloarea reparatiei si taxele de transport" si ca "pentru telefoanele in afara garantiei se vor aplica aceleasi prevederi stipulate la punctul 2". De service-ul telefoanelor comercializate de Vodafone se ocupa compania WSC Europa SA Bucuresti. Telefonul a ajuns in service miercuri dupa-amiaza, in jurul orei 17. Se afla la "tehnic" de atunci, tot acolo se afla si astazi, deci maine (vineri) sigur nu ajunge inapoi la mine. Cei de la WSC Europa m-au intrebat, astazi, de cat timp am achizitionat mobilul in cauza, apoi m-au intrebat de ce nu l-am dus la Vodafone pentru inlocuire, in loc sa il trimit la service. Le-am explicat ca aceasta a fost decizia celor de la Vodafone (singura optiune posibila, in opinia salariatului Vodafone), iar ei mi-au explicat ca produsul putea fi inlocuit, dat fiind defectul sau si momentul descoperirii defectului. Cei de la Vodafone au spus ca - desi WSC Europa au fost de acord sa puna la punct o procedura intre cele doua parti astfel incit reprezentanta Vodafone sa imi ofere un alt mobil identic dar in stare perfecta de functionare, in locul celui plecat in service - optiunea inlocuirii produsului iese din discutie "pentru ca legea nu ii obliga sa faca asta".
In concluzie, in urma celor intimplate si dupa nenumarate apeluri telefonice catre WSC Europa si reprezentantii magazinului Vodafone in cauza, eu va trebui sa achizitionez un alt telefon mobil (identic!) pe care sa i-l ofer cadou persoanei respective si ma aleg (saptamana viitoare sau cine stie cind) cu un telefon care a ajuns in service "din prima". Intrebarile mele sint simple: 1 - este corect modul in care s-a procedat? 2 - era optionala schimbarea telefonului sau era obligatorie? 3 - cum este posibil sa ti se ceara bani pentru reparatia unui produs in garantie, daca defectul e din fabricatie si singura ta vina, in calitate de client, este ca nu ai cerut vinzatorului sa testeze orice "chichita" a produsului? In mod sigur Vodafone nu ma va mai avea drept client vreodata...

#2
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,794
  • Înscris: 06.09.2004
in primul rand, bateria telefonului era descarcata complet? am avut si eu motorola, iar cand bateria era descarcata total (adica telefonul nu mai pornea), primeam acelasi mesaj (cannot charge) primul sfert de ora dupa ce il puneam la incarcat. daca il lasam in pace, dupa 10-15 min incepea sa se incarce normal. la restul intrebarilor nu stiu exact ce sa zic, s-ar putea sa nu ai ce sa le faci - atata timp cat in contractul de garantie nu scrie clar ca telefonul se inlocuieste daca se defecteaza in primele x ore de la vanzare.
pe de alta parte, am avut si eu niste meciuri cu service-ul vodafone si pot sa confirm ca este execrabil. de cand a fost externalizat cel putin, a ajuns sub orice critica.

#3
alexis27

alexis27

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,318
  • Înscris: 17.04.2008

View Postborn2lose, on Apr 18 2008, 01:12, said:

in primul rand, bateria telefonului era descarcata complet? am avut si eu motorola, iar cand bateria era descarcata total (adica telefonul nu mai pornea), primeam acelasi mesaj (cannot charge) primul sfert de ora dupa ce il puneam la incarcat. daca il lasam in pace, dupa 10-15 min incepea sa se incarce normal. la restul intrebarilor nu stiu exact ce sa zic, s-ar putea sa nu ai ce sa le faci - atata timp cat in contractul de garantie nu scrie clar ca telefonul se inlocuieste daca se defecteaza in primele x ore de la vanzare.
pe de alta parte, am avut si eu niste meciuri cu service-ul vodafone si pot sa confirm ca este execrabil. de cand a fost externalizat cel putin, a ajuns sub orice critica.

Telefonul inca mai pornea, deci bateria nu era descarcata complet. Am avut o noua repriza a meciului cu cei de la Vodafone, am aflat ca pana la urma telefonul va fi nu reparat de service (asta dupa ce a stat la service`ul lor 3 zile), ci inlocuit, insa nu de reprezentanta care l-a vindut catre mine, ci de "depozitul Vodafone". Adica probabil saptamana viitoare primesc un alt mobil in loc. (Poate ala merge:)) )Le-am aratat ce zice legea (cf careia un produs defectat in primele 2 luni se inlocuieste sau se trimite in service, in functie de optiunea clientului), dar au zis ca "ei sint Vodafone, nu se complica cu chestii d`astea". Adica la ei legea nu conteaza. F frumos din partea lor, or sa aiba multi clienti fideli, in stilul asta...

#4
djuju

djuju

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 21.06.2006
Si eu am o problema cu Vodafone-WSC Europa (am scris despre asta intr-un alt topic) dar curios este faptul ca tu ii prezinti intr-o lumina frumoasa pe "specialistii de la WSC". Din punctul meu de vedere ambele firme sunt neserioase.

Btw: am un amic care a lucrat pt Vodafone (fost Conex) timp de 7 ani. A plecat scarbit de cand au venit englezii. In loc sa aduca cu ei bunele obiceiuri europene fata de consumatori, se comporta ca si cum am fi bastinasii unei colonii britanice.

Oricum problema ta se termina cu happy end - vei avea un telefon nou.

#5
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View Postdjuju, on Apr 19 2008, 20:11, said:

Oricum problema ta se termina cu happy end - vei avea un telefon nou.

Din pacate prea tarziu pentru ce ii trebuia lui.

#6
alexis27

alexis27

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,318
  • Înscris: 17.04.2008

View PostAlexIP, on Apr 20 2008, 11:49, said:

Din pacate prea tarziu pentru ce ii trebuia lui.


Cumparat deja alt telefon identic, facut cadou la timp, mers ok, nu m-am facut de rahat. "Specialistii" de la WSC mi-au tinut telefonul in service 4 zile, dupa aia l-au trimis la depozitul Vodafone, spunind ca voi primi un telefon nou de la depozitul Vodafone, pt ca pe ala nu au reusit sa il repare. Ieri ma suna cei de la depozitul Vodafone: "Buna ziua, nu va suparati ca va intrebam... incarcatorul pe care l-ati trimis in cutie cu mobilul e incarcatorul pe care l-ati primit de la magazinul Vodafone de unde ati luat acest mobil?" / "Da, normal... " / "Pai... nu stiu cum sa va spun, dar.. mobilul merge foarte bine, se incarca, nu are nici o problema. Insa incarcatorul acela nu era compatibil cu Motorola dvs, ci cu alt tip de Motorola... Va trimitem mobilul inapoi, cu un incarcator care sa fie pentru acest model". Am ramas... masca. Deci am pierdut 2 saptamani ca sa mi se spuna ca in cutia originala era un incarcator incompatibil, niste destepti de la magazin nu stiau cum e incarcatorul ala (dreptunghiular, nu rotund ca ala dat mie din cutie...)... Eu trebuia sa stiu cum arata incarcatorul? Damn stupid Vodafone employees... Mi-e rusine, sincer. Si de WSC , care nu s-au prins ca ala nu e incarcator pt modelul respectiv de Moto. Varza!

#7
djuju

djuju

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 21.06.2006
E incredibil!
Daca in cutia telefonului era un alt tip de incarcator inseamna ca nu era sigilata. Esti sigur ca primul telefon e nou?
Asemenea angajati la Vodafone si WSC (reprezentanta Motorola) ar trebui dati afara.
Dar pe cine intereseaza timpul pierdut si nervii bietului client care le baga bani in buzunar?!

#8
alexis27

alexis27

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,318
  • Înscris: 17.04.2008

View Postdjuju, on Apr 25 2008, 09:40, said:

E incredibil!
Daca in cutia telefonului era un alt tip de incarcator inseamna ca nu era sigilata. Esti sigur ca primul telefon e nou?
Asemenea angajati la Vodafone si WSC (reprezentanta Motorola) ar trebui dati afara.
Dar pe cine intereseaza timpul pierdut si nervii bietului client care le baga bani in buzunar?!


Cica in mai multe pachete sigilate cu Motorola W230 se gasesc incarcatoare care nu sunt compatibile, ci sunt de la alte tipuri de Motorola. Or fi fost beti aia care au facut pachetele:)) Am primit azi alt mobil nou nout, de la Bucuresti. Works fine.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate