Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect
 touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...
 Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO
 Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...

Acest LNB......
 

Vodafone si WSC Europa - cuplu de tepari

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
djuju

djuju

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 21.06.2006
Acum cca o luna am cumparat un telefon Motorola de la un magazin Vodafone. Ma pune draq sa iau si abonament, desi mai aveam inca doua abonamente la ei, deci m-am procopsit acum cu trei abonamente. Telefonul urma sa fie cadou pt fiul meu de 17 ani. Dorind sa fac "formatarea" acumulatorului, astept pana se descarca complet acesta. Dupa o zi se descarca complet si incerc sa-l pun la incarcat. In momentul cand introduc conectorul incarcatorului in aparat am simtit ca acesta a intrat parca ceva cam mult (mai am acelasi tip de conector la un HTC si simt cat trebuie sa intre). Dupa cateva ore verific daca s-a incarcat acumulatorul si IOC!
Trag conectorul incarcatorului si ma trezesc ca iese si conectorul din aparat. Dupa cateva zile (deh, jobul) duc telefonul inapoi la magazinul de unde l-am cumparat. Amabili, imi opresc telefonul pentru a-l trimite in service si imi dau si telefon la schimb. Dupa o saptamana si ceva sunt sunat si mi se spune ca telefonul "e gata" si sa merg sa-l ridic de la magazin. Aveam sa aflu mai tarziu ce inseamna "gata". Ma prezint la magazin, mi se ia telefonul primit la schimb si mi se pune in brate telefonul meu si sunt anuntat suav ca telefonul este tot defect (adica gata) ba mai mult ca am pierdut si garantia conf. art 5 alin. 3 - referire la neglijenta in utilizare. Incerc sa obtin mai multe detalii dar duduia spune ca trebuie sa merg sa rezolv la firma de service WSC Europa, gata Vodafone-ul s-a vazut cu sacii-n caruta, adica inca un abonament, si nu mai are treaba cu maurul. Raman asadar si fara telefon functional si fara o explicatie clara a ceea ce s-a intamplat. Om de buna credinta sau mai bine zis naiv, ma duc la sediul reprezentantei service. Acolo alta "specialista" imi spune taios ca ce nu inteleg daca mi s-a spus ca am piedut garantia. Incerc sa vorbesc cu unul din sefi dar acestia sunt la "laborator". Solicit o verificare in fata mea a aparatului dar sunt refuzat. Desi incerc sa o conving ca e mai bine sa rezolvam pe cale amiabila ea ma trimite direct la OPC. Am ramas surprins cu cata nonsalanta ma trimitea sa ma plang la OPC(stia specialista ce stia)!!! Plec de acolo cu gandul sa ma duc la OPC, dar pe drum mai fac o incercare si sun la " laborator" sa vorbesc cu unul din sefi. O alta duduie (paza de corp a sefilor) imi spune ca numai cu ea pot vorbi. Imi asculta pasul, imi da dreptate dar, le da dreptate mai multa colegilor  - care constatand conectorul dislocat mi-au anulat garantia. La aceasta firma de ultraspecialisti, clientul este de vina si se exclude posibilitatea unui viciu ascuns de fabricatie. So, Vodafone s-a spalat pe maini si m-a lasat cu un abonament pe 2 ani iar WSC Congo ma trimite elegant la plimbare, adica la OPC.
Speram sa gasesc dreptate la OPC dar intrand pe site-ul lor gasesc:
"14. Întrebare: Consumatorul poate contesta măsura de scoatere a produsului din garanție de către unitatea de service, pentru motive imputate consumatorului?

Răspuns: Da. Pentru aceasta consumatorul trebuie să se adreseze unui organism notificat/acreditat, neutru ori unui expert tehnic judiciar. Costurile expertizei vor fi suportate de solicitant, urmând ca acestea să fie, eventual, recuperate în instanța de judecată competentă, dacă aceasta va emite o hotărâre în favoarea consumatorului.
Notă: Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor ori structurile sale din teritoriu (Inspectoratele și Oficiile) nu pot avea calitatea de organ tehnic autorizat pentru a constata existenta defectelor la produse sau lucrari. De asemenea, inspectorii institutiei noastre nu pot avea calitatea de experti tehnici extrajudiciari pentru a face astfel de constatari


Cine ma poate ajuta cu un expert tehnic judiciar? Contracost bineinteles, pentru ca am de gand sa dau cuplul chiar si in judecata. Nu e vorba de cele cateva milioane cat a costat "jucaria", cat faptul ca avand o protectie a consumatorului de kkt isi permit sa-si bata joc de oameni. Si-o sa-mi iau si "jucariile", adica cele 3 abonamente si ma mut la Orange!

Daca nu va puteti feri de acesti tepari macar evitati sa cumparati Motorola W490!

#2
kingul

kingul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 651
  • Înscris: 02.01.2006
Daca atunci cand ti s-a desprins conectorul din telefon s-au exfoliat si padurile de pe placa de baza, atunci nu mai ai ce sa faci...si aceasta problema este impusa de vodafone, nu de service. In chestii din astea se poate rezolva numai schimband placa de baza. Probabil ai fortat un pic mai mult conectorul si de aceea s-a rupt. In general service-urile care se respecta fac poze telefoanelor care au fost scoase din garantie tocmai din aceasta cauza( clientii refuza sa plateasca reparatia). Uita-te pe poze.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate