Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Logan SUV/Sandero Stepway
Last Updated: Jan 13 2012 16:41, Started by
bengal
, Feb 08 2008 23:57
·
0
#469
Posted 14 May 2009 - 19:17
#470
Posted 14 May 2009 - 19:18
"in romania se va putea cumpara stepway-ul ieftin, fara esp." - adica ala care se rastoarna. Cool, nu? Eu iau doua
Ma sperie cat de plauzibil suna ce-ai spus Edited by Kunzite, 14 May 2009 - 19:22. |
#471
Posted 14 May 2009 - 19:39
Garda la sol (mm)
165(175) http://www.selfsuzuki.ro/sx4.html Ce zic ticalosii de germani Nu le place concurenta? ___________ Dacia Stepway Crossover ? autobild.de ? 07.05.2009 Rumänischer Brasilianer Als Renault Sandero Stepway läuft der kleine Crossover seit 2008 in Brasilien von Band. Jetzt soll er als Dacia Stepway Von Lars Hänsch Ein Auto für den freizeitaktiven Kunden aus dem Hause Renault gibt es nicht? Doch, ab September 2009: Da steht der Dacia Stepway beim Händler. Auf den ersten Blick zu erkennen ist der kleine Crossover an den robusten Stoßfängern, Radlaufschutzleisten aus schwarzem Kunststoff und einem optischen Unterfahrschutz vorn und hinten in Mattchrom-Optik. Die Trittbretter und die Dachreling schimmern ebenfalls in satiniertem Chrom. Der Dacia Stepway baut auf der B-Plattform von Renault auf. Auf ihr stehen ansonsten Renault Clio und Modus und der Dacia Logan. Ansonsten verfügt der Stepway serienmäßig über das Antiblockiersystem Bosch 8.1, einen Bremsassistent, Frontairbags für Fahrer und Beifahrer und Nebelscheinwerfer. Dacia gewährt auf das ganze Fahrzeug eine Garantie von drei Jahren oder 100.000 Kilometern. Der Stepway basiert auf dem Renault Sandero Stepway. Der feierte im Juli 2008 in Brasilien und Argentinien sein Debut. Der Dacia Stepway teilt sich mit seinem südamerikanischen Markenbruder 80 Prozent der Teile, rollt aber im Dacia-Werk im rumänischen Pitesti vom Band. Der Stepway ist mit dem Dacia Sandero direkt verwandt Die europäische Verwandtschaft des Dacia Stepway mit dem Dacia Sandero wird dem geneigten Betrachter relativ schnell klar. Mit 20 Millimetern mehr Bodenfreiheit erlaubt der Stepway aber auch den einen oder anderen Ausflug jenseits befestigter Straßen. Innen bietet er vor allem viel Platz für Fahrer, Passagiere und ihr Gepäck. Die schwarzen Sitzpolster mit weißen Ziernähten sehen gut aus und passen zum besonderen Farbton "steingrau", in dem Lüftergitter, Mittelkonsole, Lenkradkranz und Handbremshebel gehalten sind. Mit knapp vier Metern Breite, 1,80 Metern Länge und 1,60 Metern Höhe hat der Stepway genug Platz für vier Erwachsene. 320 Liter passen in den Kofferraum, bei umgeklappten Rücksitzen werden 1.200 Liter daraus. Die breite Kofferaumöffnung soll das Beladen deutlich erleichtern. Im serienmäßigen Komfortpaket des Stepway enthalten sind unter anderem Zentralverriegelung und Servolenkung. Ab Werk können die Kunden aus den Metallic-Farben "platingrau", "kometengrau" und "flammenrot" auswählen. Als Motorisierungen stehen vom Absatzmarkt abhängig ein 1,6-Liter-MPI-Benzinaggregat mit 87 PS und ein 1,5-Liter-Common-Rail-Diesel mit 86 PS zur Wahl. Der Diesel kommt laut Werksangabe mit durchschnittlich 5,3 Liter auf 100 Kilometer aus, der Benziner begnügt sich mit 7,3 Litern Super. Zu den Preisen für den Stepway macht Renault noch keine Angaben. http://www.autobild....ver_899565.html ___________ COMPARATIE Suzuki cu STEPWAY. DIMENSIUNI Lungime (mm) 4.100 4.140 Lățime (mm) 1.730 1.755 Înălțime (mm) 1.555(1.565) 1.620 Ampatament (mm) 2.500 2.500 Ecartament (mm) Fata 1.500 1.495 Spate 1.495 1.495 Garda la sol (mm) 165(175) 190 Raza de viraj (m) 5,3 5,3 ______________ I. Dimensiuni Dacia Sandero Stepway Volum portbagaj 320 dm3 VDA Volum portbagaj cu bancheta spate rabatată 1200 dm3 VDA În mm Lungime totală 4024 Consolă față 785 Consolă spate 651 Înălțime la gol 1546 Înălțime cu bare de pavilion 1582 Lățime fără/cu retrovizoare 1753/1997 Gardă la sol în sarcină 175 Edited by Basarab, 14 May 2009 - 19:37. |
#472
Posted 14 May 2009 - 20:12
#474
Posted 15 May 2009 - 09:31
H725, on May 14 2009, 12:32, said: 7900 costa Sandero cu barele vopsite gen suv... Cred ca badge-ul Stepway costa asa de mult Basarab, on May 15 2009, 09:30, said: 4^4 nu se foloseste decat f.f. rar. Foarte rar spre deloc. Nu cred ca SUV-ul minune va avea 4x4 pentru ca nu va putea face concurenta lui SX4, care oricum are garda mai mare |
#475
Posted 15 May 2009 - 11:33
Super tare, Dacia suv fara 4x4 si cu motoare jalnice. Legat de garantia la golf, 2 ani la piese, 5 ani cutie + motor, 12 ani tabla & vopsea. Sa nu mai vb ca la toate masinile din grupul VW primesti o trusa cu becuri de schimb si sigurante.
Sa vorbim de dacia - hmm, vopsea sarita, uneori mai sare lacul cand o duci la spalatorie, te asezi mai tare pe ea se infunda. Plasticele inauntru scartaie si suna a gol, bordul arata inestetic, butoanele mari si fara sens. Cand apesi odata pe butonul de ridicare geam trebuie sa tii degetul apasat ca nu se ridica de tot automat cum se intampla la toate masinile. Sa nu mai vorbim de antifonare si cum se va auzi peste 1 an de uzura. |
#476
Posted 15 May 2009 - 12:20
Flegmatic, on May 15 2009, 12:33, said: Super tare, Dacia suv fara 4x4 si cu motoare jalnice. Legat de garantia la golf, 2 ani la piese, 5 ani cutie + motor, 12 ani tabla & vopsea. Sa nu mai vb ca la toate masinile din grupul VW primesti o trusa cu becuri de schimb si sigurante. Sa vorbim de dacia - hmm, vopsea sarita, uneori mai sare lacul cand o duci la spalatorie, te asezi mai tare pe ea se infunda. Plasticele inauntru scartaie si suna a gol, bordul arata inestetic, butoanele mari si fara sens. Cand apesi odata pe butonul de ridicare geam trebuie sa tii degetul apasat ca nu se ridica de tot automat cum se intampla la toate masinile. Sa nu mai vorbim de antifonare si cum se va auzi peste 1 an de uzura. |
#477
Posted 15 May 2009 - 13:14
#478
Posted 15 May 2009 - 13:48
|
#479
Posted 15 May 2009 - 14:13
aalinn, on May 15 2009, 14:48, said: polo daca vrei tu dar ce bagaj bagi in polo ? dar ce loc ai in polo ? dar ce faci la un accident cu polo ? De curiozitate , ai condus vreuna din masinile astea ? Eu pe amandoua , spune-mi si tu dupa ce le conduci cam ce impresie ti-au lasat ? Edited by Valy1, 15 May 2009 - 14:13. |
#480
Posted 15 May 2009 - 18:58
Polo si Sandero se adreseaza totusi unor clase diferite de cumparatori. E evident ca e mult mai bine realizat polo, insa totusi in afara spatiului si a portbagajului care le diferentiaza pe cele doua, ganditi-va si ca la 9000 iei un polo de 60 de cai, cu 2 airbaguri si alte dotari de bun simt lipsa. Pe cand la sandero poti lua cu 9000 motor de 90 cai,4 airbaguri, cd player cu mp3, computer de bord etc.
Sa nu uitam de Polo happy care la vreo 8500 cat costa venea fara abs . |
#481
Posted 10 June 2009 - 08:50
Il puteti admira in PITESTI LA o firma
La pasajul de la BASCOV. Este superb!!! http://www.dacia.ro/...ro-stepway.html Edited by sebulbus, 10 June 2009 - 11:16. |
#483
Posted 10 June 2009 - 19:32
Basarab, on 10th June 2009, 09:50, said: Il puteti admira in PITESTI LA o firma La pasajul de la BASCOV. Este superb!!! http://www.dacia.ro/...ro-stepway.html nu inteleg diferenta mare de bani intre ea si Sandero pentru 2cm garda si niste manere mai stralucitoare ... mai sunt si alte diferente ? |
|
#484
Posted 11 June 2009 - 12:23
Teava se esapament. E incastrata in zona portbagajului!
poti trece peste gropi mult mai adanci. design robust, Dacia Sandero Stepway se adresează cu precădere clienților tineri, aflați în căutarea unui vehicul accesibil ca preț și cu personalitate puternică. Garda la sol înălțată, barele de protecție cu ornamente cromate, barele de pavilion longitudinale și ornamentul cromat al eșapamentului sunt tot atâtea elemente specifice noului vehicul Dacia. Trei culori metalizate sunt disponibile în serie: Gris Platine, Gris Com?te și Roșu de Foc. Attached FilesEdited by Basarab, 11 June 2009 - 12:50. |
#485
Posted 11 June 2009 - 14:17
Basarab, on 11th June 2009, 13:23, said: Teava se esapament. E incastrata in zona portbagajului! poti trece peste gropi mult mai adanci. design robust, Dacia Sandero Stepway se adresează cu precădere clienților tineri, aflați în căutarea unui vehicul accesibil ca preț și cu personalitate puternică. Garda la sol înălțată, barele de protecție cu ornamente cromate, barele de pavilion longitudinale și ornamentul cromat al eșapamentului sunt tot atâtea elemente specifice noului vehicul Dacia. Trei culori metalizate sunt disponibile în serie: Gris Platine, Gris Com?te și Roșu de Foc. rotile alea nu se pupa deloc cu garda marita par sa fie din alt film. Oricum urata masina nici cal nici magar(totusi tinde spre magar) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users