Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto
 Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...
 Eroare steering

Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...
 Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 

Jurnal de bord Golf V

- - - - -
  • Please log in to reply
2148 replies to this topic

#55
gollum

gollum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,233
  • Înscris: 02.06.2004
@byt acum nu mai am nici una :)

A

#56
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Nostradamus: Megane II BiCorp a iesit cu spatiul interior cel mai mic in testul de compacte din AMS.

Byt: ar fi bine sa iti protejezi coloana si rinichii ... chiar daca acum nu ai nimic!

#57
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002
@Tyby
Din cate am vazut eu, Ahile se referea la portbagaj. Fiind unul din criterii, am presupus ca se referea la Renault Sedan nu la bicorp...

#58
gollum

gollum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,233
  • Înscris: 02.06.2004
Pai si eu cred ca la portbagaj. Acu vien culesul strugurilor ;). Basca muraturile.

A

#59
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
Byt, asa cum am spus mai sus, am cumparat masina de la Porsche Bucuresti Nord. In privinta suspensiei pe Sportline e vorba de comfortul tau in primul rind si de comfortul pretioasei persoane din dreapta in al doilea rind.
NostaDamnUs, comparam golful cu echivalentul de la Renault, Megane bicorp. De ce as compara un hatchback cu un sedan?
Tyby, atit Autobild cit si AutoMotorundSport il dau drept cistigator in testele comparative din clasa compacta pe VW Golf in detrimentul Astrei si al 307-lui. Deci din punct de vedere obiectiv masinile pomenite de tine NU sint mai reusite decit regele clasei compacte. Din punct de vedere subiectiv si estetic exista loc de discutat insa eu prefer design-ul VW si cred ca va rezista si mai bine in timp. In privinta pretului cred ca au mai fost discutii pe acest forum din care rezulta, in urma alinierii dotarilor si motorizarilor la acelasi nivel, ca Astra e mai scumpa decit Golf. Asta e intr-adevar un pic curios insa este posibil, dat fiind AC-ul gratuit pe VW.
Peste 5 ani cine crezi ca isi va pastra valoarea de revinzare mai bine, 307, Astra sau Golf-ul?

#60
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,479
  • Înscris: 14.04.2002
307

#61
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
307 nu cred, ca e o masina mai veche ... Pana acum cateva luni as fi spus Golf ... Insa acum nush, ramane de vazut ...

Cat despre preturi, am retinerile mele .... poate ma insel ...

#62
dan2

dan2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,166
  • Înscris: 05.11.2003

Quote

Originally posted by Tyby
Ahile, de-acu l-ai luat ... dar ai uitat cate ceva:  

Noul Opel Astra si Peugeot 307 ... mie, personal, mi se par masini mai reusite decat Golf 5 ... AMBELE. Si mai ieftine. TOT AMBELE.

PS: ma bucur ca am ajuns sa discutam civilizat si la obiect :OK:  

PPS: vezi ce fci cu formatarea posturilor, ca e un chin sa citesti ce ai scris mai sus! Te rog!

Spor,
Tyby.


307 mai reusit ca un Golf 5 ? sa fim seriosi. 307 cade in primu rand la design iar in al doilea rand la calitatea materialelor folosite in interior (da cu mana pe bordul unui 307 de la un cap la altul si ai sa te tai de atatea plastice folosite!).  noul opel astra intra in comparatie in schimb cu Golf , ce sa zic, la egalitate.

#63
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Intr-un alt topic Noul VW Golf V in Romania imi spuneam si eu impresiile despre Golf dupa drive-test, spuneam in special de pret ca era prea mare, dar intre timp s-a revenit si acum cat de cat poate constitui o baza de plecare desi in continuare este mult prea scumpa pentru ce ofera.

Revenind on-topic tin sa subliniez ca motorul de 1,4FSi este mult prea mic pentru atata masina, si asta o sa observi mai incolo cand te vei obisnui cu ea si eventual o sa conduci si altceva iar cand vei trece inapoi pe a ta vei realiza ce omor ii dai si cati "cai" nu sunt acasa...

De curand am mers cu un Fiat Punto cam 500Km, 4 persoane in masina, soferul mergea foarte bine, atat pe Autostrada cat si pe drumuri de munte, la un moment dat am fost curios sa stiu ce motor avea, si daca nu cumva e ala de 1,2 ca se simtea ca o duce in ture mult, si aveam dreptate, era 1,2 dar mi-a zis ca nu-i pasa, e masina de servici si combustibilul la fel si ca altfel se taraie, de fapt el nici nu stie sa mearga altfel, numai sport si numai turat, daca pica motorul o sa-i dea alta, ce mare kkt.


Asa si la tine, ai ales motor mic, pentru bani putini la inceput, insa in exploatare daca o sa vrei sa obtii mai mult de la ea vei omora motorul, il vei urca in ture, va consuma mult mai mult decat in carte, deci aici se va anula avantajul privitor la consum iar valoarea de revanzare va fi mult mai mica, pentru ca oricine stie prin ce trece un motor subdimensionat ca sa miste 1300Kg.


Oricum, bafta cu ea in continuare si sa fereasca dumnezeu sa ai nevoie de service, ca la Porsche trebuie sa stai langa ea, langa mecanici ca sa nu-ti schimbe piesele, nemaivorbind de spaga si alte mizerii.
Sper sa fi tot la fel de multumit de ea si la 15.000Km.


Greets,
Speedo

Edited by Speedo, 16 September 2004 - 14:01.


#64
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
Golful e prea scumpa pentru ce ofera? Te referi poate la dotari in comparatie cu o frantuzeasca. Insa calitatea germana in domeniul auto mai mult decit contrabalanseaza 3-4 optiuni suplimentare.
1.4fsi e surprinzator de agil spune "Le Moniteur Automobile" din Franta.
Daca un Punto cu motor de 1.2 era condus "foarte bine" cu 4 pers in masina pe drumuri de munte si pe autostrada atunci care e problema cu 1.4fsi 90ch? Ca o turezi si se uzeaza motorul? Atunci cum se face ca cel mai fiabil motor de pe Golf 4 s-a dovedit a fi 1.4 75ch? Daca turezi motorul se strica. Asta e buna!
Consumul nu este prea sensibil la turatie. VW a ajuns sa stapineasca foarte bine tehnica injectiei directe de benzina, ca dovada ca 24H de la Le Mans a fost cistigat de un Audi cu motor FSI. Tu doar presupui. Uneori teoria si practica au drumuri separate.
La service Porsche nu te lasa sa stai linga mecanici. Cel putin eu asa stiu. Atunci cum sa le dai spaga? Cind spui ca iti schimba mecanicii piesele faci tot presupuneri ori ai intilnit cazuri concrete?

Attached Files



#65
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Desigur ca tu vezi doar partea buna a lucrurilor, nu stii ca AutoExpress, Auto Motor und Sport, etc au spus ca motoarele FSI de la VW nu sunt ceea ce se astepta de la ele, ca nu sunt vioaie, ca urca destul de lent in ture fata de cele obisnuite si consuma mult fata de ce se astepta, succesul indiscutabil este 2.0 TDi.

Eu vad ca esti iritat ca nimeni nu te felicita pentru motor, dar asta e opinia tuturor de pe forum, masinile cu motoarele cele mai mici sunt declarat facute pentru flotila corporate nu pentru uz personal, daca discutai cu mai multi poate iti spuneau si asta.
Daca nu te deranjeaza ca-l urci in ture nu-i nici o problema, doar e masina ta, dar o data cu el se invarte si compresorul pentru clima care desi nu se spune nicaieri nu agreeaza el turatiile prea mari (Renault e mai fair si spune ca nu trebuie deschis si inchis AC-ul cand motorul este turat pentru ca supapele din compresor incep sa lucreze brusc, la viteza mare si nu e bine pentru el, si sa nu crezi ca la ora asta VW are piese third-party mai fiabile ca Renault), pompa de ulei, pompa de injectie, toate lucreaza la un regim superior. O sa zici ca VW face lucruri fiabile, dar daca citesti experientele din ultimul timp si aici pe forum si-n alte locuri VW a devenit o masina de consum.

Si apoi te intreb, ai citit testul facut de mine, ai observat plasticele alea de la motor, ai tras de ele? Cu ce-i diferit fata de o franceza? Cat crezi ca rezista o masa plastica la imbatranire si regimuri dure?

Faza cu service-ul Porsche deja e legenda pentru incompetenta si furaciuni, si ca sa fiu de ajutor totusi mergi la Midocar pentru revizii pentru ca astia au ramas seriosi, daca cauti aici pe forum o sa gasesti o gramada de discutii despre asta.

And later, scoate capacele alea de plastic de la roti ca e pacat de masina, iti strica echilibrarea rotilor si la viteze mari poti avea vibratii sau trepidatii din cauza lor, nemaivorbijnd doamne fereste daca crapa vreo unul si decapitezi pe cineva (am vazut eu zburand la unul un segment de capac, e infiorator).

Bafta cu masina, altii spun ca urmeaza sa ai probleme cu computerul de bord, sa speram ca tu ai o versiune de soft mai noua.

Speedo

Edited by Speedo, 17 September 2004 - 09:01.


#66
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002

Ahile, on Sep 17 2004, 00:49, said:

Golful e prea scumpa pentru ce ofera? Te referi poate la dotari in comparatie cu o frantuzeasca. Insa calitatea germana in domeniul auto mai mult decit contrabalanseaza 3-4 optiuni suplimentare.

<{POST_SNAPBACK}>


:D  :D  :D  "calitatea germana" la masini, huh?

E valabil pentru masinile fabricate secolul trecut, in zilele noaste nici macar Mercedes nu mai e ce-a fost...

Nemtii au pierdut teren in fata japonezilor.

#67
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
Daca motoarele FSI sint asa o dezamagire, de ce toate noile modele ale concernului sint echipate cu aceasta tehnologie? A6 3.2FSI, Golf V GTI are un 2.0FSI Turbo, ca si A3 Sportback? Oare inginerii de la AudiVW se inseala atit de amarnic?
Conducind un FSI si comparind cu o Octavie 1.6i 101ch cred ca nu. Motorul urca foarte usor in ture, si subliniez asta pentru ca Speedo zice ca urca mai lent - nimic mai fals, emisiile de CO2 sint printre cele mai reduse de pe piata auto, consumul are de cistigat (merg in oras cu 8.5 in medie iar orasul e cosmarul numit Bucuresti, iar afara cu 6.7. La talpa, adica peste 150 km/h am scos doar 7.4 dupa 300 km de drum), iar motorul suna foarte sportiv, placut.
Se pare ca multi posesori de FSI inca nu si-au dat seama cum trebuie sa-si conduca masina pentru a lasa motorul sa se exprime. Trebuie sa mergeti mai turat decit erati obisnuiti. Adica puteti incerca sa schimbati treapta dupa 4000 de ture.
Nu ma asteptam sa ma felicite nimeni pentru motor pentru ca toata lumea se isterizeaza dupa performante dinamice uitind sa ia in calcul alte lucruri importante cum ar fi:
1. Pretul masinii -  aceste motor este mai ieftin cu aproape 2000 euro decit 1.6fsi!
2. Emisiile de gaze nocive - asta chiar nu intereseaza pe nimeni desi respiram acelasi aer. Specific pentru tarile mai sarace cum e Romania. Multi vor zice ca sint ciudat insa mie imi pasa.
3. Consumul masinii - luati consumurile date de uzina si calculati cit economisiti dupa 100 000 km. Se aduna de-o vacanta la Ibiza. Pentru 2 persoane!
4. Fiabilitatea masinii - de-a lungul timpului s-a demonstrat ca motorizarile mai mici tind sa ofere o fiabilitate mai mare.
Hai sa fim sinceri si sa raspundem la o intrebare simpla: cita performanta ne trebuie intr-adevar? Mai ales pe soselele mioritice.
A, Speedo, motorul pentru flotele firmelor este 2.0SDI. In nici un caz 1.4FSI.
Nu stiu precis la ce plastice te referi. Pe Octavia motorul are cam aceeasi configuratie si dupa 7 ani de exploatare intensa masina e binemersi. Nu i-am schimbat nici macar un bec.
Eu nu cred ca o sa am probleme cu computerul de bord dat fiind ca Golful meu e editia 2005, deci daca au fost probleme cu softul pe 2004 probabil ca s-au remediat acum.
Multumesc pentru dialogul interesant de pina acum!

#68
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
Il poftesc pe dl. NostaDamnus sa ne spuna ce vind japonezii in segmentul de lux din Europa? Si dupa aia sa ne spuna si cit vind ei in acese segment unde nu exista in realitate decit 3 muschetari, toti de sorginte teutonica: Audi, BMW si Mercedes.
Daca japonezii ofera o calitate mai mare de ce sint inexistenti, atit ei cit si francezii ori italienii, americanii si cine o mai face masini, pe segmentul masinilor de lux (peste 35.000 de euro)?
Astept cu interes explicatiile!

#69
GrimRipper

GrimRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 14.09.2004

Ahile, on Sep 18 2004, 23:47, said:

Il poftesc pe dl. NostaDamnus sa ne spuna ce vind japonezii in segmentul de lux din Europa? Si dupa aia sa ne spuna si cit vind ei in acese segment unde nu exista in realitate decit 3 muschetari, toti de sorginte teutonica: Audi, BMW si Mercedes.
Daca japonezii ofera o calitate mai mare de ce sint inexistenti, atit ei cit si francezii ori italienii, americanii si cine o mai face masini, pe segmentul masinilor de lux (peste 35.000 de euro)?
Astept cu interes explicatiile!

<{POST_SNAPBACK}>



De Lexus ai auzit?

#70
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004

Ahile, on Sep 18 2004, 23:39, said:

Se pare ca multi posesori de FSI inca nu si-au dat seama cum trebuie sa-si conduca masina pentru a lasa motorul sa se exprime. Trebuie sa mergeti mai turat decit erati obisnuiti. Adica puteti incerca sa schimbati treapta dupa 4000 de ture.

<{POST_SNAPBACK}>



Comporta-te tu asa cu motorul tau, schimba numai dupa 4000, si ai sa vezi ce ai sa iti blestemi intentiile peste ceva timp.  :mellow: ...o sa ramai fara el.

#71
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Da, poate totusi ai retinut ceva din discutie Ahile, daca nu acum, poate mai incolo cu mintea omului de pe urma...

Oricum, schimba tu numai dupa 4000rot/min si te asteptam cu impresiile si dupa 1,5 ani, forumul e deschis, macar sa fi sincer.
Nu pot sa cred ca n-ai vazut plasticele alea la motor, efectiv nu pot sa cred.
Motoarele mai mici nu sunt mai fiabile, nu stiu cu cine stai de vorba, cine te sfatuieste, din contra!

Flotilele se cumpara in general cu motoare mici, uita-te la toti, Coca-Cola (Punto 1,2), Wrigleys (Polo 1,2, Seicento 600cmc), etc, motivele sunt diverse, nu intereseaza pe nimeni performanta, teoretic consuma mai putin (desi toti ajung la media de 10%), pret de achizitie mic rezulta loc de spaga mai mare.

FSI e dezvoltat acum de VW si n-are ce face, dupa ce a investit sute de milioane de EURO in el trebuie sa utileze masinile cu el, n-are incotro, si oricum, nu compara unul ajutat de turbina (GTI) cu unul atmosferic.

Motorul mai mare in cilindree nu e pentru performante in primul rand, ci pentru confort in condus si fiabilitate, e o chestie general stiuta.

Vorbesti de japonezi fara sa cunosti, oare de aia Toyota e locul 2 in lume?

Inchei aici polemica si te rog, daca o sa vrei, sa ne scrii cat te-au costat verificarile, reviziile, ce probleme au aparut, cum le-ai rezolvat, pe garantie sau din buzunar, ce-ai mai observat in comportament, chestii de astea, sa-i ajuti pe altii in luarea unei decizii.

2 intrebari de la mine, scutul din ce material este si ai scos capacele alea de la roti?

Greets,
Speedo

#72
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002

Ahile, on Sep 18 2004, 23:47, said:

Il poftesc pe dl. NostaDamnus sa ne spuna ce vind japonezii in segmentul de lux din Europa? Si dupa aia sa ne spuna si cit vind ei in acese segment unde nu exista in realitate decit 3 muschetari, toti de sorginte teutonica: Audi, BMW si Mercedes.
Daca japonezii ofera o calitate mai mare de ce sint inexistenti, atit ei cit si francezii ori italienii, americanii si cine o mai face masini, pe segmentul masinilor de lux (peste 35.000 de euro)?
Astept cu interes explicatiile!

<{POST_SNAPBACK}>


Daca cei trei muchetari de sorginte teutonica ar mai fi pe val, atunci cum iti explici chestia asta?

http://www.masini.ro...e-autohtone.htm

P.S. :
Aaa.... si apropo cu schimbatul treptei la peste 4000 rpm... daca asa ti-a spus vreun mecanic, mai intreaba inca unul. Pentru o masina cu motor de 1.4, caruia ii ia 13 secunde sa ajunga la 100 kmh, mi se pare ceva fortat.

Chiar sunt curios de chestia asta, de unde ai auzit-o....

Edited by NostraDamnUs, 20 September 2004 - 11:12.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate