Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 

Jurnal de bord Golf V

- - - - -
  • Please log in to reply
2148 replies to this topic

#2143
ciprianmadalina

ciprianmadalina

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 03.05.2007
multumesc pentru raspuns ,acum m-am lamurit...deci pentru ca vreau sa fiu econom si mai ales pentru ca e iarna afara o sa merg mai tot timpul cu butonul ECON pornit.
acum o alta intrebare: e normal ca sa apara martori in bord la punerea contactului iar dupa ce pornesc motorul ei sa dispara imediat?
La mine apar la punerea contactului ,martorii : EPC , bateria rosie(defectiune alternator) , martor galben(defectiune la sistemul de evacuare gaze) , ABS .

#2144
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
martorii apar cand pui contactul ca sa vezi daca functioneaza toti (se pot arde din becurile care ii lumineaza). cand pornesti motorul normal ca se sting daca nu ai probleme cu masina.

Edited by undercoverbrother, 07 December 2010 - 13:34.


#2145
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
@ciprianmadalina
Marius3k ti-a spus deja ce face butonul cam ambiguu numit ECON si anume taie compresorul. Asta inseamna ca ca vei putea economisi benzina oprind compresorul (care baga aer rece vara), adica renuntind la aer conditionat. Insa iarna nu conteaza pentru ca oricum compresorul nu porneste decit daca temperatura de afara e ma ridicata decit cea selectata pentru interior. Compresorul consuma benzina ca sa bage aer rece in masina. Adica doar vara lucreaza.
Eu iti recomand sa lasi butonul ECON stins tot timpul pentru ca s-ar putea sa te ajute la dezaburirea geamurilor iarna si nu ai face nici un fel de economie cu el activat iarna pentru ca oricum Climaticul nu poate baga aer si mai rece decit e afara.
Sper ca te-ai lamurit mai bine de data asta.

E normal sa se aprinda martorii la contact. Ti-a explicat undercover de ce.

#2146
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Compresorul de AC porneste atat vara cat si iarna. Astazi, desi au fost 1-2 grade afara am pornit AC-ul la masina din dotare pentru a dezaburi rapid geamurile. ;)

#2147
ciprianmadalina

ciprianmadalina

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 03.05.2007
De curand am facut o viroza de toata frumusetea si ma bate gandul sa nu fi fost de la climatizarea din masina.In ultima perioada simteam un miros urat cand deschideam aerul conditionat. Am scos filtrul de polen...era negru si plin de mizerie.L-am spalat dar probabil in timpul cel mai scurt o sa il inlocuiesc. Ma gandesc totusi sa fac si o curatare a aerului conditionat .Am vazut cateva tutoriale si explicatii dar totusi intreb si aici...ati incercat asa ceva? si daca da ce ati folosit ?
Pe piata sunt o gramada de sprayuri si solutii dar nu stiu ce sa aleg.

Si inca ceva...pe unde este evaporizatorul.Se pare ca si acesta trebuie curatat pt o eficienta mai mare a climei.

Edited by ciprianmadalina, 23 January 2011 - 07:01.


#2148
abunea

abunea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,723
  • Înscris: 23.11.2007
Din pacate singura solutie de durata e sa demontezi tot si sa cureti. Eu am incercat cu spray-urile de curatare, dar in 2 saptamani maxim mirosul reapare.

#2149
ciprianmadalina

ciprianmadalina

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 03.05.2007
Azi am schimbat rulmentul dreapta spate care cam imi dadea bataie de cap in ultima vreme.Cost total 480Ron.Rulmentul 420Ron SKF si manopera 60Ron.Precizez ca diametrul rulmentului este de 30.

Acum ma preocupa o alta problema...cam miroase a benzina in ulei ,am facut si testul cu sugativa o sa pun o poza.Va rog sa va dati cu parerea si sa ma ajutati.
Daca imi baga benzina in ulei care poate fi cauza?Cum o pot remedia?

Mai adaug si o poza de sub masina.La o verificare am vazut ca are o gaura pe undeva la baie de ulei zic eu.Pentru ce o fi facuto mesterii? Ce lucrari ascunde acea gaura?

Attached Files



Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate