Jurnal de bord Golf V
Last Updated: Jan 31 2011 18:14, Started by
Ahile
, Sep 01 2004 00:44
·
0
#91
Posted 27 September 2004 - 14:20
Am zis eu ca e extraordinar de mult?? E ceva. Si are sens sa te gandesti ceti va face masina la 150k.
A |
#92
Posted 27 September 2004 - 20:27
Stimate Moderator,
Multumim mult pentru intelegerea si clementa de care dati dovada . Ce rau a plecat acest topic si ce sus a ajuns! Asteptam noi impresii. |
#93
Posted 28 September 2004 - 01:09
Cristi50, tu ai o masina coreeana. Cu 5 ani garantie. Si un pret mic. La jumatate spui tu, fata de o masina comparabila germana. In plus consuma si mai putin. E fiabila. Are vinzarile in crestere.
Cum se face ca nu toata lumea cade pe spate la asa o oferta? Cum se face ca firma constructoare coreeana nu-i rade pe toti gigantii germani cu preturile lor mari si garantia mai mica? Cum de mai exista o masina ca Golf V cind toate virtutile unei bune masini au fost deja acaparate de asiatici? Cineva ii spunea unui renumit pilot de F1 ca Toyota lui e extraordinara si ca nu exista masina mai buna. Toata viata condusese Toyota si nu avea de gind sa faca altfel. Pilotul ii raspunde: Spui asta pentri ca nu ai condus niciodata un Mercedes! Condu un BMW 1 saptamina si poate ai sa intelegi de ce costa de trei ori cit coreeana ta. Sau un Golf V, ca sa ramin on topic. Speedo, capacele mele sint asigurate cu chestiile ale alea de plastic, nu stiu cum le zice, care se folosesc pentru a lega firele electrice. Deci nu pleaca nicaieri. In privinta depasirilor problematice te anunt ca nu exista si asta pentru ca daca nu sint 99,9% sigur ca pot depasi in absoluta siguranta nu depasesc deloc. La ce ma tine pe mine pe loc motorul de 90ch e ca nu ma bag in unele depasiri la care m-as fi bagat daca optam pt 2.0TDI. Recunosc ca acesta este un neajuns, insa nu le poti avea pe toate. Si bani putini si motor megabengos. Nu fac adica depasiri sportive. Ma multumesc cu cele obisnuite. Mai spui tu ca un profan ca mine nu intra in "targetul" discutiilor tehnice. Eu sint de parere ca majoritatea discutiilor tehnice au tocmai rolui de a-i lumina pe cei care nu inteleg astfel de probleme. Nu toate discutiile, ci majoritatea, subliniez. Ma poti deci considera "tinta" unei discutii tehnice oricit de savanta ar fi ea. Sau cei care o poarta. In privinta fiabilitatii masinilor de mai mica cilindree vs. mai mare cilindree, subietul ramine deschis. Este adevarat ca un 2.0 poate fi solicitat mai putin decit un 1.4, insa la fel de adevarat e ca acest 2.0 poate fi mult mai brutal cu subansamblele masinii decit poate fi un 1.4. Poate ca si stilul de condus conteaza. Am sa mai meditez asupra stilului meu. Multumesc! Edited by Ahile, 28 September 2004 - 01:13. |
#94
Posted 28 September 2004 - 01:27
A, as dori sa modific apendicele moderatorilor la titlul thread-ului "Mi-am luat Golf V"(i'm thea best), care e gresit scris, stereotip, in engleza si nici nu ma reprezinta.
Daca e nevoie neaparat de o adaugire la titlul meu, cam sec dealtfel, va rog serios sa modificati in (, va sparg pe toti!). Oricit de obraznic ar parea e mai simpatic asa. Si mai provocator! Un pic de piper nu face rau nimanui. Multumesc! Edited by Ahile, 28 September 2004 - 01:29. |
#95
Posted 28 September 2004 - 10:44
CD Playerul din GOLF5 are CDTEXT ca am facut unul cu Nero si nu megre. In carte scrie ca ar avea.....
|
#96
Posted 28 September 2004 - 11:37
@Speedo explica-mi si mie mai in detaliu care-i treaba cu capacele la roti. Chiar sunt asa mare pericol? Sa-mi scot capacele de la Dacie???
In 4 ani nu au cazut niciodata in mers. Edited by Necronomikon, 28 September 2004 - 11:38. |
#97
Posted 28 September 2004 - 12:05
Rotile se echilibreaza pe stand fara capace apoi se monteaza pe puntile masinii.
Ati observat cred ca la echilibrare nu se pun Kg de plumb, ci grame, eventual zeci pe o janta "dusa", in concluzie daca voi puneti capace din acelea de plastic de 2 bani pe roti toata echilibrarea se duce pe apa sambetei si asta se va observa la viteze mai mari, depinde de dezechilibrare, de masina, etc. Fortele centrifuge care apar la nivel de capac sunt asa de mari incat pot sa-l rupa si sunt suficient de mari sa introduca vibratii in fuzeta rotii. Caz concret, am prieten cu Volvo S40 care avea capace si se tot plangea ca pe la 120 ii vibra volanul, cam pana la 125Km/h, si asta poate ar fi trecut cu vederea dar pe drumul lungi foarte frecvent treci prin plaja aceasta de viteze si devine enervant. S-a dus la service dar nimic...pana a mers cu mine o data si primul lucru pe care l-am intrebat in momentul ala a fost "Ai capace la roti?", el: "Da, da sunt prinse cu chestii de alea de plastic.", eu: "Kkt, ce dracu ma, tu? Sa le dai jos si nu mai spun la nimeni!", el: "Crezi?!?!", eu: "Vorbim dupa aia..." Le-a dat jos si bineinteles ca nu mai sunt probleme, deci exact cazul de mai sus al lui Ahile, pot sa fie prinse cu super legaturi de plastic, capacul niciodata nu va fi perfect echilibrat. Also exista si capace de plastic mai ingrijite care nu au decat scopul sa astupe buloanele si axul rotii, ca la Skoda Felicia, etc, dar masinile noi au niste enormitati de capace pe toata janta. Pericolul 2 apare in momentul in care capacele sunt prinse descentrat pe janta, am vazut la multe masini, in general mai ieftine dar si la VW, Opel, etc. Poate detinatorii lor sunt de buna credinta dar daca si-ar vedea masina in parcurs s-ar ingrozi, iar aceste capace daca nu sunt prinse bine ele se pot fisura din cauza fortelor centrifuge sau poate au fost fisurate intr-o bordura si acestea se vor accentua si la un moment dat se dezintegreaza si zboara in decor, doamne fereste sa fie cineva pe acolo. In concluzie fara capace oricat de urata ar fi masina! Greets, Speedo Edited by Speedo, 28 September 2004 - 12:11. |
#98
Posted 28 September 2004 - 12:47
Speedo tata, dar chiar ai studiat problema cu capacele. Nu e o idee buna sa le picteze pe jenti (capacele). In felul asta se imbina utilul cu placutul
A |
#99
Posted 28 September 2004 - 12:55
Nu, corect este sa aveti alloy vara si din tabla iarna, pentru ca atunci cele din aliaj se zgarie de blocurile de gheata, pot suferi lovituri, in general nu le place si nu e bine pentru aspectul lor.
Desigur sper ca aveti si un rand de "gume" de iarna, mai ales cei cu masini scumpe si cu posibilitati tehnice. Corect este ca randul de gume de iarna sa fie cu jantele lor, toamna tarziu doar sa le mai umflati pana la presiune, echilibrati si sus pe masina, astfel evitati stresul provocat cauciucului de punere, scoatere a anvelopei de pe janta. Greets, Speedo |
#100
Posted 29 September 2004 - 01:03
Sint de acord cu Speedo atunci cind spune ca ar fi bine sa avem cauciucuri de iarna montate pe jante din tabla iarna, si cauciucuri de vara montate pe jante aliaj vara. Importanta anvelopelor de iarna este mult subestimata in tara noastra. Greseste doar atunci cind spune ca gumele de iarna trebuie echilibrate inainte de a fi montate dupa lunile de vara. Daca ai jante dedicate doar acestor cauciucuri nu mai este nevoie sa le echilibrezi la montarea pe masina.
Nu cred ca aceste capace despre care tot vorbim sint chiar asa o mare primejdie pentru masina ori pietoni. Cazul cu S40-ul este probabil o intimplare, iar in privinta pietonilor hai sa nu exageram, capacele desprinse de pe roata in mers aluneca la nivelul solului fara a avea o mare forta in oras, acolo unde sint pietoni, astfel incit sa raneasca serios pe cineva. Daca ar reprezenta un pericol real sint sigur ca tehnicienii firmelor producatoare ar renunta la dispozitiv. Eu personal n-am vazut niciodata vreun capac sa zboare, asa cum pretinde Speedo. Ii multumesc lui Zvastrici pentru titlu si pentru aprecierile pozitive la adresa topicului, cit si pentru sugestiile carora voi incerca sa le dau curs. Sincer sa fiu problemele de pina acum sint urmatoarele: 1. Am parcat masina sub un brad care a murdarit-o cu clei pe cam un cm patrat. Faza e ca acest clei nenorocit nu prea vrea sa iasa. Ma gindesc sa incerc cu un pic de benzina sau chiar diluant. Mi-a spus cineva ca diluantul nu ataca vopseaua masinilor. Voi ce credeti? 2. Drumurile noastre sint pline de pietricele care chiar zboara daca sint aruncate de masinile din fata. Dupa mai multe lovituri pe care chiar nu am avut cum sa le evit (incercam sa depasesc un tir si eram practic borbardat cu pietricele) am depistat o portiune minuscula pe partea din fata a masinii unde vopseaua a sarit. 3. Problema care ma ingrijoreaza cel mai tare este zgomotul produs de rotile din fata (roata?!) uneori. Absolut aleatoriu si destul de rar, se aude o rezonanta cauciucoasa ca si cum as tirsii roata de asfalt in foarte mici salturi. La inceput am crezut ca asa o lucra ABS-ul, insa am remarcata ca acest zgomot apare si atunci cind accelerez, nu doar atunci cind frinez. Ori atunci cind las masina sa curga pina la urmatorul semoafor. Nu reusesc sa-mi dau seama ce naiba provoaca chestia asta. Buloanele sint prinse ferm de janta... Voi ce credeti? Data viitoare noi impresii despre conducerea masinii. Pastrati aproape! |
|
#101
Posted 29 September 2004 - 06:23
Presiunea in pneuri incorecta iti face acest 'zgomot' Incearca sa verifici asta. A, vezi ca 50% din manometrele astora la vulcanizare sunt defecte rau. Eu am umflat la un Cielo de la 2.4 la 3.4!!! Mai sa faca explozie, noroc ca m-am prins la timp si am rezolvat.
By the way, daca aveai motor mai puternic depaseai tirul si nu iti zgariai capota Edited by morogan, 29 September 2004 - 06:24. |
#102
Posted 29 September 2004 - 06:35
Diluantul de-aia e diluant, sa dilueze vopseaua.
Vopselele au deasupra un strat protector de lac transparent, n-ar trebui sa fie problema sa cureti rasina aia. Fiind masina ta noua si fiind foarte atent cu ea (ceea ce o sa-ti treaca peste cativa ani ), cauta un solvent pt. rasini. |
#103
Posted 29 September 2004 - 08:20
Nu vreau sa spun decat ca se poate face o comparatie intre o masina coreeana de generatie noua, (motorul e generatia 2004) clasa medie si o masina germana de generatie 2004 din clasa compacta. Atat ca volum cat si ca dotari (mai ales ca la coreeana sunt standard).
Nu ma bag in discutii decat sa spun ca cel putin la a mea capacele sunt prinse de buloane (deci fara nici o brida de plastic ca nu cumva sa sara). Deci din punctul meu de vedere masina e prea scumpa la dotarile si capacitatea motorului. Am deja 8000 km cu "koreana" si nu am avut nici o problema (in afara de casetofonul pe care mi l-au schimbat - il rezolvase fi'meu smulgand o caseta din el in timp ce mergea). Si nu inteleg de ce o incluzi in clasa masinilor de lux (cum spui tu mai sus)??? Una peste alta este o masina buna, insa sufera la multe capitole. De exemplu eu am volanul si maneta de viteze imbracate in piele. Crezi ca ma incalzeste cu ceva? Iar din cate observ ai inceput sa ai ceva probleme cu ea. De ce nu tragi o fuga la service sa vezi ce e cu roata aceea? |
#104
Posted 29 September 2004 - 08:27
Si mi-am adus aminte, sunt zone in Bucuresti si in alte orase unde linia de demarcatie dintre benzile de rulare si trecerile de pietoni sunt date cu o vopsea mai speciala care atunci cand se usuca devine "ridata" si masina scoate un zgomot neplacut cand trece peste ele (nu ma refer la acei bumbi de pe liniile de demarcatie). Prima oara cand am intalnit asa ceva a fost in Uzbekistan si eram cu un Cielo. Am crezut ca mi s-au rupt amortizoarele.
Poate sa-mi confirme cineva chestia asta? |
#105
Posted 29 September 2004 - 08:32
Rotile de iarna cu tot cu jante trebuie echilibrate inainte de a fi puse pe masina, de altfel daca o sa mergi la o vulcanizare buna o sa faca asta automat fara sa te intrebe, daca nu fac, schimba atelierul!
Stiu pentru ca am trecut prin astea... Inclin sa-i dau dreptate lui Cristist50 pentru ca si eu cred ca sunt pe asfalt "riduri" din acelea fine care fac sa trepideze roata, si locurile acestea s-au inmultit in Bucuresti, daca inainte am intalnit doar la Rond la Baba Novac acum mai sunt in cel putin 2 locuri. Faptul ca a sarit vopseaua din pietre nu e ceva suprinzator, asa e la toti, bine ca a scapat parbrizul. Greets, Speedo |
|
#106
Posted 29 September 2004 - 12:57
Mie mi-a sarit o scanteie de la un tramvai, pe parbriz. Apoi a ramas un fel de adancitura in parbriz. Nashpa faza.
Ce sa mai spun de capacele mele de roti de pe Dacie... sunt ca dracu. Oare d-aia incepe volanul sa vibreze de la 120 in sus??? Sau din cauza ca Daciile (break) nu se descurca la viteze mai mari de 120??? |
#107
Posted 29 September 2004 - 13:11
Faza cu Daciile break la peste 120 e un subiect mai ciudat. Eu cred ca nu are sens sa ne punem problema asta. Cred ca trebuie luata ca atare
A |
#108
Posted 29 September 2004 - 13:51
Nu trebuie luata ca atare. Mergeti la un service si verificati/reparati directia si dupa aceea echilibrati rotile la un atelier dotat.
Sa vezi dupa aia cum nu mai remura. Vorbesc din proprie experienta, am avut o Dacie din 1980. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users