Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 "enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!
 La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)
 Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 

Jurnal de bord Golf V

- - - - -
  • Please log in to reply
2148 replies to this topic

#37
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
Hai ca m-am prins si eu. Era la misto.

Attached Files



#38
georges14

georges14

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 282
  • Înscris: 02.03.2004

Quote

Originally posted by Ahile

Georges14, sper ca nu asta e virsta ta, felicitarile mele pentru Porsche! Toate masinile si toate  

motoarele sint comerciale in economia de piata. Scopul lor este sa se vinda. Crezi ca aia de la Porshce  

fac masini pentru ca n-au ce face in week-end?
 


  1) 14 nu este varsta mea
  2) La chestia cu Porsche-ul ti-am aratat cam cum ai inceput tu discutia
  3) Eu acum sunt in cautare de o alta masina (de mana a doua bine-nteles) pe benzina cu motor de cel putin 1.7
  4) Daca ai sta unde stau eu si trebuie sa urci zilnic dealuri de zici ca-ti iei zborul si sa mai ai 4 persoane cu tine in masina, ai zice la fel despre 1.4.

#39
FireEyes

FireEyes

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 02.12.2002
Eu imi pastrez parerea mea.
1,4 e un motor slabut.

#40
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002
@Ahile, bine asa mai merge. Parca mai seamana a discutie.
Masina arata binisor, s-o stapanesti sanatos.

@Tzepi, asta e problema nasoala cu masinile straine, se fac varza imediat. Dar parca prefer, in caz de impact mai serios, o masina varza decat un cosciug de Dacie.

Mai ales ca oricine are masina cu valoare mai mare de 4-5000 EUR si nu-i face CASCO e un inconstient...

#41
SnowWhit3

SnowWhit3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,319
  • Înscris: 21.10.2003
1. sa o stapanesti sanatos si fara incidente!
2. intre ce masini ai avut de ales si de ce ti-ai luat golf V?
te intreb pt ca toata presa occidentala critica noul golf care cica abia se ridica la nivelul Fordului Focus (aparut tocmai in 1996) ca tinuta de drum, plus alte minusuri care nu-mi mai vin acu in minte. singurul lucru pe care il apreciau era motorul tdi de 2.0
3. personal nu imi place cum arata, daca nu ar avea sigle pe ea as zice ca e o japoneza ordinara.....nu am apucat inca sa merg cu ea ca sa-mi dau cu parerea despre restul

#42
gollum

gollum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,233
  • Înscris: 02.06.2004
Chiar nu inteleg de ce toata lumea huleste Golful 5. Mie mi se pare ca arata super, iar motorul de 2.0 TDi de 140 cu siguranta e foarte performant. E cam mic pt gustul meu, insa cred ca e o masina superoki. Hai sai lasam pe oameni sa faca 100k km si sa vedem ce spun si ei. Mie cel putin Focusul nu-mi place nici sa ma bati. Iar bordul pare destul de eftin si nu-mi inspira nimic (am avut si eu bordul ala si nu mi-a placut prea mult).

A

#43
SnowWhit3

SnowWhit3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,319
  • Înscris: 21.10.2003
nu hulesc noul Golf 5, mi-am exprimat o parere personala si am mentionat parerea unor reviste germane si italiene despre comportamentul masinii.

#44
Byt

Byt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 05.02.2002
Forum de Renault si Opel ce sunteti .. lasati omul sa se bucure de masina! :D

Felicitari pt alegere Ahile si k sa scapi de toti carcotashii de aici iti recomand calduros www.vwforum.ro .

Btw astept si eu in octombrie un Golf V 2.0 TDI Sportline ca sa fiu in topic .. N vdm pe strazi !

#45
gollum

gollum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,233
  • Înscris: 02.06.2004
E superfain motorul...are 140cp iar la 1800 de ture trage de zici mamamama. Interesant e ca la 150 are suflu de zici ca vrea sasi ia zborul. si a II-a de la 30-35 in sus cam rupe aderenta pa al mai al dracu asfalt :o. Traiasca ASR-ul

A

#46
Byt

Byt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 05.02.2002
Deoarece " Ne pare rau dar singura masina disponibila cu aceasta motorizare nu este disponibila deoarece apartine directorului de vanzari iar acesta este plecat in concediu ... Reveniti ... " nu am putut sa fac un drive test dar 2 luni trec rpd !

#47
gollum

gollum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,233
  • Înscris: 02.06.2004
Nu mai afce test..ca faci raie dupaia pana o ai...si in oras nu poti face test drive...ce poti sati dai seama e ca are un cuplu ENORM. Adica la turatii ff mici rupe...cum spun baietii pe mahala :)

A

#48
dante01

dante01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 789
  • Înscris: 21.10.2003

Quote

Originally posted by SnowWhit3
... Fordului Focus (aparut tocmai in 1996) ca tinuta de drum...


1.focus-ul a aparut in 1998 nu 96, ala e escort ce zici tu...
2.nu cred ca se paote compara focusul cu golf 5, insa a aparut focus 2 si asta e altceva, cred ca va papa multe compacte pe paine...
3.de ce zici japoneza ordinara?...
ce zici de Honda civic Type R, Mazda Rx8 sau alte japoneze...
iti zic eu parerea mea, bat oricand BMW si co...
in rest, masinu nu imi place in mod special, mai frumos era 4, dar daca omul si-a luat inseamna ca i-a placut...sti treaba cu gusturile...in plus mai e si "cat te poti intinde" un criteriu, si eu mi-as lua accord 2.4 V-Tec dar are un pret...
Una peste alta, e o masina ok, nici ma buna nici mai rea ca altele, doar ca in .ro isi va pastra foarte bine valoarea, masina germana, de, pacat ca nu e TDI, atunci chiar ca s-ar fi dat ca vantul cand s-ar fi gandit sa o marite...
intradevar, 1.4 FSI e un motor micut pentru masina asta, dar se descurca onorabil...
bafta!

#49
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
Multi sint de parere ca noul Golf arata "slabut". Recunosc ca si eu am fost dezamagit cind am vazut primele imagini cu 5-ul. Am fost si mai dezamagit cind am vazut lista de preturi si optiuni. Desi asteptam de 1 an sa apara ca sa il pot cumpara, am renuntat la idee. Chiar incepusem sa regret ca nu mi-am luat un golf 4, mai ales ca au avut niste oferte misto astia de la Porsche.
Au trecut vreo 2,5 luni in care am cautat o alternativa:
1. Toyota Corolla - renumita pt. fiabilitate, motoare reusite si calitate in general; pret bun. Drive test cu 1.4 98ch benzina - AC stricat, rezonata teribila pe piatra cubica, directia ciudata, tapiterie oribila, lipsa completa de clasa, publicitate mincinoasa in privinta pretului. Pe scurt: Niciodata!
2. Renault Megane - pret bun, dotari generoase, retea buna in Romania, nou model spectaculos. Trebuie sa recunosc ca francezii fac progrese mari si in domeniul comportamentului: suspensia e reusita, motorul de 1.6 115ch benzina ultrasilentios si vioi. Nu ma mira ca multa lume cumpara Megane. Insa plasticele arata ieftin, locul in spate e cam redus, portbagajul relativ mic, garantia de doar 1.5 ani, imaginea de marca slaba, consumul destul de mare, garantia de coroziune doar 6 ani. Si apoi, cind ma gindesc la trecutul lui Renault nu am nici un motiv sa ma entuziasmez.
3. Mazda 3 - interior superb, made in Japan, design exterior reusit. Insa nu au masini pentru drive test. Bine, o iau fara drive test. Vreau motorul cutare, culoarea cutare etc. Nu se poate. Nu poti alege motorul, nu poti alege culoarea, nu poti avea optiuni. E cererea mare in State. In urmatoarele 3 luni primim 3 masini. Vrei una din ele asa cum sint bine, nu vrei iar bine. La revedere!
Ce fac fratilor? Hai sa ma mai uit o data la Golf. Momentul culminant: hai sa fac un drive test! Asta a fost! Viraj rapid in scurt: incredibila directie, masina e pe sine. Vitezele se schimba superb. Scaunul e turnat pe mine, motorul suna sportiv, loc in spate mare, crom pe ceasurile de la bord, crom pe difuzoarele de aer, crom de maneta schimbatorului, crom pe manetele de deschidere a usilor.In momentul in care m-am dat jos din masina asta, aveam un zimbet pina la urechi pe fata. Cautarea se terminase: judecasem gresit Golf-ul, luindu-ma dupa aspectul exterior retinut si dupa pretul mai mare. Regele se intorsese!
Lectia: nu judecati numai dupa aspectul exterior (la urma urmelor proprietarul vede interiorul iar spectatorul exteriorul, iar interiorul Golfului e de nota 10). O masina inseamna mult mai mult decit designul exterior.
Raspunsuri:
georges14 - locuiesc in zona de cimpie a tarii si dealurile nu le vad decit in unele excursii. Rar merg cu mai mult de 2 personane in masina, inclusiv soferul.
SnowWhit3 - Multumesc pentru urari! Mi-am luat compacta pentru ca aveam nevoie de o masina pe care sa o folosesc atit in oras (deci nu prea mare), cit si afara (deci nu prea mica). Am avut de ales intre multe masini care se incadreaza intre 15 si 17000 E, insa in cele din urma, dupa multe ezitari, lista mea se rezuma la 2 variante: Golful 1.4fsi nou si BMW 2.0d second-hand. Mi-a fost teama ca voi plati o avere pe reparatii la un BMW care se afla cam la jumatatea vietii si am ales mirosul de nou al VW. Nu regret deloc.
Fordul Focus a avut timp de 6 ani cel mai bun sasiu din clasa compacta. Sa egalezi cel mai bun sasiu al clasei nu e putin lucru. E vorba despre puntea de suspensie independenta pe spate. Insa Focusul are un interior groaznic printre alte lipsuri.
Presa occidentala critica design-ul exterior prea timid, nu masina. E o diferenta.
BYT, fratele meu, ai reusit sa citesti tot romanul de mai sus fara sa te plicitisesti? Felicitari pentru alegere! Am inteles ca 2.0TDI e un traznet de razboi. Te invidiez sincer!
DAR...suspensia la Sportline e sport. Risti sa-ti sara plombele cu amortizoarele astea. Unii spun ca sint si zgomotoase. Sfatul meu e sa treci pe Comfortline, daca te mai lasa astia. Ai testat masina in varianta Sportline? Daca nu... Nu vreau sa-ti stric bucuria dar cred ca e de datoria mea sa te avertizez. Astept un raspuns pentru ca mi se pare foarte serioasa chestiunea!

Edited by Zvastrici, 28 September 2004 - 06:20.


#50
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Ahile, de-acu l-ai luat ... dar ai uitat cate ceva:

Noul Opel Astra si Peugeot 307 ... mie, personal, mi se par masini mai reusite decat Golf 5 ... AMBELE. Si mai ieftine. TOT AMBELE.

PS: ma bucur ca am ajuns sa discutam civilizat si la obiect :OK:

PPS: vezi ce fci cu formatarea posturilor, ca e un chin sa citesti ce ai scris mai sus! Te rog!

Spor,
Tyby.

#51
SnowWhit3

SnowWhit3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,319
  • Înscris: 21.10.2003

Quote

Originally posted by dante01
1.focus-ul a aparut in 1998 nu 96, ala e escort ce zici tu...

escort a aparut in 88, ca ultima generatie, si a fost inlocuit de focus in 96 din cate stiu eu
am spus japoneza ordinara (comuna, de duzina), sau nu stii sensul cuvantului?
in aceasata categorie nu  se incadreaza Mazda RX8 sau 6...  si ma refeream la design nu la performante (cum poti compara cu BMW???)
De acord cu tine ca mai frumos era 4.

@ahile: intr-adevar la BMW plateai o groaza pentru intretinere, asa ca ai facut o alegere buna... parerea mea...

#52
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002
Ahile, referitor la Renault: cand spui ca folosesc mult plasticaraia, ca inca mai au de lucru la fiabilitate, inclin sa-ti dau dreptate.

Dar sa afirmi ca Megane II nu e spatios si ca are portbagajul mic ... comparativ cu Golf ?!? Te-ai dat cu Megane II, i-ai studiat un pic dimensiunile , vorba ta, din interior, nu de la exterior?

#53
gollum

gollum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,233
  • Înscris: 02.06.2004
E misto la masinile cu hayon (golf) ca poti baga chestii voluminoase. De ex eu am chemat un prieten sa ma ajute sa car ceva care la mine nu intra de nici o culoare. Si aveam un portbagaj de intrau 3 oameni in el.

A

#54
Byt

Byt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 05.02.2002
Referitor la suspensie am scris mai sus ca prin amabilitatea celor de la Porsche nu am putut sa fac un drive test deci nu stiu la ce sa ma astept . Am ales varianta Sportline in special datorita dotarilor specifice ( jenti , scaune sport, volan si schimbator piele etc ) si deoarece comfortline la acelasi pret imi oferea unele dotari pe care le-am considerat inutile ( tempomat , oglinzi coming-leaving home + jenti mai urate ) . Stiam ca suspensia e mai dura dar am zis ca masina arata mai bine ( 10cm mai joasa ) si in plus nu am probleme medicale :) coloana sau rinichi .. In masina merg 50% singur si 25% cu maxim inca o persoana iar comfortul pasagerilor ma intereseaza prea putin :) .


Ahile : De unde ai cumparat masina ?
Gollum : Ce masina ai ?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate