Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Formula 1 - Sezonul 2008
Ultima postare: nov 03 2008 18:42, Inițiat de
dennis12225
, ian 08 2008 21:13
·
0
#57
Publicat: 15 martie 2008 - 23:46
Formula 1: revanșa
Raikkonen și Hamilton reiau mâine, la Melbourne, în prima etapă a noului sezon, duelul pasionant început anul trecut. Un nou sezon de Formula 1 va debuta mâine-dimineață, când la Melbourne se va desfăș ura Marele Premiu al Australiei, reprezentând prima etapă a celei de-a 59-a ediții a competiției. Cursa va fi transmisă în direct de TVR 1 începând de la ora 6.25. Anul trecut, pe circuitul de la Antipozi, finlandezul Kimi Raikkonen (Ferrari) a obținut prima poziție pe grila de start, a realizat cel mai rapid tur de pistă și a câștigat, în cele din urmă, cursa. Alonso, un pericol Sezonul începe sub semnul a două întrebări importante. Va reuși Raikkonen să-și păstreze titlul? Va confirma britanicul Lewis Hamilton (McLaren) statutul de mare speranță? Lupta pentru titlu se va da, cred specialiștii, între Raikkonen și Hamilton, pe care un singur punct i-a despărțit în clasamentul final al piloților pe 2007. Nordicul este marele favorit atât în viziunea adversarilor, cât și a caselor de pariuri, cu o cotă de 2,25. Finlandezul și britanicul nu trebuie să-l ignore însă pe spaniolul Fernando Alonso, revenit la Renault, formație cu care a cucerit două titluri mondiale (2005 și 2006). Ibericul a părăsit echipa McLaren după un singur sezon, rănit în amorul propriu. Alonso s-a războit permanent cu Hamilton, iar McLaren a fost descalificată din campionatul constructorilor după un scandal de spionaj cu Ferrari. SECU va veghea și în automobilism Și în acest sezon, Federația Internațională de Automobilism (FIA) continuă să ia măsuri pentru a face Formula 1 mai atractivă. Principala noutate poartă numele SECU (Unitate Standardizată de Control Electronic) și este un sistem care va fi prezent pe toate monoposturile și care nu va permite instalarea altor sisteme ce ar putea contribui la îmbunătățirea pilotajului. Sezonul de Formula 1 se va încheia după 18 runde, pe 2 noiembrie, la Interlagos, în Brazilia. După Australia, urmă toarea etapă se va desfășura pe 23 martie, în Malaysia. [ http://evz.ro/imagemanager/images/2008/martie/15/graf16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sursa |
#58
Publicat: 16 martie 2008 - 00:49
moki, on Mar 15 2008, 19:52, said: Oooo,mersi pentru pont.Nu imi inchipuiam ca e asa tragic la Monza. O sa vedem diseara.Pun si eu mare pret pe fiabilitatea Ferrari,dar vedem noi..... |
#59
Publicat: 16 martie 2008 - 10:58
Hopa, Barichello a fost descalificat!
Pilotul brazilian de la Honda, Rubbens Barrichello a fost descalificat de catre organizatorii cursei din Australia pentru ca a iesit de la stand-uri desi nu avea unda verde. Acesta reusise sa termine cursa de la Antipozi pe pozitia a 6-a. Punctele i-au fost retrase atat lui cat si echipei. Nakajima obtine astfel 3 puncte, ducand Williams pe pozitia a doua. http://www.sn.ro/bar...o-descalificat/ |
#61
Publicat: 17 martie 2008 - 12:19
dennis12225, on Mar 17 2008, 11:02, said: La piloti centrimetrii conteaza mai putin kg sunt esentiale la piloti sensibili egali in inaltime, bine Gerhard Berger care era inalt nu cred ca avea 50 de kg, idem Wurtz si Webber. Nigel Mansell era mai scund dar durduliu. dennis12225, on Mar 17 2008, 11:02, said: Duculeana unde vezi tu circuit de mare viteza la 270 km/h. Sa inteleg ca vechiul Hockenheim unde s-au atins 360km/h e pista de incercat avioane. E un circuit mediu, destul de tehnic care pune probleme si din cauza ca se alearga 1 sapt pe sezon. |
#62
Publicat: 17 martie 2008 - 12:29
dsdev, on Mar 17 2008, 12:19, said: Sa stii ca totusi conteaza inaltimea, in sensul ca nu e bine sa fie prea inalt, gen Wurtz... Cu cat pilotu' iese mai mult in afara, cu atat devine mai mult un paravan dpdv al aerodinamicii. Lui Wurtz in general ii modifica masina ca sa incapa mai jos cu capu'. |
#63
Publicat: 17 martie 2008 - 12:46
Goofy, on Mar 17 2008, 12:29, said: Din cate stiu eu, masinile sunt facute special pentru piloti, cockpit-ul este adaptat caracteristicilor lor fizice, astfel incat masina sa fie cat mai aerodinamica. Sunt multi factori aici... un exemplu: daca ai un pilot inalt ca Wurtz si unul scund gen Sato... cum faci masina de rezerva (apropo, de anul asta s-a scos masina de rezerva)? O faci pentru Wurtz sau pentru Sato? Daca o faci pentru Sato, aproape sigur Wurtz o sa stea ca in copac in ea, daca o faci pentru Wurtz saracu' Sato i-ar trebui o pernitza sub fund ca sa vada ceva in fata... Asta e unul din motivele pentru care sunt preferati pilotii medii de inaltime (170 - max 180). Mai putin de munca, mai putine componente de personalizat separat ptr fiecare pilot, mai putine batai de cap daca trebuie schimbat ceva. |
#64
Publicat: 18 martie 2008 - 17:17
Cea mai tare faza a fost la Ferrari in 94-95, dupa aia si la Benetton unde au alergat Alesi si Berger, alesi are 1,74 si Berger pe la 1,85 parca. Problema era can unul isi bulea masina si trebuia sa ia masina celuilalt de rezerva. That is a fucking problem . Da in general o adapteaza, dar nu o pot lungi prea mult, diferenta o mai faceau si din scaun, daca poti sa-i spui asa, pilotul mai scund are scaunul ceva mai gros.
|
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi