Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masurare parametrii CATV prin Con...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...
 Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...

Ce marca si model de DVD-RW sa cu...
 Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani

Robotul martian european, revigor...

Are cineva o inregistrare Radio R...
 Geoana: „Sistemul de vot es...

Imprimare mai multe pagini intr-o...

trebuie sa depun declaratie unica...

Ruse vs Rusesti
 

Formula 1 - Sezonul 2008

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
84 răspunsuri în acest subiect

#55
exorcistul

exorcistul

    just listen

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.548
  • Înscris: 31.05.2006
Cine se trezeste sa puna rezultatele aici.

#56
Zamo

Zamo

    Eu sunt dintre aceia de care mamele voastre au spus sa va feriti

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.605
  • Înscris: 09.01.2006

View Postexorcistul, on Mar 15 2008, 23:27, said:

Cine se trezeste sa puna rezultatele aici.

Io unul asa intentionez, sa ma trezesc :)

Ramane de vazut daca si reusesc :D

#57
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 7.889
  • Înscris: 08.10.2006
Formula 1: revanșa  
  
Raikkonen și Hamilton reiau mâine, la Melbourne, în prima etapă a noului sezon, duelul pasionant început anul trecut.

Un nou sezon de Formula 1 va debuta mâine-dimineață, când la Melbourne se va desfăș ura Marele Premiu al Australiei, reprezentând prima etapă a celei de-a 59-a ediții a competiției. Cursa va fi transmisă în direct de TVR 1 începând de la ora 6.25. Anul trecut, pe circuitul de la Antipozi, finlandezul Kimi Raikkonen (Ferrari) a obținut prima poziție pe grila de start, a realizat cel mai rapid tur de pistă și a câștigat, în cele din urmă, cursa.

Alonso, un pericol

Sezonul începe sub semnul a două întrebări importante. Va reuși Raikkonen să-și păstreze titlul? Va confirma britanicul Lewis Hamilton (McLaren) statutul de mare speranță? Lupta pentru titlu se va da, cred specialiștii, între Raikkonen și Hamilton, pe care un singur punct i-a despărțit în clasamentul final al piloților pe 2007. Nordicul este marele favorit atât în viziunea adversarilor, cât și a caselor de pariuri, cu o cotă de 2,25.

Finlandezul și britanicul nu trebuie să-l ignore însă pe spaniolul Fernando Alonso, revenit la Renault, formație cu care a cucerit două titluri mondiale (2005 și 2006). Ibericul a părăsit echipa McLaren după un singur sezon, rănit în amorul propriu. Alonso s-a războit permanent cu Hamilton, iar McLaren a fost descalificată din campionatul constructorilor după un scandal de spionaj cu Ferrari.

SECU va veghea și în automobilism

Și în acest sezon, Federația Internațională de Automobilism (FIA) continuă să ia măsuri pentru a face Formula 1 mai atractivă. Principala noutate poartă numele SECU (Unitate Standardizată de Control Electronic) și este un sistem care va fi prezent pe toate monoposturile și care nu va permite instalarea altor sisteme ce ar putea contribui la îmbunătățirea pilotajului.

Sezonul de Formula 1 se va încheia după 18 runde, pe 2 noiembrie, la Interlagos, în Brazilia. După Australia, urmă toarea etapă se va desfășura pe 23 martie, în Malaysia.
[ http://evz.ro/imagemanager/images/2008/martie/15/graf16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Sursa

#58
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View Postmoki, on Mar 15 2008, 19:52, said:

Oooo,mersi pentru pont.Nu imi inchipuiam ca e asa tragic la Monza.
O sa vedem diseara.Pun si eu mare pret pe fiabilitatea Ferrari,dar vedem noi.....
Nu e chiar asa tragic, dar e foarte iritant daca te duci cu masina (alta solutie oricum nu ai daca nu stai in oras in monza sau la camping in circuit, decat eventual vreun tren da' nu stiu daca o fi). In schimb atmosfera merita traita, mai ales daca esti ferrarist :-) Oricum, daca te gandesti sa stai la vreun hotel ceva, pregateste-te de preturi MARI, sunt cel putin duble in perioada GPului in zona (valabil pentru toate circuitele, nu doar monza).

#59
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 7.889
  • Înscris: 08.10.2006
Hopa, Barichello a fost descalificat!  :angry2:

Pilotul brazilian de la Honda, Rubbens Barrichello a fost descalificat de catre  organizatorii cursei din Australia pentru ca a iesit de la stand-uri desi nu avea unda verde.

Acesta reusise sa termine cursa de la Antipozi pe pozitia a 6-a. Punctele i-au fost retrase atat lui cat si echipei.  Nakajima obtine astfel 3 puncte, ducand Williams pe pozitia a doua.
http://www.sn.ro/bar...o-descalificat/

#60
neobluenet

neobluenet

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 489
  • Înscris: 13.08.2004

View Postduculeana, on Mar 15 2008, 23:46, said:


Ce superstitiosi sunt astia din F1. Abia acuma am observat ca nu exista pilotul cu numarul 13 :lol:.

#61
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View Postdennis12225, on Mar 17 2008, 11:02, said:

La piloti centrimetrii conteaza mai putin kg sunt esentiale la piloti sensibili egali in inaltime, bine Gerhard Berger care era inalt nu cred ca avea 50 de kg, idem Wurtz si Webber. Nigel Mansell era mai scund dar durduliu.
Sa stii ca totusi conteaza inaltimea, in sensul ca nu e bine sa fie prea inalt, gen Wurtz... Cu cat pilotu' iese mai mult in afara, cu atat devine mai mult un paravan dpdv al aerodinamicii. Lui Wurtz in general ii modifica masina ca sa incapa mai jos cu capu'.

View Postdennis12225, on Mar 17 2008, 11:02, said:

Duculeana unde vezi tu circuit de mare viteza la 270 km/h. Sa inteleg ca vechiul Hockenheim unde s-au atins 360km/h e pista de incercat avioane. E un circuit mediu, destul de tehnic care pune probleme si din cauza ca se alearga 1 sapt pe sezon.
Pai si Monaco e circuit de mare viteza, ca unde mai vezi tu sa alerge pe strazi cu >200/ora, nu?  :P

#62
Goofy

Goofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.732
  • Înscris: 10.04.2004

View Postdsdev, on Mar 17 2008, 12:19, said:

Sa stii ca totusi conteaza inaltimea, in sensul ca nu e bine sa fie prea inalt, gen Wurtz... Cu cat pilotu' iese mai mult in afara, cu atat devine mai mult un paravan dpdv al aerodinamicii. Lui Wurtz in general ii modifica masina ca sa incapa mai jos cu capu'.
Din cate stiu eu, masinile sunt facute special pentru piloti, cockpit-ul este adaptat caracteristicilor lor fizice, astfel incat masina sa fie cat mai aerodinamica.

#63
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View PostGoofy, on Mar 17 2008, 12:29, said:

Din cate stiu eu, masinile sunt facute special pentru piloti, cockpit-ul este adaptat caracteristicilor lor fizice, astfel incat masina sa fie cat mai aerodinamica.
Da, in limitele impuse de regulament. Dar un pilot gen Wurtz o sa fie tot timpul dezavantajat de inaltimea lui pentru ca trebuie facute mai multe compromisuri (aerodinamica, distributia greutatii, design cockpit, etc) a.i. masina sa nu piarda prea mult in aerodinamica.

Sunt multi factori aici... un exemplu: daca ai un pilot inalt ca Wurtz si unul scund gen Sato... cum faci masina de rezerva (apropo, de anul asta s-a scos masina de rezerva)? O faci pentru Wurtz sau pentru Sato? Daca o faci pentru Sato, aproape sigur Wurtz o sa stea ca in copac in ea, daca o faci pentru Wurtz saracu' Sato i-ar trebui o pernitza sub fund ca sa vada ceva in fata... Asta e unul din motivele pentru care sunt preferati pilotii medii de inaltime (170 - max 180). Mai putin de munca, mai putine componente de personalizat separat ptr fiecare pilot, mai putine batai de cap daca trebuie schimbat ceva.

#64
dennis12225

dennis12225

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.193
  • Înscris: 15.05.2007
Cea mai tare faza a fost la Ferrari in 94-95, dupa aia si la Benetton unde au alergat Alesi si Berger, alesi are 1,74 si Berger pe la 1,85 parca. Problema era can unul isi bulea masina si trebuia sa ia masina celuilalt de rezerva. That is a fucking problem <_< . Da in general o adapteaza, dar nu o pot lungi prea mult, diferenta o mai faceau si din scaun, daca poti sa-i spui asa, pilotul mai scund are scaunul ceva mai gros.

#65
jondaniel03

jondaniel03

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 207
  • Înscris: 09.07.2006
Maine incept testele de pe circuitul Paul Ricard. Stie cineva ce echipe participa si cine sunt pilotii care testeaza?
Schumi oare va testa pt Ferrari?

#66
intrebatoru

intrebatoru

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 10
  • Înscris: 11.11.2006
A fost cineva la Valencia la cursa de f1?

#67
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 954
  • Înscris: 28.10.2005

View Postintrebatoru, on Jul 2 2008, 14:15, said:

A fost cineva la Valencia la cursa de f1?
Avand in vedere ca anul asta e prima oara cand se va tine GP la Valencia... cam greu sa fi fost deja cineva la cursa.

#68
Emperor_1

Emperor_1

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 29
  • Înscris: 26.01.2008
Cine credeti ca va castiga maine in Marea Britanie?

#69
exorcistul

exorcistul

    just listen

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.548
  • Înscris: 31.05.2006
Raikonnen sau Massa.

#70
dsdev

dsdev

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 954
  • Înscris: 28.10.2005
Tin cu Ferrari, dar cred ca va castiga Hamilton sau Kova. Asta daca nu e vreo surpriza cu ploaia.

#71
exorcistul

exorcistul

    just listen

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.548
  • Înscris: 31.05.2006
In urma cu o jumatate de ora Hamilton a fost retrogradat de catre comisarii de cursa cu 25 de secunde ptr ca l-a obstructionat pe Raikonnen in curba. Castigator : Massa, Heidfeld pe 2 si Hamilton abia 3.

#72
Goofy

Goofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.732
  • Înscris: 10.04.2004
Bai nene, Kimi asta e kamikaze rau de tot. Cat de rau s-a dus dupa Lewis dupa ce l-a depasit.... Mai avea putin si facea praf inca vreo 2 concurenti nevinovati. Super final de cursa.
Sa vedem ce se decide la apelul celor de la mclaren.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate