Don Rodrigo Diaz de Bivar
Last Updated: Oct 08 2018 10:22, Started by
danX
, Dec 21 2007 17:52
·
0
#1
Posted 21 December 2007 - 17:52
Proaspat apropitar de Cee'd Mars Red 1.4 LX, echipat dupa cum urmeaza:
Descriere Model cee'd 1.4 GSL MT START Optionale Jante si anvelope - 205/55 R16V (Aliaj 6.0J, fara proeminente, tip A) Tetiere active scaune fata; suport lombar cu maneta; scaun sofer reglabil pe inaltime Consola centrala tip DLX (2 compartimente de stocare;cotiere + suport pahare spate (tip retractabil) Scrumiera + bricheta cu iluminare Oglinzi exterioare tip convex, reglaj electronic, incalzire, vedere panorama Dispozitiv USB 2.0 + AUX + Cablu I-Pod Proiectoare ceata Lampa lectura la parasolar Cheie de contact cu telecomanda si deschidere la distanta (2 butoane, lama interioara) Aer conditionat manual (include spatiu refrigerare in torpedou) Comenzi audio pe volan, maner schimbator cutie de vitaza, buton frana de mana - cromate Pret: 13200 cu toate taxele, TVA si ce mai ramane. Masina e absolut superba, sunt super incantat de ea, dar din nefericire am condus-o fix 0 km. Motivul? E in curtea dealerului, care nu a binevoit sa ii faca verificarea in service astazi, motiv pentru care o voi ridica abia luni. Voi folosi acest ragaz pentru a porni jurnalul de bord, avand in vedere ca luni am de facut un drum de cca 300 de km cu masina proaspata. Inchinand un pahar de vin rosu in cinstea masinutei, va salut....inca nu cu farul... P.S. Stie cineva unde gasesc anvelope 205/65/R16 de iarna? Masina vine cu Michelin Energy de vara si am de mers la munte. Edited by danX, 21 December 2007 - 17:54. |
#2
Posted 21 December 2007 - 17:57
multi km fara probleme dane. Te-ai lamurit pana la urma cu interiorul? e asa cum vroiai?
|
#3
Posted 21 December 2007 - 17:59
negru complet cu interiorul scaunelor gri cu mici insertii de rosu.
Arata bine. Si multam de urari. Luni revin cu poze. |
#4
Posted 21 December 2007 - 18:05
danX, on Dec 21 2007, 17:52, said: Proaspat apropitar de Cee'd Mars Red 1.4 LX, echipat dupa cum urmeaza: Dispozitiv USB 2.0 + AUX + Cablu I-Pod Cheie de contact cu telecomanda si deschidere la distanta (2 butoane, lama interioara) Inchinand un pahar de vin rosu in cinstea masinutei, va salut....inca nu cu farul... P.S. Stie cineva unde gasesc anvelope 205/65/R16 de iarna? Masina vine cu Michelin Energy de vara si am de mers la munte. Frumoasa culoare ai ales, imi place! Se poate o poza cu dotarile de mai sus? Gume pe dimensiunea asta gasesti doar pentru microbuse! Recomand 205/60/R16 Dunlop w. sport m3. |
#5
Posted 21 December 2007 - 23:26
Marius3k, on Dec 21 2007, 18:05, said: Se pare ca Mosul a venit mai devreme la unii... Sa te poarte multi km fara problems! Frumoasa culoare ai ales, imi place! Se poate o poza cu dotarile de mai sus? Gume pe dimensiunea asta gasesti doar pentru microbuse! Recomand 205/60/R16 Dunlop w. sport m3. Sorry, imi scapase degetu pe 6. sunt 205/55 R16 |
#6
Posted 25 December 2007 - 08:28
\gata, ieri am ridicat masina, avea 6 km la bord. Dupa ce i-am facut toate plinurile, am plecat la drum si acum are 220km.
Plusuri: Bord excelent, toate comenzile le nimeresti cu ochii inchisi. Scaunul si volanul se regleaza pe toate directiile, asa ca e foarte usor sa gasesti o pozitie confortabila. Scaunele sunt confortabile, nici prea moi nici prea tari, asa ca nu te doare spatele dupa 3 ore de condus la drum lung. Motorasul nu e prea zgomotos nici la regim de autostrada in rodaj, deci max 120km/h, max 3000 rpm. Peste, vom vedea dupa prima mie de km. Minusuri: Masina vine fara triunghiuri, trusa medicala, extinctor Motorul incepe sa traga abia de la 2500 rpm, pana acolo fiind destul de letargic. Cu ce trebuie sa ma obisnuiesc: 1. volanul mai mic si directia mai "directa" decat la ce am mai condus pana acum 2. mentinerea motorului in banda de putere 3. Gasirea unei pozitii confortabile la drum lung, dar asta se va rezolva cu timpul. Pana acum nu am reusit decat sa gasesc o pozitie buna la scaun, mai am de lucrat la volan. Overall, sunt super incantat de masinuta si o sa pun si poze imediat ce pun mana pe o camera. |
#7
Posted 25 December 2007 - 13:47
Sa o stapanesti sanatos si sa revii cu poze . In legatura cu extinctorul,trusa medicala si triunghi, eu stiu ca legea spune ca trebuie sa-ti livreze masina cu ele, daca ai chef ai putea sa te certi cu dealerul.
|
#8
Posted 25 December 2007 - 14:23
#10
Posted 26 December 2007 - 12:43
310 km deja.
Consumul mediu s-a stabilizat undeva pe la 8.5, ceea ce mi se pare rezonabil pentru o masina in rodaj. Comparativ, Loganul Prestige 1.6 din familie a consumat cam 10 in prima mie de km. Am gasit o pozitie confortabila pentru gabaritul meu si surprinzator, cu scaunul dat la maxim in spate mai e loc si pentru o persoana de dimensiuni medii pe bancheta. Am apucat sa pun ceva muzica pe stick si se aude demential si il acceseaza repede, deci nici un fel de problema aici. Am testat-o pe drumuri de munte (Bucuresti - Bran via Pitesti, pe portiunea dintre Campulung si Bran) si sta absolut demential pe viraje. The downside e ca simti fiecare pietricica....dar pot sa traiesc cu asta. Ambreiajul tine mai sus decat la masinile pe care le-am condus pana acum, chestie care imi place. M-am obisnuit cu frana, care initial mi se parea greu de dozat. Singura hiba, sa zicem, de pana acum, e ca de cateva ori a carait cand am bagat-o in marsarier. Poate era si de la mine ca-s neobisnuit cu masina, dar daca se mai intampla, cum trec sarbatorile o sa ma duc cu ea la service sa vedem ce si cum. |
|
#11
Posted 26 December 2007 - 13:27
si primele poze, facute cu telefonul din nefericire. Cand am unde descarc si camera.
26122007_002_.jpg 169.31K 437 downloads 26122007_004_.jpg 170.33K 387 downloads 26122007_001_.jpg 159.84K 407 downloads 26122007_003_.jpg 169.31K 352 downloads |
#12
Posted 26 December 2007 - 13:36
s-o folosesti sanatos dane, niste poze cu interiorul, am impresia ca negru cu gri si rosu da foarte bine
|
#13
Posted 27 December 2007 - 00:24
poze cu interiorul ASAP. De fapt e negru complet, cu interiorul scaunelor gri si urme fine de ata care probabil at fi trebuit sa fie rosii. Anyway, arata bine si imi place.
In alta ordine de idei, tocmai am implinit 550 de km. Consumul a scazut de la 8.5 cat era pana acum la 7.5, deci motorul incepe sa isi dea drumul. Maine e prima zi plina numai de oras, dar cred ca inca irelevanta, din moment ce Bucurestiul e GOL. Anyway, in afara de scaderea consumului nici un alt eveniment notabil. Am tot fatait-o cu marsarierul si nu s-a repetat nimic, de unde tind sa cred ca nu faceam eu ceva bine. Masina e rigida ca o scandura, mai am pana sa ma obisnuiesc cu ea. Va salut cu farul. |
#14
Posted 27 December 2007 - 00:39
Bine ai venit in clubul Ceed'arilor.
Problema cu marsarierul este tipica Ceed'ului. Cand introduci in treapta, asigura'te ca ai facut cursa completa, eventual iei putin piciorul de pe ambreiaj si calci iar. Astfel sigur nu o sa mai caraie. Am patit si eu sa imi caraie, dar destul de rar, cand m'am grabit sa bag in marsalier. Suspensia nu ti se pare cam tare? Pe mine ma cam enerveza, sunt obisnuit cu suspensiile moi de Dacie. |
#15
Posted 27 December 2007 - 07:39
dane s-ar putea sa aiba de a face cu faptul ca masina trebuie sa fie oprita complet ca sa poti da in marsarier. Prinsesem o discutie pe undeva si avea de a face cu faptul ca marsarierul nu e sincronizat sau ceva de genul asta. Vezi daca variabila nu e in faptul ca masina sta complet pe loc sau nu
|
|
#16
Posted 27 December 2007 - 10:36
romaximusro, on Dec 27 2007, 07:39, said: dane s-ar putea sa aiba de a face cu faptul ca masina trebuie sa fie oprita complet ca sa poti da in marsarier. Prinsesem o discutie pe undeva si avea de a face cu faptul ca marsarierul nu e sincronizat sau ceva de genul asta. Vezi daca variabila nu e in faptul ca masina sta complet pe loc sau nu Nu are treaba cu asta, mi s-a intampalat cand am incercat sa ies cu spatele din parcare. Cred ca nu ridicam eu suficient de tzamburushul de pe schimbator. |
#17
Posted 27 December 2007 - 13:07
Manevra de bagat in marsalier, trebuie facuta cu miscari hotarate, ca sa nu ai surprize.
Mie tot nu mi'ai raspuns, in legatura cu suspensia. Oare merg inlocuite amortizoarele cu unele pe ulei!? Ma gandeam ca atunci cand mi se uzeaza amortizoarele si trebuiesc schimbate, sa imi pun pe ulei, pentru un confort mai bun. |
#18
Posted 27 December 2007 - 18:03
am scris eu inainte sa intrebi, radule.
Masina e foarte rigida, dar imi place. Astazi prima tura 100% oras, am ajuns la 610 km. Consumul a crescut la 7.8 pe parcursul celor 60km facuti astazi in oras. Situatia e albastra cu gumele, azi dimineata am evitat o tembela care mi-a sarit in fata la 40 la ora, m-am infipt in frane si ABS-ul a intrat instant. Concluzie? Maine primeste un set de Nokiane noi noute. Michelin Energy raman pentru la vara. Anyway, azi am mers cu mare grija, asa ca daca ati fost tinuti in loc pe Stefan cel MAre sau pe la unirii de un Ceed rosu cu numere asijderea, sunt mari sanse sa fi fost eu. Edited by danX, 27 December 2007 - 18:18. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users