Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante
 Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...
 Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 

UPC ieftineste cablul TV!

- - - - -
  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#91
DJ MOraleSs

DJ MOraleSs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 638
  • Înscris: 16.01.2006

View PostMaresalul, on Feb 5 2008, 17:38, said:

Mai ții minte, dragă DJ Morales, când te trăgeam de urechi că prea le luai apărarea prin noiembrie.
Ba chiar ajunsesem să cred că ești angajatul lor. Prea lăudai cu foc "super-ofertele" ce aveau să vină. Chiar am avut un mic meci pe tema asta... :cursing:

Ce s-a-ntâmplat între timp, de nu mai ești abonatul lor ?!  :rolleyes:

Să n-o dai cotită că o să caut posturile...  :bigwhitegrin:

Pai pe vremea aia UPC mergea bine aici. Intre timp a ajuns praf. Daca o tine in ritmul asta, in Buzau pot desfiinta serviciul de internet. Zilnic sunt cozi interminabile la rezilieri. Am acum o conexiune pe fibra optica de la un ISP local. Poti vedea in semnatura cum merge.

#92
Maresalul

Maresalul

    Gata cu joaca, la munca!!!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,346
  • Înscris: 18.09.2007

View PostDJ MOraleSs, on Feb 5 2008, 19:09, said:

Pai pe vremea aia UPC mergea bine aici. Intre timp a ajuns praf. Daca o tine in ritmul asta, in Buzau pot desfiinta serviciul de internet. Zilnic sunt cozi interminabile la rezilieri. Am acum o conexiune pe fibra optica de la un ISP local. Poti vedea in semnatura cum merge.

Mișto semnătură, dar le cam faci reclamă la UPC. Cam așa se înțelege din ea  :D
Corect ar fi fost:
Vrei internet de la UPC ?! Gândește-te de două ori înainte !!!
Iar aici postai vitezele UPC. Chiar dacă nu mai ai screenshot-uri, poți lua câte dorești din thread-ul ăsta  :D
I Love New ISP...
Și aici postai vitezele actuale, din semnătura ta...

Edited by Maresalul, 06 February 2008 - 05:23.


#93
DJ MOraleSs

DJ MOraleSs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 638
  • Înscris: 16.01.2006

View PostMaresalul, on Feb 6 2008, 05:22, said:

Mișto semnătură, dar le cam faci reclamă la UPC. Cam așa se înțelege din ea  :D
Corect ar fi fost:
Vrei internet de la UPC ?! Gândește-te de două ori înainte !!!
Iar aici postai vitezele UPC. Chiar dacă nu mai ai screenshot-uri, poți lua câte dorești din thread-ul ăsta  :D
I Love New ISP...
Și aici postai vitezele actuale, din semnătura ta...

Pai se vede direct in screenshot ca nu e o propaganda PRO UPC. De ce? E afisat direct numele ISP-ului meu ;)
Cu putina atentie oricine isi da seama imediat despre ce este vorba.
Uite... asa ca pentru tine am adaugat ceva distinctiv la semnatura :) Sper ca e OK acum :D

Edited by DJ MOraleSs, 06 February 2008 - 22:54.


#94
Razvanb35

Razvanb35

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 19.03.2008
Salutare lume
Din data de 30 ianuarie 2008 sunt si eu "fericitul beneficiar" al acestei campanii a UPC-ului care mi-a dat numai dureri de cap, din cauza incompetentei unor angajati de la respectiva firma, care sunt incapabili sa respecte contractul incheiat cu ei.
Acum sa va explic si voua durerile mele de cap
1. Conform Anexei 2.1 Servicii si tarife. Produse audiovizuale - care este parte atasata la contract, conform penultimului aliniat, citez din respectivul - Instalarea circuitului de comunicatii electronice si conectarea la reteaua FURNIZORULUI se vor realiza la data de ........ la mine a fost trecut in casuta 30 ianuarie 2008, deci aceeasi data in care a fost incheiat contractul  :D  :D
2. La actul aditional la contractul de furnizare servicii, conform articolului 1, citez - Clientul beneficiaza de reducere 100% a abonamentului la pachetul 3PLAYLARGE pentru luna FEBRUARIE, MARTIE, APRILIE 2008

Toate au fost bune si frumoase pana am primit acasa factura pentru luna februarie 2008 in valoare de 25,25 lei, pe motiv ca am beneficiat de vechile servicii 3PAY analog in perioada 01.02.08-08.02.08 si anume televiziune abonament basic in valoare de 9.38, telefonie in valoare de 2.95 si ce este interesant abonamentul internet standard s-a facturat in perioada 01.02-07.02.08 in valoare de 12.92 lei, total facturica 25.25 lei TVA inclus.
Imediat am luat legatura telefonica cu dispeceratul RC al UPC unde le-am expus situatia...... insa nimic. A doua zi am luat facturica cu gandul sa le trimit un mail, insa cand am ajuns la Pta Muncii, tramvaiul 34 cu care circul zilnic la munca a ramas in pana de curent si am profitat de aceasta ocazie si hop la sediu UPC, fost Astral, unde surpriza: in sediu intra numai abonatii juridici, persoanele fizice fiind trimise in spatele cladirii la casierie.... Frumoasa politica de firma internationala - fraierii ii trimitem prin spate.
La casierie de la sediul UPC din Pta Muncii, surpriza cea mare a fost cand am primit raspunsul la problema facturii, care a sunat asa:
Ati primit aceasta factura, deoarece ati beneficat in continuare de serviciile noastre ...... pana la aceasta data. Din pacate n-am avut contractul la mine sa-l pun sub nas casierei si sa-i subliniez anumite incalcari ale contractului, contrcat care este STANDARD PENTRU TOTI BENEFICIARII SERVICIILOR OFERITE DE ACEASTA FIRMA DE ...... (va las pe voi sa completati, iar ca indiciu Care este una din productiile de baza ale continentului America de Sud si Centrala ???).
Cand am ajuns la servici, am intrat pe site-ul UPC si am trimis un mail cu sesizarea mea unde am explicat durerile mele de cap, iar la adresa am trecut doar nume titular contract, strada, nr strada, nr apartament , asa cum se procedeaza si la casierii cand n-ai fracturica la tine, insa nu am trecut si numarul de contract care este optional, insa am trecut si nr telefon mobil pentru oricare alte detalii
Peste 2 zile am primit raspuns pe mail de la dansii, unde am avut surpriza sa-mi dau seama de incapacitatea unor persoane de a citi corect (titularul contrcatului are un nume care contine Πdin i, iar persoana respectiva raspunde cu  din a), prin care eram rugat sa le spun si nr de contract pentru a ma putea identifica in BD.
Am dat si ultimele detalii, am primit mail ca situatia este rezolvata, insa nu mare mi-a fost surpriza alaltaieri, 17 martie 2008 cand am primit fracturica pe martie, cand am vazut negru in fata ochilor, deoarece AVEAM DE PLATA 120.43 lei impartiti dupa cum urmeaza:
UPC 3Play Large Digital 08.02.08 - 29.02.08 in valoare de 63.74 fara TVA
UPC 3Play Large Digital 01.03.08 - 31.03.08 in valoare de 84.04 fara TVA
+
abonamentul pt HBO max Pack in valoare totala de 22.16 fara TVA, toate aceastea avand un total cu TVA inclus de 202.23 lei

La rubrica reduceri (discount) era trecut doar
pachetel 3Play Large Digital 08.02.08 - 29.02.08 in valoare de -38.8 fara TVA
UPC 3Play Large Digital 01.03.08 - 31.03.08 in valoare de -51.16 fara TVA
deci un total fara TVA de 89.96 lei * 1.19 TVA-ul = -107.05 lei
Conform unui simplu calcul aritmetic eram bun de plata suma de 95.18 lei, deoarece valoarea de 25.25 lei din luna februarie nu o platisem, figurand suma restanta.
Mi-am "incarcat bateriile" si am plecat cu toate actele (contract si facturi) la cel mai apropiat centru relatii clienti de pe Oltenitei, unde era ditamai codita, asa ca am mers mai departe si m-am oprit iar la Pta Muncii unde am asteptat la coada cca 15 minute, unde nu am rezolvat nimic, CHIAR DACA AM AVUT CONTRACTUL ORIGINAL CU MINE. Le-am explicat ca trebuie sa beneficiez de reducere 100% pentru intreaga luna februarie, martie, aprilie 2008, deoarece asa se stipuleaza in CONTRACTUL SEMNAT SI STAMPILAT + ACT ADITIONAL 100% REDUCERE, insa la toata conversatia avuta am vorbit ca televizorul, iar cand am cerut sa vorbesc cu un jurist al UPC-ului am primit banalul raspuns - SUNTETI PERSOANA JURIDICA ??? la care efectiv mi-a sarit mustarelul, raspunzandu-i: CUM ADICA, DACA SUNT PERSOANA FIZICA NU AM SI EU DREPTURI ??? , intrebare cae a ramas fara raspuns. Bravo UPC Romania, daca asa considerati sa va tratati clientii.
Cat am avut aceasta discutie cu domnisorica, mai exista destula lume in jurul meu, insa nici o alta persoana nu a dorit sa intervina si sa ma sustina in drepturile mele de consumator.
Singurul raspuns cat de cat decent din partea casierei de la respectivul centru de relatii clienti a fost: SUNATI LA TELEFON SERVICIUL FACTURARE PENTRU A VA LAMURI PROBLEMA. Acum stau si ma intreb ca prostu, DE CE MAMA DRACU SE CHEAMA CENTRU RELATII CU CLIENTII DACA SUNT INCAPABILI SA REZOLVE PROBLEMELE ?????
I-am trimis la mama natura si am plecat la servici unde am scanat contractul + facturile pentru a le trimite catre unitatile competente sa solutioneze aceste litigii, dar belea, la servici nu am avut semnal net (tot UPC Romania).
La intoarcerea spre casa m-am oprit la casieria de pe Oltenitei unde sper ca am rezolvat problema mea, insa nu plina de surprize si anume:
STITI, AGENTUL CARE VA FACUT PRELUNGIREA DE CONTRACT (TRECEREA PE UPC DIGITAL.....) A GRESIT CAND V-A OFERIT TREI LUNI GRATUITE, DEOARECE ACESTEA SE OFERA DOAR NOILOR ABONATI...... no comment din partea mea, asa ca am scos frumusel fluturasul rosu care l-am primit odata cu contractul si am intrebat-o pe frumoasa domnisorica daca stie sa citeasca si intelege LIMBA ROMANA.
Pentru a fi sigur i-am CITIT si aratat FLUTURASU si am intrebat-o civilizat SCRIE PE FLUTURAS, AI DE CE SA RAMAI LA UPC, SCRIE CA BENEFICIEZ DE 3 LUNI GRATUITATE LA ORICE PACHET 3PLAY si oferta este valabila pentru abonaente incheiate pana la 31 01 2008 si ce intelege ea conform gramaticii limbii romane cu AI DE CE SA RAMAI LA UPC, DEOARECE EU ASA PROST CUM SUNT, INTELEG CA ACEASTA OFERTA ESTE VALABILA PENTRU CLIENTII VECHI si i-am aratat si mailul primit la sesizarea mai veche din luna februarie, unde a fost detaliat tot contrcatul si nu am primit aceasta versiune care a spus-o dansa ca oferta este valabila doar pentru clientii noi - mail primit de la sediul UPC Romania. Doamne cata prostie si lipsa de comunicare exista la aceasta firma de prestari servicii.
Pana la urma sper ca am rezolvat aceasta problema, deoarece dupa discutia avuta cu domnisorica, care, am uitat sa va dau un indiciu foarte important, SE OCUPA CU INCHEIEREA CONTRACTELOR, deci parerea mea personala trebuia sa stie pe de rost situatiile (parearea voastra 100% este la fel cu a mea), am mers la casierie unde am stat de vorba cu o doamna foarte intelegatoare, care a analizat facturile emise pe februarie si martie, inclusiv contrcatul si a facut cu mana dansei o cerere de stornare a facturilor catre serviciul facturare, nu inainte de a vorbi cu o tipa la telefon prin care i-a expus situatia financiara a mea si clauzele contractuale, deoarece a constatat ca am dreptate.
Pana sa plec am intrebat-o sigur s-a rezolvat si am primit raspuns afirmativ. Astept acum cu nerabdare sa-mi vina factura pe luna aprilie sa vad daca este situatia rezolvata, daca nu voi apela la organele competente sa rezolve prezentul contract si voi rezilia contractul cu ei, chiar daca ma vor pune sa platesc taxa de reziliere de 200 lei, pe care NU O VOI PLATI NICIODATA PE SIMPLU MOTIV CA ESTE ILEGALA, ATATA TIMP FURNIZORUL DE SERVICII NU A RESPECTAT EL IN PRIMUL RAND, CLAUZELE CONTRACTUALE.
Sper ca acest mesaj sa fie citit de cat mai multe persoane si SA INTELEAGA DREPTURILE CARE LE AU IN CALITATE DE CLIENT.
CITITI CU ATENTIE TOATE ACTELE INCHEIATE CU UPC ROMANIA, INCLUSIV ANEXELE SI ACTELE ADITIONALE, IAR DACA CONSTATATI ILEGALITATI, NU EZITATI SA VA IMPUNETI PUNCTUL VOSTRU DE VEDERE SI APELATI SI LA ALTE MIJLOACE. Cititi codul consumatorului
O zi buna in continuare

#95
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002
Mă, da' multă bunăvoință ai avut. Eu într-o situație similară pur și simplu nu le-am mai plătit nimic și am așteptat să mă sune să mă întrebe de ce nu plătesc. Pe telefonul lor. Au sunat, le-am explicat, confuzie, s-a rezolvat așa cum (din păcate) o să ți se rezolve și ție, adică deloc.

Drept care am tras linie, am făcut calculul cu cît îmi datorau, am mai stat la ei fără să plătesc nimic pînă mi-am acoperit suma respectivă, apoi le-am expus pe o foaie situația, le-am spus că reziliez și dacă au de comentat discutăm prin Protecția Consumatorului. Foaia am depus-o cu nr. de înregistrare la casierie. N-am mai auzit de ei de atunci.

Deci poți exploata situația în favoarea ta, pentru că din principiu ei nu taie serviciile chiar dacă nu plătești. Le taie foarte foarte greu, din cauză de dezorganizare și lene sau ce-o mai fi acolo la ei. Asta e, ne strecurăm și noi printre crăpături, nu numai ei.

#96
cretacic

cretacic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,447
  • Înscris: 04.02.2006
pe videotextul UPC Braila apare de cateva zile un anunt care zice asa: cei care se aboneaza la small , adica basic, pe un an beneficiaza de pretul de 22 lei/luna la abonament. actualul pret e de 32 lei...   asta e probabil o reactie la oferta RDS, care au invadat orasul si care ofera la preturi modice mult mai mult decat UPC.
de asemenea, alt anunt informeaza abonatii ca incepand cu 5 mai, vreo 30 de canale isi schimba frecventa de emisie, regrupandu-se catre sfarsitul spectrului. stie cineva ce au de gand concret? oare baga alte canale, ca au cu vreo 10 mai putine decat RDS?  sau elibereaza unele frecvente de la mijlocul spectrului pt a baga in perspectiva digitalul si la noi?

Edited by cretacic, 05 April 2008 - 17:24.


#97
FireSky

FireSky

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 20.01.2005
Parerea unui om care lucreaza la UPC: e jale mare, se pleaca pe capete din firma. De vreo 3 luni orele suplimentare nu se mai platesc,desi oamenii si-au facut datoria si au venit chiar si duminica la munca. :angry2:
Cineva mai devreme zicea ca a avut contract cu 3 luni gratuitate la 3play: pai sunt mii de oameni care au semnat contrac in genul astia si care totusi s-au trezit ca trebuie sa plateasca abonamentul.

Edited by FireSky, 05 April 2008 - 17:58.


#98
cretacic

cretacic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,447
  • Înscris: 04.02.2006

View PostFireSky, on Apr 5 2008, 18:56, said:

Parerea unui om care lucreaza la UPC: e jale mare, se pleaca pe capete din firma. De vreo 3 luni orele suplimentare nu se mai platesc,desi oamenii si-au facut datoria si au venit chiar si duminica la munca. :angry2:
Cineva mai devreme zicea ca a avut contract cu 3 luni gratuitate la 3play: pai sunt mii de oameni care au semnat contrac in genul astia si care totusi s-au trezit ca trebuie sa plateasca abonamentul.


scuze, dar postul tau nu are legatura cu ce am scris eu...

#99
MasterC

MasterC

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,538
  • Înscris: 10.09.2003
cretacic, si ti s-a parut ca postul lui FireSky ar fi un reply la ceea ce ai scris tu? Daca da, zi-mi si mie cum ti-ai dat seama..

#100
FireSky

FireSky

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 20.01.2005
Lasa,nu i cazul sa ne pornim.Daca aveti nevoie adrese de mail pentru ca nemultumirile voastre sa ajunga sa fie citite de cine trebuie (si nu doar de cei de la CC)sau o simpla parere, nu ezitati sa dati un PM.

#101
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
Pararea mea de abonat RDS (in schimb) dar cu infrastructura Astral in bloc neschimbata din 1992 este ca UPC trebuie sa schimbe mai mult decat pretul.. mult mai mult. La o adica ei ar trb sa se gandeasca cum sa ma faca pe mine abonatul lor iar pe actuala infrastructa n-o sa ma aiba in vecii vecilor.

Am zis astea deorece consider ca nu sunt singurul in situatia asta, poate cine stie sunt unii care au si net pe niste cabluri asa vechi. Cel putin cand m-am interesat eu de net de la astral mi-au spus clar ca n-o sa stabil deloc serviciul de net( +1 din partea mea)

Era o vreme cand credeam ca o cumparare de catre o corporatie mare din afara insemna un lucru bun.

Edited by Blackhawk, 05 April 2008 - 19:23.


#102
ba1923

ba1923

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 07.06.2007
salut.
C-Zone (RCS&RDS) anunta pe site-ul propriu ca incep instalarile la CATV in Crangasi.

Ati auzit ceva de o reactia a UPC legata de ieftinirea abonamentului?

#103
ploiesteanu

ploiesteanu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,591
  • Înscris: 02.10.2006
In Ploiesti, in zonele unde RDS-ul a cablat de curand si urmeaza sa conecteze doritorii, UPC-ul ieftineste abonamentul TV cu 50 000 dar punand conditia ca abonatul sa semneze un nou contract pe 2 ani cu ei. Concurenta scade pretul.

#104
TupaC

TupaC

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,220
  • Înscris: 05.02.2006
Nu stiu de ce am impresia dar cred că mă dau de partea lui ploiesteanu.
Pana acu câteva luni chiar am ținut cu UPC mi-a mers bine dar de vreo 2 săptămâni lag lag și iar lag în jocuri online.

Ce păcat că nu am RDS pe aici sau ilink că am auzit lucruri bune și despre ei.

Edited by TupaC, 06 April 2008 - 17:00.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate