Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Sfaturi Nubira 2

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#19
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 10.03.2009
Ia leganza un CDX mai bine decat Nubira II,nu o sa regreti.

La 4000\4500 gasesti una ok,cred ca nu are concurenta la pretul asta.

Edited by alex-softpedia, 19 March 2009 - 18:51.


#20
crockus

crockus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 15.01.2006
Alex...ai si tu dreptate, numai ca nu prea am gasit Leganza CDX...doar SX.

#21
theo2012

theo2012

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 08.03.2012

 pisicutza, on 20th December 2007, 14:41, said:

Eu parca tot n-as lua Nubira nici sa ma impusti. Nu stiu de ce. Poate ca este un model depasit. Faptul ca nu se mai fabrica spune multe. Spune multe faptul ca Daewoo Romania nu mai fabrica nimic momentan. Cred ca are un consum destul de mare. Este un model vechi. Tehnologie veche. Nu te ghida dupa principiul ca trebuie sa cumperi multa masina de o anumita suma de bani. E multa tabla si atat. Daca ai cash 6500 euro mai fa un credit pentru 2000-2500 euro si cumperi un Logan nou ABS Plus cu 4 airbag-uri, 90CP, AC, proiectoare de ceata. Nu e o frumusete de masina si nici un model de fiabilitate dar e totusi un model actual. Faptul ca sunt foarte multe Loganuri pe TAXI cred ca arata ca totusi se descurca. Este noua, tu pui primul funduletul in ea si ai totusi garantie. Tu decizi dar nu lua un model care este ingropat de multa vreme. Vei scoate mult mai multi bani pe Logan la revanzare.

LE: Desigur exista si varianta SH, dar trebuie sa ai vreo 1000 euro in stand by pentru zile negre.


Ma trezesc si eu dupa ani de zile.Dar azi am facut contul si m-am uitat si eu un pic pe aici.Eu iti spun ca am si nubira 2 si logan luat nou.Nici nu exista comparatie.Consumul este la fel si banuiesc ca cine vrea o masina ca daewoo nubira stie ca nu o sa aibe un consum de 5%.Este o masina de 2 tone este logic ca are si consum dar in nici un caz astronomic.Cum a mai spus cineva mai jos si piesele sunt foarte accesibile.Am primit la logan un picior in usa nu vreau sa va spus cum s-a facut de a trebuit sa schimb usa. Asta este principiul in ziua de azi.Sa le faca cat mai multe componente din plastic sa consume cat mai putin si in caz de accident nu mai scapa nimeni.Nici nu se pot compara cele 2 masini.Si nu este multa tabla pt ca cine isi ia nubira banuiesc ca vrea spatiu.Asta am cautat si eu cand am luat-o si am vrut o masina de familie.O am de 6 ani si nu ma indur sa o vand este in stare perfecta si nu am avut probleme cu ea.As da loganul mai degraba.Sincer nu isi merita banii.Regret enorm ca am luat asa ceva.

#22
lospaa

lospaa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 28.12.2009
Am o nubira2 din 2005 de noua, in prezent 120k km, am pus gpl de 30k km, in exterior la un mers 100-110 ia in jur de 8% gaz iar in bucuresti, bara la bara nu sare de 15% gaz, nici o problema cu ea, cand vad si aud la alte marci de prestigiu cum se schimba volante, ambreaje etc nu imi vine sa cred, io am schimbat bucse brat, bielete antiruliu si rulmenti pe fata, in rest consumabile ...Loganul e jucarie, nici spatiu interior nici stabilitate, ala de 8 valve la 3k de ture se gatuie..mergeti cu nubira sa vedeti cum trage motorul la 150km/h si ce rezerva de putere are si cum suna si cum se aseaza la drum....nu e BMW dar nu se compara cu loganul!!!

#23
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
Waw, sigur nu e bmw? Nu de alta dar cred ca d-abia un 320i ajunge la 15% in Bucuresti in cea mai nasoala aglomeratie. Al naibii de mare consumul ala pentru un motor de 1.6 si doar 105cp.
Oricum Nubira e o alegere foarte buna in segmentul 2000-3000eur. Nu prea se cauta la SH si au un pret foarte bun de achizitie. Dotarile sunt ok, calitatea medie, intretinere ieftina, fiabilitate buna chiar peste medie as zice,singura problema e consumul care e mare rau pt un motor amarat de 1.6. Dar asta e, se compenseaza cu pretul mic de achizitie.
Un amic si-a cumparat vara trecuta o nubira 2 din 2003 cu 2000 eur. Masina arata foarte bine si nu a bagat niciun ban in ea de cand a luat-o.Nu merge foarte multi km pe an (~10,000) si nu prea e deranjat de consumul mare.

#24
albucatalin

albucatalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 19.11.2009
Avem la societatea la care lucrez si o Nubira 2 din 2003,cu 160.000 km,pe GPL secvential
Pana acum i s-a schimbat vasul de expansiune (fisurat) si cam atat
Urmeaza sa i se schimbe bucsile basculelor (scartaie la viraje de pana la 20 km/h) si simeringul distributiei (pierde ulei)
Consumul mediu e undeva la 12l/100km (gaz) daca nu te dai la ea (Constanta)
Cand a fost ger,consumul a crescut pe la 20l/100km
Una peste alta,merita banii una sh in stare buna,datorita fiabilitatii,dotarilor,spatiului mare si pretului foarte bun al pieselor de schimb

Edited by albucatalin, 10 March 2012 - 12:58.


#25
lospaa

lospaa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 28.12.2009
Un 318 ia 13-15% bara la bara si un 325 poate sa ia 20% stiu sigur, un 320 probabil 15-17 dar in principiu ai dreptate cosumul se apropie de BMW si nu e bmw cu siguranta...Ai punctat bine plusurile si minusurile , dupa mine piata e nedreapta cu aceste masini, poate sunt si subiectiv, cand ma gandesc ca am dat peste 12k in 2005 ...Totusi nu consuma cu mult mai mult decat alte marci cu motor similar maxim 2-3 litri zic eu.

"Urmeaza sa i se schimbe bucsile basculelor (scartaie la viraje de pana la 20 km/h) si simeringul distributiei (pierde ulei)"

Vezi sa nu piarda ulei pe la garnitura la tacheti ca asta e boala lor si se prelinge dand senzatia ca e de la simering.Cu cateva sute de lei vechi rezolvi problema numai sa dea neaparat cu silicon cand pune garnitura!!La mine asa a fost!!!

#26
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Mie nu mi-a placut nici cum se conduce, nici tinuta de drum. Chestiune de gusturi?

#27
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Mie nu mi-a placut nici cum se conduce, nici tinuta de drum. Chestiune de gusturi?

#28
abunea

abunea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,723
  • Înscris: 23.11.2007
Nu ti-a placut in comparatie cu ce masina? Nu zice nimeni ca e o masina super-mega-extraordinara, ci una fiabila si ok la pret.

#29
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Nu o compar cu nimic altceva. Am spus ca nu mi-a placut! Pur si simplu. Probabil daca as fi nevoit sa merg cu ea, cu timpul m-as adapta. Parca e o incropeala ieftina atat interiorul cat si exteriorul.

#30
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005

 bossake, on 9th March 2012, 01:32, said:

Waw, sigur nu e bmw? Nu de alta dar cred ca d-abia un 320i ajunge la 15% in Bucuresti in cea mai nasoala aglomeratie...................

Cred ca te-ai grabit si nu ai citit cu atentie:


 lospaa, on 9th March 2012, 00:56, said:

......... in bucuresti, bara la bara nu sare de 15% gaz, ......

Daca-i vorba despre consumul de gaz (nu benzina), parca nu-i chiar asa mult !

Una peste alta, Nubira este o masina fiabila si ieftin de intretinut.
La preturile la care se vinde acum si tinand cont de sansa de a gasi masini vandute de primul proprietar, ingrijite si cu km putini, eu o consider o varianta interesanta pentru un buget redus (~ 2500 euro).

#31
serbancds

serbancds

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 22.07.2010
Salut.
Eu am Nubira 2 din 2006 vara. Luata de noua. O masina foarte spatioasa si foarte fiabila. Consuma in jur de 10-11 in oras ( este un consum absolut normal pt o masina cu motor de 1.6-1,8 ). Am 90.600 si trebuie sa fac revizia...215 lei costa+manopera. Anvelopele trebuie schimbate (cele originale au tinut pana acum in toamna) si costa 320 lei niste sh bune continental 185/65/14.
Este foarte comfortabila si sprintena. nici nu ma gandesc sa o dau, chiar daca mai am o masina noua de anul trecut diesel.
Deci nu e chiar asa rea.
Nu e pe gaz si nici nu am vrut sa aud de GPL...chestie de optiune

Edited by serbancds, 02 April 2012 - 23:30.


#32
stelica1970

stelica1970

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 26.02.2012
Am nubira2 noua din 2007 cu GPL iar consumul nu este exagerat 10,5-11%in regim taxi GPL.

#33
mateyon

mateyon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 09.04.2011
ce bine ca s-a reluat discutia...la inceputul saptamanii am reusit sa-mi vand masina(opel corsa c, 1000 cc) cu doar 2mii si putin si acum sunt in cautare de masina preferabil cu motor mai mare si mai mult spatiu, adica mai mult masina decat jucarie...habar nu am avut de nubira, am vazut una in seara asta cu 2500 de euro,cam asta fiind si bugetul meu, din 2005 si nu-mi mai iese din cap...din ce stiam mai demult daewoo consuma destul de mult, am mers cu un cielo si nu mi s-a parut deloc legat, subtire la tabla, foarte putin solid, matizul nu mai zic... pretul este destul de accesibil,din cate am citit nici intretinerea nu e de speriat, consumul insa ar fi o problema si de aceea ma gandesc la GPL... va intreb : injectia este monopunct sau multipunct pentru ca pretul instalatiilor este considerabil...cineva spunea mai sus ca e motorul de pe astra 1.6 deci ar fi multipunct...atasez linkul si astept si alte pareri

http://daewoo.anuntu...0-11168833.html

#34
ticodriver

ticodriver

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,342
  • Înscris: 02.09.2005
E injectie multipunct 100%.

#35
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
E o diferenta destul de mare intre Cielo si Nubira 2. In primul rand Cielo a fost facut pe platforma lui Kadett B parca, oricum modelul aparut undeva in jur de 1983-84. O masina fiabila dealtfel, insa a avut problemele ei. In primul rand rugina, care intra cel mai usor la aripile din spate si toba care se fisura usor. Asta o stiu si de la tatal meu care a avut Opel Ascona C. Defapt astea au fost marile probleme la Opel in anii '80.
Nubira 2 s-a facut pe platforma de Vectra B si e o mare diferenta, calitatea crescand considerabil. Sunt multi care zic ca saltul calitativ facut de Opel cu Astra G si Vectra B a fost unul foarte mare.
Cat despre Nubira nu prea am auzit pareri proaste despre ea. Cea mai mare problema ar fi consumul cam mare. Dar daca treci peste asta cred ca ai avea o masina buna la bani putini.

#36
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Nubira nu s-a facut pe platforma de Vectra B (GM2900) ci pe vechea platforma "J" ca si Espero, platforma de Ascona.
Dupa Ascona, Opel a folosit alte platforme in clasele compacta si medie care nu au fost folosite de Daewoo, astia din urma folosind ori vechile platforme ori platforme noi dezvoltate de ei.
In clasele astea, dupa platforma de Ascona, Daewoo nu a mai primit platforma comuna cu Opel pana la Cruze.



Nu zic ca e o masina rea totusi cu toate a fost o diferenta de calitate intre modele facute in tara la noi in ultimii ani de viata ai modelului si cele de afara.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate