Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Daca ar fi dupa voi, ce ati modifica la Dacia Logan?

- - - - -
  • Please log in to reply
187 replies to this topic

#37
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
E MASINA SUPER. Fara Dacia Romania ar fi mult mai saraca.

Normal ca am prefera Renault Megane.

DAR ASTA E VIATA.

#38
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,408
  • Înscris: 09.09.2006
Du-te, bai, la o plimbare......

Quote

E MASINA SUPER.
....maaaare tampenie ai mai debitat.
Atunci Enzo ce e?! Reactor nuclear, supernova, galaxiile reunite?! Mai bine ai tacea, ca te rade lumea....... multi deja nici nu te mai baga in seama... nush la ce naiba ma mai obosesc eu.

Edited by Lucian_M, 17 September 2007 - 13:19.


#39
stupidcow

stupidcow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,437
  • Înscris: 24.12.2004

View PostBasarab, on Sep 17 2007, 14:12, said:

E MASINA SUPER

E masina super pentru cine nu a mai condus nimic altceva decat Dacia

#40
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,408
  • Înscris: 09.09.2006
Corect, stupidcow. Sau trotineta.

#41
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005
Eu as modifica pretul. L-as face mai mic cu macar 1000 de euroi. Daca ar vrea Dacia l-ar putea scoate si la 5000. Sa vezi atunci piata sparta. Chestia e ca nu s-ar mai vinde in primul rand Rino. Si noi nu putem traii fara Clio.

#42
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,883
  • Înscris: 22.03.2005
In afara de caroserie care e o adevarata capodopera as modifica cam asa:
Frane pe discuri peste tot, suspensii independente cu amortizoare pe gaz, garda la sol mai mica, pret in minus si contrunderul.  :D

As lasa doar 2 motoare:
1.6 16V si dCI@85CP   -_-

#43
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007

View PostCampers, on Sep 15 2007, 03:02, said:

As schimba firma , sa nu mai fie DACIA
Nu stiu ce rost are sa schimbi numele. Produsul creeaza marca. Un produs de calitate va face acea marca sa valoreze ceva. Ce insemna Hond sau Subaru acum 30 de ani? Astazi sunt printre cele mai ravnite, nu?

#44
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View PostNight Elf, on Sep 17 2007, 15:11, said:

In afara de caroserie care e o adevarata capodopera as modifica cam asa:
Frane pe discuri peste tot, suspensii independente cu amortizoare pe gaz, garda la sol mai mica, pret in minus si contrunderul.  :D

As lasa doar 2 motoare:
1.6 16V si dCI@85CP   -_-
Ma, tu glumesti, aceasta masina are segmentul ei de piata, ca au cumparat si altii care se caiesc acum este altceva.
Aceasta masina a venit pt a se scapa de berlinoase si cine a avut berline ?
Tu vrei sa-i dai aluia de la tara ( care a avut berlina ) motoare puternice, suspensii sport si garda mica ?
Hai ca asta e gluma anului.
Pai aluia cind ii mergea berlinoasa in 4 pistoane era cel mai fericit, acum ca are Logan de 75 Cp si ii merg toate pistoanele, nu-ti dai seama ca deja este racheta.   :lol:
Tu vrei sa-i dai motoare puternice ?   :huh:  pai daca cel de 1,4 MPI este deja racheta si pe bune   :lol:  , nu ai vazut zmeii cum merg cu ele, inseamna ca ceva mai puternic este deja SF !?!?
Lasa oamenii sa cumpere 1,4 MPI, ai vrea sa vezi pe drumurile de tara, raliuri ?

Edited by MAK, 17 September 2007 - 20:40.


#45
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,967
  • Înscris: 03.12.2005
MAK: schimbat filtrul de benzina, probabil la modul pus un filtru de benzina care sa poata fi si schimbat, nu integrat in pompa de benzina.

Filtrul de aer dont know, dar un filtru de polen e mandatar (sau macar gaura pt el) pe orice masina din zilele noastre prafuite.

#46
OIL1

OIL1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 17.06.2007

View PostMAK, on Sep 17 2007, 19:07, said:

nu-ti dai seama ca deja este racheta.   :lol:

:roflmaofast:  :roflmaofast:
Da, mare adevar graiesti.
Pt ce masina se vrea Logan cred ca e ok, doar pretul e cam mare la calitatea aia.
Am un MCV la firma, e ok, spatios, consuma putin dci-ul, dar calitatea materialelor si a "lucraturii" e deplorabila.
Nu mai spun ca trage motorul ala de parca nu au mancat azi caii si ca in curbe tre sa incetinesc bine de tot ca parca acum se rastoarna.
Pt fostii conducatori de Dacia, care au scapat de ea in programul rabla, cred ca logan e ok. E super...ce mai?! :lol: racheta!
In concluzie, as schimba pretul, dar daca se vinde si asa ca painea calda, ce mai conteaza ca e scump?!

Ieri zicea un amic: Loganul e cea mai meseriasa masina...a curatat Romania de fumegatoarele alea vechi. :lol:

Edited by OIL1, 17 September 2007 - 19:18.


#47
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View PostOIL1, on Sep 17 2007, 20:11, said:

Ieri zicea un amic: Loganul e cea mai meseriasa masina...a curatat Romania de fumegatoarele alea vechi. :lol:
Are dreptate omul si eu spun tot asa, cel putin nu te mai omoara cu fumul.
Eu cred ca Renault a avut dreptate cu Loganul, lumea a vazut Loganul ca pe ceva de lux si asa este fata de vestita berlina.
Acum ca lumea a inceput sa fie mai pretentioasa, schimba si ei modelul, vine Sandel, cind lumea se satura si de Sandel, vin cu altceva si tot asa.
Vrei calitate ? urca la Megane, Laguna.
Este simplu, prinzi omul in firma ta, nu mai stie de altceva si va merge cu Renault, ca asta stie.
Este un proverb :
Cel mai scurt drum este ala pe care-l stii, sau cel mai sigur drum este ala pe care-l stii.

#48
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 22.03.2007

View PostAdiBadi, on Sep 15 2007, 21:27, said:

Gurile de ventilatie din bord.Parca ar fi niste conducte cu capac.Chiar nu are filtru de habitaclu???
Zic unii ca la versiunile mai chioare n-ar avea nici bara stabilizatoare. Si ca ar costa 7 bulioane de montat...

#49
Harlan

Harlan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 20.01.2007
Pentru aia care o cumpara e buna si asa cum e - un vehicul fara pretentii de rafinament, pentru tarani, tarani mutati la oras sau oameni mai saraci si fara pretentii. Ce nu e bun la masina asta e pretul. Ar trebui redus incat sa se incadreze intre 5-7000 euro indiferent de model, asa cum a fost initial vorba si cum e de altfel a fost proiectat si ar fi cinstit sa fie. Motoare mai mari sau alte perfectionari nu-si au rostul pentru un vehicol de genul asta. Si piesele ar trebui sa fie mai ieftine.

#50
unPFA

unPFA

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 27.08.2007

View PostHarlan, on Sep 17 2007, 22:16, said:

Pentru aia care o cumpara e buna si asa cum e - un vehicul fara pretentii de rafinament, pentru tarani, tarani mutati la oras sau oameni mai saraci si fara pretentii. Ce nu e bun la masina asta e pretul. Ar trebui redus incat sa se incadreze intre 5-7000 euro indiferent de model, asa cum a fost initial vorba si cum e de altfel a fost proiectat si ar fi cinstit sa fie. Motoare mai mari sau alte perfectionari nu-si au rostul pentru un vehicol de genul asta. Si piesele ar trebui sa fie mai ieftine.

ai gusturi fine

View PostHarlan, on Sep 3 2007, 15:45, said:

Daca nu ma insel (poate gresesc - ce zic e din memorie) tot 4,2/5,2/6,9 parca am vazut pe undeva si consumurile la Matiz euro 4 - cel care are la motor bobine de inductie separate pe fiecare cilindru. Alea de le-ai pus cred ca sunt ramase in urma daca sunt de pe site-ul lor ca nu prea il actualizeaza ei, cred ca sunt de la motorul cu delco - mai vechi - euro 2 sau 3.
Matiz mi se pare mai frumos d.p.d.v. estetic, ca mecanica e tot aia.


aici

Edited by unPFA, 17 September 2007 - 21:31.


#51
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007

View PostMAK, on Sep 17 2007, 21:52, said:

Vrei calitate ? urca la Megane, Laguna.
http://www.auto-moto...teristiques.htm
http://www.auto-moto...teristiques.htm

Poate ajuta pe amatorii de frantuzisme :harhar:
Chiar, oare ce indice de fiabilitate credeti ca ar primi Logan-ul?

Edited by TLGTLC, 17 September 2007 - 21:53.


#52
freightliner

freightliner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 03.12.2006

View PostOIL1, on Sep 17 2007, 17:11, said:

:roflmaofast:  :roflmaofast:
Pt ce masina se vrea Logan cred ca e ok, doar pretul e cam mare la calitatea aia.
ia-ti un matiz, poate  pare mai calitativa. unde gasesti la 10000 de euros spatiul care-l gasesti intr-o logan de 7 locuri. si cum spunea MAK - acum merge 4x4 pistoane, inainte era 4x3.

#53
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,883
  • Înscris: 22.03.2005
4x4 pistoane doar la MPI (Multe Pistoane si Injectoare).

La dCI (Doar Cateva Injectoare picate in 50.000 de km) ai 4x3.  :coolspeak:

#54
OIL1

OIL1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 17.06.2007

View Postfreightliner, on Sep 18 2007, 01:19, said:

ia-ti un matiz, poate  pare mai calitativa. unde gasesti la 10000 de euros spatiul care-l gasesti intr-o Logan de 7 locuri. si cum spunea MAK - acum merge 4x4 pistoane, inainte era 4x3.

Nu imi iau matiz pt nimic in lume. Nici gratis. Nu prea incap in el. :)  ... si nici nu mi se pare mai calitativa.
Ai dreptate cu spatiul din cel de 7 locuri. Din ala avem la firma, dar a fost 12000, nu 10. (am pus portbagaj mare deasupra, garantie extinsa, huse, etc.)

OnTopic: uitasem sa trec in primul post ca as scoate proiectoarele de ceata. Oricum eu nu prea le vad rostul la nici o masina. Bat la cativa m in fata masinii?!
La cum stau eu cu scaunul la maxim in spate (am 1.86m si picioarele foarte lungi), nici nu prea vad zona pana unde bat alea.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate