Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Daca ar fi dupa voi, ce ati modifica la Dacia Logan?
Last Updated: Aug 22 2008 13:32, Started by
TLGTLC
, Sep 15 2007 01:31
·
0
#37
Posted 17 September 2007 - 13:12
#38
Posted 17 September 2007 - 13:18
Du-te, bai, la o plimbare......
Quote E MASINA SUPER. Atunci Enzo ce e?! Reactor nuclear, supernova, galaxiile reunite?! Mai bine ai tacea, ca te rade lumea....... multi deja nici nu te mai baga in seama... nush la ce naiba ma mai obosesc eu. Edited by Lucian_M, 17 September 2007 - 13:19. |
#39
Posted 17 September 2007 - 13:31
#41
Posted 17 September 2007 - 13:49
#42
Posted 17 September 2007 - 14:11
In afara de caroserie care e o adevarata capodopera as modifica cam asa:
Frane pe discuri peste tot, suspensii independente cu amortizoare pe gaz, garda la sol mai mica, pret in minus si contrunderul. As lasa doar 2 motoare: 1.6 16V si dCI@85CP |
#43
Posted 17 September 2007 - 16:05
Campers, on Sep 15 2007, 03:02, said: As schimba firma , sa nu mai fie DACIA |
#44
Posted 17 September 2007 - 18:07
Night Elf, on Sep 17 2007, 15:11, said: In afara de caroserie care e o adevarata capodopera as modifica cam asa: Frane pe discuri peste tot, suspensii independente cu amortizoare pe gaz, garda la sol mai mica, pret in minus si contrunderul. As lasa doar 2 motoare: 1.6 16V si dCI@85CP Aceasta masina a venit pt a se scapa de berlinoase si cine a avut berline ? Tu vrei sa-i dai aluia de la tara ( care a avut berlina ) motoare puternice, suspensii sport si garda mica ? Hai ca asta e gluma anului. Pai aluia cind ii mergea berlinoasa in 4 pistoane era cel mai fericit, acum ca are Logan de 75 Cp si ii merg toate pistoanele, nu-ti dai seama ca deja este racheta. Tu vrei sa-i dai motoare puternice ? pai daca cel de 1,4 MPI este deja racheta si pe bune , nu ai vazut zmeii cum merg cu ele, inseamna ca ceva mai puternic este deja SF !?!? Lasa oamenii sa cumpere 1,4 MPI, ai vrea sa vezi pe drumurile de tara, raliuri ? Edited by MAK, 17 September 2007 - 20:40. |
#45
Posted 17 September 2007 - 18:49
MAK: schimbat filtrul de benzina, probabil la modul pus un filtru de benzina care sa poata fi si schimbat, nu integrat in pompa de benzina.
Filtrul de aer dont know, dar un filtru de polen e mandatar (sau macar gaura pt el) pe orice masina din zilele noastre prafuite. |
#46
Posted 17 September 2007 - 19:11
MAK, on Sep 17 2007, 19:07, said: nu-ti dai seama ca deja este racheta. Da, mare adevar graiesti. Pt ce masina se vrea Logan cred ca e ok, doar pretul e cam mare la calitatea aia. Am un MCV la firma, e ok, spatios, consuma putin dci-ul, dar calitatea materialelor si a "lucraturii" e deplorabila. Nu mai spun ca trage motorul ala de parca nu au mancat azi caii si ca in curbe tre sa incetinesc bine de tot ca parca acum se rastoarna. Pt fostii conducatori de Dacia, care au scapat de ea in programul rabla, cred ca logan e ok. E super...ce mai?! racheta! In concluzie, as schimba pretul, dar daca se vinde si asa ca painea calda, ce mai conteaza ca e scump?! Ieri zicea un amic: Loganul e cea mai meseriasa masina...a curatat Romania de fumegatoarele alea vechi. Edited by OIL1, 17 September 2007 - 19:18. |
|
#47
Posted 17 September 2007 - 20:52
OIL1, on Sep 17 2007, 20:11, said: Ieri zicea un amic: Loganul e cea mai meseriasa masina...a curatat Romania de fumegatoarele alea vechi. Eu cred ca Renault a avut dreptate cu Loganul, lumea a vazut Loganul ca pe ceva de lux si asa este fata de vestita berlina. Acum ca lumea a inceput sa fie mai pretentioasa, schimba si ei modelul, vine Sandel, cind lumea se satura si de Sandel, vin cu altceva si tot asa. Vrei calitate ? urca la Megane, Laguna. Este simplu, prinzi omul in firma ta, nu mai stie de altceva si va merge cu Renault, ca asta stie. Este un proverb : Cel mai scurt drum este ala pe care-l stii, sau cel mai sigur drum este ala pe care-l stii. |
#48
Posted 17 September 2007 - 21:08
#49
Posted 17 September 2007 - 21:16
Pentru aia care o cumpara e buna si asa cum e - un vehicul fara pretentii de rafinament, pentru tarani, tarani mutati la oras sau oameni mai saraci si fara pretentii. Ce nu e bun la masina asta e pretul. Ar trebui redus incat sa se incadreze intre 5-7000 euro indiferent de model, asa cum a fost initial vorba si cum e de altfel a fost proiectat si ar fi cinstit sa fie. Motoare mai mari sau alte perfectionari nu-si au rostul pentru un vehicol de genul asta. Si piesele ar trebui sa fie mai ieftine.
|
#50
Posted 17 September 2007 - 21:30
Harlan, on Sep 17 2007, 22:16, said: Pentru aia care o cumpara e buna si asa cum e - un vehicul fara pretentii de rafinament, pentru tarani, tarani mutati la oras sau oameni mai saraci si fara pretentii. Ce nu e bun la masina asta e pretul. Ar trebui redus incat sa se incadreze intre 5-7000 euro indiferent de model, asa cum a fost initial vorba si cum e de altfel a fost proiectat si ar fi cinstit sa fie. Motoare mai mari sau alte perfectionari nu-si au rostul pentru un vehicol de genul asta. Si piesele ar trebui sa fie mai ieftine. ai gusturi fine Harlan, on Sep 3 2007, 15:45, said: Daca nu ma insel (poate gresesc - ce zic e din memorie) tot 4,2/5,2/6,9 parca am vazut pe undeva si consumurile la Matiz euro 4 - cel care are la motor bobine de inductie separate pe fiecare cilindru. Alea de le-ai pus cred ca sunt ramase in urma daca sunt de pe site-ul lor ca nu prea il actualizeaza ei, cred ca sunt de la motorul cu delco - mai vechi - euro 2 sau 3. Matiz mi se pare mai frumos d.p.d.v. estetic, ca mecanica e tot aia. aici Edited by unPFA, 17 September 2007 - 21:31. |
#51
Posted 17 September 2007 - 21:35
MAK, on Sep 17 2007, 21:52, said: Vrei calitate ? urca la Megane, Laguna. http://www.auto-moto...teristiques.htm Poate ajuta pe amatorii de frantuzisme Chiar, oare ce indice de fiabilitate credeti ca ar primi Logan-ul? Edited by TLGTLC, 17 September 2007 - 21:53. |
|
#52
Posted 18 September 2007 - 00:19
OIL1, on Sep 17 2007, 17:11, said: Pt ce masina se vrea Logan cred ca e ok, doar pretul e cam mare la calitatea aia. |
#53
Posted 18 September 2007 - 08:33
4x4 pistoane doar la MPI (Multe Pistoane si Injectoare).
La dCI (Doar Cateva Injectoare picate in 50.000 de km) ai 4x3. |
#54
Posted 18 September 2007 - 09:59
freightliner, on Sep 18 2007, 01:19, said: ia-ti un matiz, poate pare mai calitativa. unde gasesti la 10000 de euros spatiul care-l gasesti intr-o Logan de 7 locuri. si cum spunea MAK - acum merge 4x4 pistoane, inainte era 4x3. Nu imi iau matiz pt nimic in lume. Nici gratis. Nu prea incap in el. ... si nici nu mi se pare mai calitativa. Ai dreptate cu spatiul din cel de 7 locuri. Din ala avem la firma, dar a fost 12000, nu 10. (am pus portbagaj mare deasupra, garantie extinsa, huse, etc.) OnTopic: uitasem sa trec in primul post ca as scoate proiectoarele de ceata. Oricum eu nu prea le vad rostul la nici o masina. Bat la cativa m in fata masinii?! La cum stau eu cu scaunul la maxim in spate (am 1.86m si picioarele foarte lungi), nici nu prea vad zona pana unde bat alea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users