Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Daca ar fi dupa voi, ce ati modifica la Dacia Logan?
Last Updated: Aug 22 2008 13:32, Started by
TLGTLC
, Sep 15 2007 01:31
·
0
#19
Posted 15 September 2007 - 18:19
raspandacii de pe forumuri. (ahem, avem unul aici )
|
#20
Posted 15 September 2007 - 18:25
Pe langa ce s-a enumerat mai sus as mai adaugat filtrul de habitaclu ... Dupa parerea mea e inadmisibil sa nu aibe asa ceva , mai ales ca nu cred ca e scump...
|
#21
Posted 15 September 2007 - 18:43
Char nu are filtrul de habitaclu?
Pe asta nu o stiam. Trebuie sa o tin minte. |
#22
Posted 15 September 2007 - 18:54
Sa nu mai puna sigla in fata . Ar arata mai bine fara...
|
#23
Posted 15 September 2007 - 19:04
Pai si cel mai jeg Kalos hatch (cum am eu) are filtru habitaclu... cret este ca el coasta numa' vreo 80 ron si il schimbi la fiecare revizie, dar nexam praf in masina. Aia cu sigla- discutabil, dar ar fi fain alt model de sigla, mai mic, mai estetic. Nu zic, si la aveo sedan al tatei e ditamai plusu' in bot, dar e cat de cat estetic. La hatch s-a facut economie, e mai mic ).
|
#24
Posted 15 September 2007 - 19:29
-filtru habitaclu
- scaun reglabil pe inaltime (sau eu stiu ceva cu care poti gasi o pozitie sa nu mai amorteasca laba piciorului la drumuri foarte lungi) - tabla tratata (mai sunt exemplare cu rugina, asta e singurul lucru care ma deranjeaza cu adevarat la golan) - geamuri electrice spate puse oriunde altundeva decat unde sunt puse acuma, daca ai centura ce faci? - geamurile de pe fata sunt k, eu m-am obisnuit nu ma deranjeaza - nu-mi trebuie plastice mai bune, cele de pe golanul din brazilia sunt de ajuns. conduc masina nu am orgasme cand ating bordul - tetiere de tip virgula (bune cand nu transporti pasageri, sa le dai jos) - o chestie prin care sa poti pune ceva in roata de rezerva - poate.. nu stiu un esp sau mai multe airbaguri, insa asta costa - mp3 player standard la orice versiune, ce dracu un pioneer ce citeste mp3-uri de pe cd e vre-o 3 milioane in comert. Insa nu sunt singurii,sunt unii ca nu ofera nici macar atat si poate mai is da nu imi trece acu prin cap |
#25
Posted 15 September 2007 - 20:27
Gurile de ventilatie din bord.Parca ar fi niste conducte cu capac.Chiar nu are filtru de habitaclu???
Edited by AdiBadi, 15 September 2007 - 20:28. |
#26
Posted 15 September 2007 - 20:42
TLGTLC, on Sep 15 2007, 02:31, said: Eu nu cred ca Loganul e o masina chiar atat de rea. Ar putea fi mai atractiva daca ar fi schimbate anumite motorizari. De exemplu: as scoate din fabricatie motorul 1,6MPI si as introduce in locul lui motorul de 1,4 16V cu 95 cp. As scoate o versiune 1,6 16V si 1,5 dci 85 cp cu cutie automata. Alaturi de Prestige as adauga si o versiune Laureate. Pentru imagine as scoate si un Logan de 2 litri. Oare motorul de 1,9dci ar putea fi montat? Ar fi si asta o optiune. As mai scoate si o versiune gen Solenza Europa pentru un pret mai bun. Spuneti-va si voi parea si poate ne ia in seama cineva. |
#29
Posted 16 September 2007 - 08:38
tinand cont ca in 2-3 ani o sa apara si Ford cu noua Fiesta care se pare ca va fi tot o masina low cost ....eu nu il vad asa bine pe Renault daca nu mai modifica si el ceva la masinuta lui.
-o noua varianta de Logan cu totul alta caroserie cat de cat aerodinamica ....desi cred ca e vis asta pentru ca implica costuri prea mari -sa mai scada preturile la MCV -dotarile standard sa fie aduse la un nivel european.....in romania AC ar trebui sa fie obligatoriu in orice varianta -de ce nu renunta la sigla Dacia ? sa puna renault logan si cu asta basta..... nu stiu de ce dar tot un golf iV second hand din 2003 pe la 9000 euro imi face mai mult cu ochiul decat loganul. pacat cu taxa asta de prima inmatriculare. PS: eu as vrea ca renault sau ford mai nou sa faca o masinuta de ORAS gen matiz sa zicem chiar la un pret de logan actual, mie mi se pare foarte util asa ceva. Edited by vlad2006, 16 September 2007 - 08:44. |
#31
Posted 16 September 2007 - 09:13
#32
Posted 16 September 2007 - 09:19
Suspenisa, franele, filtru de benzia, filtrul de aer, teava de esapament, capacele.
Cat despre interior... trebuie refacut in totalitate. |
#33
Posted 16 September 2007 - 11:41
Pe langa ce s-a spus deja as schimba materialul de pe usi si manerele interiore de la usi care arata si au o ergonomie groaznica. Plastic la fel de ordinar am vazut pe multe masini low-cost si chiar pe unele putin mai spalate gen Swift, asa ca se pare ca e un trend al gamei, nu cred ca se va schimba ceva vre-o data la acest capitol.
|
|
#34
Posted 16 September 2007 - 11:42
Dar filtru de benzina si de aer, de ce ar trebui schimbate ?
Presupun ca ar fi bine puse SPORT, nu ? Da Loganu ce este, masina de strada sau masina de curse ? Nu mai bine va puneti voi filtre sport, sau mai bine nu va mai puneti deloc, sa traga aer bine, sa mai adaugati 0,5 Cp. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users