Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Logitech z-5500 in masina
Last Updated: Aug 30 2007 13:38, Started by
Adel2005
, Aug 22 2007 18:07
·
0
#1
Posted 22 August 2007 - 18:07
Are cineva idee daca pot pune un Logitech Z-5500 in masina si daca da cum ?:-? (ma refefer la ce adaptari ii trebuiesc aduse) :rolleyes:
|
#2
Posted 22 August 2007 - 19:15
eu zic ca te-ai uitat prea mult pe youtube...mi se pare ca sunt niste transformatoare de energie pentru priza de la masina
|
#3
Posted 23 August 2007 - 12:19
Deci teoretic cam asa ar fi: varianta 1) iti faci rost de un amplificator de tensiune, din 12 la 220 (dar unul de putere, nu tip incarcator de telefon), tragi alimentare de la baterie (nu de la bricheta sau alte cele pt ca ai sa arzi sigurantele in mod sigur) la alimentarea sistemului, wooferu' il bagi in portbagaj (daca intra...) si satelitii ti-i bagi prin usi...Singura problema e ca vei avea 220 V in masina.... :huh: cam riscanta treaba. Varianta 2) desfaci wooferu si masori la transformator (la secundar) tensiunea de iesire. Nu stiu cat poate fi, dar ma gandesc ca pleaca de la 12 V in sus. Daca ai norocu' sa fie chiar 12-14 V, at problema se simplifica, anulezi pur si simplu transformatorul si te legi direct de la baterie desigur, cu cele aferente (intrerupator etc, schema o gandesti tu). Daca tens e mai mare de 12 V la secundar (24-48) at lucrurile un pic se complica, dar nu mult, iti trebuie doar un multiplicator de la 12 la 24 sau 48 sau cat o fi. Tind totusi sa cred ca nu sunt in secundar mai mult de 12 V.
Edited by Octavian___28, 23 August 2007 - 12:20. |
#4
Posted 23 August 2007 - 18:53
de la varianta 2 incolo se complica rau treaba si nu are rost cu desfacut bla bla, ori incerci prima varianta ori cumperi tu un sub pentru masina si asta e
|
#5
Posted 24 August 2007 - 11:15
Pai na...''teoretic''. Dar cu un sub e cel mai bine si mai ieftin si mai ok. ! ....la naiba, te cari cu 220V in portbagaj... :cursing:
|
#6
Posted 25 August 2007 - 04:36
ms octavian :-? o sa incerc sa vad cum il rezolv
stiu ca pot sa-mi iau un woofer si un amplificator dar daca tot am 2 z-uri ma gandeam sa bag pe unu in masina |
#7
Posted 29 August 2007 - 13:55
Quote aiurea ati raspuns..... eu vb serios pot sa pun un z-5500 in masina sau nu? Daca poti sa bagi masina in apartament. DA. Adel2005 cauta prin comert convertor 12-220v sunt cam peste tot, vazusem si prin bazar prin is odata dar sa fii atent la puterea maxima pe care o poate debita sa nu fie mai mica decat cea a sistemului audio. si nu e chiar asa rau sa ai 220 in masina daca ai o duba poti sa bagi si un frigider in ea, pt bere :D |
#8
Posted 29 August 2007 - 15:38
Oare saraca baterie va mai reusi sa porneasca acea masina dupa alimentarea acestui sistem?
|
#9
Posted 29 August 2007 - 18:15
galeo, on Aug 29 2007, 16:38, said: Oare saraca baterie va mai reusi sa porneasca acea masina dupa alimentarea acestui sistem? |
#10
Posted 29 August 2007 - 18:16
ktod_16, on Aug 29 2007, 14:55, said: iar se baga necunoscatorii in seama . Mai colegule mai uita-te si tu la pimp my ride tu cum crezi ca se scoti miile de wati din sistemele de masina, cu tensiunea de 12 v??? Nici o sansa. ia zi dom'le ce tensiune baga baietii de la pimp my raid in masina ? Normal ca tot la 12 V !!! In masina nu exista mai mult de 13.8 V (cu motorul pornit). In masina aceasta lipsa este suplinita de intensitati mari (amperi multi ... mut mai multi decat avem in casa). |
|
#11
Posted 29 August 2007 - 18:26
Lup, on Aug 29 2007, 19:16, said: ia zi dom'le ce tensiune baga baietii de la pimp my raid in masina ? Normal ca tot la 12 V !!! In masina nu exista mai mult de 13.8 V (cu motorul pornit). In masina aceasta lipsa este suplinita de intensitati mari (amperi multi ... mut mai multi decat avem in casa). si mai poate sa masoare tensiunea sistemului fara transformator , si sa il alimenteze de la masina , fara sa mai consume curent aiurea...dar asta necesita timp... sau poate scrie pe cartea tehnica a sistemului....ii mai trebuie si o plasma . pe parbriz :D :D |
#12
Posted 29 August 2007 - 19:35
cel mai simplu vinzi sistemu si-ti iei ceva auto ... si nu te chinui cu improvizatii
|
#13
Posted 29 August 2007 - 19:38
#14
Posted 29 August 2007 - 23:17
#15
Posted 29 August 2007 - 23:38
Quote ia zi dom'le ce tensiune baga baietii de la pimp my raid in masina ? Normal ca tot la 12 V !!! In masina nu exista mai mult de 13.8 V (cu motorul pornit). In masina aceasta lipsa este suplinita de intensitati mari (amperi multi ... mut mai multi decat avem in casa). Hai sa-ti zic si de faza cu amperii la priza (D c nu e asa multi) in primul rand plecand de la formula puterii puterea=tensiunea*intensitatea adica W= V*A La presupunem ca ai un sistem de 220 w rms in casa acesta va consuma : 220 w (rms)= 220 v(priza)* 1Amper inteles?? La baterie e tocmai invers daca ai acelasi sistem de 220w ..................... 220 w(rms)= 12v (baterie)*18.33 Amperi Facand o paranteza, rezulta de mai sus ca dintr-o baterie de 100 Amperi am putea teoretic scoate o putere maxima de 1200w(practic nu e chiar asa pt ca daca am solicita bateria la max aceasta s-ar descarca f repede, aceasta riscand totodata sa ia foc) la amplificatoare in masina se utilizeaza metoda convertorului la 220 deoarece la puteri f mari(ex 1200w de mai sus) daca s-ar utiliza 12v gandeste-te ce cabluri de alimentare ar trebui sa aiva statia aia nu mai zic de cablurile care duc la difuzoare, ca sa reziste la 100 A, vezi cablurile care duc la electromotor alea tin cam 400 amperi (nu mai zic de dificultatile de constructie ale amplificatorului (s-ar topi pur si simplu circuitele)). Dar utilizandu-se 220v prin amplificator si cabluri vor trece, (la puterea de 1200w) doar 5.45 Amperi cea ce e floare la ureche pt tranzistori integrate si altele. Sper ca m-am facut inteles (am incercat sa explic cat mai pe inteles) daca cineva considera ca am gresit il invit sa ma contrazica dar cu argumente. p.s. in casa noi de fapt consumam amperi (tensiune constanta) cu cat ai mai multe aparate in priza cu atat vei consuma mai mullti amperi. Poti si in casa sa ai 100 amperi dar dupa ce bagi cuie in loc de sigurante sigur o saia instalatia electrica foc, pt ca la 220 v si 100 Amperi rezulta o putere de 22 000W mult al naibii (nu stiu cum ai putea sa consumi atat doar legand instalatia de sunet a unui concert la tine in priza :D ). Tot din aceasta cauza pt consumatorii industriali se utilizeaza curentul trifazat cu tensiunea de 380v(ca sa mai reduca din amperi). Quote si mai poate sa masoare tensiunea sistemului fara transformator , si sa il alimenteze de la masina , fara sa mai consume curent aiurea...dar asta necesita timp... sau poate scrie pe cartea tehnica a sistemului....ii mai trebuie si o plasma . pe parbriz bafta si sa ne zici si noua cum faci cand faci. Edited by ktod_16, 29 August 2007 - 23:49. |
|
#17
Posted 29 August 2007 - 23:52
Asa e dar nu am vrut sa bag mai tare in ceata, am vrut sa fiu cat mai sugestiv.
|
#18
Posted 29 August 2007 - 23:54
sa-mi zici unde parchezi masina ca am auzit ca e fain sistemul. :lol:
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users