Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix

Alegere memorie USB

Manere clasice mobila sau push to...
 

FREON

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
79 răspunsuri în acest subiect

#1
galaad2

galaad2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 63
  • Înscris: 24.09.2005
Prima parte a acestui post am pus-o aici:
thread: Instalare, Service, Intretinere, discutii generale, pagina 10, post #279


M-am gândit și cred că e mai bine să fie topic separat, nu e discuție generală

Rog un moderator, dacă poate, să mute aici postul respectiv.


Anyway.... continuare la acel post:

==================================

Buuuun, am fost la bancă (Banca Transilvania, Agenția Trocadero)... și degeaba am fost, tipa de la ghișeu mi-a refuzat pur și simplu primirea cererii de refuz la plată pe motiv că nu a fost eroare de procesare din partea băncii, și odată ce comerciantul a primit banii nu mai este problema băncii...

WTF... cum se poate ca banca să nu permită executarea unui chargeback, sau măcar să înceapă investigarea cererii mele??
Plăteam ~20 RON daca era neîntemeiată...și asta e... dar SĂ REFUZE pur și simplu ?? Să vedem ce rezolv și cu Call Center-ul de la BT, am deschis acolo un ticket.

Ce rost mai are tot sistemul bancar românesc de plăți electronice și sistemul VISA dacă orice SRL își permite cu atâta nerușinare să execute țepe și banca le tine partea ?

M-am interesat la VISA, iar ei permit executarea de chargebacks în situația mea, pentru aceasta putându-se folosi codul VISA de justificare nr. 53 ( VISA CHARGEBACK REASON CODE 53 - Not as Described or Defective)
Descrierea acestei situatii este urmatoarea:
Goods or services received were not as described on the transaction receipt or other documentation presented to the cardholder or, if a Mail/Phone Order or on-line purchase, as described by the merchant. Or, the merchandise was received damaged, defective or otherwise unsuitable for the purpose sold.
Cardholder must attempt to return the merchandise or resolve the dispute before contacting his bank.



Oh well... Încă suntem în România ... țara lu' pește.

Deși mi-am zis că nu îl mai sun pe individul care mi-a montat aparatul, m-am decis sa îl sun totuși din nou, și iar a început sa îmi debiteze aceeași poveste, cum că nu e de vină aparatul, că e de vină faptul că l-am montat pe hol, că sunt patru camere, că e normal să nu fi adăugat freon suplimentar, că nu e nevoie, că a pierdut două instalări din cauza mea, că cealaltă echipă nu mai vrea oricum să vină, etc.... practic orice ca să mă facă să mă simt vinovat că vreau calitate și că îi răpesc din timpul lui.

BTW, specificațiile aparatului sunt:


[ http://img.photobucket.com/albums/v229/galaad2/reclamatie_tonis_trade/parametri.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Cum i-am menționat OPC-ul a început să spună că ăștia dacă vin și constată că aparatul scoate totuși ceva aer rece nu o să facă nimic, că au mai avut două reclamații și că nu le-a făcut nimic, etc...
Într-un sfârșit au promis că vor trece zilele astea pe aici și vor aduce cu ei și sculele să remedieze problema, să măsoare presiunea și să umple dacă este nevoie.

Acuma.... problema pe care o văd eu: măsuratul presiunii cum se execută ?? cu aparatul pornit sau oprit ?

Dacă se execută cu aparatul pornit, nu rezolv nimic, pentru că o să îmi arate că "uite nene, ai presiune" și o să plece, și asta în timp ce compresorul pompează și consumă la curent de-l ia dracii, deși eu l-am plătit ca fiind clasa A de consum energetic.

Cu montatul metal pe metal...asta e... o las baltă... m-am interesat și la asta, iar cu amortizoarele de cauciuc la aparatele chinezesti s-au dovedit a fi o prostie curată. Este așa de prost cauciucul încât în câteva luni se face praf și cade, și în cazul acesta va vibra și mai rău unitatea externă. Iar cu pompa de vid...mai treacă-meargă...merge și așa ... Ce mă doare pe mine e că nu au au completat cu freon.

Astăzi am mai descoperit o operațiune pe care ar fi trebuit să o execute instalatorii la mine și nu au executat-o (ce-i drept este opțională): proba de presiune cu azot, înainte de vidarea instalației.

Am găsit un document care explica destul de bine cum se face o instalare ca la carte, pe site la Ferroli:
http://www.ferroli.r...0 Instalare.pdf

Se vede treaba că o să mai dureze ceva vreme bună până o să avem calitate la nivelul Uniunii Europene... degeaba am intrat în ea.


Cum nu vii tu, Țepeș doamne, ca punând mâna pe ei,
Să-i împarți în două cete: în smintiți și în mișei,
Și în două temniți large cu de-a sila să-i aduni,
Să dai foc la pușcărie și la casa de nebuni!

Editat de galaad2, 13 august 2007 - 19:54.


#2
gabimax

gabimax

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 105
  • Înscris: 30.08.2003
Verifica in manualul de instalare cu care vine aparatul.
La mine spune asa:
"Incarcarea sistemului din fabrica este suficienta pentru un traseu de 4 metri". Pentru traseul ce depaseste 4 metri, se da un tabel in functie de capacitatea aparatului. Pentru 18000Btu se incarca cu refrigerant cu o cantitate de 30 g/m.
La tine dupa cum am inteles au venit cu aparatul dupa ceva timp. E posibil sa fi cotrobait si sa fi ascuns manualul. Cauta pe net dupa model sau codul aparatului, poate gasesti un manual. Daca il casesti, il listezi si le dai cu el in cap. Sau mai incearca prin magazinele care vand asa ceva. E singura proba.

#3
galaad2

galaad2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 63
  • Înscris: 24.09.2005
Ca manual de instalare mi-au dat o SINGURĂ foaie de carton A3 mare, tipărită pe ambele fețe, pe care scrie 'installation instructions', iar textul este într-o limbă engleză aproximativă (made in china...deh)... nu este menționat nicăieri că este posibil măcar instalarea unui traseu mai lung.

În schimb am găsit pe un site belgian un PDF pentru exact modelul acesta al meu:
http://www.aircowalh...s/QBR 18000.pdf (fișier și în attachment)


Ce am găsit aici scrie:
Maximum lengte/hoogte leidingen (m) 15 m
Voorgeladen gas maximum lengte (m) 3m

Din asta eu deduc că lungimea maximă la livrare (pentru care este încărcat cu gaz) este de 3 metri, care se poate prelungi până la 15 metri maxim absolut, cu condiția completării cu freon. Nu menționează însă CU CÂT freon se completează.

English term or phrase: preloaded
Dutch translation: voorgeladen

Fișiere atașate


Editat de galaad2, 13 august 2007 - 22:05.


#4
nucutza

nucutza

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 458
  • Înscris: 14.12.2001
Din ceea ce scrie pe eticheta, aparatul tau nu este clasa A !!! si e normal sa consume mai mult !!!

clasa A , EER > 3.20
clasa B,  EER>3.00, EER<3.20

Pentru aparatul tau : EER = puterea de racire/puterea consumata pentru racire adica 5100 w/1650 w = ... 3.09 adica cam la mijlocul clasei B !!!


De asemenea nu are chiar 18000 btu ci 5100x3.412 (asta e un coeficient) = cca 17400 btu !!!

datele aste le-am luat de pe :
http://www.aer-condi...i_frecvente.php

Oricum cred ca pentru miciuna cu clasa A ai avea ceva succes la OPC.

#5
galaad2

galaad2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 63
  • Înscris: 24.09.2005
mersi, ete asta nu am vazut-o la aparat, si nu stiam nici cum se calculeaza clasa de consum energetic.

Eu am considerat ca acum consuma mai mult deoarece nu au completat cu freon instalatia si compresorul lucreaza mai mult acum sa compenseze lipsa de freon, nu m-am gandit ca poate exista si o cauza suplimentara.

In magazinul lor, langa pretul de vanzare scria mare CLASA A de consum cand l-am luat

am verificat si ce scrie pe aparat, sa nu fie vre-o eroare de scriere in manualul acela.... tot 5100w scrie si pe aparat.... insa in pdf-ul acela de mai sus scrie tot clasa A de consum, dar scrie 5300w puterea de racire... dar cum e la belgieni, este posibil ca ei sa primeasca aparate ceva mai bune, nu ca la noi.

Inclin sa cred ce scrie direct pe aparat 5100w si 1650 consum... si iar ma apuca furiile cand ma gandesc ce tepari avem in tara asta.

deci... eu le-am platit 18k BTU clasa A, atunci asta sa imi instaleze.

#6
galaad2

galaad2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 63
  • Înscris: 24.09.2005
buun... ieri i-am sunat din nou pe ăștia de la firmă... minune, în sfârșit au venit... au măsurat și au completat aparatul cu freon R-410a. Manometrul lor indica în jur de 70...80 psi când l-au conectat inițial... au umplut până la 120...130 psi

Din ce am citit însă pe net ar fi trebuit să îl umple până la 150psi și în plus au ținut butelia aia de R410a pe podea (butelie albă și doar cu puțin mai mică ca o butelie de aragaz normală) și au făcut încărcarea cu freon din poziția respectivă (cu butelia în picioare în poziție normală pe podea) deci cu freon gazos nu lichid.


din ce am citit pe wikipedia despre R-410a ar fi trebuit să îl încarce până la 150 psi și cu freon lichid nu gazos.
corect ???

Le-am tipărit o parte din articolul menționat de nucutza și calculele cu datele aparatului meu și le-am dat să vadă problema
EER = 5100 / 1650 = 3,09 => mijlocul clasei B
COP = 5300 / 1750 = 3,028  => mijlocul clasei D

Conform cu explicatia aceasta pentru refrigerare există următorii coeficienți de conversie:
— 1 watt =.86 kcal/h
— 1 watt = 3.412 Btu/h
— 1 watt = 2.843 x 10-4 tons
— 1 ton = 200 Btu/min
— 1 ton = 12,000 Btu/h
— 1 ton = 3,517.2 W

Acuma, după reumplere, l-am pus din nou pe un contor verificat metrologic, am stat cu ceasul lângă el și am pus aparatul pe contor. A consumat 1,65Kw în 60 minute, la răcire maximă (16 grade) generatorul de ioni pornit și cu ventilatorul pe turbo, cum era specificat și în manual.
La 25 grade cu ioni și cu ventilatorul la cea mai mică viteză a consumat 800w în 60 minute... înainte de umplere consuma 1000w în 60 minute... pare că se încadrează în parametrii de pe etichetă acum.

În concluzie... aparatul este de fapt clasa B/D și ei mi l-au vândut ca fiind clasa A.... m-am lămurit... Tonis Trade e firmă de țepari (pt. mod:factura și alte acte le-am postat în thread-ul referit în primul post, așa că nu e opinie nefondată)... și nu e prima oară când "mi-am luat-o" de la ăștia.
Acu' vreo' 8 ani mi-am luat țeapă de la ei cu un reportofon profesional (m-a costat cam 10 mil atunci) care s-a stricat în mai puțin de 24 ore de la cumpărare, m-am dus să îl schimb și au refuzat, în schimb m-au trimis la reparație la service. Două luni a stat reportofonul ăla la ei, și între timp am fost obligat să îmi cumpăr altul (din altă parte). De atunci nu am mai luat nimic de la ei, până la AC-ul ăsta, credeam că între timp au devenit firmă serioasă... se vede treaba că nu este așa.

Dacă stau să mă gândesc... tot două luni au trecut și de când am luat aparatul acesta de aer condiționat de la ei, se pare că asta e norma la ei, țeapă la început și după două luni o dreg ... oarecum.

În plus se laudă în toate licitațiile publice la care participă cu certificarea lor ISO 9001 și 9002... băga-mi-aș ceva în certificarea lui pește... la noi se pare că se fac pe ochi frumoși certificările astea.

Editat de galaad2, 21 august 2007 - 13:39.


#7
Bruttus

Bruttus

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 22
  • Înscris: 27.10.2007
O parte din raspuns il ai aici:
http://forum.softped...t...0&start=300

#8
octavian_d

octavian_d

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 63
  • Înscris: 12.01.2007
va salut.vad ca aerul meu nu mai raceste cum trebuie.Am desfacut indorul si am curatat filtrele. L-am pornit asa desfacut si am vazut ca prinde ceva gheta ceea ce nu e ok. Ar fi nevoie de o reumplere de freon-R22- in acest caz, pe care vreau sa o fac singur iar aici am nevoie de suportul cunoscatorilor.
Am gasit cel mai ieftin butelii de 12kg la 3 Eur/kg.Ideal ar fi sa cumpar una de 0.5 dar nu am gasit.
M-am blocat la tipul de manometru pe care sa il cumpar.Unele manometre sint din clasa1 .0 respectiv 1.6.Ce inseamna aceste clase?

Am gasit aici:http://www.aparat-aer-conditionat.ro/Scule_si_unelete_climatizare/Manometre/    
                                                        si aici
                   http://www.aer-condi...php?cPath=56_64

dar nu stiu de care sa iau.


Ce imi recomandati din acea lista?

Ma ajutati sa incep?Orice sfat e binevenit.

MULTUMESC anticipat

#9
mihai12345

mihai12345

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 225
  • Înscris: 26.03.2007
Cred ca mai bine ai incerca sa vezi  si pe unde pierde instalatia. Exista si un spray sau cu un sapun si apa. Desi daca este un por mic nu se vede. Holendere ai la UE  si mai ai la 30-40 cm de la UI care este deobicei in zid sau dupa el putin. Acolo chiar e nasol.



Bafta!
Ieftin o sa te coste cu cei care repara frigidere, fata de o firma de aer conditionat.

#10
octavian_d

octavian_d

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 63
  • Înscris: 12.01.2007

 mihai12345, on Jun 24 2008, 21:10, said:

Cred ca mai bine ai incerca sa vezi  si pe unde pierde instalatia. Exista si un spray sau cu un sapun si apa. Desi daca este un por mic nu se vede. Holendere ai la UE  si mai ai la 30-40 cm de la UI care este deobicei in zid sau dupa el putin. Acolo chiar e nasol.



Bafta!
Ieftin o sa te coste cu cei care repara frigidere, fata de o firma de aer conditionat.



vad ca instalatia nu pierde.Are 7 ani de cand l-am cumparat si a mers ok.Acum vad ca are toane- la inceput se pune gheata dar dupa un timp de de functionare aceasta dispare de pe condensator; totusi nu mai baga aer asa rece ca inainte.
Vreau sa invat sa il alimentez singur dar totusi nu stiu cat freon sa pun.Ma ajuta cineva?

#11
mihai12345

mihai12345

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 225
  • Înscris: 26.03.2007
Am facut chestiaasat odata acum muli ani. Defapt doar l-am ajutat pe un frigotehnist sa o faca. Deci nu ma dau specialist.
Manometrele si furtunele ca le uitasem +butelia de freon.
Vezi ce fel de freon este. 7 ani vecime, deci R22.
Albastru se conecteaza la gaz, adica teva groasa, returul, adica teava de intoarcere a freonului in compresor, sau de absorbtie, sau de presiune scazuta. Nu mai am sinonime  :D
Rosu este teava de lichid. "Turul" instalatiei

In mijlocul lor mai ai un furtun  de culoare alba care se leaga la butelia de freon.  Legi furtunele(se insurubeaza defapt), dai drumul la aparatul de aer, ma rog acum ar trebui sa citesti presiunile ( vezi cateva pagini mai in spate ca parca erau afisate si pt R22)  

Dai drumul la butelie si la robinetul de la manometrul alabastru(ala de presiune scazuta) si stai cu ochii pe aparat pana incepe sa raceasca.( si chestia cu cititul presiunii)   Vezi cantiatatea de freon care trebuie introdusa in instalatie ca este scrisa pe unitatea externa. Vezi sa nu fie mai mult, ca tu mai ai ceva freon in instalatie. Daca face rece e ok.
inchizi robinetul buteliei si al manometrului, le-ai desfacut furtunele de la aparat, pui capacelele la loc. si ...........sanatate

Bafta.
Daca am uitat ceva chair rog colegii profesionisti sa mentioneze!

Editat de mihai12345, 25 iunie 2008 - 19:48.


#12
octavian_d

octavian_d

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 63
  • Înscris: 12.01.2007

 mihai12345, on Jun 25 2008, 20:45, said:

Am facut chestiaasat odata acum muli ani. Defapt doar l-am ajutat pe un frigotehnist sa o faca. Deci nu ma dau specialist.
Manometrele si furtunele ca le uitasem +butelia de freon.
Vezi ce fel de freon este. 7 ani vecime, deci R22.
Albastru se conecteaza la gaz, adica teva groasa, returul, adica teava de intoarcere a freonului in compresor, sau de absorbtie, sau de presiune scazuta. Nu mai am sinonime  :D
Rosu este teava de lichid. "Turul" instalatiei

In mijlocul lor mai ai un furtun  de culoare alba care se leaga la butelia de freon.  Legi furtunele(se insurubeaza defapt), dai drumul la aparatul de aer, ma rog acum ar trebui sa citesti presiunile ( vezi cateva pagini mai in spate ca parca erau afisate si pt R22)  

Dai drumul la butelie si la robinetul de la manometrul alabastru(ala de presiune scazuta) si stai cu ochii pe aparat pana incepe sa raceasca.( si chestia cu cititul presiunii)   Vezi cantiatatea de freon care trebuie introdusa in instalatie ca este scrisa pe unitatea externa. Vezi sa nu fie mai mult, ca tu mai ai ceva freon in instalatie. Daca face rece e ok.
inchizi robinetul buteliei si al manometrului, le-ai desfacut furtunele de la aparat, pui capacelele la loc. si ...........sanatate

Bafta.
Daca am uitat ceva chair rog colegii profesionisti sa mentioneze!


Multumesc mult pt raspuns
Inca 3 intrebari please:
1.Gasesc in comert de cumparat tevile (cu holendere la capete) pentru traseul frigorific?
2.Daca folosesc pompa cu vid + manometrele, atunci cum le cuplez?
3.In caz de refacere a traseului frigorific de unde stiu cat freon R22 trebuie adaugat???

#13
mihai12345

mihai12345

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 225
  • Înscris: 26.03.2007
1 manometrele sunt cele pe care aveai link-ul. tevile sunt cele la colac din cupru. La capete trebuiesc bercluite. Se poate face si cu anumite scule(dorn, patent........) dar ca sa fie profi, trebuie trusa de bercluit. Si ca piese gasesti orice la magazine de profil. Vezi pe Sos. Stefan cel Mare
2 in cazul tau nu ai nevoie de pompa de vid
3 trebuie sa stii cam care sunt presiunile pentru R22 in functie de temperatura. Este normal ca daca aparatul sta in soare presiunea freonului este mai mare. Asa ca citirea se face dupa niste tabele de presiune temperatura.   Daca pe cel albastru de presiune scazuta trebuie sa ai 67psi(4Grade celsius) si pe de presiune inalta 250psi  la 48 grade celsius.
Daca instalatia este goala, se recomanda a se umple cu cantarul digital sub butelie.  Scrie pe unitatea externe care este cantitatea cu care se umple instalatia.

Editat de mihai12345, 29 iunie 2008 - 23:00.


#14
octavian_d

octavian_d

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 63
  • Înscris: 12.01.2007

 mihai12345, on Jun 29 2008, 23:54, said:

1 manometrele sunt cele pe care aveai link-ul. tevile sunt cele la colac din cupru. La capete trebuiesc bercluite. Se poate face si cu anumite scule(dorn, patent........) dar ca sa fie profi, trebuie trusa de bercluit. Si ca piese gasesti orice la magazine de profil. Vezi pe Sos. Stefan cel Mare
2 in cazul tau nu ai nevoie de pompa de vid
3 trebuie sa stii cam care sunt presiunile pentru R22 in functie de temperatura. Este normal ca daca aparatul sta in soare presiunea freonului este mai mare. Asa ca citirea se face dupa niste tabele de presiune temperatura.   Daca pe cel albastru de presiune scazuta trebuie sa ai 67psi(4Grade celsius) si pe de presiune inalta 250psi  la 48 grade celsius.
Daca instalatia este goala, se recomanda a se umple cu cantarul digital sub butelie.  Scrie pe unitatea externe care este cantitatea cu care se umple instalatia.
Multumesc mult Mihai.Am sa reumplu pana ajung la presiunile indicate de tine.Poti te rog sa imi trimiti acele tabele de care ziceai?Ma intereseaza si pt celelalte tipuri de freon.Multumesc iar.

#15
mihai12345

mihai12345

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 225
  • Înscris: 26.03.2007
searc Google

http://www.hvacsuite...22_TP_chart.pdf         asta este pt r22

#16
Mate_xv

Mate_xv

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 16
  • Înscris: 05.07.2011
Buna ziua tuturor!
NU ma pricep la aer conditionat, asa ca poate ma ajuta si pe mine cei care chiar se pricep. Adica aceia care  monteaza aer conditionat si sunt profesionisti...
Problema e urmatoarea:
Ieri mi-a fost montat un aparat de aer conditionat cu freon R410A (asa scrie in manualul aparatului.)
Curios din fire, am urmarit si eu ce face meseriasul si am vazut tot ce a facut, cred eu ca destul de bine.
A facut instalatia, a pus o ''bazaitoare'' (mi-a zis ca e  pompa de vid) cu niste ceasuri indicatoare si furtune pe care le-a lasat 30 de minute sa scoata aerul din instalatie, apoi inca 30 de minute a asteptat la o cafea sa vada daca sunt pierderi (tot el mi-a spus ce asteaptam). Dupa chestia asta acul indicator la unul dintre ceasurile alea a ramas la locul lui, asa ca a zis ca e OK.
A mesterit ceva la robinetii aia cu o tija indoita si apoi a scos (desurubat) furtunul de la stutul ala (mi-a zis ca e o supapa, un  ventil ca la roata de masina  :)  )
Problema mare e ca, atunci cand a desurubat furtunul ala din ventilul aparatului de aer conditionat, s-a auzit un fasait puternic, timp de 3-4 secunde (foarte lungi pentru mine!) si pe langa filet a iesit o ceata si ceva uleios (mi-a cerut omul o carpa sa se stearga pe maini si am vazut si pe cutia aparatului ca era un fel de ulei transparent, subtire, pulverizat in stropi mici)


Meseriasul a zis ca e normal sa iasa putin freon si un pic de ulei cand scoate furtunul, ca asa nu intra aer in instalatie, iar freonul pierdut nu conteaza, ca are ''un kil'' aparatul!
Totusi sunt un pic ingrijorat pentru ca stiu ca nu e bine sa se piarda freon din aparat.
Stie cineva cam cat freon s-a pierdut sau se pierde de obicei (daca asa e normal) cand se scoate furtunul ala din acea supapa cu filet !
Oare va afecta functionarea aparatului cantitatea de freon pierduta in cele 3 secunde pana a desurubat meseriasul furtunul?
Sau uleiul acela aruncat afara tot atunci
(eu zic ca a fost cam 0,5-1ml dupa cat era pe mana omului si pe carcasa aparatului (cea de afara)...Chiar am pus niste apa intr-o seringa si astfel am putut sa apreciez cantitatea de ulei aruncata afara, cam la  1ml (un mililitru).
Deci, imi fac probleme degeaba sau s-a intamplat ceva grav?
Aparatul vad ca raceste si incalzeste bine.

#17
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 20.086
  • Înscris: 24.02.2006
iti faci probleme degeaba :)

#18
Mate_xv

Mate_xv

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 16
  • Înscris: 05.07.2011

 _Smiley_, on 5th July 2011, 12:54, said:

iti faci probleme degeaba :)
Linisteste-ma, mai detaliat, ca azi noapte nu prea am dormit!
Parca se dezumfla roata la masina, asa fasaia pana a desurubat de tot furtunul ala. Si cand am mai vazut si uleiul ala stropit peste tot... :o
Eu am ramas cu impresia ca i-a cam alunecat un pic mana pe piulita aia care tine furtunul si a durat cam mult pana l-a desurubat...se cam inrosise la fata!

Editat de Mate_xv, 05 iulie 2011 - 13:02.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate